It is currently 26 Nov 2024, 18:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 May 2012, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Dupa ce am citit mai multe topic-uri am deschis acest topic separat pentru ca am o problema care parca ca imbina mai multe simptome la un loc :mad2:
Incerc sa fiu cat mai precis in descrieri:

Masina pierde din putere si trepideaza foarte tare dupa ce schimb treapta , am obervat ca totul incepe cand ajung sa schimb treapta 5a. Motorul da sa moara , se creeaza aceeasi senzatie cand in loc sa bagi a3a dupa a2a, bagi din greseala 5a ,masina nu are putere , incepe sa trepideze si moare daca nu calci ambreiajul , exact asa se simte.

Am patit doar la iesire din oras cand ajung sa schimb treapta 5a , nu stiu daca nu cumva este coincidenta , luand in ordine cronologica prima data sa intamplat prin Ianuarie , pe autostrada , tot asa in treapta 5a dupa ce treceam din 4 in 5 nu mai reusea sa urce constanta turometru urca in "suturi" , se simtea ca si cum trece peste ceva denivelari , am crezut ca e de la drum sau ca poate este noroi pe roti . Am turat masina si a disparut fenomenul de tot , acum o saptamana insa a reaparut mult mai evident si mai agresiv , tot asa cand ieseam din oras si aveam 120-130 si schimbam in 5 sau 6 , nu mai retin . M-am intors din drum am lasat masina sa stea cateva ore am pornit , am dat cateva ture de oras , mergea perfect , acum iar am vrut sa ies din oras , cand eram in plin acceleratie pe la 120 km/h in treapta 5 a inceput iar sa piarda din putere si sa se inece ...., am ajuns in oras am lasat masina sa se "odihneasca" la intoarcere pe autosatrada , pilot automat treapta 4a 100 km/h (2800 rot/min) , a mers perfect nici o problema , nu am mai incercat sa schimb a5a de frica ca iar se deregleaza ceva ...

Acum o sa incerc sa descriu cat de bine pot cum se manifesta atunci cand nu merge bine:

- masina incepe sa trepideze ca si cum nu este in viteza corespunzatoare si te face sa apesi ambreiajul ca ai senzatia ca moare motorul oricat ai accelera
- daca acelerez turmometrul nu urca liniar , urca in salturi exacte cate 1-2 liniute odata , parca ar fi secundarul unui ceas
- nu a murit in mers deloc , nu a murit la plecare , nici nu am lasato sa vad daca moare , am tot accelerato sau am schimbat viteza inferioara
- daca reusesc sa o accelerez si ajunge la 2700-2900 de acolo se stabiliezeaza si trage normal si trage bine , problema ei este atunci cand schimb viteza si ajunge de la 3000 la 2000 , de acolo nu mai reuseste sa ii dea putere sa urce ,ceva parca ii taie alimentarea sau ceva de genu asta
- nu are legatura cu motorul cald sau rece , azi mi-a facut cand era motorul doar de 10-15 minute pornit , iar saptamana trecuta era motorul cald dupa o zi intreaga de alergat prin oras .
- in mers cand trepideaza o scot pe liber si parca tot trepideaza , si turometrul ramane pe la 1000 dupa cade la 900 iar vine la 1000 si tot asa , pana ramane iar la 900 ....
- nu se aprinde nimic in bord , nu s-a aprins niciodata nimic , nu scoate fum

Am fost la reprezentanta ALFA ROMEO in Timisoara , nu au gasit nimic pe tester , o sa mai merg odata daca imi dau seama ca are legatura cu treapata 5a , ca atunci nu am avut cum sa le demonstrez ca masina face urat de tot , pentru ca mergea bine cand am duso la ei ....


Acum din ce am citit pe forum poate sa fie :

1. EGR
2. Debitmetru
3. Senzor de turatie
4. Sau altele .....


Parca din cele mai sus EGR-ul se apropie cel mai mult ca simptome cu a mea , dar totusi unii spuneau ca nu le mai pornea deloc , ca le murea motorul dupa cateva secunde de la pornire ....

Nu stiu ce sa fac in momentul de fata ... sunt putin confuz ..... :disgust1:


Sorry pentru un topic cat 10 pagini ... dar incerc sa dau cat mai multe detalii poate poate vine cineva cu o idee sau poate s-a mai lovit cineva de problema asta

MULTUMESC ANTICIPAT !


Top
   
PostPosted: 08 May 2012, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
Imi dau si eu cu parerea, poate vorbesc prostii. Dar am patit ceva asemanator la o alta masina (Ford) si problema a fost ambreiajul. Daca nu apar probleme atunci cand masina nu este in viteza si o turezi, nu vad ce problema sa aibe motorul. Tureaza pe loc, si daca se comporta normal, nu cred sa aibe motorul ceva. Spuneai ca, calcand ambreiajul se stabilizeaza rulajul, in cazul asta se poate sa aibe ambreiajul ceva. Poate iti patineaza ambreiajul si nu iti dai seama. Lasa testerul de la reprezentanta, du-te la ei si spune-le ca nu ai idee ce are. Sa se urce un mecanic de-al lor in ea si sa dea doua ture ca sa isi dea seama exact ce are.

Bafta multa!

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 May 2012, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
schimba filtrul de motorina prima data

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 May 2012, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
1. M-am gandit la ambreiaj dar totusi masina se accelereaza in salturi . Cand am fost la reprezentanta nu am avut ce sa le arat ca masina se comporta normal . Cand merge bine , cand nu merge .... de ex acum de cateva zile merge bine ....

2. Filtru de motorina a fost schimbat prin Ianuarie sau Februarie , are vreo 5000 km .... o sa il schimb si pe ala daca nu ii dau de cap .

M-am programat la mecanic pentru o curatare de EGR sa vad daca schimba ceva . Am citit pe alte formuri din Italia si cam toti care au avut probleme asemanatoare au rezolvat problema prin schimbul EGR-ului.

Mie tot la EGR-ul ala imi este gandul .....


Top
   
PostPosted: 08 May 2012, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
De cele mai multe ori vezi ce vrei la o problema a masinii si nu este bine. Iti recomand ca data viitoare cand iti face figuri sa o duci pe loc la reprezentanta, sa nu opresti motorul si sa le arati. In felul asta nu risti sa faci reparatii inutile.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Revin cu noutati :
Am fost azi la un alt mecanic in Timisoara .
Era bine pregatit , avea program de tester pentru Alfa , initial m-am dus cu gandul sa ii fac o curatare de EGR , mi-a spus ca inainte sa curete EGR-ul sa puna totusi tester-ul pe ea sa vada ce ii indica.
Pe tester totul a iesit normal (EGR inchidea/deschidea bine , injectoare ok , primea motorina cat ii trebuie , primea aer cat ii trebuie , totul OK) numai ca undeva la rubrica Throttle (Nu mai stiu exact cum scria acolo : Throttle .... si inca ceva) .... unde era valoarea data in procente era 5% si nu se modifca la accelerare deloc , mi-a spus ca acel 5% trebuie sa creasca atunci cand se accelereaza masina . Sub aceea rubrica mai era ceva unde scria tot asa Throttle care era in procente si acolo valoarea crestea odata cu apasarea pedalei de acceleratie. Cel care a facut diagnoza mi-a spus ca nu este normal sa ramana asa la 5% atunci cand calca pedala , dar si ca daca ar fi defect senzorul acela ar aparea o eroare stocata in ECU , la mine nu da nici o eroare.

Rog pe cineva care are tester sa imi spuna daca are idee ce reprezinta aceea rubrica , ce indica ea , si daca nu functioneaza ce piese trebuie inlocuit , mecanicul mi-a spus ca senzorul de acceleratie de la pedala sau inca unul care este acolo undeva langa EGR , a zis ca s-ar putea sa nu functioneze dar ca nu ar vrea sa ma puna sa le schimb degeaba pana nu e sigur ca este de acolo .

Acum caut sa ma informez despre ce senzori este vorba , ce fac ei , cat costa fiecare si daca merita sa incep prin inlocuirea lor ....

Please , help ! :?


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Asculta un om patit (vezi rubrica Supapa EGR): curata EGR-ul (plus admisia) si, daca tot face la fel, schimba-l cu totul!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
toata lumea ma indeamna sa-mi iau un diesel, insa ma uit la atatea probleme...ma uit cum se recomanda cu nonsalanta sa schimbi egr cu totul ( care costa suficient de mult ) ...ma uit cum toti care au cumparat un diesel au platit cu minim 20-30% mai mult decat pentru o masina pe benzina.... imi cer scuze pentru offtopic...dar where is the point? pe bune?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 09:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
CristianMiu Quote:
toata lumea ma indeamna sa-mi iau un diesel, insa ma uit la atatea probleme...ma uit cum se recomanda cu nonsalanta sa schimbi egr cu totul ( care costa suficient de mult ) ...ma uit cum toti care au cumparat un diesel au platit cu minim 20-30% mai mult decat pentru o masina pe benzina.... imi cer scuze pentru offtopic...dar where is the point? pe bune?
Aici cam ai dreptate...
Singurul avantaj pe care il vad eu este cuplul, care, uneori, iti e chiar necesar. Un motor de 1.4, 170 CP nu va avea acelasi comportament "robust" ca dieselul de 2.0, 170 CP ( ma refer la Giulietta acum).
Problema dieselurilor cu ceva mai multi cai (sa zicem peste 110) este traficul in orasele aglomerate, gen Bucuresti, dar nu numai. Motorul asta al meu e superb la drum lung, mai ales daca are si ceva curbe. In oras insa, recunosc, nu e cel mai OK.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2012, 19:13
Posts: 8
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Aceeasi problema o am si eu la un 2.4 20V, intr-a 4a dupa 2000 nu se mai tureaza. Am pus-o pe tester si nimic. :bash:


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
majoritatea problemelor cu EGR la diesel provin de la faptul ca lumea nu stie sa mearga cu masina.trebuie luata in calcul si aceasta ipoteza.

nu trebuie sa le talpuiti la blana doar lasati-le sa mearga mai turat in trepte inferioare adica sa stea mai mereu acul la 2700 rpm,nu folositi treapta a6a decat dupa 120 km/h.

eu nu am avut niciodata la nici o masina probleme cu egr si am condus marci diferite ,

let the turbo spin baby...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
iti tot urmaresc posturile

tu ai 156, nu 159

sunt diferite!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 22:46 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
Dar are perfecta dreptate, masina trebuie turata mai mult in primele viteze. Eu schimb vitezele 1,2,3 aproape de 3 mii, abia apoi in vitezele mai mari schimb mai repede. Nu poti sa mergi cu 50 intra 4-a, ai 1200 de ture. Strici turbina si altele.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
:) ok

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Dr0ps2000 Quote:
Revin cu noutati :
Am fost azi la un alt mecanic in Timisoara .
Era bine pregatit , avea program de tester pentru Alfa , initial m-am dus cu gandul sa ii fac o curatare de EGR , mi-a spus ca inainte sa curete EGR-ul sa puna totusi tester-ul pe ea sa vada ce ii indica.
Pe tester totul a iesit normal (EGR inchidea/deschidea bine , injectoare ok , primea motorina cat ii trebuie , primea aer cat ii trebuie , totul OK) numai ca undeva la rubrica Throttle (Nu mai stiu exact cum scria acolo : Throttle .... si inca ceva) .... unde era valoarea data in procente era 5% si nu se modifca la accelerare deloc , mi-a spus ca acel 5% trebuie sa creasca atunci cand se accelereaza masina . Sub aceea rubrica mai era ceva unde scria tot asa Throttle care era in procente si acolo valoarea crestea odata cu apasarea pedalei de acceleratie. Cel care a facut diagnoza mi-a spus ca nu este normal sa ramana asa la 5% atunci cand calca pedala , dar si ca daca ar fi defect senzorul acela ar aparea o eroare stocata in ECU , la mine nu da nici o eroare.

Rog pe cineva care are tester sa imi spuna daca are idee ce reprezinta aceea rubrica , ce indica ea , si daca nu functioneaza ce piese trebuie inlocuit , mecanicul mi-a spus ca senzorul de acceleratie de la pedala sau inca unul care este acolo undeva langa EGR , a zis ca s-ar putea sa nu functioneze dar ca nu ar vrea sa ma puna sa le schimb degeaba pana nu e sigur ca este de acolo .

Acum caut sa ma informez despre ce senzori este vorba , ce fac ei , cat costa fiecare si daca merita sa incep prin inlocuirea lor ....

Please , help ! :?
Probabil throttle angle. Eu zic sa verifici clapeta de pe admisie. De acceleratie cum ii zic unii. Egr-ul la relanti cate procente e deschis. Se inchide pe masira ce o turezi?
semeghin_sem1 Quote:
Aceeasi problema o am si eu la un 2.4 20V, intr-a 4a dupa 2000 nu se mai tureaza. Am pus-o pe tester si nimic. :bash:
De unde esti?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 23:30 
Offline

Joined: 17 Feb 2012, 23:36
Posts: 103
Car: Alfa Romeo 159
Location: Zalau
Dar nici nu poti merge doar cu turometrul peste 2500, ca pana la urma alegem diesel ca sa mai economisim putin, fata de variantele pe bezina. Decat sa umflam mereu turbina la maximum, mai bine luam direct ceva pe benzina si gata. Un condus decent, cu turarea doar ocazionala a motorului ( adica sa nu-l lasi sub 2500 pentru o perioada ) , nu are cum sa fie daunator, mai degraba il chinuie o fortare continua la 3000 rpm, parerea mea.


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
apa,gaz ,talpa :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 May 2012, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Da cred ca despre "throttle angle" este vorba , statea la 5% oricat tura masina , si sub el mai era ceva cred ca EGR-ul tot in procente , care cum tura masina imediat inchidea (scadeau procenetele). Dar acel "throttle angle" nu misca deloc , tot 5% ramanea . Este normal sa ramana asa la 5% mereu ? Daca nu , care este problema ? Am inteles ca sunt 2 senzori , unul pe pedala si unul pe acolo pe langa EGR .

In legatura cu EGR , m-am interesat costa 590 RON marca Pimburg (daca asa se scrie) si cred ca asta este si cel original . As putea sa il schimb si maine , dar totusi de ce sa il schimb daca pana acum nu a inregistrat nici o eroare in computer , ma gandesc ca daca a dat pana acum doua "rateuri" inregistra o eroare ceva acolo , se vedea pe tester , acum masina de o saptamana merge perfect prin oras , turata , neturata , merge normal , dar nu am ajuns in viteza a5a si parca imi e frica sa o scot iar la drum sa vad daca mai face la fel in treapta 5 .... pur si simplu trepideaza foarte rau atunci cand face ... ai impresia ca o sa plece motorul de pe suporti ....


Inca ceva , nu merg cu masina subturata chiar deloc , prin oras rar schimb treapta a4a ....


Top
   
PostPosted: 12 May 2012, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3336
Car: Giulia Q
http://www.urbandictionary.com/define.p ... 0Tune%20Up" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
alfetta Quote:
Ce vrei sa zici cu asta ?



Chiar nu poate sa imi spuna nimeni care este treaba cu acel "Throttle Angle" , daca este normal sau nu ce da pe tester ? Si ce piesa trebuie sa caut ?


Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 09:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@drops
daca ai tps defect ar trebui sa ai erori in mod normal.
tps e senzorul de la pedala de acc.
pe admisie e un clapet care sta deschis in functionare.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Dr0ps2000 Quote:
alfetta Quote:
Ce vrei sa zici cu asta ?



Chiar nu poate sa imi spuna nimeni care este treaba cu acel "Throttle Angle" , daca este normal sau nu ce da pe tester ? Si ce piesa trebuie sa caut ?
Pai eu ce naiba ti-am zis?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Ok , am vazut ca ai zis despre clapeta de admisie , dar eu ma refeream la senzorul electronic de la pedala ....


Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Sincer, daca o faceti pe bajbaite mai bine renuntati.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2012, 13:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2012, 19:13
Posts: 8
Car: Alfa Romeo 159 2.4
ai rezolvat pana la urma ?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited