It is currently 20 Nov 2024, 02:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Jun 2012, 12:10 
Offline

Joined: 27 Feb 2012, 14:19
Posts: 45
Car: Alfa romeo 156 2000
Location: Brasov
Am urmatoarea problema la Alfa romeo 156 2.0TS:
Cand pornesc masina dimineata la rece oscileaza de 2-3 ori relati-ul, isi revine dupa la normal si cand vreau sa plec da putin nas(uneori rateuri) si consumul este marit - dupa ce plec cu ea totul revine la normal -
M-am gandit ca este o problema de la debimetru, am scos mufa dar merge groaznic ( am incercat doar la cald) adica relati-ul oscileaza, la plecat trebuie accelerata puternic sa plece, moare motoru etc, simpome specifice unui debimetru defect dar le face cand debimetru nu este in functiune. Asta mi se pare foarte ciudat.
Precizez ca masina are filtru sport si vreo 4 gauri date in galerie ("tuning" facut de proprietaru precedent).
Prima data cand a inceput sa faca problema cu pornitu la rece a fost dupa ce am spalat masina cu aparat din acela cu jet puternic, am dat pe la rotile din fata si la radiator si a intrat apa la primele 2 fise, era aproape plin locasu din capul bujiei, le-am curatat, bujiile sunt in regula. Ma gandesc ca poate de atunci sa fi intrat apa si in alta parte? Astept cateva sfaturi, multumesc.


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2012, 19:16 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Daca gaurile date sunt pentru fiecare cilindru, este posibil sa fi avut instalatie de gaz. Nu este normal sa traga aer prin alta parte, decat pe la debitmetru si gaurile respective trebuie astupate.


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2012, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 Dec 2011, 17:39
Posts: 36
Car: 156 1.8 t spark
Location: iasi
daca reusesti sa ii afli buba zi-mi si mie! multumesc


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 19:58 
Offline

Joined: 27 Feb 2012, 14:19
Posts: 45
Car: Alfa romeo 156 2000
Location: Brasov
am fost la 3 service-uri diferite, am pus-o pe testere nu iese nimic, am curatat debimetru parca merge mai bine dar tot la fel face dimineata. Gaurile de care vorbesc sunt galeria care vine in toba, m-am exprimat eu gresit.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
johnnny Quote:
am fost la 3 service-uri diferite, am pus-o pe testere nu iese nimic, am curatat debimetru parca merge mai bine dar tot la fel face dimineata. Gaurile de care vorbesc sunt galeria care vine in toba, m-am exprimat eu gresit.
Nici acum nu te-ai exprimat mai coerent! Macar explica pe care segment al evacuarii sunt gaurile ale, sau fa-le poze!
Un debitmetru curatat nu-si revine neaparat; daca vrei sa fii sigur ca mai functioneaza masoara-l la un electronist sau fa proba cu unul bun.
Si completeaza locatia!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2012, 20:27 
Offline

Joined: 20 Dec 2011, 17:40
Posts: 24
Car: 156 1.8 16v t spark
Location: iasi
pana la urma ai rezolvat? daca da , ce era?


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2012, 21:26 
Offline

Joined: 27 Feb 2012, 14:19
Posts: 45
Car: Alfa romeo 156 2000
Location: Brasov
inca nu am rezolvat, nu e nimeni in stare sa vada ce este, o sa o duc la service alfa romeo saptamana asta


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2012, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Clapeta ai incercat sa o cureti sau sa o resetezi si sa-i faci un idle learn? Si verifica bine sa nu traga aer fals pe undeva (toate colierele mari si mici de la admisie). Daca zici ca ai rateuri uneori, e posibil sa ai o problema la aprindere. Vezi bobinele.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2012, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 30 Dec 2011, 17:39
Posts: 36
Car: 156 1.8 t spark
Location: iasi
probleme cu rateuri si dat in nas am avut si eu asta iarna si s-au rezolvat prin schimbarea termostatului si a senzorului de temperatura care da semnal la computer si care se afla tot pe termostat. Banuiesc ca daca senzorul nu functioneaza in parametri normali, el da semnal gresit la computer (adica computerul vede motorul ca fiind cald) si atunci computerul pregateste un amestec aer-benzina total gresit pentru temperatura motorului, drept urmare dupa ce se incalzeste un pic motorul (acul la apa se ridica aproape de 50 grade) masina merge normal. Incearca si tu sa il schimbi senzorul ala si vezi daca se vede diferenta.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2012, 19:13 
Offline

Joined: 27 Feb 2012, 14:19
Posts: 45
Car: Alfa romeo 156 2000
Location: Brasov
Am rezolvat problema, era o fisa oxidata si termostatul trebuia schimbat. Lucruri pe care nici un mecanic nu a fost in stare sa mi le zica, a trebuit sa le fac eu de nebun


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2012, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Bine ca ai descoperit si s-a rezolvat :coolspeak:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2012, 19:49 
Offline

Joined: 27 Feb 2012, 14:19
Posts: 45
Car: Alfa romeo 156 2000
Location: Brasov
Multumesc tuturor celor care m-au ajutat pe forum.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited