It is currently 17 Nov 2024, 17:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 28 May 2012, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
Alex Quote:
Trage un cablu gros intre masa motorului si minusul de la baterie. Prin masa mototului ma refer la orice punct de pe blocul motorului sau de la cutia de viteze in care sa te prinzi cu un cablu gros. Dupa ce o pornesti du-te la un electrician sa-l monteze definitiv pe masina.
Inainte, asa, de verificare masoara diferenta de tensiune intre masa motorului si masa caroserie (pune o borna de la voltmetru pe + la baterie si cealalta borna pe blocul motor sau demaror).
Am incercat solutia cu masa, dar tot nu a pornit. Am impletit trei cabluri de 2,5 si l-am legat de borna - si de un suport de langa prinderea amortizorului.

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 28 May 2012, 13:29 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
Putem face o intalnire alfaclub la mine, pun la bataie o bere/suc puate reusim sa-i dam de cap, nu as vrea sa o urc pe platforma si sa o duc la un service pana nu sunt sigur ca este necesar. Ma gandesc ca totusi poate fi ceva simplu, gen un cablu desprins...

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 28 May 2012, 13:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Prietene, la 147-le nevesti-mii am avut o problema identica: la invartirea cheii se aprindeau toate beculetele, dar nu facea nimic altceva. Am incercat o gramada de chestii, inclusiv cu cabluri de curent, ba chiar am pornit-o impinsa (si a pornit foarte repede), dar tot a trebuit sa o duc la service: era un cablu intrerupt (nu ma intreba ce cablu...).

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 28 May 2012, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
lucianm Quote:
Prietene, la 147-le nevesti-mii am avut o problema identica: la invartirea cheii se aprindeau toate beculetele, dar nu facea nimic altceva. Am incercat o gramada de chestii, inclusiv cu cabluri de curent, ba chiar am pornit-o impinsa (si a pornit foarte repede), dar tot a trebuit sa o duc la service: era un cablu intrerupt (nu ma intreba ce cablu...).
OK, cu siguranta voi face si eu asta, imi iau inima in dinti si chem o platforma sa o duc la un service daca nu reusesc nimic.

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 31 May 2012, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
Am facut astazi rost de voltmetru, am luat masa si este OK. Am scos borna de la baterie, pentru a se reseta si... tot nu porneste.

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 31 May 2012, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Ai pus cablul de la minusul bateriei la prinderea amortizorului? Pai amortizorul e pe caroserie nu pe motor...
de la minusul bateriei du-te cu cablul la blocul motorului sau cel mai bine la carcasa demarorului.
La mine se manifesta in felul urmator: toate luminile, instrumentele, accesoriile functionau cand bagam cheia, dar la apasarea butonului nu se intampla absolut nimic...nici clac, clic...nimic
Intre caroserie si motor exista de fabrica un cablu gros de masa care in timp oxideaza sau in cazul meu se rupe. Eu am legat un alt cablu intre caroserie si carcasa cutiei de viteze si acum e ok. Era ciudat la inceput pentru ca pe + de la demaror venea tensiune (asta in conditiile in care tineam borna voltmetrului pe caroserie). La un moment dat din greseala am atins cu un cablu de + motorul si am vazut ca nu face flama si de aici mi-am dat seama ca lipseste masa motorului.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 31 May 2012, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
Alex Quote:
Ai pus cablul de la minusul bateriei la prinderea amortizorului? Pai amortizorul e pe caroserie nu pe motor...
de la minusul bateriei du-te cu cablul la blocul motorului sau cel mai bine la carcasa demarorului.
La mine se manifesta in felul urmator: toate luminile, instrumentele, accesoriile functionau cand bagam cheia, dar la apasarea butonului nu se intampla absolut nimic...nici clac, clic...nimic
Intre caroserie si motor exista de fabrica un cablu gros de masa care in timp oxideaza sau in cazul meu se rupe. Eu am legat un alt cablu intre caroserie si carcasa cutiei de viteze si acum e ok. Era ciudat la inceput pentru ca pe + de la demaror venea tensiune (asta in conditiile in care tineam borna voltmetrului pe caroserie). La un moment dat din greseala am atins cu un cablu de + motorul si am vazut ca nu face flama si de aici mi-am dat seama ca lipseste masa motorului.
OK, hai ca ma duc sa incerc. revin cu detalii

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
 Post subject: Re: NU MAI PORNESTE!!!
PostPosted: 31 May 2012, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2012, 17:46
Posts: 47
Car: 159
Location: Bucharest
Alex Quote:
Ai pus cablul de la minusul bateriei la prinderea amortizorului? Pai amortizorul e pe caroserie nu pe motor...
de la minusul bateriei du-te cu cablul la blocul motorului sau cel mai bine la carcasa demarorului.
La mine se manifesta in felul urmator: toate luminile, instrumentele, accesoriile functionau cand bagam cheia, dar la apasarea butonului nu se intampla absolut nimic...nici clac, clic...nimic
Intre caroserie si motor exista de fabrica un cablu gros de masa care in timp oxideaza sau in cazul meu se rupe. Eu am legat un alt cablu intre caroserie si carcasa cutiei de viteze si acum e ok. Era ciudat la inceput pentru ca pe + de la demaror venea tensiune (asta in conditiile in care tineam borna voltmetrului pe caroserie). La un moment dat din greseala am atins cu un cablu de + motorul si am vazut ca nu face flama si de aici mi-am dat seama ca lipseste masa motorului.

Am incercat, tot nu functioneaza

_________________
Alfa 159 2.0JTDm - for my soul
BMW 325CI E46 cabio - for the devil in me
Electra Cruiser 7 - for weekend


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited