It is currently 12 Jan 2025, 18:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4751 posts ]  Go to page Previous 160 61 62 63 64191 Next
Author Message
PostPosted: 12 Feb 2012, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
la 156 este in oglinda de la pasager. Din cate tin minte si la 147 e la fel.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2012, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Oglinda sofer.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2012, 01:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6716
Location: Brasov... oarecum.
in cazul asta e suspecta treaba. de ce se modifica asa mult temperatura? sa fie vre-un contact imperfect si sa ramana mereu pe pornit incalzirea din oglinda?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2012, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
E mare prostie senzoru ala...la fel face si la mine ...cand urc in masina e bocna imi arata o temperatura pe display...apoi dupa ce se incalzeste in masina creste si temperatura ...la un moment dat credeam ca senzorul ala e in masina undeva de influenteaza asa mult.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2012, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6716
Location: Brasov... oarecum.
mda. din cate stiu climatizarea cand e pusa pe full automat (poate si cand nu e) tine cont si de datele preluate de la acest senzor pentru a regla temperatura de la interior. combina practic date de la senzorul de temperatura de la interior (care e pe consola centrala in partea inferioara), de la senzorul de insorire (care e pe bord, central sub parbriz-semisfera de care ma impiedic constant cand sterg praful) si de la senzorul de temperatura exterioara. asa stie cand sa mai bage aer de afara si cand nu. daca senzorul exterior furnizeaza date aiurea, atunci climatizarea nu-si va face treaba calumea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2012, 23:07 
Offline

Joined: 12 Jun 2009, 10:43
Posts: 42
Car: Alfa 156 1.9 JTD 16v
Location: Rm. Valcea
Nu merge dezaburirea + incalzirea oglinzi - alfa 156 1.9 JTD 16v 2003.
Siguranta din dreapta jos ( cea de 30 A) este OK, becul de la butonul de dezaburire se aprinde cu sau fara siguranta !!
Stie cineva ce mai trebuie verificat !!

Va multumesc !

_________________
AC: Alfa 156 1.9 JTD 16v ---- VL-11-MMC
EX: Alfa 156 2.0 TS 16v
EX: Alfa 156 1.8 TS 16v


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2012, 17:27 
Offline

Joined: 12 Jun 2009, 10:43
Posts: 42
Car: Alfa 156 1.9 JTD 16v
Location: Rm. Valcea
releul pentru dezaburire unde se gaseste ..?
ma puteti ajta cu o schema ceva...?

_________________
AC: Alfa 156 1.9 JTD 16v ---- VL-11-MMC
EX: Alfa 156 2.0 TS 16v
EX: Alfa 156 1.8 TS 16v


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
La 156 MK1, din 2001. Exista cumva un controler pentru AC(ECU, centralina sau cum vreti sa ii mai ziceti)? In afara de blocul de contacte (Cele 3 butoane mari din bord), senzorul de temperatura interioara si 3 servo-uri eu nu am mai vazut nimic. Problema este ca la DIA a inceput sa faca figuri dar la mine a inceput sa se incapataneze chiar. Cateodata servo-urile se incapataneaza sa nu faca nimic, ventilatorul isi face treaba. Solutia temporara adoptata pentru iarna, blocat servo-ul principal de cald/rece pe intredeschis prin scoaterea mufei de alimentare, macar baga caldura.

Multumesc

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
exista o rezistenta sub torpedou care mai face moace.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
tzzivii Quote:
exista o rezistenta sub torpedou care mai face moace.
Daca vorbesti de rezistenta aceea lamelara care are rol de incalzitor, nu stiu daca are ceva de a face. Problema este ca atunci cand ii pun contactul, in mod normal, se face un check al servo-urilor, toate valvele din instalatia de AC sunt aduse in pozitiile maxime si apoi revin la pozitie initiala. De cele mai multe ori, a mea nu face nici un check, si servo-urile raman moarte. Cand ajustez turatia ventilatorului sau caldura, sau chiar daca dau pe dezaburire, nu baga aer pe nicaieri, valvele fiind in pozitie inchisa. Numai ventilatorul se invarte de nebun si atat. A, am uitat, nu mai este actionata nici clapeta de separare de la recirculare

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
hmm, chiar bizar. incearca sa schimbi de proba panoul de comanda. pe 147 mai face probleme, cel manual (nu climatronic).

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
tzzivii Quote:
hmm, chiar bizar. incearca sa schimbi de proba panoul de comanda. pe 147 mai face probleme, cel manual (nu climatronic).
M-am gandit si eu la varianta asta. De curiozitate, o sa o fac si pe asta. Am intrebat deoarece cateva persoane au zis ca ar exista o "centrala de AC" dar din cat am cotrobait eu prin bordul ala, si nu e o zona tocmai usor accesibila, tot ce am putut gasi sunt fire, mufe, fire si iar fire, nici urma de un asa zis modul de control.

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2012, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Quote:
in spatele blocului cu cele 3 robinete sunt mufe - parca doua mari
Daca te referi la cele doua mufe din spatele butoanelor, sunt curate, date cu spray de contacte, nimic in neregula acolo. Totodata LED-urile se aprind toate, pe butoane ma refer.
Quote:
actuatorii voletilor in sine
Toti actustorii testati cu tensiune, nici o problema nici aici.

Tind sa cred ca e centralina, o sa iau una de proba de la un prieten care dezmembreaza, si daca asta este cauza, ramane si montata pe masina.
Multumesc pentru pareri.
Numai bine

LE / Km partiali si ceasul functioneaza

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2012, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
madkat Quote:
fa un test cu o centralina cunoscut buna
cred ca asta pare cel mai viabil prim test. o sa incerc asta prima oara si pe urma ramane de vazut... :wink:

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2012, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4326
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
O intrebare legata de lumini:
Atunci cand am farurile aprinse si pun si semnalizarea, lumina farurilor si orice alt bec aprins, scade/creste in intensitate odata cu stingerea/aprinderea becurilor de la semnalizare si e cam enervant. De ce face asa? Alternatorul incarca si scoate tensiune 14V.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Cine cu 2l ts se se poate duce cu a 3-a pana la 170km/h iar a 4-a fata de a 5-a e la o diferenta mai mica de 500 ture? E normal?

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Tag Quote:
Cine cu 2l ts se se poate duce cu a 3-a pana la 170km/h iar a 4-a fata de a 5-a e la o diferenta mai mica de 500 ture? E normal?
Cineva care nu mai are limitarea la 7000 rpm si poate s-o tureze pana spre 8000 rpm. Iar pentru mai putin de 500 rpm, depinde si despre ce plaja de turatii este vorba.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Nu mai intrebam daca vedeam ca se duce pana la 8000, vorbim de pana la 7000 rpm iar cu vitezele 4/5 de ex, in a 5-a la 100km/h am 2500 rpm iar in a 4-a la aceeasi viteza aprox 2700-2750. Sunt curios daca mai are cineva la fel, poate e posibil sa nu-mi arate bn turometrul in zona 6000-8000, pe tester mi-a aparut ca turatia maxima a fost depasita de 250+ ori.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Tag Quote:
Nu mai intrebam daca vedeam ca se duce pana la 8000, vorbim de pana la 7000 rpm iar cu vitezele 4/5 de ex, in a 5-a la 100km/h am 2500 rpm iar in a 4-a la aceeasi viteza aprox 2700-2750. Sunt curios daca mai are cineva la fel.
Asta inseamna ca in treapta a 5-a la 6000 rpm ar trebui sa ai 240 km/h. Eu am motor de 2 TS si in a 5-a la 3000 am aproximativ 100 km/h.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Am eu limitarea mutata la 7500 la jts :mrgreen:
mi se pare ca prinde 170 cu a 3-a :evilook:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2012, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
seth Quote:
Am eu limitarea mutata la 7500 la jts :mrgreen:
mi se pare ca prinde 170 cu a 3-a :evilook:
La JTS cred, la TS ar fi cam pe la 8000rpm, daca nu gresesc. Dar el vorbea fara limitare, 170 km/h la 7000 rpm. Ceva nu-i in regula acolo.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2012, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Mi se pare ca rapoartele sunt la fel.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2012, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Eeeee...sorryy, mult offtopic dar ma gandeam doar la motor. Cu 2.0 TS cred ca 150(155) km/h intr-a 3-a.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 29 Feb 2012, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Stie cineva daca pinionul/pinioanele axei/axelor cu came de la distributia unei Alfa 156 cu motor de 1.9 jtd 16v-103 kW are/e fixat cu pana sau e altfel prins?...ca mecanicul m-o intrebat asta si n-am stiut ce sa-i raspund :samui: ...mi-a zis ca daca nu-i fixat cu pana se declara depasit... (am un simering/doua duse si dupa ce mi s-o umplut cureaua de distributie cu ulei am dus-o la el sa-i schimbe toate simeringurile si cureaua-distributia ca si role si evident fosta curea cu ulei e in kilometri ).
Multumesc!

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 29 Feb 2012, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
au pana si con.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4751 posts ]  Go to page Previous 160 61 62 63 64191 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited