Si, cum bine zicea Alex un pic mai sus, in niciun caz Eibach-urile nu sunt mai confortabile decat cele stock, dar cu siguranta sunt mult mai placute la condus!
Dupa 250 km facuti exclusiv in oras, primele concluzii:
- orice gropita este resimtita iar masina cam topaie in continuu pe strazile din Bucuresti. De nevoie, am invatat toate gropile din asfalt, incep sa invat chiar si micile crapaturi. Se impune "reconfigurarea traseului", traversez nu mai putin de 8 linii de tramvai pana la servici din care 4 sunt destul de greu de trecut (vezi cale ferata Valea Cascadelor ).
- Pe (putinele) drumuri bune masina este o incantare, statea bine pe sosea si inainte dar acum e si mai bine. Combinatia kit suspensie – gume late e ideala, pare ca masina e lipita de sosea, raspunde mult mai bine la schimbarile bruste de directie. Ramane de vazut cum se comporta pe viraje. Oricum, mai rau decat cea stock nu are cum sa fie.
- bara fata este destul de jos, necesita un timp de acomodare pana imi dau seama pe unde pot trece si pe unde nu. Nu ma gandesc sa fac off-road cu ea, doar ca mi se mai intampla sa mai raman blocat in cate un "damb" chiar si in Bucuresti. Parcarea se face cu emotii de fiecare data, incerc sa gasesc "trasa ideala" pentru a nu atinge. Salutari tovarusului Piedone, ii multumesc ca a lasat o mica movila chiar in mijlocul strazii pe care intru pentru a parca...
- La prima vedere nu prea mai pot urca rampe (mall/parcari subterane... e.t.c). Raman totusi accesibile doar daca incerc sa urc putin din lateral, inclinat, si asta doar in cazul in care nu am pe nimeni in spatele meu, dureaza ceva manevra.
- zgomotele in habitaclu la trecerea peste denivelari sunt filtrate mult mai bine, sunt mai putine si mai soft decat cu suspensia stock. Asta imi place!
Pe scurt – multumit, foarte multumit, raportul pret/prestatie este foarte bun.
Acum, ma sacaie altceva. Un zgomot mic, multi ar spune banal, si suparator ce apare in special la trecerea peste denivelari. Aud acelasi zgomot cand inchid usa la plecarea din masina, ma gandesc ca ar putea fi un cablu de la reglajele oglinzilor/geamurilor. S-au facut diferite teste de drum si s-a ajuns la concluzia ca zgomotul nu provine de la bucsi, articulatii, e.t.c. ci pare mai degraba un fir/cablu ce loveste un plastic / o tabla. Variantele propuse de service: ori le las masina cateva zile si o dezmembreaza pe bucati pana gasesc buba
, ori incerc sa-mi dau eu seama de unde vine zgomotul si apoi merg sa remedieze ei. Am ales a doua varianta!