It is currently 08 Oct 2024, 00:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 29168 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jan 2012, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
comanr Quote:
(...)neavand 159 q4 si avand 156 q4 i am relatat cateva din observatiile mele pe care multi le stiu si ei dar foarte putini spun lucrurilor pe nume,uneori am senzatia ca unii sant actionari la AR

Bai nene, tu esti chiar fantastic ! Ori esti pus pe “post-hunting” ori te-a lovit cardanul CW-ului in cap cand facea “klank-klank” sau cum zici tu… :bash:
Ce-i asa greu de inteles ca pe acest topic se discuta despre 159 2.4 Q4 si nu despre 156 ? Cu atat mai putin nu se discuta despre masina ta, ai libertate absoluta sa-ti deschizi topic propriu, daca crezi ca ai ce prezenta !

Unii dintre noi chiar suntem interesati de modelul care face obiectul discutiei, iar eu personal as prefera sa urmaresc o dezbatere fluenta si la subiect… nu sa ma incurc din doua in doua posturi de remarcile tale despre ce piulita si ce surubel ai gasit tu in neregula la 156 CW. :mad2:

In alta ordine de idei, desi nu as vrea sa intru in polemica, sunt aproape convins ca nu te-ai urcat in viata ta intr-un 159 Q.4, asa ca lasa-ne cu generalitatile despre Alfa spicuite de tine pe VW Forum sau mai stiu eu pe unde…

Are cine vorbi aici despre 159 cu tractiune integrala, prefer sa aud pareri de la persoane avizate ! Cum spuneam, desi la randul meu sunt foarte interesat de achizitionarea in viitorul imediat a unei astfel de echipari, nu m-am apucat sa ma bag ca Gheorhghe intr-un subiect ce nu-mi e momentan familiar… Tie nici atat si nici nu-ti va fi vreodata, daca tot cauti nod in papura anumitor masini pentru a le cumpara cu 4000 euro !

Atat am avut de spus, d-lor MODERATORI, as vrea sa urmaresc si eu topicul in liniste ! Mai exista regulament pe forum ?

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2012, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2009, 10:18
Posts: 146
Location: Turda
marius Quote:
am impresia ca baiatul care a initiat topicul asta primeste prea putin informatiile pentru care a venit aici.
Adevar graiesti.

Iar eu am impresia ca e deja posesorul "acelui" A4, dupa detaliile de la profil, avand in vedere ca a mentionat asta de cand s-a inscris.
Poate a postat aici, doar asa, sa vada ce-ar fi avut de castigat daca lua o 159. Oare a aflat?

Dar asta e doar parerea mea, din nou offtopic, in pas cu majoritatea postarilor de pana acum.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Scenariu:

Vine unul, care are la avatar trecut ca are deja Audi A4, pune o intrebare comparativa si naste brusc trei pagini in care:
- unii raspund la subiect
- unii raspund pe langa
- vin altii, care raspund celor care au raspuns pe langa subiect
- cei care au postat pe langa prima data, reposteaza cu tente tendentioase
- vine a patra categorie, care da de pamant cu a doua categorie, in apararea celor care au raspuns decent celor care au raspuns pe langa subiect, nascand dintr-o data un al patrulea sau al cincilea subiect de discutie
- revin aia care posteaza pe langa subiect, incoltiti, si riposteaza
- apar si moderatorii, zic una-alta, pleaca
- incoltitii mai baga doua trei posturi mai decente, ca s-au speriat de moderatori
- incepe o discutie mult departe de subiectul topicului in care se angreneaza useri din toate categoriile, cu raspunsuri pertinente; in acest moment subiectul initial este total pierdut, nimeni nu mai stie ce argumenteaza
- apar doi - trei justitiari care scriu cu bold sau in alte culori si cer ajutorul moderatorilor, invocand regulamente si indicand imperativ si revoltati revenirea ontopic, in acelasi post in care se implica in toate discutiile offtopic
- totul se transforma intr-o mare varza

In the meantime in the forest...

Initiatorul topicului e la o bere cu prietenii si a uitat complet ca a initiat un topic pe un forum de-l gasise el acum vreo 3-4 zile. Va reveni aici peste 5 ani si se va minuna de cele 800 de pagini ale unui topic pe care l-a pornit chiar el, dar nu-si va mai aminti ca era el fiindca nickname-ul nu-i mai este familiar, fiind folosit o singura data pe ceva forum pe care n-a mai intrat de atunci...


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
:lol:
Felina salbatica, tu ai avea o logica cursiva, decurgand din empirism... pacat ca o pierzi pe parcurs in sofisme de genul "- Ai pierdut coarne ? - Nu. - In concluzie, ai coarne..." :tongue:
Ideea e ca topicul debutase interesant si constructiv pe problematica abordata...
Pe mine (si nu numai) chiar ma intereseaza 2.4 Q.4 si eventuale comparatii cu oferta omonima a concurentei... Ceea ce nu ma intereseaza intr-un topic cu subiect dedicat este de ce un anumit user a schimbat el dupa 130.000 km bradutul mirositor de la oglinda unei masini dintr-o cu totul alta clasa decat cea in dezbatere, de ce se rup cricurile de Octavia in timp ce ridici cu ele un camion Scania, de ce, de ce, s.a.m.d !
Nici nu ma intereseaza daca cel care a deschis topicul si-a luat Audi sau daca doar a bravat deschizandu-l... Poate ca acum chiar imparte o Timisoreana la PET cu inca 3 colegi de garsoniera si mananca Nutline... irelevant ! :uhuh:
Relevanta este esenta problemei si detaliile (cu bune si rele), detalii care ar fi de interes sa vina din partea celor care au ceva de spus. George incercase sa zica ceva, dar parca s-a pierdut prin DSG-uri aici... Oricum i-am urmarit celelalte topicuri si m-am lamurit: e de bine cu Q.4 pe 159 !!!
Poate ii lasam si pe altii sa mai spuna cate o parere, dar din practica si in cunostinta de cauza, nu din rememorarea surprizelor de guma Turbo.

:ban:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 02:07 
Offline

Joined: 14 May 2010, 13:45
Posts: 123
Salut,
2.0 tdi nu este o motorizare de recomandat ,sunt probleme atat in cazul celei de 140 cp cat si in cazul celei de 170 cp cu injectoarele si pompa.Pe langa problema injectoarelor motorul consuma ulei , destul de multicel,asa este el conceput.Problemele pe care le am scris le au avut prieteni de ai mei proprietari de passat,audi,seat,mitsubishi outlander,unii dintre ei avand masinile de noi altii sh.
Toate masinile au probleme si inevitabil cade cate ceva pe la ele mai devreme sau mai tarziu,un 159 va arata bine si defect in parcare in timp ce un a4 defect nu are nici un sens .


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
andrei170 Quote:
un 159 va arata bine si defect in parcare in timp ce un a4 defect nu are nici un sens .
Mai, that's a point. Pe bune, asta mi-a placut, fara nici o urma de ironie.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tractiunea de pe 156 q4 e absolut la fel cu tractiunea de la 159 q4 in materie de diferentiale ,cardan si cam tot ce e pe acolo.
sant foarte multe persoane cu probleme deranjante la cuplare decuplare dupa cum am dat azi dimineata un mic search.
majoritatea zic ca "asa face ele",cica nu s-ar agrava mai mult la un moment dat.
nu auzi pe toata lumea urland asa vai despre q4 deoarece sant masini rare ,dar iata:

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... anges.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... clonk.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ps:rog minoritatile nationale de la buzau sa se abtina macar de la culori aprinse

stiu ca e greu de inteles pentru cativa dar sistemele sant la fel de aia postez la informatii pentru 159 q4

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3314
Car: Giulia Q
Asta cu minoritati este urata!

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 11:24 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Am impresia ca asta crede ca a nimerit pe forum la 4tuning...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Ma gandeam sa spal masina azi...

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 12:37 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3170
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
zmarius Quote:
Ma gandeam sa spal masina azi...
ploua in weekend...

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7878
Car: Vespa
Location: Bucuresti
are spider . daca merge cu ea deschisa acoperisul nu se uda . e ok mah ...


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Cred ca foarte curand inchidem acest topic!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Cred ca acum, ar fi cazul. Deja a dat-o de gard rau amicul de mai sus.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Sunt curios daca cei care se plang atata de zgomotul de cuplaj al diferentialului spate au condus macar o data o masina cu traciune spate, sa zicem beemve...acolo la fiecare schimbare de treapta se aude/simte momentul in care cardanul livreaza puterea spre puntea spate printr-un "tronc" resimtit si ca un mic sut in scaun. Deci cred ca "asa face ele" e perfect intemeiata ca si afirmatie.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
:lol: ... si ai uitat de ultima categorie: cei ce aproba scenariul tau si jura ca asta e ultimul lor post pe acest topic, off-topic... oare m-am facut inteles?... :smart:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2012, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Subiect "inghetat" !

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject: Sfat cumparare AR 159
PostPosted: 10 Jan 2012, 12:07 
Offline

Joined: 10 Jan 2012, 10:43
Posts: 8
Car: bmw 325 tds
Location: Cluj-Napoca
Buna tuturor,

Ma gandesc de ceva vreme sa imi schimb masina si in sfarsit se apropie momentul, asa ca am inceput sa "studiez" mobile.de/autoscout precum si alte site-uri mai mici iar prima marca la care m-am uitat a fost evident alfa romeo. Pana aici toate bune si frumoase exceptand problema ca am intalnit o situatie cel putin bizara pe care as dori sa o expun in randurile care urmeaza.

In primul rand m-am uitat doar peste masinile listate in Germania, Olanda si Belgia, ferindu-ma de cele listate ca fiind in Italia (din cauza zvonurilor care le-am auzit de la cunoscuti cum ca italienii nu ar intretine prea bine masinile si ca multe masini din Italia s-ar putea sa fie furate), Polonia (un unchi de-al meu a fost jefuit in centrul varsoviei de niste indivizi care pretindeau ca sunt politisti) si evident anunturile cu 1-2 poze si mentiunea ca mai multe poze si detalii pe ceva adresa de mail, astfel dorind sa elimin pe cat posibil inselatoriile care sunt in zilele noastre la moda pe aceste site-uri. Chiar si asa am gasit destul de multe alfa 159 cu preturi in jurul a 7000 de euro (ma rog in plaja 5000-7000) de prin 2006-2007, kilometraj cam intre 116 000 - 155 000, motorizarea cam tot timpul 1.9 jtdm 8v/120cp (cu exceptia unei masini care era 1.9jtdm cu 116cp). Am citit eu pe acolo descrierile si nu zicea nicaieri de ceva probleme, ce-i drept germana mea nu e perfecta dar din ce stiu si ce m-a mai ajutat si google translate nu am gasit decat universalele "masina bineintretinuta, carte service, revizii la zi, masina in stare tehnica buna" etc.

Vazand situatia asta atat la 159 cat si la 147 mi-am organziat bugetul in felul urmator: aproximativ 7000 euro pentru masina si cam 2000 euro pentru drum plus inmatricularea in Romania. In schimb cu cat se apropie momentul cel mare cu atat incep sa apara intrebarile si dubiile asa ca daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi si pareri v-as fi foarte recunoscator:

- masinile astea in jurul a 7000 euro sa aiba multe vicii ascunse sau sa fie un efect al devalorizarii tipice pentru marca?
- masina oricum o iau pentru o perioada mai lunga (pana acum cel mai putin am tinut o masina 3 ani, iar alfa planuiesc undeva la un minim de 5 ani) cam la ce sa ma pregatesc?
- mai ales considerand ca sunt masini diesel kilometrajul am sanse sa fie real? (totusi masinile sunt cam de 5-6 ani)
- am vazut de vanzare tot felu de cabluri si soft pentru verificarea computerului de bord (150-300 ron) are rost sa ma complic cu asa ceva, pentru o verificare inainte de a cumpara sau nu?
- la ce sa ma uit si cum sa ma uit cand cumpar masina? (asa din poze toate arata bine, dar asta nu e neaparat o garantie ca masina e si buna, nu am iluzii ca voi cumpara o masina ca noua, dar nici nu vreau sa cumpar o masina in care sa pice toate rand pe rand)
- in cazul in care stie cineva cam dupa ce criterii incadreaza cei de la finante vechimea pentru taxa de inmatriculare in 5-6ani sau 6-7 ani? (diferenta de taxa e cam de 300 de euro deci sunt interesat sa dau statului cat mai putin cu putinta)
- intrebarea urmatoare este pentru posesorii din cluj: ati fost la service sau dupa piese la autodias, iar in caz ca da ce parere aveti de ei in ceea ce priveste alfa romeo? Nu intreb pentru motive publicitare ci pentru ca pentru masina mea actuala un bmw din '94 sunt extrem de multumit de ei, dar la cum arata actualmente soselele e greu sa gasesti un service in care sa nu stie bmw, vw, renault, dacia. Eventual sa imi recomandati un service bun pentru alfa (din experientele anterioare cu reprezentantele cost/calitate as prefera ca pe cat posibil sa evit reprezentanta).
- cam care ar fi cheltuielile cu inmatricularea in ro pe langa taxa de prima poluare? (nu am mai inmatriculat o masina din 2007 si si atunci era deja inmatriculata in romania)
- eu m-am uitat tot timpul la pretul mare nu la cel pentru export (cel fara taxe), banuiesc ca pretul respectiv e pentru firme, iar cdaca reusesc cumva sa iau masina la pretul de export cam ce cheltuieli ma mai asteapta in tara respectiv cat de dificil imi va fi sa o inmatriculez pe mine?

Cam atat pe moment, in cazul in care imi mai aduc aminte ceva o sa intreb ulterior.

In final tin sa imi prezint scuzele daca am postat in aria gresita a forumului (ocazie cu care as ruga un moderator sa il mute in aria corecta), daca subiectul s-a mai discutat recent (din dorinta de a avea toate informatiile intr-un singur loc e foarte posibil sa fi intrebat lucruri care s-au mai discutat) si nu in ultimul rand pentru postul lung si multitudinea de intrebari cu care am inceput (cam am tendinta sa despic firul in 16 .... risc profesional sa-i zicem).


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bine ai venit pe forum, sper sa te ajutam sa iti gasesti Alfa potrivita. Voi incerca sa raspund eu la unele dintre intrebarile tale.
In primul rand faptul ca majoritatea celor gasite in limita pretului cautat par similare ( aceasi motorizare, aceeasi descriere ) o pun pe seama faptului ca ar fi fost ex-masini de firma, se poate sa fi facut parte din flote. Te-ai orientat bine inspre masini din Vestul si nu din Sudul Europei, pe langa suspiciuni, in cazul italienilor ai fi avut de luptat si cu birocratia. Nu am cumparat din Benelux, dar din Germania am facut-o, chiar de mai multe ori, procesul de vanzare-cumparare se desfasoara foarte usor, toti cei pe care i-am intalnit eu erau profesionisti, obisnuiti cu tranzactiile cu straini si tot ce presupune asta (numere provizorii etc). Iti recomand un criteriu un plus fata de cele pe care foarte bine ti le-ai fixat si tu : incearca pe cat posibil sa iti cauti noua masina la un dealer specializat Alfa. Pentru mine asta este o garantie in plus, masina luata in buy-back a fost schimbata tot pe o Alfa, asadar fostul proprietar a avut o experienta multumitoare cu ea. Asta presupune si un risc mai mic in ceea priveste probabilitatea ca numerul de kilometri sa fie altul decat cel afisat, sau masina sa aiba vicii ascunse. Daca nu ai exeprienta in asta, lucrurile dupa care te poti uita atunci cand verifici o masina sunt : uzura excesiva a interiorului, urme de reparatie in compartimentul motor/sub presul portbagajului, alinierea elementelor de caroserie. Chestii pe care le-ai verifica la orice alta masina. Si nu, daca nu ai experienta, nu are rost sa te apuci sa iti cumperi aparatura, mai bine cauti pe cineva de incredere si il lasi pe el sa faca verificarea. Mai departe, unul din miturile urbane care circula despre Alfe este acela ca fabrica ar lasa testatul unui nou model in grija clientilor, in general este cunoscut faptul ca primele exemplare ale unei noi serii sufera de anumite defecte, remediate mai apoi in timp. Sfatul meu, in masura in care bugetul iti permite, ar fi sa te orientezi inspre un exemplar fabricat dupa '08, dupa acel an au intervenit mici ajustari menita sa adauge un plus de calitate masinilor.
La un service care sa stie cu ce se mananca Alfele probabil te vor indruma baietii din Cluj, dar daca ti-ai facut o relatie in timp cu cei care iti serviseaza masina actuala si esti multumit, eu zic sa mergi tot pe mana lor. Este de asteptam ca oricum, in perioada imediat urmatoare achizitiei sa nu trebuiasca sa faca decat revizii, iar mai apoi... alte consumabile : un alternator, un ambreiaj etc :). Pentru alte probleme specifice Alfei 159 te sfatuiesc sa citesti ce s-a mai scris in aria asta.
Despre taxe si inmatriculare nu mai stiu nimic, cat de curand voi fi si eu in aceeasi situatie ca si tine, urmand sa imi aduc alta Alfa, si atunci ma voi pune la curent cu ce si cum. Dar iti pot spune, ca sa cumperi o masina pe firma (fara sa mai platesti astfel TVA-ul in Germania) trebuie sa ai ca si activitate principala ceva legat de transport. Altfel, vei avea supriza ca la finante la noi, sa iti ceara sa platesti TVA-ul.

Iti urez succes in cautarile tale, mesajul tau de introducere a fost unul mai degraba cerebral, tipic unui proprietar de masina nemteasca, vei vedea ca parte a experientei de posesor de Alfa presupune si un pic de nebunie, dar sunt sigur, cu putina rabdare vei gasi o Alfa pe placul si buzunarul tau. Cum bine a zis cineva, Alfele de obicei isi aleg singure stapanii !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7878
Car: Vespa
Location: Bucuresti
in mare parte ti-a raspuns marius , normal , foarte clar si cu rabdare asa cum ne-a obisnuit :up: .
as vrea sa adaug doar ca , din cate am inteles , din februarie se pune in aplicare porcaria aia de taxa noua si din ce am vazut sunt niste sume de te crucesti ... deci daca ai posibilitatea acum e momentul , altfel nu o sa mai poti inmatricula vreo masina .
legat de profesionalismul celor din Germania pot sa iti confirm si eu ca merge totul struna . eu nu am luat multe masini de acolo ( doar doua ) dar e super simplu si rapid . unde faci actele sunt si cei cu numere si asigurari , e totul organizat perfect . plus ca daca iei masina de la dealer te ajuta si ei .


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7086
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@mugurel , ce mama masii lege mai vin PDL-isti din februarie? ca ne-au umflat de taxe si impozite. O sa ne ia impoziteze si aerul care il respiram in ritmul asta :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7878
Car: Vespa
Location: Bucuresti
asta . http://www.mondonews.ro/Taxa-auto-2012- ... 43674.html" onclick="window.open(this.href);return false;
si aici poti calcula ... http://www.4tuning.ro/calculator-taxa-auto-2012/" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 15:05 
Offline

Joined: 10 Jan 2012, 10:43
Posts: 8
Car: bmw 325 tds
Location: Cluj-Napoca
Multumesc tuturor care au intervenit pana acum, evident orice parere ulterioara e binevenita.

Referitor la ce a zis marius din nefericire bugetul nu imi permite decat '07 :( am cautat repede ceva din '08 si dupa ce am sarit peste polonezi (off topic oare chiar ii crede cineva pe oamenii astia ca au de vanzare atatea masini noi la preturi de nimic? adica indiferent ce marca cauti suta la suta ca se gasesc poloneze cu pret mic si an 08-09) am gasit doar 2 in belgia in bugetul meu dar aratau (ca interior vorbind) destul de rau (tapiterie patata ... cu ceva chestie alba... sa nu fiu obscen consider ca e ceva vopsea, butoane zgariate). Asta evident fara sa ma uit la preturile pentru export. Daca ma uit si la ele atunci situatia se schimba, dar pentru caacolo se vede ca e mai complicata situatia prefer sa nu imi fac sperante la pretul respectiv si sa nu il pot obtine.

Un mic detaliu care era important dar am omis sa il mentionez e ca ma uit doar dupa berline/limousine nu dupa komib/break. Personal nu am nimic impotriva lor, dar nu mi se pare ca se potrivesc pe absolut orice model de masina si mai mult pentru nevoile mele sigur nu e nevoie (daca imi trebuia masina de carat imi luam ceva golf, sharan etc si caram).

Tot un detaliu important zic eu, dar care am uitat sa il mentionez e ca motorizarea la care m-am hotarat este de 1,9 jtd(m) cel mai probabil 8v (trebuie sa fiu realist bugetul meu nu e unul tocmai imens, deci desi mi-ar place ceva cu 16v cel mai probabil ca nu o sa gasesc asa ceva in buget). De ce 1,9 diesel? motivul e simplu: taxa asta afurisita de prima poluare (ii zic asa pentru ca pe un calculator de taxa care explica ce sume intra in componenta taxei am vazut ca taxa pe gaz propriuzisa era ceva de genul 200 de euro iar restul era exclusiv decis de capacitatea cilindrica), nefiind dispus sa platesc statului roman diferenta de taxa dintre 1,9 disel cu dpf si 1,8 benzina sau mai rau 2,2/2,4.

Ca tot veni taxa de prima poluare in discutie am facut acum un calcul pe calculatorul de la 4tuning (apropo multumiri lui mugurel, site-ul anaf inca e pe calculatorul vechi) si conform lui ies mult mai bine decat ma asteptam anume 1041 euro respectiv 1101 euro in functie de cum se hotaraste statul roman ca e anul 2007, mai exact 5-6 ani sau 4-5 ani ( pe calculatorul vechi de la anaf imi iesea pe la 1500 deci taxa e ... mai bine decat ma asteptam initial). Oricum bugetul pentru surprize adica cei 2000 de euro separati de pretul masinii (transport si taxa) nu il scad, prefer sa am surpriza ca imi raman bani la taxe decat sa nu imi ajunga.

Sa explic totusi putin mai mult de ce am intrebat despre service-ul respectiv pe cei din cluj: cum am zis pe masina actuala nu am ce sa le reprosez nici ca piese nici ca service, dar bmw-uri sunt pe sosele de te plictisiesti iar din ce am inteles baietii de la service inainte au lucrat la reprezentanta dar au decis sa isi deschida afacerea pe cont propriu pentru ca nu le placea ce se intampla pe la reprezentanta (politici interne, metode de lucru etc), deci cum e normal si firesc ma astept sa fie priceputi la bmw-uri. Problema e ca alfa romeo din pacate (si in acelasi timp din fericire, dar din alte motive) nu sunt multe pe soselele noastre deci nu oricine se pricepe la ele si mai mult decat atat am vazut ce inseamna sa iti faca un schimb de distributie sau de ambreaj cineva care nu se pricepe. Mai mult decat atat am intrebat si de magazinul de piese pentru ca eu nu sunt adeptul cautarii prin dezmembrari al pieselor, daca am nevoie de o piese o pun noua si gata.

Cat despre faptul ca masina isi cauta si alege stapanul ... sincer eu pana acum pe propria piele am simtit asta cu bmw-ul actual. De 5 ani de zile de cat timp il am nu m-a lasat in pana, nu i-a trebuit nimic pe langa consumabile (motorina, ulei, filtre si placute de frana), spre surpriza mea desi kilometrajul e clar ca nu e real ( am luat-o cu vreo 200k km deci cineva a inflorit extrem pe acolo) nu m-a taxat nici cu ambreaj (la care ma astept de la orice marca sa imi faca surpriza) nici cu alte probleme, chiar daca unii din fostii posesori si-au cam batut joc de masina.

Later edit: asa ca mi-am amintit despre problema cu testerele intrebam in sensul ca am sanse sa detectez ceva probleme cu ele sau nu are rost sa ma stresez pe principiul computer de bord curatat inainte de vanzare, soft inutil care arunca un cod generic de eroare (exemplu e203232) fara nici o explicatie.


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2012, 16:13 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Sfat: mergi pe varianta de 1.9 jtdm dar 150CP daca poti. 159 este o masina grea si varianta de 120CP va fi submotorizata. Daca nu, ar mai fi varianta de +(300-400) EUR pentru un remap la cei 120CP, a.i. sa ajungi tot pe la 150CP.
In caz ca nu gasesti in afara ceva interesant, poti arunca un ochi si pe piata auto de la noi, la 9000 EUR cred ca se pot gasi variante locale...
Succes.


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2012, 16:29 
Offline

Joined: 10 Jan 2012, 10:43
Posts: 8
Car: bmw 325 tds
Location: Cluj-Napoca
M-am uitat putin pe autovit si situatia e oarecum similara (costwise) si in tara cam in jur la 8000 recent aduse deci tot se plateste taxa minune, plus vreo 2 care le stiu de pe mobile dar cu kilometraj mai mic (sa zicem ca seamana si le confund) si evident cateva cu an 2007 si prima inmatriculare in 2006 deci in principiu cam tot spre germania ma uit. (evident mai "studiez" si site-urile autohtone momentan). Cat despre problema la modelul de 120 cp sincer nu stiu la ce sa ma astept mai ales ca am avut pe mana si octavia cu motorul de 1,9 sdi (65 cp), nu pun in discutie masina actuala pentru ca imi e groaza sa ma gandesc cati cai i-au supravietuit din cei 150 care i-a avut initial (dorinta ar fi ca toti dar realitatea e alta) si am mai avut de a face cu un clio de 1,2 (habar nu am ce putere avea motorul era masina de serviciu), clio care mi-a scos fire albe de fiecare data cand mergeam cu el asa de lenes mi se parea.

Cu remaparea o sa fie nevoie sa ma mai documentez pentru ca vreau sa stiu cu ce efect vin cei 30 de cai rezultati din remapare, dar oricum e bine ca exista si solutii alternative in cazul in care e nevoie.

Fiind totusi in segmentul de putere a motorului am gasit cum am zis anterior o 159 1,9 jtd 8v care sustine vanzatorul ca are 116cp, spre deosebire de restul care sunt cu 120. Voi ce credeti sa fie eroare in postarea anuntului sau sa imi iau gandu de la masina ca are probleme la motor?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 29168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited