Cu ceva intarziere, imi dau si eu, umil, cu parerea:
1. am avut "in teste" pentru aproape doua saptamani, inchiriata in Italia, o Giulietta 2.0 MJet 170 cai, echipare Distinctive (cred). Nu imi aduc aminte de absolut nimic special, ci doar ca ma enerva cotiera, butonasele alea din bord bateau usor spre penibil, iar sotia ma intreba de ce am ales masina asta, ca are scaune inconfortabile si este rigida... DNA-ul mi s-a parut un gadget interesant, ca te lasa cu impresia unui buton secret de superboost, precum la navele spatiale din copilarie
2. acum 2 sapamani m-am dus la reprezentanta sa cer o oferta pentru o Giulietta ; alta masina oricum nu ma inspira, pentru ca sunt fie fade/comune/impersonale, fie in noua linie de design inutil, cautat/fortat. Trebuie mentionat ca sotia facea lobby pentru un Gholphff...ma rog, am avut si un golf inchiriat la un moment dat in Franta, si ei i-a lasat o impresie foarte, foarte buna... Asadar am ajuns la reprezentanta, m-am suit in cele doua expuse (un Distinctive si un QV) si am plecat acasa cu un Fiat Bravo...concluzia apropos de parerea mea o puteti trage cu usurinta, si iata ca am evitat orice fel de "rautacisme" despre Giulietta!
V-am comunicat si parerea sotiei, care nu conduce, tocmai pentru a mai compensa din subiectivism, si a relata si parerea unui pasager pragmatic, fara afinitati automobilistice... Eu consider ca si pasagerul conteaza, ca altfel se faceau masinile cu un singur scaun- cel al soferului.
Asteptam cu interes Giullia! Poate nu se mai zgarceste Mascheroni si da unda verde unui proiect serios! Am inteles "pe surse" ca Oamenii Alfa au in proiecte (complete) miracole tehnologice, dar bugetul este foaaaarte stramt... Poate cu ocazia relansarii in State vor aduce un suflu nou!
Ciaooo