It is currently 07 Oct 2024, 10:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1572 Next
Author Message
PostPosted: 16 Mar 2012, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
andreimarian Quote:
salut baieti am o problema....imi apare "pre heating glow plugs not available" cand porneste sta putin si dupa 20sec aprox se stinge...stie careva din ce cauza si cum se poate remedia ... dimineata mi-a aparut.
bujii sau releu. te pot ajuta cu ambele, vezi doar care ai nevoie. da-mi PM!

Alfaville ai PM!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2012, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
@comanr
Tocmai, ca la minus 25 mi-a pornit fara probleme si acum, cand s-a incalzit, a inceput sa faca figuri. Bateria e si ea relativ noua, prin iunie parca am schimbat-o pentru ca nu mi-a mai pornit dupa ce masina a stat o saptamana.
1. cu bidoane nu prea umblu pe langa masina, decat din alea cu tuica sau vin, da' nu cred ca au vreo influenta asupra masinii, ci doar a soferului
2. nu ma bag
3. schimbat si ala acum vreo 8 mii, impreuna cu uleiul si toate celelalte filtre, lichid de servo si de frana
4. pe acolo s-ar parea ca nu sunt scurgeri
5. s-au facut teste de rampa si injectoare, ultimele acum mai putin de un an, totul a fost ok
@seth: de blestematul ala de egr vreau sa scap foarte, foarte curand, iar admisia va fi curatata probabil la schimbarea distributiei, adica pana prin vara (acum am 80.000).
Merci pt. raspunsuri. S-ar putea si azi sa am ceva vesti daca ma intalnesc cu colegul tzzivii diseara.


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2012, 15:44 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
sambata primul incident din ciclul "asa face ele":
s-a aprins martorul galben care seamana cu un motor si mi-a aparut pe ecran "far controllare motore".
am aplicat metoda windows oprire-repornire, martor aprins in continuare, am cautat pe forum, cea mai simpla solutie ar fi fost o scurta iesire in afara orasului (mda, oricum nu iesisem in 2012)
intamplator aveam planificat un drum bucuresti-campina si retur, n-am sesizat nici o pierdere de putere, motorul insa parca suna altfel dar e posibil sa fi fost piticii mei pe creier, martorul in continuare aprins.
mers la autoitalia, verificat baietii vreo 2 ore la ea, concluzia fiind: a fost o "nesincronizare" intre senzorul de temperatura de la turbina si senzorul de la filtrul de particule (sper ca am retinut corect, nu-s nici pe departe priceput intr-ale masinii), sters eroarea, martor in bord stins, daca se mai aprinde reveniti si sa speram ca ne putem da seama care dintre cei 2 senzori e busit si schimbam pe garantie, am plecat.
pana acum 14.000 enjoyable km. :)
stiu ca o sa zambesc si la 28.000 :)


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2012, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
ovi30 Quote:
sambata primul incident din ciclul "asa face ele":
s-a aprins martorul galben care seamana cu un motor si mi-a aparut pe ecran "far controllare motore".
am aplicat metoda windows oprire-repornire, martor aprins in continuare, am cautat pe forum, cea mai simpla solutie ar fi fost o scurta iesire in afara orasului (mda, oricum nu iesisem in 2012)
intamplator aveam planificat un drum bucuresti-campina si retur, n-am sesizat nici o pierdere de putere, motorul insa parca suna altfel dar e posibil sa fi fost piticii mei pe creier, martorul in continuare aprins.
mers la autoitalia, verificat baietii vreo 2 ore la ea, concluzia fiind: a fost o "nesincronizare" intre senzorul de temperatura de la turbina si senzorul de la filtrul de particule (sper ca am retinut corect, nu-s nici pe departe priceput intr-ale masinii), sters eroarea, martor in bord stins, daca se mai aprinde reveniti si sa speram ca ne putem da seama care dintre cei 2 senzori e busit si schimbam pe garantie, am plecat.
pana acum 14.000 enjoyable km. :)
stiu ca o sa zambesc si la 28.000 :)
Si la drum lung are vana in el motorul ala de 2.0 ? Eventual daca ai condus si 1.9 16v 150 de cai se simte vreo diferenta intre ele ? Te bate gandul la remap ?

P.S : Cat consuma in afara ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2012, 16:06 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
n-am condus 1.9 de 150 de CP ca sa pot compara dar avand in vedere ca ambele motoare sunt diesel si cel de 2.0 are 20 CP in plus si masina e cu vreo 100-150 de kg mai usoara decat 1.9 cred ca e clara concluzia.
nu stiu date despre cuplu dar nu cred ca 2.0 are cuplu mai mic/slab decat 1.9

remap probabil cand ma voi plicitisi de puterea actuala. deocamdata e in garantie deci chiar daca as vrea...

despre consum am postat aici


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2012, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ovidiu, cel mai probabil ai oprit masina in timpul unei regenerari, iar la repornire regenerarea nu s-a mai reluat. La drum intins insa probabil a reluat ciclul de regen, de aici si sunetul schimbat al masinii, ceva mai gros banuiesc.
Cand mai ai ocazia sa sesisezi astfel de lucruri umbla repede in cb si treci pe consumul instant, daca are fluctuatii mari in mers constant/sarcina plus atunci cand o lasi in frana de motor nu indica valoarea "2" constant, e clar ca e in regenerare si NU trebuie oprit motorul.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2012, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
ovi30 Quote:
sambata primul incident din ciclul "asa face ele":
s-a aprins martorul galben care seamana cu un motor si mi-a aparut pe ecran "far controllare motore".
am aplicat metoda windows oprire-repornire, martor aprins in continuare, am cautat pe forum, cea mai simpla solutie ar fi fost o scurta iesire in afara orasului (mda, oricum nu iesisem in 2012)
intamplator aveam planificat un drum bucuresti-campina si retur, n-am sesizat nici o pierdere de putere, motorul insa parca suna altfel dar e posibil sa fi fost piticii mei pe creier, martorul in continuare aprins.
mers la autoitalia, verificat baietii vreo 2 ore la ea, concluzia fiind: a fost o "nesincronizare" intre senzorul de temperatura de la turbina si senzorul de la filtrul de particule (sper ca am retinut corect, nu-s nici pe departe priceput intr-ale masinii), sters eroarea, martor in bord stins, daca se mai aprinde reveniti si sa speram ca ne putem da seama care dintre cei 2 senzori e busit si schimbam pe garantie, am plecat.
pana acum 14.000 enjoyable km. :)
stiu ca o sa zambesc si la 28.000 :)
Aceeasi problema cu martorul de motor (motor control system failure) a avut-o si 147-le nevesti-mii datorita senzorului de temperatura. Masina mergea perfect cu martorul aprins, doar ca avea un consum mai mare, iar la drum lung temperatura nu sarea de 70 grade. Senzorul e comandat la AI si va fi schimbat in curand, costand cca 200 lei.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2012, 18:34 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
multam george! ;)


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2012, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
seth Quote:
Eu as controla admisia si egr`ul :wink:
Si se pare ca ai avut dreptate. Masina toarce acum ca o pisica mangaiata pe burtica dupa ce a lins un castron cu lapte :clapping:


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 05:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
salut baieti . Am plecat dimineata la drum si mi-a aparut "o eroare cu bateria" si am lasat-o in parcare si seara n-am mai putut porni , curent 0 .

ce baterie imi trebuie pt 1.9 de cat? si ce chei trebuie sa iau cu mine ca sa o montez acolo , masina e la 35 km de domiciliu si vreau sa stiu ce chei sa am la mine pt suruburi .
va multumesc !


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
10mm pt borna pozitiva, surubelnita cruce pt siguranta bornei pozitive. 13mm pentru siguranta bateriei, tubulara cu prelungitor altfel nu prea ajungi la el.

Bateria minim 70ah, curent de pornire minim 650a.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
tzzivii Quote:
10mm pt borna pozitiva, surubelnita cruce pt siguranta bornei pozitive. 13mm pentru siguranta bateriei, tubulara cu prelungitor altfel nu prea ajungi la el.

Bateria minim 70ah, curent de pornire minim 650a.
\

multumesc tzivi


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
inca ceva am patit...am pus bateria , dar nu mi-a aparut unde sa bag codul ala pe electric sau altceva. Am mers pana acasa...aproximativ 50 km , si acum seara am pornit si in mers s-au aprins toate becurile de la toti senzorii,pana si stergatoarele se miscau mai greu,am tras intr-o parcare si apoi am simtit cum imi ia curentul de pe masina si s-a oprit motorul desi am curent la radio , lumina in plafon , se aprind becurile cand bag cheia si imi da mesajul "sa apas frana sau ambreiaj apoi start" dar nu ma mai lasa sa o pornesc.

Va rog sa ma ajutati. va las si un numar de telefon sau ym daca doriti sa ma ajutati . 0742156317 , andreimarian_i@yahoo.com .


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Pai ti-a murit alternatorul si acei 50km i-ai facut pe baterie pana a murit si aceasta.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 01:05 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 19:00
Posts: 3
Car: alfa romeo 159
salut!sunt posesorul unei A.R 159 si am cateva probleme destul de "ciudate"!dimineata cand pornesc masina,circa 5 secunde scoate foarte mult fum albastru-alb...dupa care se opreste dar raman mici oscilatii ale turometrului...un fel de trepidatii.daca merg cu ea se opresc de indata ce se incalzeste motorul.am fost la 2 service-uri mari si nu i-au dat de cap...au curatat egr-ul...admisia...TOT...nicio eroare...injectoarele au iesit OK .chiar nu stiu ce sa mai fac!sper ca ma puteti ajuta.va multumesc mult!


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 01:10 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
2.4? locatie?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
deci trebuie sa cumpar alternator, nou sau second tzivi? se poate monta si in parcarea in care am lasat masina?


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
andreimarian Quote:
deci trebuie sa cumpar alternator, nou sau second tzivi? se poate monta si in parcarea in care am lasat masina?

deci alternatorul era si la problema de mai sus cu eroarea aia care se aprindea 10 sec cand o porneam ?
de unde as putea sa cumpar alternator si cam in ce pret ma ajunge ?


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Motorizare? Putere?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
tzzivii Quote:
Motorizare? Putere?
1.9 ... 85kw ... am auzit ca se poate repara.. incerc acum


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
tzzivii Quote:
Pai ti-a murit alternatorul si acei 50km i-ai facut pe baterie pana a murit si aceasta.
verdict corect tzivi ! multumesc !

am dus masina la service , era alternatorul...l-au verificat si lucra la 8,3 parca in loc de 14...am lasat masina acolo , astept sambata sa o iau .... multumesc inca odata tzivi !


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2012, 23:56 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 19:00
Posts: 3
Car: alfa romeo 159
a mea e de 1.9 jtdm 150 cai


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2012, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2011, 19:04
Posts: 38
Car: Alfa 159 1.9 JTDM
Location: Timisoara
Salut ,

Am de cateva zile o problema la masina mea (Alfa 159) , am fost si la service dar tot nu am rezolvat nimic :

- se aude un scartait la roata din stanga spate , un scartait ascutit ca si cum pe disc ar freca ceva metalic (un cui sau ceva metalic) , un scartait asemantor cu scartaitul placutele de frana atunci cand franezi dar putin mai intens

- se aude in mers dar nu mereu , cand plec prima data cu masina dimineata nu se aude , dupa ce se incalzeste incepe sa se auda dar acum observat ca nici asta nu este o regula , daca las masina 1-2 ore merg iar , nu se mai aude poate o zi intreaga sau poate se aude imediat dupa prima curba

- sunetul se aude mai tare atunci cand iau viraj spre stanga (ex cand intru intr-un sens giratoriu sau cand schimb banda de mers , cum iau viraj dreapta chiar si usor nu se mai aude , daca merg drept se aude cand si cand . Se aude si la 10 km/h , si la 30 km/h iar de la 90-100 km/h dispare . Cand franez nu se aude , daca trag frana de mana la fel dispare sunetul imediat

- zgomotul l-am auzit cam la 4-5 zile de cand am schimbat placutele pe spate , am fost la un service am ridicat masina , au dat placutele jos , s-au uitat e pe acolo dar nu pare sa atinga nimic de disc , initial am crezut ca au fost placutele montante gresit si atinge cumva tija aia de tabla care le fixeaza. Placutele sunt TRW daca are vreo importanta.

Am incercat sa descriu fenomenul cat mai bine pentru ca este foarte enervant , nu stiu ce sa mai fac , imi vine sa cumpar alt set de placute ....

De la ce poate sa mai scartaie roata ? M-am gandit la rulment dar din ce am mai citit rulmentul care este stricat scoate un zgomot mai intens nu ca un scartait ascutit .

Daca aveti vreo parere....

Daca este nevoie o sa deschid un thread nou . Multumesc


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2012, 19:30 
Offline

Joined: 17 Feb 2012, 23:36
Posts: 103
Car: Alfa Romeo 159
Location: Zalau
Ar putea fi si rulmentul. Eu am avut o problema asemanatoare la vechea masina, la roata stanga fata. Sunetul era cam asa cum il descrii, ca un fel de scartait, nu foarte ascutit ce-i drept, dar ca o frecare, initial la placute m-am gandit si eu. La fel, nu suna tot timpul, mai intens cand luam curba ( stanga sau dreapta, nu mai stiu exact ) , si oarecum crestea zgomotul odata cu viteza, dar erau momente in care nu se auzea la fel de tare. Oricum, a fost rulmentul de vina, ( schimbasem recent ceva cap de bara ) , o simpla vizita la service l-a reglat. Repet, nu era chiar scartait, dar nu se auzea tare, si in momente asa cum le descrii si tu mai sus.


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2012, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Cum sa reglezi rulmentul?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1572 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited