It is currently 01 Dec 2024, 08:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 12 Mar 2012, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Friend, daca faci niste afirmatii, macar back them up :roll:
Nu a spus nimeni ca e lider de fiabilitate in clasa ei, daca tot detii baze de date si ai mai citit prin presa, chiar sunt curios sa ne spui cine e :)
Am recitit postul tau acum si inteleg unde bati, dar mi se pare ca ai pornit din start gresit cu rationamentul tau. Best in clasa ei nu inseamna best la vreo categorie anume, ci best overall. Stii tu, ca un copil care la scoala exceleaza la sport dar are note mici la matematica si fizica, nu va fi mai bun decat unul care desi nu are 10 la sport are 9 la toate materiile :wink:
Revenind, Giulietta (probabil) nu e lider de fiabilitate, insa nu sta deloc rau la acest capitol. Nu stiu ce articole ai citit tu, eu am citit insa destul de multe impresii din randurile posesorilor :peace:

No need to play the smart-ass cu OPCul

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ALXege Quote:
Friend, daca faci niste afirmatii, macar back them up :roll:
Nu a spus nimeni ca e lider de fiabilitate in clasa ei, daca tot detii baze de date si ai mai citit prin presa, chiar sunt curios sa ne spui cine e :)
Alxege, inteleg ca ai nevoie de argumente pentru care Giulietta nu e best in class la fiabilitate? Unul de la liceu, fara sa fie mare sofer, iti va spune de ce, eu nu o voi face.

Liderul fiabilitatii e Loganul, concurent direct cu Brera!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Prin "unul de la liceu" te referi la aia care vorbesc din vesnica "istorie a fiabilitatii" a Alfei Romeo ? I rest my case then.

Traim alte vremuri ....alfa nu mai e asa proasta la capitolul fiabilitate precum nici VW nu mai e cap de afis.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 13:46 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Asa este, ba mai mult: daca o tine tot asa, in curand Alfa va fi cea mai fiabila marca din lume pentru ca ...nu va mai avea nici un model, deci nimic nu se va mai strica :lol:
Revenind: fiecare constructor are problemele lui, Alfa a facut insa pasi buni in ultimii ani (nu am auzit de atat de multe probleme la 159, Brera, MiTo, Giulietta precum auzeam in trecut la vechile modele..). Ba as spune ca multi altii au inceput chiar sa faca pasi in spate in acest domeniu..
Deci nu as spune ca fiabilitatea este problema actuala a Alfei, ci cu totul altele.. :peace:


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Banuiesc ca nu la Alfa te refereai cu inspiratu in suspensie de la golf nu ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Cristian_Nita Quote:
Unul de la liceu...
"unul de liceu" ... Am scris repede si am plecat, scuzele mele! restul e cancan! :lol: :lol: :lol:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
madkat Quote:
nuuuuuuu... :lol:

take a closer look :) Independenta de la giulietta nu e o evolutie a celei de 156 - e o intrare in mainstream-ul sistemelor de supensie spate "comune" in clasa.

si degeaba ne abtiguim, alinierea la solutii bune gandite de altii nu este un lucru rau. Mai rau e sa incerci ceva nou si sa iasa prost.

Eu ma refeream la faptul ca din moment ce 147 si 156 aveau un sistem de suspensie care rupea gura targului (care dupa spusele lui JC in gluma "alfa romeo are o suspensie atat de complicata incat nici inginerii ei nu stiu sa o explice" ) iar restu erau inca cu bara de torsiune sau ce era pe atunci , cred ca ii putem numi "pionieri" si destul de capabili sa faca si singuri o independenta pe spate mai simpla si nu cred ca e nevoie sa se inspire de la altcineva.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
marius Quote:
E de naspa daca singurul argument cu care mai poate combate Giulietta este felul cum arata. Pentru ca ala e de gustibus. Mie personal imi place cum arata noua Clasa A, cu scuza daca e nevoie de ea ca intotdeauna am avut o slabiciune pentru Mercedesuri.
Si da, ceea ce prezinta sub caroserii le fac sa se distanteze la ani lumina de compacta Alfa : Mercedesul are atata infotainment inglobat incat a fost deja supranumit iphone pe roti, iar Audi-ul vine cu o platforma complet noua, care foloseste materiale si echipari din clasele superioare - de fapt, platforma asta noua a grupului VAG va fi folosita si pentru modele din clasa medie-D.

PS- @Ege, de unde-l cunosti pe frate-miu ?
:goodpost:
Oare cand o sa incetam sa ne mai kkm pe noi cand vine vorba de comparatii cu masini adevarate? Sa fim seriosi, Giulietta e un micut pas inainte, dar lasati-le p-alea cu Audi plictisitor... Marius a zis una buna: daca Giulietta mai impresioneaza doar prin aspect, chestie care tine de gust, e naspa. Si e naspa in primul rand fiindca design-ul actual este unul pretentios, care cere sa te obisnuiesti cu el si sa ai ochiul putin format ca sa-ti placa. Ori, sa ma scuzati, Audi sta undeva la balcon si vorbeste multimii precum Hitler. Si multimea asculta. Adica nu poti sa inovezi/dictezi un trend daca nu ai inca pe ce te baza ca sa faci asta, iar imaginea se construieste cu performanta in toate departamentele(fiabilitate, motorizari, competitii, promovare). Chestia asta se va regasi in vanzari, si, asa cum fotbalul se joaca pe goluri, asa si batalia din industria auto se joaca pe vanzari. N-ai bani, canci progres.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Wow! Giulietta mai impresioneaza doar prin look, si ala deloc grozav, Merc-ul si Audi-ul sunt infailibile :shock: :shock: :shock:
Cati ati condus Giulietta, de curiozitate?
Si ma rog, ce are A3-ul (chiar si nou) atat de mult in plus fata de Giulietta? in afara de calitatea superioara a materialelor.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Jag, sunt curios cu ce e mai prejos Giulietta la fiabilitate si motorizari..
Probleme la 1.4TSI-ul VAG (direct de la sursa), 1.4TB Multiair-ul holding strong 8)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Vorbesti de motorizari Giulietta vs ... ?


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Hai Ege, nu poti fi serios.
Quote:
mentionez ca este primul caz din EUROPA
^^^^^^^ ai omis asta?
Nu ati prins ideea sau m-am exprimat eu mai pe fuga. Nu era vorba numai de Giulietta, ci de marca in general. Audi aia plictisitoare si-a construit imaginea de acum in 10 -15 ani. Si a luat-o cu incetu', construind pas cu pas, iar acum isi permite sa dicteze un trend, o imagine care devine etalon: "aia-i masina faina, domn'e". Design-ul Giuliettei este unul indraznet, probabil ca este si o masina fiabila, probabil ca si motoarele se vor demonstra a fi magice, insa n-o mai crede nimeni. Imaginea marcii pe piata este una foarte proasta si va ramane asa mult timp de aici inainte, si nu numai la noi in tara. Ori, in momentul in care mirosi a transpiratie, degeaba te dai cu parfum, trebuie sa te speli inainte si sa incepi restructurarea de undeva mai de jos. Nu poti avea pretentie de masina sport cu varf de gama cu motor de maxim 245 de cai, oricat de performante ar fi alea, si cu prezente sporadice sau inexistente in motorpsort. Si nu poti sa-i dai intruna NUMAI pe frumusete (vezi vectorii de imagine 8c, 4c), cand problemele tale sunt altele. Ce vreau eu sa spun este ca incercarile de schimbare a imaginii de ansamblu au fost putine si proaste, treaba a fost facuta pe genunchi. Si rezultatele vor fi ca atare. Eu personal nu mai cred in marca asta acum, si ca mine sunt multi, insa nu asta-i problema cea mai mare, ca se pierd admiratori. Problema e ca nu se castiga cumparatori.
P.S. 2 modele. Nu poti sa faci nimic cand un sedan este lansat la 3 ani dupa astea 2 modele si la 7 de la precedentul.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Pai la motorizari e cam la fel, facand abstractie ca Audi nu are inca un concurent la QV-ul Alfei.
Audi A3 doua motorizari benzina: 1.4TFSI 122bhp si 1.8TFSI 178bhp.
Giulietta trei motorizari: 1.4TBi 120 CP, 1.8TBi 170CP si 1.8TBi 235CP.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Jaggguar Quote:
Design-ul Giuliettei este unul indraznet, probabil ca este si o masina fiabila, probabil ca si motoarele se vor demonstra a fi magice, insa n-o mai crede nimeni. Imaginea marcii pe piata este una foarte proasta si va ramane asa mult timp de aici inainte, si nu numai la noi in tara.
Asa este, din pacate. E nevoie de una sau chiar doua generatii de alfa romeo perfecte (zero probleme majore si cat mai putine probleme minore) ca lumea sa-si schimbe parerea in privinta fiabilitatii.

Dand: daca te referi la noul A3, (inca) nu are, dar daca e sa ne uitam la vechiul A3, are - S3 sau chiar RS3. Cred ca si noul A3 va avea versiuni cel putin la fel de potente.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 17:56 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Cristian_Nita Quote:
Dand: daca te referi la noul A3, (inca) nu are, dar daca e sa ne uitam la vechiul A3, are - S3 sau chiar RS3. Cred ca si noul A3 va avea versiuni cel putin la fel de potente.
Nu foarte curand, conform Audi gaffer, Michael Dick. Ceea ce e o strategie foarte interesanta, scoate intai varianta ptr. popor, dupa care ptr. a mentine interesul treaz vino cu varianta de varf in 2-3 ani.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 19:18 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
dand Quote:
Pai la motorizari e cam la fel, facand abstractie ca Audi nu are inca un concurent la QV-ul Alfei.
Audi A3 doua motorizari benzina: 1.4TFSI 122bhp si 1.8TFSI 178bhp.
Giulietta trei motorizari: 1.4TBi 120 CP, 1.8TBi 170CP si 1.8TBi 235CP.
Te inseli, Audi A3 (daca de el vorbim) are nu mai putin de 7 variante de motoare dpdv al capacitatii cilindrice (benzina 1.2T, 1.4T, 1.8T, 2.0T, 1.6 aspirat, si motorina 1.6TD, 2.0TD), iar gama completa de motorizari (incluzand aici si variatii pe tema CP) duce numarul la vreo 9 variante cred (si apropos, nu are concurent pentru Alfa, asa este - pentru ca 2.0 TFSI quattro 200 CP si S3-ul de 265 CP sunt peste QV la performanta).
De RS3 nici nu mai are rost sa vorbesc, nu este concurent pentru QV, dar daca il punem la numar, diferenta de motorizari este si mai mare..


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 19:43 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Sorry, vorbeam de ala nou, de a fost prezentat la Geneva.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Jag: da, eu chiar vorbesc serios. Citeste tot topicul, am dat linkul incepand cu postul ala pentru ca primele 2 posturi sunt neinteresante, restul discutiei insa spune multe!
La modul general ai dreptate, insa subiectul topicului este Giulietta vs. concurenta, iar tu vorbeai in postul tau despre motorizari si fiabilitate.

Tupac, dand se referea la noul A3 :wink: Iar pentru vechiul A3, exceptand S3 si RS3, Alfa are echivalent (mai bun chiar) pentru oricare motorizare. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca 2.0TFSIul este peste 1750TBi.

dand: un singur amendament privind motorizarile Giuliettei, cel de 170cp este 1.4TBi Multiair, nu este 1.8.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Motorizari noul A-Klasse
A180 - 1.7 115 CP
A200 - 1.6 155 CP
A250 - 2.0 208 CP

Cel mai ieftin, A180-le chel, va incepe de la 24.000 eur :shock:

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 23:29 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
ALXege Quote:

Nu stiu de unde ai tras concluzia ca 2.0TFSIul este peste 1750TBi.
Daca luam motorul in sine, sunt cam pe acolo ambele, cu un mic plus pe cuplu la TFSI, normal, fiind un 2 litri. Daca citeai mai atent insa ai fi vazut ca am scris ca A3 2.0 TFSI quattro este peste QV. Este adevarat, diferenta este mica, dar este. Oricum, nu asta era principala discutie, ci oferta mult mai variata a concurentei in ce priveste motorizarile disponibile.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tupac Quote:
Daca citeai mai atent insa ai fi vazut ca am scris ca A3 2.0 TFSI quattro
Peste.. la ce? Ca si pe hartie sta mai bine QVul, si intamplator le-am condus pe ambele, si as spune ca si pe sosea la fel se simte :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2012, 00:14 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Adica tu imi spui ca o masina cu tractiune "integrala" (ma rog..asa cum e haldexul ala, cat de cat ii putem spune macar un fel de 4x4..) se simte pe sosea la fel ca una cu tractiune fata? Da-mi voie sa cred ca doar ti s-a parut ca sunt la fel sau alfistul din tine incearca sa iasa mai la suprafata.. :) Eu recunosc ca as alege masina mai proasta, aia cu tractiunea integrala :lol:


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2012, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tupac, tu esti liber sa alegi ce vrei, la fel cum esti liber sa crezi ce vrei. Pana una alta eu iti vorbesc din niste experiente proprii, tu doar presupui. Stii tu, fix pe principiul alora care zic ca Alfa-i proasta, dar n-au avut una niciodata :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2012, 01:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Tupac Quote:
Oricum, nu asta era principala discutie, ci oferta mult mai variata a concurentei din trecut in ce priveste motorizarile disponibile.
Am corectat :)

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2012, 10:14 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Corect, din trecut :). Dar concurent pentru QV tutusi
EGE, ok, am inteles. Te astept sa iti iei QV daca tot este atat de minunata masina :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited