It is currently 22 Sep 2024, 00:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2012, 12:33 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Va salut.

Ma gandeam zilele astea cum ar fi un 147 cu motor 2.4 JTD sau 2.0 JTS, sau, de ce nu 1750 TBI. Se poate? Ma tot gandesc la 147GTA dar motorul ala de 3.2 este criminal la taxele din Romania. Credeti ca s-ar putea monta pe 147/147GTA (practic ma refer la caroserie in primul rand), unul din motoarele de mai sus? Ideal ar fi un 1750 TBI pus pe un GTA.

Astept parerile voastre :sig:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
2.0 jts stiu ca se poate...dar este destul de munca la partea electrica. Ma batea si pe mine gandul la asa ceva intr-o vreme, insa alexmirica mi-a spus ca mai bine pun 2.0 ts + evacuare si tot pe acolo ajung. montarea unu 2.0 ts este mult mai usoara raportandu-ne la partea electrica.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 13:24 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
De ce ar vrea cineva sa puna un 2.0 JTS pe un 147 unde exista 2.0 TS ??? :shock: Atata bataie de cap pentru + 16 CP ??? :bash:


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 15:18 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Nu este vorba doar de cai. Cred ca JTS-ul este un motor ceva mai modern si il poti gasi cu mai putini km. Avand in vedere ca voi pleca anul asta din tara cam pentru totdeauna, si ca 147GTA este o mai veche obsesie, ma gandeam la o combinatie intre un body, interior, tren de rulare si toate cele ale GTA-ului cu un motor mai accesibil ca si taxe si consum, dar care sa poata oferi totusi o performanta decenta.
Varianta ideala ar fi sa poti pune un 1750 TBI de 235CP, dar nu stiu daca se poate face asta.

PS: Am in vedere doar versiunea MK1

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2934
Location: Bucuresti
care_este Quote:
Nu este vorba doar de cai. Cred ca JTS-ul este un motor ceva mai modern si il poti gasi cu mai putini km. Avand in vedere ca voi pleca anul asta din tara cam pentru totdeauna, si ca 147GTA este o mai veche obsesie, ma gandeam la o combinatie intre un body, interior, tren de rulare si toate cele ale GTA-ului cu un motor mai accesibil ca si taxe si consum, dar care sa poata oferi totusi o performanta decenta.
Varianta ideala ar fi sa poti pune un 1750 TBI de 235CP, dar nu stiu daca se poate face asta.

PS: Am in vedere doar versiunea MK1
Offtopic: De asta o fi albit Seth, de tanar!? Dar chiar, mai stie cineva, ceva, de el?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
antonelcodreanu Quote:
....Offtopic: De asta o fi albit Seth, de tanar!? Dar chiar, mai stie cineva, ceva, de el?
some say ca lucra la jts acum vreo jumatate de ora :lol:

Revenind ontopic, am doar o intrebare : de unde motor tbi de 235 de pus pe 147 ???

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 15:45 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
George, momentan asta este o discutie de principiu, pur informativa. Capacitatea mea finaciara pentru asa ceva nu ar exista mai devreme de 1-2 ani. O fi mai bine in afara tarii, dar nici acolo nu e doar lapte si miere.
Presupun ca TBI-ul are cel putin 1 an de cand e pe piata, iar atunci cand voi putea sa fac asta, se vor gasi motoare la dezmembrari cu vechime de circa 3 ani.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
te inteleg. Eu am stat si am intors pe toate partile problema upgrade-ului de performante. Nu e nimic de nefacut dar e greu si, cel mai important, va fi pur experimentativ. Niciodata nu vei stii cat de fiabila va fi masina dupa un astfel de upgrade.

Unei masini noi i se fac foarte multe teste/calibrari inainte de a iesi pe poarta fabricii si, cu toate astea, tot auzim de rechemari in service, din ce in ce mai masive, si probleme (deloc minore) rezolvate ulterior, pe garantie. Ce vreau eu sa spun este ca, indiferent de costurile unui astfel de upgrade, niciodata nu vei stii 100% sigur cat de fiabila este masina dupa. Poate sa fie perfecta, poate sa nu fie si sa stai cu ea mai mult prin service. Partea buna este ca, ipotetic, vei avea o masina mai puternica, dar oare voi avea o masina mai puternica ce sta in service majoritatea timpului, sau o masina mai puternica cu care ai putea face linsitit un tur al Europei ? greu de facut previziuni.

PS. Iti recomand multa rabdare, munca de research/documentare facuta foarte serios. Nu te avanta inainte sa ai toate informatiile. Usurel...
PPS. si eu sunt "pasional", ma aprind repede, noroc ca am oameni mai "rationali" pe langa mine ce ma aduc cu picioarele pe pamant. :mrgreen:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cea mai fiabila si viabila varianta este punerea unui motor de 2.0TS . Se pune usor, este 100% compatibil si cu siguranta nu vei intampina probleme cu el. Singura problema cu 2.0 ts este gasirea unui motor cu km putini si in mintile lui, insa cu putin noroc se poate gasii ceva dupa vreun 147 FL anii terminali ( 2008-2009 ) .

PS. daca se inlocuieste motorul de 1.6 cu cel de 2.0 TS , trebuie schimbata si cutia?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 16:27 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3169
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
care_este Quote:
George, momentan asta este o discutie de principiu, pur informativa. Capacitatea mea finaciara pentru asa ceva nu ar exista mai devreme de 1-2 ani. O fi mai bine in afara tarii, dar nici acolo nu e doar lapte si miere.
Presupun ca TBI-ul are cel putin 1 an de cand e pe piata, iar atunci cand voi putea sa fac asta, se vor gasi motoare la dezmembrari cu vechime de circa 3 ani.
dar la ce cost, adica mai merita sa pui un motor de cateva mii pe o masina care nu va mai valora mare lucru peste 2 ani?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 17:14 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
@CristianMiu - Momentan am 147 cu 1.9JTD 115CP. Masina are circa 185.000 Km si cred ca va ramane in familie pana ce ultima tabla va cadea de pe ea. Si si atunci, voi schimba tabla si merg mai departe. Nuantand un pic ideea de la care a plecat discutia, sa zicem ca punctul de pornire ar fi 147 GTA. Asta ar fi masina de Sambata si Duminica. Problema este ca eu Sambata si Duminica cam fac km, iar un 3.2 cred totusi ca este prea mult si prea vechi si prea scump. Nu spun ca prin vechi se intelege si prost.

@Valerica - Costul ar trebui sa nu treaca de 15.000 - 17.000 euro. Din ce am vazut, poti gasi GTA pe picioarele lui si la 6000-7000 euro, chiar mai ieftin (in DE). Practic nu m-ar interesa in ce stare e motorul ca oricum l-as da jos. Importante ar fi alte aspecte: tabla, interior, electrica, directie, etc. Iar motorul si cutia se pot vinde si ele si s-ar recupera ceva bani si de acolo. Cu totul, ar putea ramane circa 10000 euro pentru achizitie si montaj 1750TBI. La dracu, ar trebui sa ajunga...cred.

Valoare peste timp a masinii rezultate nu m-ar interesa absolut deloc pentru ca nu as vinde-o.

A doua varianta ar putea fi 2.4 JTD-ul. Este maricel motorul dar in niciun caz nu ca 3.2. Pe langa asta, consumul e mai mult decat decent. Am vazut ca pe Brera se monteaza acum varianta cu 210CP.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 17:31 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Deci...ca sa intelegem exact: tu ai vrea sa iei un GTA, sa vinzi motorul si cutia, iar cu banii rezultati sa iei un JTS/TBi si sa-l pui sub capota??? :shock:
Ce sa spun..bine ca nu ti-ai propus sa faci asta cu un SL AMG ceva...caruia sa-i pui un 2.0 JTS sub capota..
Pe Cristian_Nita cu a sa ideea de turbo/compresor il inteleg, are sens. Dar ideea ta, ma scuzi, e cea mai ******** pe care am auzit-o pe forumul asta pana acum. Si am ceva ani pe aici...

Uite o alta idee de la mine: iei tu un 156 JTS, ii pui kit exterior de GTA, interior de GTA, sigle de GTA, bla bla bla si gata treaba! Si ramai si cu vreo 8.000 EUR in buzunar ca sa te plimbi.


Last edited by Tupac on 06 Jan 2012, 17:33, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pe Brera s-a montat acum ceva vreme(multa) 2.4-le de 210cp, dupa care s-a trecut la 2.0 jtdm de 170cp dupa care acum vreun an si ceva a incetat productia.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 18:25 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3169
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Sa bagi o suma mare de bani intr-o masina ce valoreaza 3-4 aifoane nu mi se pare un lucru inteligent, mai ales ca va fi utilizata ca masina de weekend. Mai bine tragi de 147 in timpul saptamanii si te bucuri de Brera, 159 sau S3, Sciroco in weekend, eu cam asa vad situatia.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
valerica Quote:
Sa bagi o suma mare de bani intr-o masina ce valoreaza 3-4 aifoane nu mi se pare un lucru inteligent, mai ales ca va fi utilizata ca masina de weekend. Mai bine tragi de 147 in timpul saptamanii si te bucuri de Brera, 159 sau S3, Sciroco in weekend, eu cam asa vad situatia.
:goodpost:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Offtopic:

@valerica, este mai ieftin sa mergi cu scirocco in timpul saptamanii decat cu 147 TS :)) , pe testate :))

Articulatia e ceva mai fiabila, piesele sunt putin mai ieftine, consumul este mai mic :)) what else?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 19:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Asta e intrebare d-aia de Radio Erevan: Se poate construi socialismul in Suedia? Se poate, dar e pacat.

In alta ordine de idei, la nivel practic, nu are prea mult sens sa scoti un motor de pe GTA si sa-i adaptezi un 2.0, 2.4 sau 1750 TBI si asta doar din considerente economice (ma refer la impozit, consum etc.). Eu as tine GTA-ul si cu banii care-mi raman as plati impozitul cativa ani... si m-as bucura de ea.
Ca vrei tu sa stii daca se poate, nah, se poate. Se poate orice, ca-n reclama aia in care tanarul indian isi facea un 206 cu ajutorul unui elefant...
Pe de alta parte, ca tot ziceai de costuri de 10 - 15k, deja discutam de pretul unei 159 sau, peste un an-doi, al Giuliettei. So, what's the story morning glory?
Parerea mea e ca asta nici macar nu este un subiect...


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7874
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Doamneee ... tu vrei sa ajungi la un cost de 15 - 17 mii eur si sa ai sub talpa o masina veche carpita de nici nu stii daca nu ramane caroseria pe asfalt daca o calci mai tare ...
La banii astia iti iei 47 GTA si il inmatriculezi in ce tara te-oi duce tu , cred ca e mai ieftinache decat aici . Altfel , iti recomand un 47 2.0 TS logic Mk1 in doua usi care arata extraordinar si mai bagi niste bani sa il faci asa cum vrei . Oricum nu ajungi la 15 mii . Ce pitici ai pe creier sa nu poti trece peste modernismul oferit de JTS ?
Iar un motor TBI .... sanse mici sa gasesti si daca gasesti probabil costa enorm .
Sper sa ma bucur sa aud ca ti-ai luat un GTA totusi :) . Numai bine


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
cum a spus si jagguar, platesti impozitul la gta, iti faci nebunia cu el... si daca nu-ti trece in 2ani... asta e, soarta... strangi bani din alta parte pt impozit :). Singurul motor care cat de cat ar merita ar fi tbi-ul, insa nu va egala niciodata un 3.2 v6 ... cuplu sunet, este complet altceva...

Eu initial am crezut ca ai un 47 normal TS sau JTD caruia vrei sa-i pui un motor mai mare...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 21:19 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Tupac Quote:
Deci...ca sa intelegem exact: tu ai vrea sa iei un GTA, sa vinzi motorul si cutia, iar cu banii rezultati sa iei un JTS/TBi si sa-l pui sub capota??? :shock:
Ce sa spun..bine ca nu ti-ai propus sa faci asta cu un SL AMG ceva...caruia sa-i pui un 2.0 JTS sub capota..
Pe Cristian_Nita cu a sa ideea de turbo/compresor il inteleg, are sens. Dar ideea ta, ma scuzi, e cea mai ******** pe care am auzit-o pe forumul asta pana acum. Si am ceva ani pe aici...

Uite o alta idee de la mine: iei tu un 156 JTS, ii pui kit exterior de GTA, interior de GTA, sigle de GTA, bla bla bla si gata treaba! Si ramai si cu vreo 8.000 EUR in buzunar ca sa te plimbi.
Tupace, n-ai inteles sau te-ai grabit sa raspunzi. Nu as pune TBI-ul doar din banii rezultati din motorul si cutia de 3.2.


Referitor la luat 3.2-ul si mers asa cu el, in Italia impozitul pentru GTA este peste 3000 euro anual :bash: Consumul masinii respective ar fi la fel, destul de prohibitiv. Practic pentru o masina pe care nu as vinde-o niciodata, dar cu care m-as da din cand in cand, motorizarea respectiva e un dinozaur. Eu stiu ca suna bine si ca este un motor poate mai fiabil decat cele de mic litraj si turbo, dar parerea mea este ca vremea lui a trecut.

Ma interesau strict aspectele tehnice si nu partea legata de ratiunile economice. Niciodata o astfel de modificare nu va fi ieftina. Multumesc oricum de raspunsuri si opinii :peace:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1985
Location: Bucuresti
Iarta-ma ca intreb, dar care crezi ca ar fi costurile cu impozitul si asigurarea masinii rezultate dupa modificare sa spunem in Italia, ca tot si dat-o drept exemplu.
Si crezi ca iti va omologa si apoi asigura cineva utilajul rezultat(in aceeasi tara despre care vorbeam), plus ca daca imi amintesc bine ai doar aprox 20 de ani?
Just my 2 cents....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2012, 23:30 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Am doar aproximativ 30 ani impliniti :sig: Impozitul ar fi maxim 1800 euro in primul an, scazand de la an la an. Nu vad de ce nu s-ar putea omologa. E vorba doar de motor.

LE: Rog un moderator sa inchida topicul, din moment ce nu se discuta decat ratiunile economice. Multumesc.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2012, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
si alea practice nu vad care ar fi. anyway, sa imi arati si mie te rog un 147 GTA sub 6k, in DE, unde vrei tu. si in mintile lui...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2012, 00:48 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
:) Eu cred ca tu nu ai inteles alte chestii. Bun, nu din cele 2 faci banii, dar nu asta e chestiunea de retinut.
Spui ca e impozitul mult in Italia. OK, cine te opreste sa inmatriculezi GTA-ul in Romania (cred ca vin aprox 1300 EUR), mult mai ieftin si decat aia 1800 EUR pentru TBi eventual ?!
Scuze, dar reactiile sunt cele care sunt pentru ca ideea ta mi se pare cel putin de neinteles. Adica ai alte variante mai ok, mai de bun simt, chiar si mai ieftine poate (dar sa spunem ca nu asta ar fi important, asa cum spui). Uite, de ex poti lua un 2.0 TS pe care sa pui un turbo/compresor, asta mi se pare o varianta mult mai ok, mai usor de pus in practica, mai ieftina, mai, mai, mai. Chestia cu TBi-ul o mai inteleg (prin prisma avantajelor teoretice oferite), dar aia cu JTS-ul zau ca e ilogica total :)
Deci, eu as sintetiza asa vreo 4 variante mult mai ok pentru tine zic eu (pentru toate aspectele):
- pentru dorinta de JTS - ia un 156 JTS direct, cum iti sugeram mai sus
- pentru GTA, ia un GTA si inmatriculeaza-l in Romania eventual, urmand sa il iei cu tine in Italia mai apoi
- iei un 147 2.0 TS si mergi pe modificari turbo/compresor.
- pentru TBi - iti iei un 159 TBi :)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2012, 03:40 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Tupac, nu ma mai intereseaza Romania sub niciun aspect. Am ocazia sa plec si sa nu ma mai intorc si asta voi face. Nu vreau sa ma complic cu masini inmatriculate in 10 tari. Ideea topicului era alta. Nu ma intereseaza 159 cu TBI, 156 cu JTS sau orice alta masina in afara de 147. De ce Dumnezeu este asa de greu de inteles?

Vorbeam strict de trei posibile motorizari:
2.0 JTS (165 CP)
2.4 JTD (200-210 CP)
1.8 TBI (235 CP)

Prima intr-adevar e cel mai putin de dorit. Am asezat-o in lista pentru pretul accesibil si eventualul avans tehnologic fata de TS. Ar fi fost interesant de discutat despre compatibilitatea dimensiunilor, eventuale piese comune sau care se pot adapta, evetual o lista cu piese necesare, pentru ca e clar ca nu este suficient sa schimbi doar un motor si o cutie. Ar fi fost interesant de discutat ce alte avantaje decurg din schimbarea asta: masa, manevrabilitate, eventuale modificari la suspensie. Oricum daca incape un 3.2 cred ca sigur va incapea si TBI-ul. Nu stiu ce sa zic in privinta JTD-ului. Dar ca toate incap.

@tzzivii - N-am zis sub 6000 in toate mintile lui ci "pe picioarele" lui. In toate mintile sare de 12000.

_________________
~tzili~


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited