It is currently 05 Feb 2025, 20:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 Apr 2012, 22:18 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Nu mai trage in ture mici pana in 2500 cand intra turbo. Nu scoate fum iar de la reprezentanta din Craiova au zis ca este ceva pe aer (debitmetrul poate,desi am schimbat 4 la second si nu s-a modificat nimic). Stie cineva ce ar putea fi? Poate ati avut aceeasi problema. Tot la reprezentanta au verificat si curatat tot (egr care oricum e nou 8-9 luni, senzor pe galeria de admisie,furtune, supapa de la turbo inchide si deschide).
La plecare din service au zis ca ar putea fi debitmetru dar sa verific si senzorul de la admisie daca nu este nici o modificare ar putea fi ceva la turbo care este variabila si nistiu ce. In concluzie nu prea stiu nici ei ce are. Dupa ei ar trebuie sa cumpar toate piesele noi sa vad care din ele nu functioneaza. Daca stie cineva un service bun in Craiova sau Pitesti care poate sa dea un diagnostic sigur nu "ar putea fi..." ar fi excelent.
Multumesc anticipat!

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2012, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2007, 21:56
Posts: 229
Car: Stelvio 2.0 280hp Q4
Location: Bucuresti
Ai crapaturi foarte mici in furtunele de la vacum . Pierde presiune pe acolo.

_________________
Stelvio 2.0 280hp Q4
ex:156 1.9Jtd-M 2004


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2012, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Verifica sa nu ai ulei pe furtunul de la turbo la intercooler. Si, da, poate fi si debitmetrul - scoate-i mufa si vezi cum merge asa! La simptomele descrise de tine, la mine a fost debitmetrul cu bube.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2012, 12:51 
Offline

Joined: 29 Mar 2012, 00:42
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 147
Location: Buzau
As spune ca este senzorul de presiune al turbinei ... foarte multi au avut aceasta problema!!

Eu am avut un fiat brava 1.9 jtd cu aceeasi problema!

Daca era debitmetru de aer, cand ii scoteai mufa mergea in parametri normali! cum au zis si baietii mai sus, e foarte important sa nu ai nici un furtun crapat, rupt ...


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2012, 16:33 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Care este senzorul de presiune al turbinei ?(pozitia lui)
Futunele au fost verificate la reprezentanta dar o sa mai verific si eu.

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2012, 19:01 
Offline

Joined: 29 Mar 2012, 00:42
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 147
Location: Buzau
Din ce stiu eu este in capul turbinei, intra un fir in el! ( mie mi l-au schimbat la un service nu eram de fata )


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2012, 14:07 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Am schimbat debitmetru (nou) si degeaba. Alte sfaturi ce ar putea fi? :bash:

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2012, 14:36 
Offline

Joined: 29 Mar 2012, 00:42
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 147
Location: Buzau
Eu ti-am spus ca nu are cum sa fie debitmetru...
stewe Quote:
As spune ca este senzorul de presiune al turbinei ... foarte multi au avut aceasta problema!!

Eu am avut un fiat brava 1.9 jtd cu aceeasi problema!

Daca era debitmetru de aer, cand ii scoteai mufa mergea in parametri normali! cum au zis si baietii mai sus, e foarte important sa nu ai nici un furtun crapat, rupt ...


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2012, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Ce debitmetru ai pus ? Daca ai pus Pierburg tot ca varza o sa mearga :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2012, 16:25 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Bosch original Alfa. Oricum, cel pe care l-am schimbat este pus pe alta masina si merge fara probleme.
Alte cauze posibile sau un mecanic priceput in zona eventual si din Pitesti daca stie cineva........

Nu stiu cere este senzorul de pe turbo. Daca poti sa pui o poza sau mai multe detalii despre locul in care se afla ar fi de ajutor.

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2012, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Nu stiu cum este pozitionat la 16v insa la mine la 8v trebuie sa dai protectia de plastic a mototrului jos si undeva pe la mijloc in spate este pozitionat. E vorba de un surub si o mufa. Se da foarte repede jos. La mine era plin de funingine si alte alea. Curios este ca dupa ce l-am curatat, masina era mai lenesa :D.

Bafta!
Attachment:
11.jpg
11.jpg [ 13.04 KiB | Viewed 3202 times ]

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 06 May 2012, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Ai rezolvat problema ? Sunt curios ca si eu am niste probleme asemanatoare ....


Top
   
PostPosted: 07 May 2012, 22:36 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Inca nu. Mine merg cu ea la Pitesti, am inteles ca la reprezentanta de acolo ar fi mai buni.
Daca rezolv o sa explic ce a avut.

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
PostPosted: 08 May 2012, 11:09 
Offline

Joined: 03 Nov 2009, 13:39
Posts: 20
Location: Bals OLT
Am rezolvat la Pitesti in 2 ore. Era de la EGR un "arc care nu mai revenea in pozitia initiala". :D :D :D :D
Cost 300RON

Foarte multumit de baietii de acolo (Adrian). Apelati cu incredere chiar stie ce face.
PS: In Craiov au demontat tot ce se putea, ba chiar vruiau sa desfaca turbo, injectoare si alte cele, ca nu cumva sa aiba calamina. Concluzia o trageti voi.... :bash: :oops: :ban:
Cost Reprezentanta Craiova AUTOMONZA si AUTOCESENA 300RON + debitmetru+senzor galerie admisie+furtune presiune schimbate inutil deoarece functioneaza perfect

_________________
Alfa 147, 1.9JTD,16V, 150CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited