georgeg Quote:
Am patit si eu acelasi lucru la masina mea, in acest w/e, la o urcare mai voiniceasca pe transfagarasan. Diferenta a fost ca la mine masina cred ca intrase in regenerare, am simtit si o oarecare pierdere de putere datorata probabil cresterii foarte mari a temperaturii in dpf. Am oprit, am lasat motorul sa se raceasca, am constatat fumul iesind din zona dpf-ului, am oprit apoi motorul, am stat sa treaca fumul, dupa care mi-am vazut de drum mai departe, adica am facut de atunci inca vreo 350 km si nu a mai aparut nimic. Voi merge totusi sa vad daca e nevoie de inlocuit acea protectie sau, daca e mai convenabil, sa scap de dpf !
P.S. Tu cum ai rezolvat, ai schimbat acea protectie termica ?
Am atasat poze cu protectia carbonizata, in cazul meu in masura de 5-6% in zona cu gaura dupa cum se vede din poza. Fiind si posesor nou n-am stiut cum functioneaza regenerarile dar pot sa confirm faptul ca atunci cand indicatorul presiunii arata 0 (cand nu apasam pedala de acceleratie) inseamna ca a plecat regenerarea, la mine spre exemplu dupa situatia intamplata acum 2 saptamani, sambata trecuta dupa un interval de 150 de km a plecat regenerarea. Am tinut-o turata la 3000 rpm constant (eram in afara localitatii) si in 4 minute s-a terminat treaba si totul bine si ok.
Treaba cu valoarea presiunii turbo o stiu de pe forum din italia, acum puteti confirma daca este intradevar asa. In situatiile de genul, este indicat sa nu oprim motorul si sa continuam drumul mai turat pentru a finaliza regenerarea (aceasi sursa o am si pentru informatia asta)
Eu am schimbat protectia, desi cum spuneam si pe un alt topic (problema!) daca nu ar fi avut gaura aia nu s-ar fi intamplat la fel. Pentru moment este ok, nu scoate fum dar v-am spus cum am procedat
P.S: zona incercuita in poza este zona problema,
O zi buna!
_________________
Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16 v
ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 8v