It is currently 27 Nov 2024, 18:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Jan 2012, 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Salutare.De cateva saptamani alfita mea imi face probleme si nimeni nu reuseste sa isi dea seama ce ar putea avea,am fost si in reprezentanta cu ea si dupa cateva ore bune de bijuterit la ea,au ridicat si inginerii de acolo din umeri,spunand ca nu s-au mai intalnit cu problema si nu stiu ce ar putea avea masina.Se intampla in felul urmator:in urma cu 2 luni,la putin timp dupa achitia masinii am avut surpriza ca,cureaua de distributie a ramas doar cu jumatate din dintii de pe ea.Am realizat atunci ca s-au dus supapele si am achizitionat un alt motor si l-am schimbat.Toate bune,am facut aprox. 25k km si intr-o zi,cand am oprit la un semafor in momentul in care am apasat abreajul s-a oprit si motorul.Cand am pus din nou contactul a aparut si martorul de check engine (injectorul) si de atunci cand o pornesc trebuie sa o tin puternic accelerata altfel motorul nu sta pornit.Cat e motorul rece nu pot merge cu ea,imi da rateuri in admisie si abia ma pot misca cu ea de pe loc,ma scutura asta in conditiile in care trebuie sa o tin cu acceleratia la fund.Dupa ce se incalzeste motorul,mai sta in relanti dar nu cum ar trebui,motorul se scutura rau de tot si se aude in esapament cum da rateuri.Repet,am fost in reprezentanta,mi-au pus distributia din nou la punct,au verificat compresia pe fiecare piston,au verificat cu testerul si totul este cum ar trebui,injectoarele functioneaza,bobinele la fel...zicea ceva de variator,l-am achizitionat,schimbat,pus din nou la punct motorul si problema e aceeasi.Printre altele am mai schimbat si senzor ax cu came,iar debitmetrul injectoarele,bobinele,motoras relanti piesele ce au parte electrica si se afla pe admisie...au fost inlocuite cu altele,pt ca le aveam deja de la masina ce o achizitionasem pt motor.
De specificat este si faptul ca dupa ce se incalzeste motorul daca merg cu masina turata peste 2500 ture,trage bine...daca o scap sub aceste turatii mi se opreste motorul cand apas ambreajul.
Va rog daca are cineva idee ce ar putea fi,sa incerc si alte posibilitati ca nimeni nu mai stie ce ar putea avea,si am cheltuit deja o gramada de bani cu masina prin reprezentanta si tot felul de piese,orice sfat ar putea fi util...va multumesc anticipat!

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2012, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Debitmetrul l-ai verificat?Ce valori ai la compresie?

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2012, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Da,am avut un alt debitmetru de pe masina care o achizitionasem pt motorul de schimb si care functiona bine.Se pare ca nici pe tester nu imi zice nimic de debitmetru.

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2012, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eu banuiesc admisia.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2012, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
am dat jos admisia,am verificato pe toate partile nu pare sa fie desfacuta pe nicaieri,sau sa aiba fisuri...posibil sa fie inauntru ceva stricat?

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2012, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Stie cineva daca senzorul de detonatii defect ar putea duce la astfel de simptome?

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2012, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Ai verificat bujiile ?


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2012, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
da,am verificat si bujiile...sunt in stare destul de buna...

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2012, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 30 Dec 2011, 17:39
Posts: 36
Car: 156 1.8 t spark
Location: iasi
senzorul de detonatie se gaseste la motoarele fara carburator iar rolul lui este de a "asculta" motorul si de a regla avansul! Daca senzorul este defect atunci cu siguranta vei avea multe rateuri pe toba,un mers neregulat al motorului si un consum ridicat de carburant!

P.S. verifica termostatul si senzorul de pe termostat pentru ca daca nu functioneaza , computerul citeste ca motorul este rece/cald tot timpul si in functie de asta se aprinde martorul de injector ( aceeiasi problema am avut si eu ), motorul nu mai trage cum trebuie (nu se mai accelereaza regulat si parca nici putere nu mai are) si se aud si rateuri pe toba !

succes


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2012, 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Multumesc de parere...maine o sa incerc sa schimb senzorul de detonatii.Totusi,senzorul de pe termostat nu indica si temperatura pe ceasul din bord?Ori mie in bord imi indica temperatura bine,sau ma rog...imi urca in bord pana aprope de 90 de grade,iar termostatul are putin peste o luna de cand e schimbat cu unu nou!

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2012, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 30 Dec 2011, 17:39
Posts: 36
Car: 156 1.8 t spark
Location: iasi
in bord poate sa iti indice normal, dar semnalul cu temperatura care il trimite catre ECU daca nu e normal atunci iti apare problema respectiva! Daca beculetul de la injector se aprinde cand si cand e posibil sa fie senzorul de la temperatura, daca sta aprins tot timpul atunci e posibil sa ai probleme la un injector ,problema care se rezolva printr-o curatare a injectorului respectiv intr-o baie cu ultrasunete iar costul operatiei e pana in 200 lei in service-uri autorizate!

P.S. conteaza si ce fel de termostat ai pus, pentru ca daca nu e unul apropiat de cel original ca si calitate nu e bun de nimic! si eu am pus termostat nou vernet de vreo luna si deja am probleme cu el, iar la schimbarea termostatului iti recomand sa schimbi si senzorul de pe el avand in vedere ca unul bun e pana in 100 lei!! succes!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited