Salutare din nou.
De cand am cumparat masina, am neglijat o problema dar acum mi-am facut timp sa scriu pe forum pentru a primi unele sugestii.
Problema mea este ca indicatorul de motorina nu prea functioneaza normal. Cand am cumparat masina indica jumatate de rezervor, si becul stins. Am mers cu ea, am consumat, si cand s-a apropiat acul de jumatate dintr-un sfert s-a aprins becul. Roman fiind, si naiv pe moment, am refuzat sa cred ca becul merge bine, am sperat ca acul sa indice corect. Clar, a urmat pana prostului, din fericire la 200m de un peco
In momentul cand s-a terminat motorina becul era aprins de peste 100km, si acul indica cu aproximativ 1-1.5 mm mai jos de linia de jumatate dintr-un sfert. E bine ca nu rade lumea niciodata de mine ca nu am motorina, acul intotdeauna indica, ca am, dar zilele astea a inceput sa o ia razna. Am bagat de 50 ron, si pentru prima data a coborat acul la 0, s-a lipit de limitator, si dupa vreo 10 km a urcat la jumatate, apoi iar a coborat peste cativa km, becul se tot stingea si aprindea... Acum, in ultimii vreo 200km parca se comporta ca si cum am luat-o, nu coboara pana jos.
Nu am idee de unde sa incep, ce sa verific prima data, cum sa fac? Am un "tester" ELM327, care functioneaza perfect cu alfa mea, si pot citi parametri, dar nu tin minte sa fi vazut nimic relevant in acest sens. O fi din electronica problema? o fi de la ceas? sau din indicatorul din rezervor? De unde sa incep si cum sa ajung acolo?
O alta intrebare ar fi: cum pot sa verific daca kilometrii mei sunt reali? pot face asta cu ELM327?