Am mai abordat subiectul asta, dar din pakte "l-am pierdut"
Este vba de modelul
GTV, si in spetsa de un MK1, motor de 1.8, cu blocul din aluminiu, cutia pozitionata in spate si de asemenea si tractiunea. Masina este de vanzare, la fel si inca doua "surori" de-ale ei care nu au fost inca reconditionate (una nu in totalitate, si una deloc).
Proprietarul o are de 5 ani de zile, si la inceput masina era intr-o stare dezolanta, insa toata munca lui nu a fost dekt in jurul acestui "GTV', fiind un real impatimit al marcii (din cele 9 masina pe care le-a avut, tot 9 au fost Alfe).
I-au fost aduse imbunatari cum ar fi:
- caroserie "dezbracata" complet pana la tabla si refacuta, incercand sa se aplice unde a fost necesar un strat cat mai subtire cu putinta de chit
- vopsea rosie
- stopuri rotunde stil "Ferrari"
- grila masca fatsa stil "Alfa 147"
- motor adus din Germania, carburatoare Webber reglate, garnituri schimbate complet
- scaune Recaro (de pe Ford Escort RS)
- bord adaptat de pe Alfa 156
- schimbator si volan Momo Millenium
- jante Alessio 15", slefuite (crom)
- tapiterie refacuta complet cu imitatie de piele alba
- geamuri ionizate
Momentan o sa atasez pozele facute in parcare, la etapa de Legal Racing din decembrie 2005, care au aparut si pe 4tuning. Maine am sa fac un set de poze ambelor masini, si tot maine am sa mai atasez si poze mai vechi, din timpul lucrului la masina.
Planul de viitor cu masina, in cazul in care nu va fi vanduta, ar fi aducerea unei Alfe 75 din Germania, cu motor de 3.0 V6 si montarea acestuia pe GTV, fiindca platforma tehnica de la 75 e identica cu cea de la GTV, sau adaptarea unui motor de pe o Alfa 164 3.0 V6 24v (eventual "Super").
Actualul proprietar a inceput lucrul la acest "proiect" deoarece anterioara sa masina a fost o
Alfa Romeo GTV6 (MK2) din 86', cu celebrul motor 2.5 V6, cu cilindree marita la 2.8, kit exterior Zender si jante Ronal si a ramas indragostit de acest model. Adevarul este ca la pretul unei asemenea masini, poti gasi (in strainatate) un exemplar intretinut impecabil, care inca sa mai aibe "vână" in el, sa iti dea senzatii, sa arate "intr-un mare stil" si in acelasi timp, sa te faca sa traiesti placerea de a conduce o "Alfa". Chiar si
Jeremy Clarkson, realizatorul emisiunii
TopGear spunea ca nimeni nu este un sofer adevarat pana cand nu conduce o Alfa, iar intr-un top al celor mai bune 100 de masini facute vreodata punea GTV6 pe locul 90, tocmai din cauza ca si el a avut una si a ramas indragostit de acea masina. E adevarat ca mai aducea aminte si de lipsa fiabilitatii, si faptul ca majoritatea posesorilor lucreaza la masinile lor cate 6 luni pe an ca sa se poata plimba 5 km, dar acei 5 km merita tot efortul depus