It is currently 08 Nov 2024, 11:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 26 Jul 2012, 19:57 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Imi cer scuze ca fac enspemii de topicuri,dar cred ca masinuta mea are ceva pasarici la cap, e o 159 1.9 16v
De vreo 4 zile mi-a crescut consumul enorm,am alimentat cu 16 litrii de motorina,cea mai scumpa de la OMV si am mers exact 122km in oras.Am mers normal,fara sa depasesc 60km/h fara sa o forjez si fara sa merg subturat,am schimbat mereu la 2500-3000.Am fost cu ea la 2 diagnoze pana acuma, filtrul DPF iasa din discutie ca nu e incarcat, are 24%(din spusele celor de la reprezentanta) masina nu prezinta nici o eroare(decat la 2 bujii care sunt arse), EGR-ul a fost curatat de aprox 1 sapt.Am mers cu ea in afara vreo 100km intre 140-150hm\h in treapta a 6-a cu tempomatul activat si consuma 10% :dribble:
Am schimbat uleiul si filtrul de aer care era foarte imbacsit si dupa aceasta operatie a disparut trepidatul la relantii pe care-l avea.Alte simptome pe care le-am depistat ar fi o fluctuatie la relantii chiar cand o pornesc, acul oscileaza intre 700-900 dar dupa 30 sec dispare si o gatuire la acceleratie pe la 2000rpm dar care dispare daca o accelerez in continuare.Masina merge chiar bine nu am probleme cu ea, dar ma sperie consumul care e urias...
Inca odata imi cer scuze, dar nu mai am la cine sa apelez, astia de la service imi spun ca nu are nici o problema insa mie nu mi se pare normal ce se intampla.Mai bine imi luam un HEMI ca ieseam mai bine la consum.Nu mi-am luat alfa pentru consum dar totusi 15-16% in oras parca e din filmele cu Vin Diesel


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
debitmetru?

incearca sa alimentezi de la rompetrol sau alta benzinarie . Personal nu am o parere f buna despre combustibilul astora de la OMV. Eu la toate masinile care le-am avut am observat ca benzina/motorina de la omv o arde cel mai repede, inca nu am gasit explicatia, unii spun ca e combustibilul f bun si de aceea, insa eu nu prea cred.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 20:42 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Debitmetru deschide bine, mi l-au aratat pe tester,merge conform valorilor normale.O sa merg maine si pe un dyno si la inca un service alfa si daca nici acolo nu-i da de cap, o sa-i scot dpf-ul iar urmatoarea operatiune e sa o pun la vanzare


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1668
Car: GTV
Eu zic sa nu ii mai faci nimic si sa o vinzi asa. O sa fie greu sa o vinzi ca doar toata lumea stie ca Alfa sunt masini proaste, dar poate ai noroc.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Prima chestie: trebuie sa iti cureti admisia. 2:injectoarele. 3: debitmetru nu deschide. Da si el niste valori.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ai vreun bec aprins in bord?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:32 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Off-topic:Ba de vandut nu o vand, nu renunt asa usor la ea,ca mi-a picat cu tronc...
On topic:O avut o valoare umpic mai mare la un injector cand am luat-o,dar am rezolvat-o cu o solutie de curatat injectoare si acuma merge in regim cu celelalte.In rest numai valori normale,oricum maine ma duc sa o mai vada unii si daca nu o sa ma apuc de schimbat la ea si sper sa o rezolv.Maine o sa curat si admisia si daca tot asa face o sa-i schimb si debitmetru.Va tin la curent.
Multumesc pentru sfaturi!

Cu stima,
Vlad


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu am impresia ca masina nu are nimic si tu o scobesti, mai ales daca nu ai mcsf aprins

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
mergi si pune motorina din alta parte... nu stiu e dubios sa nu ai msfc aprins, debitmetrul sa fie in aprametrii si totusi sa ai consum exagerat... nici la TS nu e dracu atat de negru.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Prin curatat admisia nu ma refer la intrare doar. Comanr vezi ca sunt multe masini fara mscf aprins care merg prost.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@tzivii

am inteles , poate are spart rezervorul

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3317
Car: Giulia Q
Poate pierzi combustibil pe undeva , este ca si vinul din butoi ...daca nu-l bei ar trebui sa fie acolo cand faci sonda :)

Haha am postat simultan.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2012, 23:12 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Faza e ca masina a mers normal pana acum 3-4 zile, mergea cu 9-9,5 in oras si o forjam destul de tare, pana cand dintr-o data a urcat consumu de m-am speriat.Initial am zis ca intrat DPF in regenerare si am scos-o in afara de am mers vreo 150km dar nu s-o rezolvat.O fi ea mai fitoasa :tongue: dar ii dau eu de cap cu ajutorul vostru.

Vlad


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
NicuVlad Quote:
(...)Am fost cu ea la 2 diagnoze pana acuma, filtrul DPF iese din discutie ca nu e incarcat, are 24% (din spusele celor de la reprezentanta) masina nu prezinta nici o eroare (decat la 2 bujii care sunt arse), EGR-ul a fost curatat de aprox 1 sapt. Am mers cu ea in afara vreo 100km intre 140-150hm\h in treapta a 6-a cu tempomatul activat si consuma 10% :dribble:
Am schimbat uleiul si filtrul de aer care era foarte imbacsit si dupa aceasta operatie a disparut trepidatul la relantii pe care-l avea.Alte simptome pe care le-am depistat ar fi o fluctuatie la relantii chiar cand o pornesc, acul oscileaza intre 700-900 dar dupa 30 sec dispare si o gatuire la acceleratie pe la 2000rpm dar care dispare daca o accelerez in continuare.Masina merge chiar bine nu am probleme cu ea, dar ma sperie consumul care e urias...(...)
Scuze ca ma bag, dar vad ca discutia incepe sa devina SF si daca chiar o sa iei de bune toate presupunerile de mai sus s-ar putea sa schimbi in final tot motorul, cu tot cu accesorii... :uhuh:

Buuun, sa revenim... Asa cum precizai si tu, masina nu are absolut nicio eroare stocata si la orice test in timp real se vede ca functionarea sistemelor este in parametrii acceptati de catre producator. Asta cu 2 exceptii (3 cu senzorul de portbagaj), exceptii pe care, daca as fi avut suficient timp (si chef, de ce sa nu recunosc), le-as fi rezolvat eu insumi de mult... iar in zilele noastre nu te-ai mai fi ocupat cu plimbatul pisicilor la service calare pe turbina... :lol:

Prima chestie aiurea, cele 2 bujii arse... ti-am spus de ele, le-ai vazut pe examiner, nu inteleg de ce nu au fost deja schimbate... nu mai insist !

A doua chestie aiurea, ti-am spus de cand ai vazut masina prima oara... Am precizat ca se va curata EGR si corpul clapetei de admisie, asta ca sa-ti poti face testele linistit si sa conduci cu zambetul pe buze...(ai poze in subsol, culmea, cu propria ta clapeta :tongue: )
Si totusi, ti-am spus de la inceput ca nu e suficienta o astfel de curatare... ca sa faci o treaba buna desfaci toata rampa de admisie in 2 bucati si cureti absolut tot pana arata ca nou... Numai ca, spre deosebire de curatatul EGR si corpului de clapeta, ceea ce mai urmeaza sa faci tu implica demontarea distributiei, lucru pe care eu nu am vrut sa-l fac din motivele precizate. Altfel nu poate fi scos capacul admisiei sau ma rog, cred ca s-ar putea rezolva doar prin blocarea fuliei si extragerea pompei de inalte, dar oricum iti povestesc degeaba ca tot cei de la service vor face operatiunea...

Si daca in fotografiile tip inainte/dupa se observa ce a fost in corpul clapetei, imagineaza-ti ce poate fi in admisia propriu-zisa...
Rezolva tu cele 2 probleme indicate de mine, alearga-o sa faca regenerarea si apoi discutam...


Attachments:
4.JPG
4.JPG [ 190.3 KiB | Viewed 2800 times ]
3.JPG
3.JPG [ 222.47 KiB | Viewed 2800 times ]
2.JPG
2.JPG [ 191.6 KiB | Viewed 2800 times ]
1.JPG
1.JPG [ 160.79 KiB | Viewed 2800 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1668
Car: GTV
Omule, tie nu cumva ti-a crescut consumul dupa ce ti-a intrat pisica pe la motor?

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 08:56 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
De la ora 8 masina e in service si din cate am inteles au desfacut baietii admisia si o curata in acelasi timp au fost schimbate si bujiile.Din "vastele" mele cunostinte de mecanica mi se pare anormal sa dea admisia consum mare,normal ar fi sa dea un consum mic daca e murdara sau obturata, in fine o sa vad astazi ce rezolva baietii

Multumesc de sfaturi.
Cu stima,
Vlad


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 09:54 
Offline

Joined: 09 Jun 2012, 20:52
Posts: 13
Car: AR 159
Compresia ai verificat-o ?


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
NicuVlad Quote:
am alimentat cu 16 litrii de motorina,cea mai scumpa de la OMV si am mers exact 122km in oras
NicuVlad Quote:
Nu mi-am luat alfa pentru consum dar totusi 15-16% in oras parca e din filmele cu Vin Diesel
16L/122km =13.1% consum :!:

Tare mi-e ca in acei 122 de km ai prins si un soi de regenerare, nu ai simtit-o, si de acolo consumul ridicat.
Partea cu curatatul admisiei cu siguranta va face sa scada consumul, sa ne spui dupa ce iei masina si apuci sa faci ceva km cu ea cum se manifesta.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 10:04 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Cand am dus-o in service de dimineata mi-a consumat 17% pe 20km mers babeste... bine zicea cineva ca pe Alfe ori le iubesti ori le urasti :D


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Asteptam cu interes impresii dupa operatiune.

Apropo, pisica care ti-a intrat in compartimentul motor imi inchipui ca era fara stapan... Avand in vedere ca a supravietuit plimbarii pana la service, sper ca deja ai adoptat-o. E un semn asta ! :lol:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2012, 11:04 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Am lasat-o in curte cu Billy(un beagle de 5 luni) si i-am pus numele Alfa :D


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2012, 12:40 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Se pare ca problema erau defapt mai multe :D
Odata admisia obturata, filtru motorina de asemenea murdar, 3 bujii arse si regenerarea DPF care tot pornea aiurea.Astazi ma duc sa o iau,dar din spusele celor de la reprezentanta s-ar fi rezolvat consumul mare.
Va multumesc pentru ajutor!

Cu stima,
Vlad


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2012, 15:05 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Bujiile arse duceau la imbicsirea rapida la DPF, mai ales pe vreme rece.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2012, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Incearca sa mergi mai turat si constant , masina ta are simptome de mangaiere.
cele bune

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2012, 21:09 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Astazi am luat-o de la service si consumul identic... :mad2: Deci am schimbat bujiile,filtru motorina si am curatat admisia si la fel merge in oras cu 14-15%.M-am intors cu o falca-n cer si una in pamant la ei sa-i iau la rost, la care sefu de service imi zice ca asa o sa faca pana isi curata DPF-ul care cica e murdar din cauza bujiilor arse.Maine urmeaza un drum pana la Cluj si daca tot asa o sa faca urmeaza sa dau DPF-ul jos,alta solutie nu mai am.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited