Salut!
Pai sa incepem cu inceputul: Instalatia e TOMASETTO stag 200, n-am sa spun unde am montat-o ca sa nu para a fi reclama mascata, m-a costat 2100 ron + 200 ron rezervorul toroidal. Rezervorul este montat in locul rotii de rezerva si are o capacitate de aprox 40 litri, dar plinul inseamna 33 litri din masuri de siguranta.
Masina trage ca pana acum, am mers cu ea pe A1 vineri si pot spune ca un drum pana la Mioveni si inapoi m-a costat cam 70 ron. Viteza maxima atinsa a fost de 170 km/h. N-am fortat mai mult din motive de variator stricat si distributie cam shubreda.
Eu unul sunt foarte multumit de investitie. Consumul e cam cu 1% mai mare decat cel pe benzina insa gazul este la jumatate de pret. Am luat o roata de rezerva subtire care ocupa un spatiu insesizabil in portbagaj, adica pot inghesui acolo ce inghesuiam si pana acum fara probleme. Am recurs la masura asta pentru ca pretul benzinei a devenit nesimtit de mare si cum 147-le cam consuma peste 13% in oras, eram la fundul sacului. Ma costa benzina lunar cam 600 ron. Pe gaz fac o economie cam de 250 ron pe luna. Asa ma pot bucura si eu de masina fara sa ma mai gandesc la combustibil.
La stilul meu de condus, cred ca un plin ma ajunge cam la 300 km in oras dar un plin inseamna 30 litri x 2.8 lei... nah, fa si tu calculul.
Cam asta e, daca ai alte intrebari, iti raspund cu cea mai mare placere
Dacă e asa cum zici, atunci te felicit ca ai trecut peste prejudecățile legate de gpl si ti-ai urmat rațiunea. "Sculele" care le-ai montat pe mașina sunt de buna calitate si nu imi fac griji de fiabilitatea lor!