gabrieldima Quote:
S-au luat in calcul aspectele economice pentru ca ideea de baza de la care pornesti este ca nu iti permiti sa platesti taxele unui GTA in Ro sau It , corect ?
Nu. Ideea nu era ca nu mi-as fi permis ci ca practic trebuie sa fiu idiot sa platesc banii respectivi, mai ales pentru un motor cu multe mii de cc si cu puterea un pic mai mare decat a unui motor de aproape doua ori mai mic, actual. Sa nu mai vorbim de trend-ul pe care se merge cam in toata lumea civilizata, si anume acela de a descuraja vinderea si folosirea unor motoare mari si gurmande, prin impunerea de taxe tot mai mari. Degeaba vreau eu GTA-ul ca masina de colectie/moft, daca ajung in viitorul apropiat (dat fiind taxele in crestere) sa-l replatesc anual. E stupid.
gabrieldima Quote:
Daca vrei neaparat sigur ca se poate face dar pur si simplu nu merita !
Din nou ajungem la aceeasi discutie. Parca ne invartim in cerc.
gabrieldima Quote:
Iti spun si o alta varianta pe care poate nu ai luat-o in calcul :
Sa presupunem ca mergi linistit pe strada dupa ce ai asteptat cativa ani si ti-ai gasit masina portivita sa faci treaba asta , ai muncit cateva luni bune demontand si montand/modificand piesele dorite si Doamne fereste - POC , vine unu gramada peste tine si-ti face masina kkt .... ce faci ?
cine iti va plati tie vreodata ce ai pus tu pe masina ? vei primi cateva sute , eventual mii < pana in 2000 euro > pentru reparatie sau dauna totala !
As documenta in cel mai mic detaliu acea modificare, astfel incat sa o pot reface cu usurinta. Asta nu ar fi o problema. Legat de eventuala dauna, exista CASCO, iar asigurarea din Italia nu este asigurarea din Romania. Vorbim de mii de euro versus cel mult sute de euro. Nici aici nu vad o problema. Nu pot merge pe principiul "nu ma urc masina, ca sigur voi avea un accident".
gabrieldima Quote:
Iti spun cu parere de rau , nu este tara , momentul sa faci astfel de lucruri si din ce vom avansa catre viitor va fi din ce in ce mai putin rentabil din toate punctele de vedere sa faci asa ceva.
Pasiunea pentru o marca sau model sau orice altceva nu are legatura cu rentabilitatea. Avem colegi pe forum care au restaurat masini extraordinare si cred ca la preturi daca nu mai mari, foarte apropiate de cele mentionate initial de mine.
gabrieldima Quote:
De banii pe care vrei sa- i investeti chiar si pe termen lung merita sa iti cumperi o masina asa cum a venit ea din fabrica , modificarile pe instalatia electrica a unei masini sunt distrugatoare pentru sistemul tau nervos si al banilor tai evident , modificarile mecanice - suporti, tampoane, conducte , etc iti pot pune chiar viata in pericol < si pe a altora > pentru ca nu vei avea niciodata la dispozitie o alta pista de testare decat un drum public
Imi pare rau ca toata lumea te da inapoi , nu o facem din invidie sau rautate ci pentru ca ne esti coleg si asta este ceea ce simtim sa spunem ...
Bafta oricum cu ce iti propui !
Stii cum e....nu e ca si cum pui motor de Ferrari pe Trabant. Baza de la care se pleaca este una cel putin decenta. In cel mai rau caz, se ia o Giulieta cu TBI-ul pe ea (una inundata probabil ca ar fi perfecta...nu-i asa Quasar?
) si se transfera tot pe body-ul de 147GTA: motor, cutie, electrica, tot. Ulterior se face fine tuning la toti parametrii. Ar fi o chestie colosala. Se poate dezvolta si un business din asta.
LE: Motor cu 8000 Km si 1 an garantie la 2450 euro
http://www.ebay.de/itm/Motor-Alfa-Romeo ... 2a17af3146" onclick="window.open(this.href);return false;