yux_mm Quote:
mai oameni buni, n-am avut rabdare sa citesc topicul pana la capat datorita carcotasilor.
1. poate ca omul sta pe o gramada de bani si nu il intereseaza costurile si vrea sa faca treaba asta de amorul artei nu neaparat pentru un beneficiu real raportat la costuri
2. omul nu vrea sa schimbe motorul, cu altul, nu vrea sa vanda masina, nu vrea sa cumpere alta
3. omul vrea replici, remarci constructive nu distructive pentru ca el are o pasarica pe care vrea sa o satisfaca. daca are cineva idei, cunostinte, informatii si vrea sa le impartaseasca e mai mult decat binevenit
4. omu nu vrea opinii despre cum Nu se poate face treaba sau cat de rentabila e. poate ca nu il intereseaza rentabilitatea proiectului. poate ca nu in aceasta faza
practic am renuntat pana la acest moment sa citesc topicul pana la capat datorita replicilor de genul: "costa prea mult, mai bine schimbi masina, nu se poate face, mai bine iei alta/gta/3.0/3.2/etc,etc"
pentru mine este un subiect interesant si as vrea sa vad in ce masura se va concretiza. dar daca nu am un aport constructiv in acest subiect, nu ma bag sa comentez aiurea. constientizez faptul ca va iesi scumpa toata treaba, poate si cristi constientizeaza treaba asta dar poate ca nu cat de scumpa. momentan cred ca vrea sa gaseasca o solutie realizabila. capitolul 2, evaluarea costurilor. capitolul 3, are sau nu are banii respectivi.
De kit pot face eu rost, la costuri decente, nou, garantie e.t.c., insa ce sa fac cu el?! Singur nu stiu sa il montez...
Pentru moment, declar incheiata aceasta sesiune de "tuling". Daca vreodata va exista vreo oportunitate fezabila, nu voi ezita. Pana atunci ma bucur de Bravo.
PS. Si, da, prefer oricand sa bag 3-4 k euro in masina pe care o am decat sa imi iau alta SH. Am eu defect, nu trebuie sa justific asta, cred...