NicuVlad Quote:
(...)Am fost cu ea la 2 diagnoze pana acuma, filtrul DPF iese din discutie ca nu e incarcat, are 24% (din spusele celor de la reprezentanta) masina nu prezinta nici o eroare (decat la 2 bujii care sunt arse), EGR-ul a fost curatat de aprox 1 sapt. Am mers cu ea in afara vreo 100km intre 140-150hm\h in treapta a 6-a cu tempomatul activat si consuma 10%
Am schimbat uleiul si filtrul de aer care era foarte imbacsit si dupa aceasta operatie a disparut trepidatul la relantii pe care-l avea.Alte simptome pe care le-am depistat ar fi o fluctuatie la relantii chiar cand o pornesc, acul oscileaza intre 700-900 dar dupa 30 sec dispare si o gatuire la acceleratie pe la 2000rpm dar care dispare daca o accelerez in continuare.Masina merge chiar bine nu am probleme cu ea, dar ma sperie consumul care e urias...(...)
Scuze ca ma bag, dar vad ca discutia incepe sa devina SF si daca chiar o sa iei de bune toate presupunerile de mai sus s-ar putea sa schimbi in final tot motorul, cu tot cu accesorii...
Buuun, sa revenim... Asa cum precizai si tu, masina nu are absolut nicio eroare stocata si la orice test in timp real se vede ca functionarea sistemelor este in parametrii acceptati de catre producator. Asta cu 2 exceptii (3 cu senzorul de portbagaj), exceptii pe care, daca as fi avut suficient timp (si chef, de ce sa nu recunosc), le-as fi rezolvat eu insumi de mult... iar in zilele noastre nu te-ai mai fi ocupat cu plimbatul pisicilor la service calare pe turbina...
Prima chestie aiurea, cele 2 bujii arse... ti-am spus de ele, le-ai vazut pe examiner, nu inteleg de ce nu au fost deja schimbate... nu mai insist !
A doua chestie aiurea, ti-am spus de cand ai vazut masina prima oara... Am precizat ca se va curata EGR si corpul clapetei de admisie, asta ca sa-ti poti face testele linistit si sa conduci cu zambetul pe buze...(ai poze in subsol, culmea, cu propria ta clapeta
)
Si totusi, ti-am spus de la inceput ca nu e suficienta o astfel de curatare... ca sa faci o treaba buna desfaci toata rampa de admisie in 2 bucati si cureti absolut tot pana arata ca nou... Numai ca, spre deosebire de curatatul EGR si corpului de clapeta, ceea ce mai urmeaza sa faci tu implica demontarea distributiei, lucru pe care eu nu am vrut sa-l fac din motivele precizate. Altfel nu poate fi scos capacul admisiei sau ma rog, cred ca s-ar putea rezolva doar prin blocarea fuliei si extragerea pompei de inalte, dar oricum iti povestesc degeaba ca tot cei de la service vor face operatiunea...
Si daca in fotografiile tip inainte/dupa se observa ce a fost in corpul clapetei, imagineaza-ti ce poate fi in admisia propriu-zisa...
Rezolva tu cele 2 probleme indicate de mine, alearga-o sa faca regenerarea si apoi discutam...