193715Km, 15.07.2012
Tocmai m-am intors dintr-o calatorie cu Soimul pe meleagurile Dalmatiei (Croatia), foarte frumoasa zona. Mare cristalina, peisaje rapitoare, dar si asfalt bun.
Ca sa ajung acolo am tranzitat Serbia, drumurile in general au fost decente, insa pe portiunea dintre vama Portile de Fier si Belgrad drumul a fost praf, deja au inceput sa se manifeste zgomote la bratele superioare, si-au cam dat duhul dupa 4 ani de exploatare... Am dat in doua gropi de-am zis ca se rupe masina, iar anvelopele sa aibe galme. Insa la o examinare a lor n-am observat vreo galma, lucru constatat si prin tinuta de drum impecabila, fara vibratii sau alte nereguli, pe autostrada, unde am avut viteze de pana la 195Km/h.
Foarte rezistente noile anvelope!!!
Dupa Zagreb, pe autostrada, unde mergeam cu 170Km/h, la un moment dat un participant la trafic mi-a iesit in fata, a vrut sa intre pe autostrada si nu s-a asigurat, si a trebuit sa franez de urgenta, incetining pana la 50Km/h, foarte violenta franarea, nu a intrat deloc ABS-ul, lucru excelent! Inseamna ca aderenta noilor anvelope
Michelin Primacy 3 este foarte buna, in opinia mea mult superioara Dunlop-urilor de dinainte, cu care cred ca nu prea as fi scapat fara o tamponare... Mama lor de croati, soferi mai praf ca ei n-am pomenit.
Croatia se mandreste si cu unele dintre cele mai lungi tuneluri din Europa, cel mai lung avand peste 5Km lungime. In tunel m-am bucurat de sunetul facut de turbina in forja. Am mai observat pe autostrada, confirmat si in tunel, unde zgomotele se concentreaza, ca zgomotul de rulare al anvelopelor
Michelin Primacy 3 este foarte mic, la 190Km/h se auzeau practic doar motorul si aerul curgand pe caroserie. Foarte important, mai ales cand conduci vreme de 14 ore. Tin minte ca anul trecut dupa un drum de 12 ore aveam capul banita de galagie, am ajuns sa nu mai suport zgomotul rotilor.
Pana acum numai de bine!!!
Recomand tuturor aceste anvelope
Michelin Primacy 3, sunt niste anvelope all-around excelente!!!
Cat de curand voi mai face niste teste de acceleratie, franare si cornering extreme cu ele, evident nu pe drumuri publice, ci in spatii adecvate! Aceste teste vor culmina cu AlfaFest-ul, sunt convins ca pe serpentinele mortale de pe Transfagarasan se vor comporta bine!
Stay tuned!!!