din pacate, si aici vorbesc din experienta proprie, investitia ca bani, alergatura si munca in montarea de accesorii cu care masina nu e dotata din fabrica nu prea renteaza. chiar daca pare simplu si sunt niste optiuni care nu sunt supercalifragilistice o sa fie greu de realizat. Iti zic si de ce:
1) ptr incalzirea in scaune nici nu vreau sa ma gandesc sa cumperi kit-ul original. Tre sa iei unul aftermarket care costa in jur de 250 lei ptr fiecare scaun. cred ca poti gasi si mai ieftin, dar nu prea merita avand in vedere ca aici daca faci rabat la calitate risti sa iei foc - da, rezistenta aia amarata se monteaza direct pe buretele scaunului, care e foarte inflamabil.
2) sa zicem ca ai kit-urile - iti trebuie butoate si instalatia electrica. Doar nu o sa optezi la asa frumusete de masina ptr niste butoane improvizate. Si va trebui sa cauti la dezmembrari butoanele impreuna cu aparatoarea scaunului in care se fixeaza. Risti sa gasesti dar sa nu se potriveasca pe scaunul tau, eu am patit-o - de fapt se potriveste dar imi acopera un reglaj suplimentar pe care eu il am la scaunul meu din fabrica.
3) ai si butoane, ai si kit-ul de incalzire, tot, trebuie doar instalat. Vei observa ca nu ai trase firele necesare in mufa de sub scaun - deci tre sa mergi la electrician sa iti faca o instalatie separata;
4) instalarea kit-urilor - trebuie date jos scaunele, detapitate, pusa banda de incalzire, montate la loc. Iese perfect la un tapiter cu experienta, sa nu ai grija, dar e munca de vreo 2-3 ore pentru fiecare scaun si un pret usor prohibitiv.
Eu am achizitionat de la un coleg de forum o tapiterie completa de piele la un pret f bun si a meritat munca. Eu le-am avut pe toate, numai ca instalatia de la scaunul soferului e arsa - si asa a ramas pana in ziua de azi. Daca vrei numarul unui tapiter foarte bun si foarte ieftin iti zic pe PM. Mie mi-a luat 100 lei pentru un scaun si e foarte riguros.
Cu stropitorul de faruri cred ca e si mai complicat - trebuiesc luate de la dezmembrari, data jos bara, gaurita, trase instalatiile de furtunase, legate la bidonul cu lichid (care poate sa difere la cele fara xenon stock), achizitionat si sistemul de comanda cel electric si probabil mers de pus pe tester si activat din soft - aici nu ma pricep prea bine.
Mai bine iti dai seama care ar fi optiunile pe care le gasesti neaparat necesare sau pe care ti le doresti fff mult si apoi iti gasesti o masina care sa iti placa. Eu am avut 3 ani o masina mai slab dotata si ma gandeam sa o vand frecvent.
Spor.