It is currently 22 Nov 2024, 07:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 173 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7
Author Message
PostPosted: 26 Oct 2011, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Alexandrus Quote:
GTV are MacPherson pe puntea fata
multumesc, informatia asta nu o stiam
Alexandrus Quote:
si o ciudatenie de multilink primitiv pe spate

pe asta o stiam
Alexandrus Quote:
pe MacPherson fenomenul de virare indusa de cuplu e accentuat de un diferential autoblocant
partea asta tre sa o mai studiez. de fenomenul de torque steering stiu cate ceva, mai tre sa aprofundez problema. peste linkurile lui IR nu am apucat sa ma uit decat fugitiv, oricum, interesante ultimele 2, dar cum spuneam: voi aprofunda problema

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 03:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aprofundeaza de preferat inainte sa strici topicul de prezentare cu intrebari elementare.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2005, 03:01
Posts: 95
Car: 147 GTA
Alexandrus Quote:
GTV are MacPherson pe puntea fata si o ciudatenie de multilink primitiv pe spate. Iar pe MacPherson fenomenul de virare indusa de cuplu e accentuat de un diferential autoblocant.
Nu vad ce nu s-a inteles ca a explicat clar IR.
Nu pot sa ma abtin sa nu scriu..., puntea spate a unui 916 ''primitiva''?, ''ciudatenie''?, interesanta descriere si parere despre o inovatie...

_________________
--------------
Alfa Romeo 147 GTA
Alfa Romeo Spider 916
Alfa Romeo 166 Super v6tb
Alfa Romeo 147 jtd
Alfa Romeo 156 ti sw


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bine punctat.
Initial 916 era prevazut sa foloseasca suspensia spate tipica platformei "Tipo2", care era intr-adevar clasica si primitiva, dar in ultimul moment inginerii de la Alfa au decis sa o inlocuiasca cu ceva ce la vreme respectiva a fost perceputa ca fiind o suspensie foarte complexa si sofisticata - chiar daca costisitoare dpv al productiei.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Era inovatie acum 20 de ani, mi se pare depasita in ziua de azi, din pacate.
Eu unul nu ii vad avantajele comparativ cu un double wishbone.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Exact, trebuie pusa in contextul epocii. Vroiam doar sa evidentiez ca pare putin peiorativ a o descrie ca fiind "primitiva".
Peste cativa ani si iPhone 5 ca fi descris tot ca "primitiv". :peace:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aaaaaa, stai sa inteleg, in contextul epocii omului cavernelor, bita rupta din copac era o inventie deosebita, daca spun acuma ca era ceva primitiv e automat peiorativa descrierea ? In cazul asta, vai sufletul nostru.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2011, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ba ce stil ai tu sa despici firul in 10.. Sunt sigur ca ai inteles unde bate toata lumea, primitiva poti spune despre puntea spate a unui Mustang in 2010, nu despre GTV in 96 :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2011, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Am spus multilink primitiv, nu tip de suspensie primitiva. Daca va e greu sa intelegeti sau ati sarit de cur in sus si ati pus accent doar pe "primitiva", ca vai noi, vorbim de o Alfa, problema nu e clar ca despic eu firul, ci poate ca nu vreti sa urmariti firul ala despicat au ba.

Constat ca a deviat discutia, de la masina la diferential, de la ala la suspensie si de acolo la ... nu mai zic.
Ceva vesti despre masina nu avem ? Bodykit scos, etc ?


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2011, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Alexandrus Quote:
Am spus multilink primitiv, nu tip de suspensie primitiva. Daca va e greu sa intelegeti sau ati sarit de cur in sus si ati pus accent doar pe "primitiva", ca vai noi, vorbim de o Alfa, problema nu e clar ca despic eu firul, ci poate ca nu vreti sa urmariti firul ala despicat au ba.

Constat ca a deviat discutia, de la masina la diferential, de la ala la suspensie si de acolo la ... nu mai zic.
Ceva vesti despre masina nu avem ? Bodykit scos, etc ?
Ba tu te iei de multilinku` lu Geta Veta? Este o suspensie interesanta ca si constructie. A fost o solutie potrivita pentru GTV. O masina care avea oricum o constructie atipica pentru acele vremuri. Cum nu au mai scos o masina pe aceiasi platforma, solutia folosita pentru puntea spate nu a mai fost continuata pe alte modele. Opinia mea este ca Brera ar fi trebuit sa fie o evolutie a GTV-ului si nu un coupe bazat pe 159. In locul lor as fi optat pentru o suspesnie cu bacula dubla pe puntea fata, as fi evoluat multilink-ul de pe spate si as fi optat pentru materiale mai usoare pentru partea din fata a masinii. Design-ul masinii putea fi evoluat astfel incat sa pastreze linia initiala.

Legat de bodykit... nimic nou deocamdata. Masina este fix in starea in care am luato. Urmeaza sa primeasca diverse mici modificari, inclusiv estetice insa nu cred ca mai devreme de primavara anului viitor.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2011, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, era frumos ca Brera sa fie un coupe adevarat si nu un sedan ciopartit, dar ... nu cred sa mai vedem lucruri frumoase dpdv tehnic de la Alfa Romeo prea curand.


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2012, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ca tot te batea gandul la un Cup Kit, o oarecare adaptare pe spoilerul fata :)

Image

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2012, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Deci se poate ! Like ;)

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2012, 11:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
ALXege Quote:
Ca tot te batea gandul la un Cup Kit, o oarecare adaptare pe spoilerul fata :)

Image
Arata mai bine decat ce am acum pe masina insa nu pare a fi splitter-ul de CUP. Probabil a fost ajustat destul de mult ca sa arate asa.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2012, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai nu este, cred ca e ceva custom, probabil cam singura solutie care sa nu implice PH2 conversion :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2012, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Mie nu imi place nasul de ph3. Eu asa l-as face:


Attachments:
Screen Shot 2012-04-04 at 2.15.29 PM.png
Screen Shot 2012-04-04 at 2.15.29 PM.png [ 413.74 KiB | Viewed 4513 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider '99
Top
   
PostPosted: 16 Jun 2013, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pentru ca prea le tinea ascunse de ochii publicului, azi l-am prins in fapt :)
Attachment:
IMG_4856.jpg
IMG_4856.jpg [ 690.89 KiB | Viewed 3804 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 09:05 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Pentru a completa imaginea cu jantele.
Attachment:
alfe.JPG
alfe.JPG [ 116.58 KiB | Viewed 3760 times ]


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Jantele vin foarte bine pe masina lui Razvan, insa am o problema cu smoala/grund/vopsea/superglue :D ce se vede pe partea dreapta, un pic sub bara. Sper sa se poata curata rapid si simplu.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
cre ca e niste adeziv ala . i-a ramas ornamentul de bara prins de vreun bolovan


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
cre ca e niste adeziv ala . i-a ramas ornamentul de bara prins de vreun bolovan
Asa ma gandeam si eu :( poate pina la Fest rezolva problema.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 15:02 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Alea sunt urmarile de pe Transul de anul trecut, cand am dat bara jos, si ne chinuiam sa scoatem masticul ala cu fel de fel de unelte..


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2013, 01:18 
Offline

Joined: 01 May 2010, 16:02
Posts: 77
Location: Bucuresti
Vai ce-i in poza aia. :dribble: :love: Ati uitat logo-ul asta.

_________________
Image
designed by Giorgetto Giugiaro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 173 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited