It is currently 17 Nov 2024, 17:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 128 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Man, Alfa 147 e masina aparuta acum 7-8 ani, tu o comapri la pret cu Golf V. Compar-o cu Golf IV si atunci va fi altceva. Si nu compara cele mai ieftine modele.
La SH crede-ma, un 147 decent consta considerabil mai mult decit un Golf IV similar, si nu ma refer la noi, ca la noi piata e oricum airea, ma refer prin afara.

Cit despre comparatia aia, s-ar putea sa te surprinda faptul ca un GTA cu aprox 320CP, cu tractiune fata cum e el, pe circuit e peste M3.
156 GTA se compara cu RS4 pentru ca fac parte din aceeasi clasa, chiar daca generatii diferite. Nu inteleg ce e stabilitatea, sau ce vrei tu sa spui prin termenul ala, dar intr-adevar, ca putere normal ca nu se compara, de aia am si zis, 159 GTA probabil va egala balanta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 15:32 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
Daca vorbim de second-hand, clar alfa 147 de dinainte de face-lift o gasesti la preturi sensibil mai mici decat golful IV chiar si la un grad de echipare mai 'dotat'...si asta peste tot in Germania spre ex., nu are de-a face cu mentalitatea romanului, te asigur ca si mentalitatea neamtului e exact la fel...insa intre pretul masinii si calitatea ei nu exista neaparat un raport de proportionalitate directa...sunt 2 masini cu profile diferite, cine cumpara golf se gandeste la fiabilitate, la service, la costuri...daca vrei un design mai frumos, un rafinament mai aparte, o placere mai mare la volan atunci nu ai ce sa cauti in golf, daca mergi pe VAG atunci macar te orientezi spre un A3 ca alternativa la 147...care A3 sporthatchback nu e deloc urat sau lipsit de performante, stii cum se spune, de gustibus...personal si eu as merge oricand in continuare pe alfa in detrimentul vag-ului, insa hai sa nu etichetam vw-ul ca masina ieftina, mai ales la second handuri...La masini noi, insa raportul e invers, alfa 147 cu face-lift e mai scumpa decat un golf 5 cu aceleasi echipari, insa mai ieftina decat un A3.

Oops, scuze acum am vazut ca titlul era 159 vs. alte masini asa ca postul meu e cam total offtopic :oops:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Alexandrus Quote:
Cit despre comparatia aia, s-ar putea sa te surprinda faptul ca un GTA cu aprox 320CP, cu tractiune fata cum e el, pe circuit e peste M3.
156 GTA se compara cu RS4 pentru ca fac parte din aceeasi clasa, chiar daca generatii diferite. Nu inteleg ce e stabilitatea, sau ce vrei tu sa spui prin termenul ala, dar intr-adevar, ca putere normal ca nu se compara, de aia am si zis, 159 GTA probabil va egala balanta.
Hai sa nu exageram totusi! Un M3 e un...M3. Iar un 156 GTA (care din cate stiu eu are 250CP) se compara cu un RS4 numai pentru ca fac parte din aceeasi clasa. RS4 e si peste un M3. Cred ca poti compara cel mult un 156 GTA cu un Audi S4.
Unde ai vazut tu ca un 156 GTA e peste un M3 pe circuit?

Daca 159 GTA o sa reuseasca sa ridice stacheta (tractiune integrala si motor similar, si aici ma gandesc la un V8) atunci o sa avem ce compara.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, M3 este un M3, adica o masina fara nimic deosebit din punctul meu de vedere, dar oricum, dupa cum ziceam, fara LSD(sau e posibil sa fie cu LSD pe baza de ambreiaje), fara compresor, ci doar un simplu GTA AM este considerabil peste un M3 pe circuit. Ba chiar e peste WRX STI. Google it.

Da, 156 GTA si RS4 sunt din aceeasi clasa, se adreseaza cam aceluiasi grup de clienti, doar ca exista o diferenta majora de generatie si de pret intre cele 2, care se traduce si prin diferenta de putere, etc. De altfel RS4 B7 e singurul Audi sedan care ma atrage.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Imi mentin parerea ca nu exista comparatie intre 156 gta (250cai) si M3 sau RS4. Daca 159 GTA va fi apropiata de aceste masini voi fi foarte mandru dar in momentul de fata e ca si cum ai face comparatie intre afla 147 1.6 si alfa 147 GTA.:)
Cat despre BMW are un atu si anume tractiunea spate . Bine mai era daca alfa nu se oprea la alfa 75 cu tractiunea spate ...
Si dupa cum zice si Dand da golf 4 SH e mai scump ca 147 SH...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 02:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Crezi ce vrei, dar realitatea este exact cum ti-am spus-o eu, si anume ca M3 si-o cam fura pe circuit de la 147 GTA AM, rau.
RS4 e alta mincare de peste, n-are treaba cu M3 sau cu altceva.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
- Autodelta 147 GTA AM nu este masina de serie, este TUNING care costa cat inca o Alfa 147 GTA. Asa poti sa tunezi si un M3 la 600 Cp, deci nu vad rostul unei comparatii stock vs tuning.

- Banuiesc ca faci referire la timpii de la TOP GEAR. Acolo 147 GTA stock (deoarece pe 156 GTA nu l-au testat) face circuitul in 1:35, in timp ce un M3 il face in aprox. 1:31 (cu 4 secunde pe tur mai rapid), un RS4 nou in 1:26 (cu 9 secunde mai rapid), iar concurentul direct Golf R32 in aprox 1:30 (cu 5 secunde mai rapid, ceea ce este foarte mult avand in vedere ca ambele au 250 CP).

- Din punct de vedere estetic treaba este foarte clara, masini mai frumoase si mai apetisante decat Alfa nu face nimeni, in schimb situatia financiara dezastruoasa a grupului FIAT se resimte in bugetele alocate pentru dezvoltare. De aceea avem un 159 superb dar greu cat caramida, in aceesi oala este si Brera si tare imi este frica ca la fel va fi si 149. Singura care face exceptie de la regula este 8C construita pe platforma viitorului maserati coupe, dar aia costa 140.000 euro.

- Treaba buna este ca FIAT da semne de revenire asa ca speranta inca nu a murit :wink:

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@Alexandrus: baga tu un link edificator pentru
Quote:
un simplu GTA AM este considerabil peste un M3 pe circuit. Ba chiar e peste WRX STI
ca io nu am gasit.[/code]

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
aicu, ideea era sa fie comparatia facuta la aproximativ aceeasi putere, adica 328CP pentru 147 GTA AM si 343 pentru M3.
Toata lumea cind aude de RWD se inchina, parca ar fi cine stie ce minune a tehnicii, numai ca unii au reusit sa faca un FWD care sa fie mai rapid, ceea ce e de laudat.

http://www.youtube.com/watch?v=bPxeouwzIM8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2005, 16:27
Posts: 311
Location: Botosani
pana la urma ce se cumpara aici? gta cu m3 rs4?? sa fim seriosi oricat de fanatic alfa as fi nu le potzi compara ... joaca in alta clasa vorba lui dany sa speram ca cu 159 va fi altfel.. dar nu prea cred din pacate :(

_________________
Image
00 Alfa Romeo 166 (sold)
03 Renalut Laguna 2 (for sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 Peugeot 308
09 Hyundai Santa Fe
09 BMW X6


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vezi linkul ala si dupa aia mai vorbim.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Insisti degeaba Alexandrus. Alfa 147/156 GTA nu poate fi comparata cu M3 sau RS4 niciodata. Linku ala e prezentarea unui experiment. Sa-mi zici si mie cand gasesti tu sa cumperi masina aia sau macar sa o conduci. Aia nu e masina de strada, si in afara de Stig nu cred ca mai scote cineva timpii aia cu ea...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Cred ca cel mai edificator circuit e Nurburgring-ul. Si uite cum ajungem sa comparam timpi facuti pe un circuit adevarat:

Nordschleife excluding GP track, 20.6 kms:

7:50 --- 157.787 km/h -- BMW E46 M3 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)

7:58 --- 156.652 km/h -- Audi RS4 4.2 V8 FSI, 420 PS/ 1650 kg, Frank Stippler, (10/05)

8:29 --- 145.697 km/h -- Audi S4 4.2 Avant, 344 PS/1826 kg (sport auto 11/03)

8:35 --- 144.000 km/h -- BMW M3 SMG E36, 321 PS/1515 kg (sport auto 03/97)

8:51 --- 139.661 km/h -- Alfa Romeo 156 GTA, 231 PS/1350 kg (sport auto 05/02)


Am postat doar cateva exemple. lista completa o gasiti aici: http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... &tID=10073

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De ce adica e cel mai edificator circuit Nurburgring ?
Si de cind are 156 GTA 231CP si 1350kg ?

Cit despre 147 GTA AM, eu zic sa te mai interesezi, e pur si simplu un kit de tuning la orice 147 GTA. Deci greu de gasit de nu este, chiar dimpotriva. www.autodelta.co.uk


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 17:09 
Offline

Joined: 28 Nov 2006, 20:51
Posts: 75
Hai sa ne certam de acum care e mai tare.
1. Noi muritorii de rand nu cred ca o sa impingem o asemenea masina la mai mult de 80% din cat a scos Stig din ea.
2. Testele sunt reci si nu implica deloc ce simti langa o masina. Pe mine personal Audi ma lasa rece, BMW ma incalzeste, dar alfa ma infierbanta.
3. In final totul tine doar de sofer si de ce simte el cand conduce / vede o masina.

Tot in Top Gear am vazut ca Brera a iesit ultima la performante, dar prima la impresie si rezultatul final: The best is the worst. Sau cu alte cuvinte si ei au recunoscut ca le place cel mai mult Alfa, chiar daca a iesit ultima ca performante. [/b]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2007, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Nurburgring e un circuit complet si complex (ma refer aici la Nordschleife) si de asta il numesc edificator.
Motivul pentru care 156 GTA apare cu 231 CP si 1350 kg nu il cunosc.

Initial s-a vrut o comparatie intre 156 GTA, M3 si RS4. Nu a mers, si am dat in 147 GTA AM si M3 care iarasi e fortata (nu s-au comparat decat timpii scosi de TG si puterile similare).

Oricum discutia s-a cam indepartat de la topic.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Jackie Stewart spunea despre Nurburgring (Nordschleife) "Greatest and most challenging race circuit in the world", iar eu nu pot decat sa-i dau dreptate. Are peste 20 km lungime, linii drepte, curbe stranse, curbe de viteza, urcusuri, coborasuri, cam tot ce-si poate dori cineva de la un circuit. Nu degeata TOATE masinile sport inainte ca sa fie lansate pe piata sunt testate si setate pe Nurburgring.

Oricum daca nu anul acesta, atunci la anul cu siguranta voi fi prezent la Nurburgring pentru niste ture. Am de gand sa fac un obicei din acest lucru si poate mai sunt si alti doritori pe aici :wink:

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 02:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dany, poate din aceleasi motive pentru care datele tehnice ale masinilor apar incorecte apar si alte date pe acolo incorecte, te-ai gindit la varianta asta ?
Si nu, initial nu s-a vrut nicio comparatie intre M3, RS4 si 156 GTA, am zis clar, RS4 si 156 GTA sunt asemanatoare doar pentru faptul ca fac parte din aceeasi clasa, dar e o diferenta mare de buget si generatie intre cele 2. Iar M3 oricum nu are treaba dat fiind ca e un coupe.
Ideea, pe care se pare ca nu ai prins-o tu, este ca, la aproximativ aceeasi putere, 147 GTA si M3 se pot compara ca timpi pe un anumit ciruit, cu acelasi sofer, si, in mod surprinzator, rezultatul nu este cel asteptat de multi. Atit. Ce ai inteles tu sau nu in rest, problema ta.

aicu, ca sa ii dai dreptate(in deplina cunostiinta de cauza) ar insemna sa fi condus cam pe toate restul circuitelor de GP si F1 ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
hehe, pai asa nu ar trebui sa ne dam cu parerea nici despre Autodelta 147 GTA AM, M3 sau RS4 deoarece nici unul din noi nu le-a condus pe toate 3 pe circuit ca sa-si faca o parere.

Iar ca si o concluzie as spune asa.

147 GTA este de departe cel mai sexy Hot Hatch. Problema lui majora este masivul V6 amplasat pe puntea fata si absenta unui LSD, ceea ce il face sa sufere mult pe viraje. Autodelta dupa un program intensiv de tuning a scos produsul 147 GTA AM, cu imbunatatiri masive fata de varianta de serie dar pretul kit-ului complet este cat inca un 147 GTA. Plus ca daca ai un 147 GTA si vrei sa-l faci AM, pe langa caruta de bani trebuie sa te duci la un atelier specializat Autodelta (pe care in apropiere nu-l gasesti), iar daca ai ghinionul ca dupa 2-3 luni sa se defecteze ceva (lucru foarte plauzibil in cazul unui tuning extrem) trebuie sa bati din nou drumul pana la cel mai apropiat atelier Autodelta (poate chiar pe platforma), deci alta distractie, alti nervi, alte cheltuieli.
Acesta este si motivul pentru care am renuntat la ideea de a monta turbo pe Bella mea.

In legatura cu M3 trebuie precizat ca el a fost condus pe circuitul de la TOP GEAR de Stig Negru, in timp ce 147 GTA AM a fost condusa de Stig Alb. Si toata lumea stie ca stig cel alb este mult mai tare decat stig negru :D

Oricum ideea este ca putem filosofa mult si bine pe aceasta tema, insa nu e corect sa compari un produs Tuning cu unul Stock. Pe de alta parte exista si un M3 CSL (varianta de fabrica, deci nu tuning) care pe circuit il bate serios pe RS4, sau pe Porsche GT3, Ferrari 360, Honda NSX-R, McLaren SLR, etc.

Acum ramane de vazut cat de competitiv va fi 159 GTA, deoarece de multa vreme tot ne ameninta cu el dar inca nimic :( , iar BMW foarte curand va lansa noul M3 V8 de +400 Cp, Audi il are pe RS4, Merc vine si el cu C63 AMG, chiar si Lexus a scos o jucarie interesanta de peste 400 Cp.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Rasistule, cum poti sa spui ca Stig alb e mai tare decit Stig negru :D ?

Despre 159 GTA am o vaga impresia ca va aparea prin 2010 odata cu faceliftul si cu mult laudata pierdere in greutate.

Si total offtopic, BMW M3 cu motor V8 e un soi de blasfemie, s-au stricat de tot BMW in ultima vreme, M3 a fost mereu cu 6 cilindri in linie. In loc sa-l faca usor si cu un motor L6, l-au facut V8 greu.
Despre C63...cred ca e ca un porc cu motorul ala imens pe fata, sunt curios pe circuit ce stie, ca pina acuma nici un C55AMG nu a fost mare brinza pe circuit.
Lexus, come on, e o Toyota, un people transporter, fie ea cu 400CP sau nu ;)
Singurul interesant ramine RS4, dar cum la anul apare B8.....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
aiculedtzu Quote:
la anul cu siguranta voi fi prezent la Nurburgring pentru niste ture. Am de gand sa fac un obicei din acest lucru si poate mai sunt si alti doritori pe aici :wink:
Daca tot o dam in diverse profit de ocazie sa spun ca asta este unul din lucrurile pe care mi le-am propus sa le fac macar o data in viata(altul ar fi sa merg cu cortul la le Mans :) ) Vara asta deja am prea multe planuri,dar la anul...tinem legatura!
Alexandrus Quote:
Si total offtopic, BMW M3 cu motor V8 e un soi de blasfemie... M3 a fost mereu cu 6 cilindri in linie.
Nu stiu alexandrusule...eu l-as numi progres.Si stii cum e,asta cere piata.,asta i se da.Suna cunoscut?
Alexandrus Quote:
Despre C63...cred ca e ca un porc cu motorul ala imens pe fata, sunt curios pe circuit ce stie, ca pina acuma nici un C55AMG nu a fost mare brinza pe circuit.
Nici nu cred ca si-au propus inginerii de la AMG ca vre-una din masinile lor sa fie scoata timpi de referinta pe circuit.Altceva urmareste clientul tipic de Mercedes.
Alexandrus Quote:
Lexus, come on, e o Toyota, un people transporter, fie ea cu 400CP sau nu ;)
No,asta chiar e blasfemie.Nu zic,or fi inceput ei ca si Toyote cu alta embleme,dar..ho ho hoooo ce drum lung au parcurs de atunci!!
Spre deosebire de Romania,tara in care mi-am petercut ultimii 5 ani chiar are cultul masinii japoneze,scena masinilor modificate/street racer chiar e dezvoltata,si crede-me,toti boy-racerii viseaza la un Lexus/Altezza :wink: Toti posesorii de Lexus/Altezza sunt foarte pasionati si mandri de masinile lor,lucru pe care cunoscandu-l "first hand" l-am inteles si aprobat.
Masina la care face referire aicu chiar mi s-a parut deosebita.Printre altele,cutia are 8 rapoarte!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Oh, come on, cutia cu 8 rapoarte e AUTOMATA, as in...deloc sport, deloc feeling. Oricum, cel mai probabil tot Mercedes au cea mai buna cutie automata, oricit s-ar chinui japonezii sa faca ei altceva.
Iar ca impresie despre boy-raceri si mainile lor, chiar nu imi pasa. Sunt multi cu masini "tunate" care sunt foarte mindrii de masinile lor, chiar daca aceste masini sunt Logan cu spoilere si LED-uri la evacuare, sau Cielo cu briz-briz-uri sau ceva de genul.
Am vazut ceva masini japoneze "de lux", adica Infiniti, Lexus, etc, si sincer sa fiu nu am ramas deloc impresionat. Calitatea materialelor si a finisarilor e oricum sub a modelelor similare europene, lucru vizibil cu ochiul liber.

Cit despre Mecerdes, clar, niciodata nu au avut ca target circuitele sau ceva sportiv, ci mai degraba confortul si luxul.
La BMW, din pacate, asta cere piata, cum piata cere si Bangle crap from outer space, deh, se vind bine, dar clientii traditionali strimba din nas. Aceeasi greseala a facut-o si Alfa cu 159, si acuma incearca sa impace si capra si varza.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 22:08 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
chris bangle nu mai e la bmw...de fapt, nici seria 3 noua nu e conceptul lui, de asta arata cat de cat acceptabil fata de mizeriile alea patratoase seria 5&7 gen honda accord...
despre masinile japoneze, mixed feelings :?: incearca o combinatie intre racer-uri dar si masini de pensionari (raman la parerea nemtilor, ca mazda 5,6 stock e imaginea unui pensionar care o ingrijeste ca ochii din cap si merge cu ea subturata 2-3000 km pe an)...civic-ul nou de la honda e foarte spectaculos ca design, agresivitate, mi se pare foarte aproape de imaginea honda, insa au si un motor de 81ps pe el?!? pe langa faptul ca civicul vechi e un jazz mai mare (o alta masina care n-as fi crezut ca honda poate s-o fabrice)...iar despre lexus se spune ca e masina celor ce si-au dorit un bmw sau merc dar nu si-au permis asa ceva...ma rog, prejudecati si stereotipuri...
Continuand ideea, cred ca in ziua de azi mai greu gasesti o firma care sa-si fi pastrat identitatea proprie, acum 30-40 de ani se vindeau cred de 1.000 de ori mai putine masini, nu poti rezista pe piata adresandu-te numai unui public tinta care mai constituie sa zicem 1% din piata...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Te inseli amarnic, Chris Bangle a fost promovat, este inca la BMW, sef la design/conceptiue or something. Noul 3 nu mai e "opera" lui, dar cam urmeaza liniile alea japoneze hidoase, insa ceva mai calme, mai acceptabile.
Noua Honda Civic e ca un aspirator Philips cu filtru activ pe baza de apa, exact asa arata, exact asa suna.
Iar culmea, Lexus au ajuns la unele modele mai scumpe decit BMW sau Mercedes, desi copiaza design de la cei doi producatori germani cu nesimtire, ca de altfel multi producatori japonezi(n-a observat nemeni ca la EVO X cadranele, acele, si tot ce e in jurul lor par decupate de pe Alfa 159 si plantate acolo ?).

Anyway, deviem de la subiect si nu stiu daca e bine sau rau ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2007, 22:32 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
scuze, dupa ce am scris postul am realizat ca expresia 'nu mai e la bmw' e tricky, adica nu mai se preocupa de design...seria 3 noua e in proportie de 0.00% conceptia lui, de 'promovarea' lui am aflat intamplator de la un amic ce lucreaza la bmw muenchen la partea de electronica...insa e cam greu dupa patrate sa revii la forme umane dintr-o data...
lexus-ul mi se pare un hibrid, un fel de samsung in anii de inceput (ca tot a venit comparatia cu philipsul :) ...
clar am deviat de la subiect, dar subscriu ptr. Nurnb... (sorry, niciodata n-am putut scrie numele ala:) si din cate stiu parca alfa owners au ceva organizat ptr. mai-iunie anul asta acolo...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 128 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited