It is currently 28 Nov 2024, 20:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 130 31 32 33 34168 Next
Author Message
PostPosted: 22 Mar 2012, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
adisoru Quote:
Iar de volanta cu masa dubla nu te mai speria atat. Valeo a scos un inlocuitor de succes pentru problematica volanta.
Sa inteleg ca si Alfa foloseste volantul cu masa dubla? Sau te refereai strict la celelalte marci?


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2012, 23:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
adisoru Quote:
Iar de volanta cu masa dubla nu te mai speria atat. Valeo a scos un inlocuitor de succes pentru problematica volanta.
:roll: mare greseala daca schimbi volanta pe 159/brera

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
seth Quote:
adisoru Quote:
Iar de volanta cu masa dubla nu te mai speria atat. Valeo a scos un inlocuitor de succes pentru problematica volanta.
:roll: mare greseala daca schimbi volanta pe 159/brera
Deci sa inteleg ca se foloseste si pe 159. De ce nu recomanzi inlocuirea? La BMW uzura se manifesta prin trepidatii la plecarea de pe loc cu a 1-a, dupa mai multe ambreieri\debreieri...in general prin aglomeratie.

Eu unul nu stiam de solutia celor de la Valeo.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Cand este uzata o inlocuiesti cu una noua, tot cu masa dubla.
Asa nu o sa ramai fara cutie.

Daca stii sa conduci tine ok volanta. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
seth Quote:
Cand este uzata o inlocuiesti cu una noua, tot cu masa dubla.
Asa nu o sa ramai fara cutie.

Daca stii sa conduci tine ok volanta. :)
Inseamna ca la Alfa volanta nu este la fel de problematica. Sau este gandita altfel. La e46 foarte usor cedeaza indiferent de stilul de condus. Oricum daca la 159 nu se plange lumea de aceasa piesa, inseamna ca nu face probleme mari.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 02:25 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Probabil costa in jur de 2000 lei o volanta. La a mea 156 1.9 jtd e cam 1500 lei volanta. Nu e un capat de tara. Pana la urma aia pica dupa multi km daca masina a fost exploatata corect :)


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
Bimm3r Quote:
Probabil costa in jur de 2000 lei o volanta. La a mea 156 1.9 jtd e cam 1500 lei volanta. Nu e un capat de tara. Pana la urma aia pica dupa multi km daca masina a fost exploatata corect :)
Da...este si normal la un momendat sa pice. La fel ca si kitul de ambreiaj, poate fi considerat consumabila. Problema este ca la E46, de exemplu, am cativa amici care au inlocuit volant+kit ambreiaj si dupa 6-7k KM a inceput sa faca la fel. BMW insista si cu CDV(clutch delay valve) care are rolul de a mari perioada de patinare a discului pe volant, inducand asftel o ridicare de temperatura. De asemenea am vazut niste colegi de pe Ford Club care se plangeau ca pe Mondeo pica mult prea repede aceasta volanta. Deci de aici reticenta mea fata de volantul cu masa dubla. Sub nicio forma nu ma feresc de inlocuire...face parte din ingrijirea de bun simt a unei masini...si cum Alfa este o masina pe care ingrijesti cu cea mai mare placere...

Insa dupa cate spuneti voi, 159 pare sa se impace bine cu aceasta piesa...deci o grija in minus!


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
ne bucuram ca iti indrepti optiunile catre Alfa.
Nu prea inteleg de ce vrei motorul de 120 cp. Tine cont ca masina este foarte grea (1600kg - deci cat un e60) si nu o sa fii satisfacut de performante.

Eu am motorul de 150cp care se descurca binisor cu jante normale pe 16..
De cand am trecut la jantele pe 18 (modelul de la avatarul tau) diferenta este clar sesizabila si numar zilele pana apuc sa o resoftez.

Deci...think twice si daca nu vrei sa dai bani pe motorina, impozite si casco si sa mergi pe 2.4, alege macar varianta de 150cp.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Last edited by christu on 23 Mar 2012, 11:31, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 11:23 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
ViB Quote:
Exista probleme la cutia de viteze intrucat asta a fost motivul crucial care m-a tinut departe de 147.
Ai tu informatia aceasta? Nu am auzit de asa ceva si in plus eu sunt la al doilea 147 care nu are vreo problema, amandoua avand aceeasi cutie si aproximativ acelasi motor.
Nu pot sa nu remarc comparatia realista de fiabilitate cu masininile teutone si iti urez sa te vedem cat mai repede intr-o Alfa.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
cristih Quote:
ViB Quote:
Exista probleme la cutia de viteze intrucat asta a fost motivul crucial care m-a tinut departe de 147.
Ai tu informatia aceasta? Nu am auzit de asa ceva si in plus eu sunt la al doilea 147 care nu are vreo problema, amandoua avand aceeasi cutie si aproximativ acelasi motor.
Nu pot sa nu remarc comparatia realista de fiabilitate cu masininile teutone si iti urez sa te vedem cat mai repede intr-o Alfa.
Asa cum am mentionat mai sus, eu m-am bazat(din pacate gresit din partea mea) pe zvonuri si pareri. In momentul in care am intrebat de 147 asta a fost unul din motivele ce mi-au fost aruncate in fata. La momentul acela m-am lasat in baza zvonurilor, mic si neexperimentat fiind. Apoi tatal meu a avut un 166 ca si masina de la birou si stiu ca avea problemela cutie...ce-i drept insa, masina trecuse inainte prin mana cuiva mult mai...neglijent sa-i spunem.

Acum insa nu mai sant deloc adeptul zvonurilor, cat despre vechile clisee despre masina nemteasca vs italiana, acestea nu mai au nicio valoare pentru mine. Motiv pentru care am si decis sa apelez la acest forum si desi am postat abia ieri seara, pana azi am avut destule de invatat. Asadar orice as spune eu despre Alfa, este doar din zvon sau parere subiectiva si nu date concrete. Pe acest teren ma recunosc a fi un novice 100% si ma bazez pe datele actulilor posesori.

La fel si eu...sper sa ma vad cat mai curand intr-o Alfa.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
christu Quote:
ne bucuram ca iti indrepti optiunile catre Alfa.
Nu prea inteleg de ce vrei motorul de 120 cp. Tine cont ca masina este foarte grea (1600kg - deci cat un e60) si nu o sa fii satisfacut de performante.

Eu am motorul de 150cp care se descurca binisor cu jante normale pe 16..
De cand am trecut la jantele pe 18 (modelul de la avatarul tau) diferenta este clar sesizabila si numar zilele pana apuc sa o resoftez.

Deci...think twice si daca nu vrei sa dai bani pe motorina, impozite si casco si sa mergi pe 2.4, alege macar varianta de 150cp.
Legat de motorizare, am citi ieri seara despre cel de 120CP cum ca ar fi, asa cum ai mentionat, prea slab pentru caroseria 159. Asa ca probabil voi merge pe varianta celei de 150CP. Din pura curiozitate intreb, cam care este consumul prin Bucuresti?


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
la mine care prind aglomeratie mai mereu pe traseul Dr Taberii - aviatorilor cam 12.5% pe vreme calda si cand sunt temperaturi cu minus se duce si in 15%, pe acelasi segment de drum, aceeasi aglomeratie.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 12:06 
Offline

Joined: 12 Aug 2011, 13:31
Posts: 38
Car: 159
Salut Vib si bun in venit:D, dupa cum au spus si alti colegi, alege motorul d 150 cp, eu pe asta il am si sunt foarte multumit, nu zic ca nu mi place 2.4, dar asta inseamna asigurare, impozit, costuri de intretinere mult mai mari, si multe altele, 1.9 de 150 cp, este printre cele mai reusite si rezistente motoare pe clasa asta de masini consumul o sa se invarta in jur de 10-11 oras, 6-7 la drum incarcat+pasageri si blana, depasiri etc, ceea ce cred ca e super ok cel putin mie atat imi consuma. vrei mai multa putere se poate face un resoftare la colegii de pe forum si mai castigi ceva caluti:D oricum pentru bucuresti 150 cp sunt suficienti!! plus ca 159 este nervoasa....o vei simti si in liniie dreapta si in viraje, diferenta fata de majoritatea masinilor tractiune fata, are sistemul q2, pe scurt si pe inteles, limited slip diferential, un fel de diferential autoblocant care iti asigura tractiune si putere deplina pe ambele roti, suspensia multilink,independentacare asigura o stabilitate de invidiat vdc-ul(esp) care te lasa sati testezi abilitatile de condus sportiv, si intra numai in cazuri la limita:D ok poate deja multe le sti:D si forumul deasemenea ,dar imi face placere mereu sa vorbesc de 159-le meu si in general:)) nu o sa fi dezamgit daca vei face pasul!
ps: consumabile sunt ieftine la tot pasul, pt orice masina se gasesc nui prob:D


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
ViB Quote:
folosesc masina destul de mult prin oras(Bucuresti)
Atunci neaparat cu cutie automata :clapping: Nu stiu daca ai avut pe nemtoaicele pe care le-ai avut pana acum, dar pentru mine cel putin e o incantare, mai ales in oras. Succes!


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
Alfavile Quote:
ViB Quote:
folosesc masina destul de mult prin oras(Bucuresti)
Atunci neaparat cu cutie automata :clapping: Nu stiu daca ai avut pe nemtoaicele pe care le-ai avut pana acum, dar pentru mine cel putin e o incantare, mai ales in oras. Succes!
Am avut pe 318i automata si intradevar, este muuult mai comod in aglomeratie. Insa nu este unul din elementele definitorii pentru mine, desi comoditatea cred ca si-ar spune cuvantul.

@onyboy...multumesc pentru detalii. Si stiu cum e sa fii incantat de masina si sa povestesti cu placere despre ce poate face.

@christu, pare un consum rezonabil. Eu de obicei faceam Drumul Tabere(Ghencea mai exact) -> Lacul Morii. Peste o luna imi schimb traseul spre Militari si stiu un drum liber pe unde se merge contra valului de trafic dinspre Drumul Taberei. Deci cred ca este foarte ok pentru mine.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 13:56 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
La varianta de 2.4 te-ai gandit ?


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
ionutp Quote:
La varianta de 2.4 te-ai gandit ?
Mi se pare putin cam infometat si cam scump la partea de impozite pentru cerintele mele. Nu am pretentia unei masini foarte agile intrucat orasul anuleaza multe din avantajele unei astfel de motorizari.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 16:01 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Discutabila partea cu infometarea. Pe de alta parte depinde de traseul zilnic(sau nu) pe care il faci cu masina, si asteptarile de la ea. Iti recomand un mijloc de locomotie in varianta de 150 cp. Vei intelege ulterior de ce. Succes in cautari.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
(putin) off topic: care e diferenta de impozit si asigurare intre 1.9 si 2.4? E chiar atat de semnificativa?


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 16:45 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Poate doar diferenta la impozit, la asigurare nu cred ca este sesizabila diferenta. Eu platesc pana in 800 lei / impozit la 2.4, la fel ca si tine, de altfel. Dar, se merita fiecare leu. Chiar daca este motor mai mare are mai multe avantaje( chiar si in oras). Cuplu, sunet(da!), stabilitate sporita, o herghelie mai numeroasa, iar cu un remap ok faci o treaba faina.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Pai si la 1.9 cat e impozitul?
ionutp Quote:
iar cu un remap ok faci o treaba faina.
Stati pe-aproape :naughty:


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
La 1.9 e ~180 de lei impozitul .....dar daca platesti pana in martie sau ceva de genu pt tot anu ai o reducere...eu am platit 150- 160 de lei ~.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
impozit + casco + rca+ preturi de intretinere (unele piese) + carburant
daca faci un soft mai agresiv poti sa scoti aproape aceleasi performante (190cp) din 1.9 16v.

Sa nu ma intelegeti gresit - daca imi vand masina mi-as cumpara 2.4, cu toate costurile suplimentare pe care le implica. :naughty:

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
2.4 q4 consum de bucuresti 13, ruta tineretului-casa poporului-plevnei-gara de nord-grivita-1 mai-piata presei libere, zilnic, dimineata si seara.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2012, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2012, 20:48
Posts: 14
Car: BMW E46 318d
Location: Bucuresti
Alfavile Quote:
Pai si la 1.9 cat e impozitul?
ionutp Quote:
iar cu un remap ok faci o treaba faina.
Stati pe-aproape :naughty:
Din cate stiu, la peste 2000 cmc e undeva pe la 800 lei in timp ce sub 2000 e pe la un 200 ron. Sper sa nu vorbesc prostii dar parca asa imi amintesc. Intradevar nu este un capat de tara la capitolul impozitare anuala. Insa ma gandesc ca aici se mai adauga costul mai mare a masinii la achizitie+taxa in cazul in care o aduc de afara+un buget mai mare pentru combustibil. Sau...ma insel?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 130 31 32 33 34168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited