Quote:
Noua Panda, al cărei program de lansare a fost întârziat de criza de pe piaţa auto, va veni în sfârşit pe piaţă în 2011, pentru a înlocui unul dintre cele mai vândute modele din istoria Fiat. Responsabilii constructorului italian menţin în continuare gradul zero de importanţă al acestui model, astfel încât atenţia acordată se regăseşte şi în designul viitorului automobil.
Costurile de producţie se apropie de 700 de milioane de euro, după cum susţine presa italiană, o sumă mare pentru un model care se va baza pe o platformă existentă, dar care va cunoaşte actualizări serioase la niovelul tehnologiei, siguranţei şi confortului. Dacă din punct de vedere tehnic nu sunt aşteptate surprize, din punct de vedere al designului toată lumea aşteaptă ceva spectaculos care să continue stilul Fiat 500, cu care se înrudeşte. Primele fotografii-spion, publicate de auto.it, arată o asemănare destul de mare cu modelul premium, aşa cum acum aproape jumătate de secol Fiat 500 semăna cu Fiat 600. Din punct de vedere al motorizărilor, noutatea va fi ineditul propulsor în doi cilindri, de 900 cm3, aspirat şi cu versiune turbo.
Sursa