It is currently 04 Feb 2025, 19:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Ca si consum de ulei, ieri dimineata am verificat uleiul cu motorul rece, inainte de plecare, era fis la mijloc intre reperele de minim-maxim. Am mers pana la Iasi, m-am plimbat pe acolo nitel. La un moment dat cu motorul lasat vreo ora sa se linsiteasca verific uleiul, era putin sub minim ... asta in maxim 130 km de mers (90 afara si 40 oras, aglomeratie 3000 de semafoare etc.)

Am completat cu acelasi ulei (dupa ce mi-au iesit ochii de la cautari prin magazinele de piese auto), pana la 5 mm sa ii spunem asa de reperul de maxim. Azi dimineata am verificat iar uleiul e la mijloc, dupa un total de 200 km.

Deci clar imi consuma. Acum scoate fum si la relanti ... motorul fiind rece.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
nu ca iti consuma... esti oficial mai uleios ca fratele nostru uleios cristialex80 :)) nici el nu cred ca reusit performanta de 500ml ulei / 100km :))

PS. De regula consumul de ulei si fumul albastru vine de cele mai multe ori din cauza segmentilor uzati ( din putina mecanica care o stiu ) .

Drept urmare, succes la mesterit!

PS. poti incerca cu niste aditiv pentru motor, dar este cam egal cu 0. Masina ta consuma enorm de mult ulei. Teoretic, mai mult de 1L intre schimburi nu ar trebuii sa consume.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:ziped: c'mon, nu mai merge asa cu ea! du-o la un service sau, mai bine, cauta-ti alt motor!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
I-ai masurat compresia dupa ce i-ai schimbat bujia sparta(cea mica) dar inainte de asta amestecul carburant era aruncat printre ramasitele bujiei(tocmai asta producea fluieratul)iar bujia mare nu mai apuca sa mai aprinda amstecul carburant...Nu e cazul sa cauti alt motor daca tocmai zici ca i-ai schimbat atatea piese...oricum succes.

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Zapp Quote:
Ma intreb acum daca pot scoate arborele cotit cu tot cu pistoane prin partea de jos a motorului, nemaifiind nevoit sa dau jos chiuloasa, iar sa pun distributia pe cale etc.
Ma cutremur! Nu esti interesat de motoare? Nu esti student la Mecanica?
http://www.youtube.com/watch?v=SYjrbcRj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scritube.com/tehnica-mecanic ... 161519.php" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
Poate fi si segmentul de care spui,sau mai degraba cel de radere si fara nici o legatura cu incidentul cu bujia s-ar putea ca mai multi segmenti sa aiba probleme, asa se explica exageratul consum...dar oricum pana nu demontezi nu stii exact.

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
alexbogdan Quote:
I-ai masurat compresia dupa ce i-ai schimbat bujia sparta(cea mica) dar inainte de asta amestecul carburant era aruncat printre ramasitele bujiei(tocmai asta producea fluieratul)iar bujia mare nu mai apuca sa mai aprinda amstecul carburant...Nu e cazul sa cauti alt motor daca tocmai zici ca i-ai schimbat atatea piese...oricum succes.

Fluieratul era de la cum se atingeau capetele rupte... nu din cauza bujiei rupte in cilindru.Multumesc pentru urari ...


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
alexbogdan Quote:
Poate fi si segmentul de care spui,sau mai degraba cel de radere si fara nici o legatura cu incidentul cu bujia s-ar putea ca mai multi segmenti sa aiba probleme, asa se explica exageratul consum...dar oricum pana nu demontezi nu stii exact.

Nu a umblat in motor!
Nu a verificat pistoanele, nu a verificat camasile de cilindru si nu a verificat segmentii!

Tocmai asta e problema!
Are compresie pentru ca segmentii de compresie isi fac treaba, dar cand pistonul pleaca de la PMS la PMI segmentii raclori nu mai retrag cat ulei trebuie de pe camasa pistoanelor, uleiul ramas e prea mult, si cand il arde iese fum!

Zapp, desfa motorul, tot, nu pe bucatele, si fa o treaba serioasa!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
antonelcodreanu Quote:
Zapp Quote:
Ma intreb acum daca pot scoate arborele cotit cu tot cu pistoane prin partea de jos a motorului, nemaifiind nevoit sa dau jos chiuloasa, iar sa pun distributia pe cale etc.
Ma cutremur! Nu esti interesat de motoare? Nu esti student la Mecanica?
http://www.youtube.com/watch?v=SYjrbcRj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scritube.com/tehnica-mecanic ... 161519.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Domnule antonelcodreanu, poti desface motorul bucati bucatele si scoti tot din el, poti desface chiuloasa apoi sa desprinzi blocul motor de carter apoi scoti pistoanele, sau poti sa le scoti pe jos, dand baia jos si arborele cotit.

EU INTREBAM DACA LA ALFA SE POATE DA MAI USOR BAIA SI SA UMBLU LA ARBORELE COTIT PRIN PARTEA DE JOS A MOTORULUI.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
Nu insista, esti intr-o mare eroare !

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Zapp Quote:
antonelcodreanu Quote:
Zapp Quote:
Ma intreb acum daca pot scoate arborele cotit cu tot cu pistoane prin partea de jos a motorului, nemaifiind nevoit sa dau jos chiuloasa, iar sa pun distributia pe cale etc.
Ma cutremur! Nu esti interesat de motoare? Nu esti student la Mecanica?
http://www.youtube.com/watch?v=SYjrbcRj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scritube.com/tehnica-mecanic ... 161519.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Domnule antonelcodreanu, poti desface motorul bucati bucatele si scoti tot din el, poti desface chiuloasa apoi sa desprinzi blocul motor de carter apoi scoti pistoanele, sau poti sa le scoti pe jos, dand baia jos si arborele cotit.

EU INTREBAM DACA LA ALFA SE POATE DA MAI USOR BAIA SI SA UMBLU LA ARBORELE COTIT PRIN PARTEA DE JOS A MOTORULUI.
Nu ma lua la misto si nu tipa, ca nu are sens!
Ai spus: "nemaifiind nevoit sa dau jos chiuloasa, iar sa pun distributia pe cale etc."... Eu, ce sa inteleg din asta? Ca nu vrei sa umbli la distributie!
Arborele e jos, axele sunt sus; legatura dintre ele e distributia. Cum sa dai jos arborele fara sa umbli la distributie???

Desfa motorul tot, vezi exact ce e afectat si ce nu, si fa-l cum e de facut!
Facea un zgomot, un electrod a intrat in camera de ardere, acum consuma ulei, te astepti la vreo minune, sa se repare singur?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
@antonelcodreanu; Imi pare rau daca ai crezut ca te iau la misto, de tipat nu am cum sa tip la laptop :D , si nu is genul, ma refeream ca nu vreau sa dau chiuloasa jos, distributia poate sta linistita cu o clema care prinde rotile axelor cu came, fara sa sara de la punct. Clema se pune inainte de scoaterea curelei.

Minunea nu o astept de la masina .. ci din buzunare.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Zapp Quote:
@antonelcodreanu; Imi pare rau daca ai crezut ca te iau la misto, de tipat nu am cum sa tip la laptop :D , si nu is genul, ma refeream ca nu vreau sa dau chiuloasa jos, distributia poate sta linistita cu o clema care prinde rotile axelor cu came, fara sa sara de la punct. Clema se pune inainte de scoaterea curelei.

Minunea nu o astept de la masina .. ci din buzunare.
Cand scrii cu majuscule, inseamna ca tipi!
Posibili sa salvezi garnitura de chiuloasa, dar distributia nu poti sa o faci cu semne, tot cu cale trebuie sa o faci!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
antonelcodreanu Quote:
Zapp Quote:
@antonelcodreanu; Imi pare rau daca ai crezut ca te iau la misto, de tipat nu am cum sa tip la laptop :D , si nu is genul, ma refeream ca nu vreau sa dau chiuloasa jos, distributia poate sta linistita cu o clema care prinde rotile axelor cu came, fara sa sara de la punct. Clema se pune inainte de scoaterea curelei.

Minunea nu o astept de la masina .. ci din buzunare.
Cand scrii cu majuscule, inseamna ca tipi!
Posibili sa salvezi garnitura de chiuloasa, dar distributia nu poti sa o faci cu semne, tot cu cale trebuie sa o faci!

Nu e nici un semn la mijloc, ca sa nu mi se miste rotile dintate una de cealalta, ele se vor FIXA cu ajutorul unei cleme, care tine ambele roti la fel cum le tinea cureaua. In acest mod nu mia trebuie iar facuta distributia.

P.S. Cand scriu cu majuscule inseamna ca atrag atentia sa citesti acea propozitie sau fraza cu atentie


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
bai nene, tu ai acolo mare belea si stai in doua cale amarate, daca nu ai de unde sa le iei, comandale dupa ebay, costa 50euro si iti vei putea schimba singurel distributia la 1.6ts de ori cate ori vrei.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Dupa niste cale am stat vreo 2,3 zile ca nu aveau in Roman ... da-le la naiba ca sunt si aici destule Alfe, dar mecanicii vietii nu au nici 1 cale...

Sa vad cand ma apuc de ea pentru ca saptamana viitoare trebuie sa plec din localitate vreo 2 saptamani, apoi ma voi apuca de ea ...


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Zapp Quote:
antonelcodreanu Quote:
Zapp Quote:
@antonelcodreanu; Imi pare rau daca ai crezut ca te iau la misto, de tipat nu am cum sa tip la laptop :D , si nu is genul, ma refeream ca nu vreau sa dau chiuloasa jos, distributia poate sta linistita cu o clema care prinde rotile axelor cu came, fara sa sara de la punct. Clema se pune inainte de scoaterea curelei.

Minunea nu o astept de la masina .. ci din buzunare.
Cand scrii cu majuscule, inseamna ca tipi!
Posibili sa salvezi garnitura de chiuloasa, dar distributia nu poti sa o faci cu semne, tot cu cale trebuie sa o faci!

Nu e nici un semn la mijloc, ca sa nu mi se miste rotile dintate una de cealalta, ele se vor FIXA cu ajutorul unei cleme, care tine ambele roti la fel cum le tinea cureaua. In acest mod nu mia trebuie iar facuta distributia.

P.S. Cand scriu cu majuscule inseamna ca atrag atentia sa citesti acea propozitie sau fraza cu atentie
Nu o mai drege, ca s-a ars... omleta, e ora pranzului si tocmai as fi vrut sa mananc ceva.
Nu scriu cu majuscule, ca inseamna ca tip, dar te rog sa citesti cu atentie: distributia se face cu cale. Cu atat mai mult cu cat unul din reperele pe care le iei cand faci distributia e pozitia pistonului, implicit pozitia arborelui, la care tu vrei sa umbli.
Si 2 idei generale, si am iesit din schema:
- cand cineva cunoaste perfect functionarea motorului, inca nu stie cum se repara un motor,
- o Alfa fara motor, ramane doar o caleasca eleganta.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Pofta buna ... si multumesc de sfaturi ... :peace:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited