Salutare dragi alfisti.
Stiu ca probabil multi v-ati intrebat ce s-a intamplat cu Matilda, unde a disparut si cum s-a comportat "baiatul cu lamaia" cu ea, eh bine dupa cateva luni si 5.000 de km, m-am gandit sa-i reincep povestea acolo unde s-a terminat, aici pe topicul cu Alex, pentru o mai buna viziune a timpului trecut si proprietarului schimbat.
Ultimele luni ... ce as putea sa mentionez despre ele inafara de faptul ca au fost cele mai frumoase luni din viata mea cu siguranta, este o schimbare radicala, obisnuit sa merg cu tramvaiul si metroul direct in brera, i'm one of the lucky ones!
Iarna care a trecut a fost cam grea, nu doar pentru mine, carosabilul nostru care este deja intr-o stare jalnica cu ajutorul zapezii a devenit si mai si, stiu ca e greu de crezut dar este adevarat. Fapt pentru care Matilda a stat zile, dk nu saptamani intr-o parcare fara sa fie miscata. Sunt putin dezamagit ca nu am avut unde s-o depozitez pe perioada iernii, as fi fost mai mult decat fericit sa platesc 200-300 de ron pentru o parcare subterana sau un garaj, dar eu stau in berceni si sincer nici cu 1000 de ron nu ai fi reusit sa faci nimic. Sincer am si preferat ca masina sa fie sub ochii mei, chiar daca era acoperita de un strat de zapada. Dar acest chin a disparut, si acuma odata cu topirea zapezii timpul pierdut a fost din plin recuperat si tot asa va fi pana la urmatoarea ninsoare.
Impresiile mele despre masina nu au cum sa nu fie altelele decat unele care m-au marcat, asa cum bine stiti masina este perfecta din punct de vedere al aspectului, cum sta pe curbe, cum se conduce si cum se comporta atunci cand apesi acceleratia umpicut mai mult. Inafara de bateria care a trebuit schimbata la o saptamana dupa ce am luat-o de la Alex (sincer m-am cam speriat, credeam ca este alternatorul!) masina nu a avut nici-o problema, nu bate nimic, nu scartaie servo, daca i-ai sterge km de pe bord ai zice ca este noua! Singurele 2 lucruri care pot sa zic ca le-am observat si nu ar fi pe gustul meu ar fi acelea ca in viteza 1-2 are momente cand intra putin mai greut (mai ales atunci cand pleci cu masina) nu este o trecere lina ca in vitezele 3-6, dar aceasta problema am inteles ca exista si pe 159. Al 2lea lucru ar fi acela ca parcarea mea ma obliga putin sa trag frana de mana si iarna am avut niste mici probleme la modul ca ingheta frana de mana si se mai intampla sa am probleme cu abs-ul, imi arata ca el este dezactivat dar intra in momente in care nu era nevoie. Putin deranjant sa mergi cu masina si sa ti se tot franeze roata spate de pe dreapta, dar daca mai trageam de cateva ori frana de mana isi revenea.
Consumul din punctul meu de vedere este mai mult decat ok, la drum lung masina consumul este undeva intra 8 si 9jumate, in oras este 11-12 (condus normal) pe sportiv sincer nu am testat, nu prea este genul meu sa plec primul de la semafor, trec lin sa ma observe lumea
. Iarna am mers cu 15-16
Desii am avut extra mega mare grija de ea masina se afla de marti (17.04) intr-un service din voluntari, sper ca baietii sa faca o treaba buna acolo. Pe timpul iernii am fost nevoit sa cobor odata o linie de tramvai deoarece drumul era bloc cu baietii de la dezapezire si la coborare am ciupit putin pragurile in fata, desii am coborat cu viteza melcului. Dar cel mai rau m-a enervat cand am parcat intr-un weekend la palatul copiilor si am lasat masina acolo peste noapte, cineva mi-a lasat o mare surpriza, stopul spate dreapta spart si oglinda fata stanga zgariata. As mai putea spune ca sunt nemultumit de oamenii care atuncic and isi deschid portierele le lasa sa se opreasca de portierele celui de langa .... acele zgarieturi parca se intamultesc pe zi ce trece. Oricum sunt sigur ca nu sunt singurului si nici ultimul care pateste asa ceva. Singura mea alinare este ca masina are casco, constatarile au fost facute si serviceul se va ocupa de tot, vineri mi-au spus ca e gata si va voi tine la curent cu "cosmetizarea"
M-am tot gandit la mici schimbari pentru masina, zic mici pentru ca masina este minunata asa cum a iesit din fabrica. Niste distantiere pe spate mai mult ca sigur si s-ar putea si pe fata. De cateva saptamani tot filez bara fata si pragurile laterale de la Autodelta, se vad minunat pe spider si nu vad de ce nu s-ar vedea si mai minunat pe Matilda. Buba este ca baietii trimit numai din Londra iar transportul pana la Bucale este destul de piperat, undeva pana la 290 lire pentru un colet de 200x70x70 30 kg (nu m-am mai interesat cu ce-l trimit, probabil cu DHL si in pretul asta sunt sigur ca intra si asigurarea). Cu transportul + bara fata + pragurile laterale + vopsitu ar fi o investitie destul de majora. Nu am renuntat la idee momentan, urmeaza sa ma decid saptamanile urmatoare. Sistemul audio pe care l-a pus Alex este mai mult decat de ajuns pentru muzica in conditii destul de tari, dar este loc de mai bine pentru ce imi place mie sa ascult, ideea aceasta a ramas doar la idee pana acum
.
Tin sa mentionez ca Matilda are si alte placute de inmatriculare, desii ma cam batea gandul sa o las tot pe PYX, nu am vrut sa-l plagiez pe Alex.
Atasez si cateva poze, ramane sa revin cu mai multe dupa ce o iau pe Matilda de la straini.
Toate cele bune,
Costy