It is currently 15 Nov 2024, 17:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 Feb 2012, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 618
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
Va salut, revin cu o întrebare, de necunoscător, sunt foarte aproape sa devin posesorul unei alfe 159, cu interior de piele și fără încălzire în scaune, și de aceea, doresc sa va întreb dacă se poate monta încălzire în scaune, și cam cât ar costa toata lucrarea?
Butoane, încălzire, de unde se leagă, etc.sau dacă exista cineva pe forum care montează și are și piesele ce trebuiesc, il rog sa ma lămurească și pe mine cu un preț estimativ al acestei lucrări, și după ce iau mașina, o sa il caut cu siguranța !
Si duzele de spălătoare de far, unde pot sa găsesc și cât costa?
Va mulțumesc în avans pentru răspunsuri, sfaturi, îndrumări.
Cu stima, Răzvan !


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
din pacate, si aici vorbesc din experienta proprie, investitia ca bani, alergatura si munca in montarea de accesorii cu care masina nu e dotata din fabrica nu prea renteaza. chiar daca pare simplu si sunt niste optiuni care nu sunt supercalifragilistice o sa fie greu de realizat. Iti zic si de ce:
1) ptr incalzirea in scaune nici nu vreau sa ma gandesc sa cumperi kit-ul original. Tre sa iei unul aftermarket care costa in jur de 250 lei ptr fiecare scaun. cred ca poti gasi si mai ieftin, dar nu prea merita avand in vedere ca aici daca faci rabat la calitate risti sa iei foc - da, rezistenta aia amarata se monteaza direct pe buretele scaunului, care e foarte inflamabil.
2) sa zicem ca ai kit-urile - iti trebuie butoate si instalatia electrica. Doar nu o sa optezi la asa frumusete de masina ptr niste butoane improvizate. Si va trebui sa cauti la dezmembrari butoanele impreuna cu aparatoarea scaunului in care se fixeaza. Risti sa gasesti dar sa nu se potriveasca pe scaunul tau, eu am patit-o - de fapt se potriveste dar imi acopera un reglaj suplimentar pe care eu il am la scaunul meu din fabrica.
3) ai si butoane, ai si kit-ul de incalzire, tot, trebuie doar instalat. Vei observa ca nu ai trase firele necesare in mufa de sub scaun - deci tre sa mergi la electrician sa iti faca o instalatie separata;
4) instalarea kit-urilor - trebuie date jos scaunele, detapitate, pusa banda de incalzire, montate la loc. Iese perfect la un tapiter cu experienta, sa nu ai grija, dar e munca de vreo 2-3 ore pentru fiecare scaun si un pret usor prohibitiv.

Eu am achizitionat de la un coleg de forum o tapiterie completa de piele la un pret f bun si a meritat munca. Eu le-am avut pe toate, numai ca instalatia de la scaunul soferului e arsa - si asa a ramas pana in ziua de azi. Daca vrei numarul unui tapiter foarte bun si foarte ieftin iti zic pe PM. Mie mi-a luat 100 lei pentru un scaun si e foarte riguros.

Cu stropitorul de faruri cred ca e si mai complicat - trebuiesc luate de la dezmembrari, data jos bara, gaurita, trase instalatiile de furtunase, legate la bidonul cu lichid (care poate sa difere la cele fara xenon stock), achizitionat si sistemul de comanda cel electric si probabil mers de pus pe tester si activat din soft - aici nu ma pricep prea bine.

Mai bine iti dai seama care ar fi optiunile pe care le gasesti neaparat necesare sau pe care ti le doresti fff mult si apoi iti gasesti o masina care sa iti placa. Eu am avut 3 ani o masina mai slab dotata si ma gandeam sa o vand frecvent.

Spor. :)

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 618
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
ms de info, christu, cu încălzirea nu o sa ma risc, decât dacă poate găsesc undeva, gen dezmembrare 2 scaune care sa aibă încălzirea montata de fabrica, iar de făcut instalația electrica, nu cred ca ar fi foarte dificil.
Iar cu stropitoarele de far, într-adevăr, trebuie data bara jos și date găuri, dacă nu ma înșel are și semnele pe spatele barii, unde trebuiesc date găurile, ce o sa trebuiască obligatoriu o sa fie stropitorile originale și cele 2 T-uri cu 3 ieșiri, nu știu exact cum le zice, iar ca fixare în bidonasul de strop-gel, trebuie data o gaura , locul exista, și merge foarte bine un motoraș de strop-gel de dacia berlina, sper sa nu dați cu pietre, dar este identic cu cel de origine, am impresia ca diferă doar mufa, nu știu dacă și debitul. Probabil la faruri trebuie un motoraș mai puternic, având în vedere ca trebuie sa facă fata la 6 orificii.
La mașina prietenei mele, care a luat-o de la un centru de dezmembrări de la Ploiești, cineva, nu știu cine , i_a luat pompa de spălător parbriz și i_am pus una de dacie, și merge perfect. în condițiile în care la dezmembrări mi_a cerut 150 RON pe unul de alfa.
ms încă odată de sfaturi.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
mai tine cont de urmatoarele:
- incalzirea in scaune la 159 e un fel de gluma, la mine abia abia se incalzeste dupa 5-10 min ( si nu cred ca e stricata instalatia);
- stropitoarele de faruri sunt un fel de bling-bling...vara nu fac mare lucru in ceea ce priveste spalatul farurilor (doar le umezesc), consuma lichidul de spalare extrem de rapid, iar iarna nu se justifica pt ca oricum toata partea dreapta a barii fata pe care sunt montate se umple de gheata si implicit nu-si mai fac treaba decat dupa ce dai zapada de pe ea.


parerea mea...nu merita distractia daca nu le ai de fabrica. In plus, orice optional vine cu defectele lui.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Alex Quote:
mai tine cont de urmatoarele:
- incalzirea in scaune la 159 e un fel de gluma, la mine abia abia se incalzeste dupa 5-10 min ( si nu cred ca e stricata instalatia);
Ciudat, eu nu pot sta pe scaun decat la nivelul 1 de incalzire, hai 2 in zilele cu ger sub 10 grade.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
atunci o fii stricata la mine...nu stiu
de incalzit incalzeste, dar asa...in scarba :))
din ce am mai citit pe alte forumuri cam asta e nivelul. la alte masini intr-adevar te ardea la fund.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 618
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
nu știu ce sa zic, ma gândesc , ca decât deloc, mașina având scaune de piele, tot se simte ceva, când te pui dimineața la -10 ° pe scaunul de piele rece de iți îngheață sufletul..
sa îmi iau mașina și vad după...
Apropo, ma poate ajuta cineva sa aflu istoricul unei mașini dacă am codul de caroserie?


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
van.razvan Quote:
nu știu ce sa zic, ma gândesc ca, decât deloc, mașina având scaune de piele, tot se simte ceva, când te asezi dimineața la -10 ° pe scaunul de piele rece de iți îngheață sufletul...
Oricum, scaunul ala nu se va incalzi instantaneu, ci dupa cateva minute, deci tot o sa-ti inghete...sufletul :wink: In afara cazului in care, dupa ce pornesti motorul si dai drumul la incalzire, mai stai vreo 5 minute sa dai zapada, atunci da, cand te asezi, o sa fie cald si bine.
In alta ordine de idei, si mie mi se pare prea multa bataie de cap sa le pui aftermarket, da' fiecare cu treaba lui.


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 618
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
eu o sa încerc sa găsesc o mașina cu inclazirile montate sau fără piele, sa vedem ce o i ...


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
Eu am piele si nu am incalzire si se incalzeste f repede in masina si nu se simte...eu merg cu tricou si geaca subtire la -25-30...


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 618
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
e bine atunci :)


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2012, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Ca fapt divers si eu am scaune din piele la 147 si in diminetile de iarna cand afara is sub 0 grade fac slujbe negre si rugaciuni inainte sa ma asez pe scaun in masina. E ca si cum ai sta pe beton rece. Dupa ce ajunge la temperatura corpului e foarte ok poate mai ok decat un textil insa am jurat ca nu mai imi iau masina cu piele veci. Si daca e sa fie cu incalzire vara iar te arde (am avut si norocu ca dupa ce am lasat masina in soare in Grecia intr-o dupa amiaza am stat 10 minute si dupa am pus prosoape pe scaun ca sa pot sa ma asez - computerul de bord indica 52.5 grade celsius). Asa ca nu vad avantajele la piele....se curata usor ? Atunci o as am grija sa nu murdaresc interiorul textil cand o sa il am :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2012, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
nu e chiar asa. intr-adevar, principalul atu indubitabil al pielii il reprezinta senzatia de "opulenta" pe care o da. este mult mai premium sau ai o masina cu piele bej neagra, fie ea cum o fi.

recunosc ca am trecut prin mania piele si nu am incetat pana nu am satisfacut-o si recunosc ca am si avut noroc in obtinerea sa.

problema la 159 insa e acel alfatex care mie mi se pare o nereusita totala. Foarte frumos, fin la atingere, "altfel" si revolutionar cand ai masina de noua, insa execrabil in momentul in care incepe uzura sa. pur si simplu acel puf se toceste, se macina, si nu ramane decat materialul textil pe care a fost fixat. deci in final ramai cu zone ceva mai albicioase ale tapiteriei si fara feeling-ul de puf. un mare esec din punctul meu de vedere.

in alta ordine de idei - pielea se intretine si se curata mult mai greu ca un textil corect. o masina de 150.000 km cu un material textil intretinut si curatat cum trebui poate arata aproape ca noua. una cu piele, in aceleasi conditii de intretinere, face cute, imbatraneste, crapa, etc.

Si ca si costuri de intretinere - una e sa cureti un textil cu o solutie pe care dai 30 de lei si alta e sa dai pe solutiile speciale de piele care trebuie sa contina proteine si uneliurile necesare rejuvenarii pielii.

Cu toate astea, + ce a scris thenuts mai sus, eu nu as renunta la piele ptr nimic. :)

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited