It is currently 04 Feb 2025, 19:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 20 Jun 2012, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Am inteles, voi suna maine la service sa vad daca au aparat de testat compresia ...

Ai idee cam ce valori ar trebui sa aiba?


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2012, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Prima oara vezi daca sunt valori similare intre cilindrii.

Posteaza rezultatele

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2012, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Maine, cum ma trezesc ma apuc de cuatat service`uri care ma pot ajuta in treaba aia ...

Voi posta imediat cum ajung acasa rezultatele ... sper sa nu fie diferenta prea mare pe cilindrul 4 .... (cel din dreapta motorului - langa cutia de viteze)


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2012, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
nu conteaza, s-a impuscat nastase :smart:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2012, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Am vazut si eu :))...

Frate e fenomenal orasul asta :)) ... la service`ul la care merg de obicei i s-a rupt manometrul intr-un matiz :))
La alt service il imprumutase la altu.
La Automoldova imi cerea 150 de lei :)))))))
Am gazis la ora 12 la Automeister ... 40 de lei tot motorul ... 10 lei pe cilindru ...

O sa revin ulterior cu valorile citite ... ciudat, vad ca azi mi-a scos mai putin fum ca ieri ...


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2012, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Vesti bune !!! ... nu am probleme la cilindru :clapping: :clapping: :clapping:

Dupa o verificare cu manometru am avut urmatoarele valori:

Cilindrul 1 : 14 BAR
Cilindrul 2 : 14 BAR
Cilindrul 3 : 12 BAR
Cilindrul 4 : 14 BAR - cel cu bujia ...

Pierderi de compresie nu am...

Buba: Bobina de inductie 4 - este moarta, fisa care duce la bujia mica este verde de la calamina, bujia fiind innegrita, cand mi se incalzeste motorul da rateuri, nu functioneaza bine.

Am schimbat bobina 4 cu 1, am curatat toate 4 bujii mari, acum sa vad dupa o perioada de timp daca imi va mai innegri acum bujia 1 - cu bobina 4 cea afectata.

Am mai avut apoi o fisa de la cilindrul 2 putin oxidata, care probabil va trebui schimbata is aia.

Deci ... cilindrul nu a fost afectat !!! ... Happy me !!!


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Am reusit sa pun bujiile mici - NGK, bobina de inductie plus fisele (Multumesc gabrieldima), cele 3 bobine plus fise ale mele vechi de pe masina, curatate si puse.

La prima cheie motorul a mers cu intreruperi datorita benzinei care o avea in cilindru probabil, ii facusem testul bobinei cu bujia scoasa, dar in timp si-a revenit.

Ce ma doare pe mine este fumul albastru care il scoate cand ma dau un pic la ea, si in revenirea dupa accelerare, atunci cand iese mai vizibil.

Maine o sa fac un drum Roman- Iasi, o sa pun masina pe tester sa vedem ce erori o sa imi dea, si revin cu codul erorilor daca acestea persista ...

Aveti idee de ce imi scoate fum numai daca ma dau la ea si mai mult in frana de motor ca sa ii spunem asa?

Am vorbit cu un mecanic fugitiv si imi spusese ca poate fi segmentul de ungere care s-a prins pe piston si nu mai etanseaza bine, la testul de compresie neavand diferente...

Tin sa mentionez ca uleiul trebuie schimbat, dar nu cred ca din cauza asta ar iesi numai in ture si revenire ...


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
ti-am mai spus odata de la ce poate fi fumul albastru.
Consum de ulei, motor uzat. Din alta cauza eu nu prea cred ( din mecanica foarte putin care o stiu )

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Motor uzat ca motor uzat, dar 16 supape noi, semeringuri noi, garnitura de chiuloasa noua ...

Ce motor uzat la naiba sa`l ia :bash:


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
...studentii inca mai au reducere la transportul in comun...nu? :P

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Ha ha ... :bash: ... deja incepe sa ma enerveze masina si nu e bine ... :thumbdown:


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 03 Dec 2011, 19:11
Posts: 213
Car: 147 1.9 JTDM-Jet 16V
Location: Bucuresti
Vezi sa nu ii spui masinii niciodata treaba asta :lol: eu am facut greseala si acuma mai schimb un scut, o galerie... chestii dastea :lol: :lol:

_________________
----------------------------------------------------------------
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 150cp++

ex: Peugeot 307 1.6HDI 110cp++


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Nu o sa ii spun, desi daca ma uit atent pe geam, la cum sta in ploaie, cred ca ma injura un pic ... :?


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2010, 13:00
Posts: 83
Car: 147 1.6 120CP
Location: Cluj-Napoca, RO
Citisem pe forumurile englezesti de o garnitura de la actuatorul variatorului care daca se strica duce la scurgeri de ulei in galeria de admisie. Poate ai noroc si nu sunt segmentii.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Aici la ceea ce ai spus tu, doar "mesterii" forumului iti pot da dreptate sau nu ...

In ceea ce nu stiu, nu am cum sa dau un raspuns afirmativ sau nu ...

Vorba aia .. totul e posibil pana la proba contrarie...


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2010, 13:00
Posts: 83
Car: 147 1.6 120CP
Location: Cluj-Napoca, RO
@Zapp eu sugeram sa dai jos galeria de admisie si sa vezi daca nu ai ulei in ea.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Ai mcsf aprins?

Mai pe scurt, ce ai reparat tu la motor, poti sa explici?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Scuzati intarzierea.

Clapeta de acceleratie curatata acum 10000 km sa zicem
Supape admisie/evacuare, semeringuri, garnitura de chiuloasa puse noi acum 10000 km
Ulei pus acum 10 000 km

Totul a inceput dupa ce am avut patania cu bujia, cu electrodul care nu mia era in capul ei cand am scos-o.
De pornit porneste la sfert fara nici un fel de zgomot suspect, merge rotund, compresie am la fel pe toti cilindrii 14 bari (exceptand cilindrul 2 care am 12 si cv - posibil nu a pus bine manometrul - nu e cel cu bujia)

Am golit catalizatoarele, o toba de dupa racord, urmatoarea lunga e data jos si pusa teava, mai am tobita mica dinaintea finalei si finala REMUS.

Zicea Alex Mirica ceva de valva vapori ulei ...

Nu am idee ce sa mai fac, imi da fum albastru cand ii dau talpa pe loc, cand turez mai tare iar in mers cand plec mai in forta si cand e in frana de motor. Atunci e cel mai vizibil fumul, vreau sa spun ca din cauza vantului ajunge fumul pana in fata masinii ... dar doar in momentele acelea, daca olas sa se linisteasca, nu mai scoate.

un mecanic mi-a spus ceva de segmentii de ungere care s-au lipit de piston si nu mai etanseaza, dar ciudat.

Nu stiu daca sa asimilez chestia cu fumul cu golirea tobelor, cat- ceea ce nu vad sa aiba vreo legatura sau cu electordul bujiei care mi-a cazut in cilindru probabil - dar nu am pierdere de compresie.

Nici nu mai stiu de ce sa ma leg, singurele chestii care le-am observat e ca fum imi scoate in forja si cand ii dau frana de motor, sau pe loc cand revine la relanti, apoi comportandu-se frumos.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Monitorizeaza bine si precis consumul de ulei. Sau altfel spus, consuma ulei?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
COnsum nu am vazut, e si adevarat ca nu am facut mai mult de 50 km ...

Maine voi face un drum de 100 km + plimbare prin Iasi cu treaba + retur inca 100 km ... voi observa limita uleiului la plecare, la sosire in Iasi, la revenire acasa ...


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Zapp Quote:
Supape admisie/evacuare, semeringuri, garnitura de chiuloasa puse noi acum 10000 km
Asta-i un motor partial reconditionat, dar nu reparat; problema ar putea fi exact acolo unde nu ai umblat!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
antonelcodreanu Quote:
Zapp Quote:
Supape admisie/evacuare, semeringuri, garnitura de chiuloasa puse noi acum 10000 km
Asta-i un motor partial reconditionat, dar nu reparat; problema ar putea fi exact acolo unde nu ai umblat!

Segmenti pistoane ... neatinse de mine

Atunci cand am schimbat toate de mai sus a fost beleaua ca de la drumurile noastre pentru care platim rovigneta, mi-a sarit o piatra cel mai probabil in cureaua de transmisie, apoi aia s-a desirat mi-a intrat la distributie si GAME OVER.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Spre rusinea mea, dupa 3 ani am pus masina pe tester (Multumesc mult Tomi),

La primul click mi-au aparut erorile din poza de mai jos, o data sterse nu au mai aparut chiar daca am pornit/oprit motorul, pus iar contactul, lasat sa mearga la relanti ...etc.


Attachments:
Erori Alfa 147 SGL.JPG
Erori Alfa 147 SGL.JPG [ 221.8 KiB | Viewed 1802 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
Doar cand vei da chiulasa jos vei vedea cauza consumului de ulei implicit a fumului albastru. Fii sigur ca electrodul bujiei a zgariat camasa de la 4;o sa-l gasesti infipt,imprimat in piston (de aluminiu fiind) sau chiar in zona supapelor de evacuare;mai rar are sau mai bine zis ai(tu) sansa sa fie aruncat in evacuare.Ziceai ca in ciuda "fluieratului"n-ai simtit o pierdere de putere.
"Aiasta nu se poate....!". Gandeste-te ca bujia aia nu mai functiona si practic in timpul compresiei amestecul carburant era aruncat afara,printre ramasitele bujiei(in evacuare,fara sa mai apara timpul 3, motor, cel cu lucru mecanic)...asa ca nu astepta vreo minune de la monitorizarea consumului de ulei.Sigur ca "in frana de motor" scoate mai mult fum pt.ca atunci motorul lucreaza in regim de compresor..presiuni mari..

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
alexbogdan Quote:
Doar cand vei da chiulasa jos vei vedea cauza consumului de ulei implicit a fumului albastru. Fii sigur ca electrodul bujiei a zgariat camasa de la 4;o sa-l gasesti infipt,imprimat in piston (de aluminiu fiind) sau chiar in zona supapelor de evacuare;mai rar are sau mai bine zis ai(tu) sansa sa fie aruncat in evacuare.Ziceai ca in ciuda "fluieratului"n-ai simtit o pierdere de putere.
"Aiasta nu se poate....!". Gandeste-te ca bujia aia nu mai functiona si practic in timpul compresiei amestecul carburant era aruncat afara,printre ramasitele bujiei(in evacuare,fara sa mai apara timpul 3, motor, cel cu lucru mecanic)...asa ca nu astepta vreo minune de la monitorizarea consumului de ulei.Sigur ca "in frana de motor" scoate mai mult fum pt.ca atunci motorul lucreaza in regim de compresor..presiuni mari..

Motorul acesta pe cilindu are 2 bujii, afectata fiind aia mica, cea mare lucra, deci amestecul oricum il detona, camasa la cilindru nu este zgariata pentru ca mi-am facut compresia.

Cel mai probabil e afectat un segment de ungere ...

Ma intreb acum daca pot scoate arborele cotit cu tot cu pistoane prin partea de jos a motorului, nemaifiind nevoit sa dau jos chiuloasa, iar sa pun distributia pe cale etc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited