It is currently 30 Nov 2024, 23:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 12 Sep 2011, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Mda, puteti sa va certati / sicanati / bateti in ring (eventual arbitrati de Mircea Badea :lol: ), concluzia e ca am inteles ce am de facut si va multumesc amandurora. Poate prind si Fest-ul pana la urma ...? :scratch:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2011, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Problema rezolvata ! :clapping:

Am dus astazi masina la Auto Ravenna Buzau (dealerul local Fiat-Alfa) si fara sa mai intreb prea multe le-am cerut baietilor sa scoata tot ce continea tubul catalizatorului din spatele motorului.
In prima faza, mecanicii mi s-au parut de-a dreptul stangaci, intelegeai din privirea lor ca nu mai umblasera niciodata la o motorizare similara, ca sa nu mai spun de traducerea si interpretarea dupa ureche a rezultatelor afisate pe examiner...
In fine, s-au apucat de treaba, au golit catalizatorul "in flacari" si dupa ce au montat galeria la loc, stupoare... masina mergea fix la fel de prost ca inainte (ce-i drept carcasa catalizatorului nu se mai inrosea, semn ca evacuarea se facea cum trebuie de data asta)...
Normal, nervi si multe semne de intrebare, testerul dadea tot "ignition failure" pe cilindrii 1,2,3 si 6, era clar ca dupa eliminarea prezumtivei sursei a necazului, ramaneau de verificat bobine, bujii, etc, etc... nici noi nu prea mai stiam ce, daca nici asta nu se dovedea a fi cauza.
Cum din toti cilindrii indicati, cel mai usor poate fi accesat numarul 6 in vederea extragerii bujiei/bobinei (nr. 4 si 5 apareau ok) s-a desfacut ansamblul si surpriza... era plin cu apa (locasul bujiei, nu cilindrul) !
Normal ca unul dintre mecanicii mai batranei, vazand curatenia de sub capota, a intrebat; "directore tu ai spalat motorul recent, nu ?" iar eu am spus: "yes"...
...Si s-a facut lumina !!! :lol:

Morala: Nu mai spalati motoarele la benzinare, e posibil sa va coste multi nervi si, de ce nu, multi bani... Sincer JTD.M-ul il spalam la motor de 2-3 ori pe an ca se prafuia si nu-l suportam. Nu am avut niciodata probleme din punctul acesta de vedere...

Morala 2: Am ramas cu un catalizator gol si unul plin, dar nu asta e problema, ma duc zilele urmatoare sa-l golesc si pe cel din fata... Nu observ insa vreo mare crestere de putere de pe urma operatiunii, ba chiar nu observ nimic. Masina pare sa traga la fel.

Bun, cam asta a fost tot, de maine continuam proiectul, sper sa nu ma mai deranjeze astfel de inconveniente.
:clapping:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2011, 23:05 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
BZ-76-DIA Quote:
Morala: Nu mai spalati motoarele la benzinare, e posibil sa va coste multi nervi si, de ce nu, multi bani... Sincer JTD.M-ul il spalam la motor de 2-3 ori pe an ca se prafuia si nu-l suportam. Nu am avut niciodata probleme din punctul acesta de vedere...
asta se tot spune pe forum, motoarele pe benzina nu se spala ci se curata cu o carpa umeda. E bine ca ai rezolvat cu catalizatoarele :peace:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2011, 06:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Esti de o incapatinare demna de filme, sau pare ca vrei sa faci totul pe invers, sa pastrezi mizeria aia de cutie QS, galeriile mai subtiri si cu burta/catalizator, dupa moda "maninca hartia si arunca bucata". Ai mai dat si bani la reprezentanta pentru ceva total inutil cand ai la dispozitie tot ce ai nevoie.
Dupa ce termini o sa ajungi sa constati ca masina pe care o arunci sau o tii de piese merge mai bine decat aia pe care o tii de buna.

De fapt, ignora ce am scris mai sus, faci bine ce faci, super, perfect. Si ca sa te ajut, accept eu sa imi donezi sau sa imi vinzi la un pret modic galeriile alea proaste, fara catalizatori, plus cutia de viteze manuala, cah, de pe SW.
Sa nu zici ca nu sunt de ajutor ;)


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2011, 08:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Pai oi fi eu incapatanat, dar de data asta tre' sa spun ca exprimarea ta este mult prea voalata ca sa-mi reprime incapatanarea... in alte dati erai mai direct. :tongue:
Pai de ce sa renunt la Q-S, cand eu tocmai pentru cutia asta am luat masina ??? Ma relaxeaza atat de mult sa merg cu ea asa incat numai o defectiune iremediabila ma poate determina sa o trec pe manual. Tu zici ca e proasta, ok, nu te contrazic, dar pe ce te bazezi ? Ai mers tu cu vreo masina identica sau ai gasit pe net ceva informatii care sa induca o asemenea concluzie ? Daca da, fii concret, e forum, e un proiect in derulare inceput aici, asadar orice idee documentata e bine-venita...

In legatura cu galeriile, ce mare diferenta vezi tu la ele ? Sunt la fel de groase ca acelea de pe masina si cum mai nou nici ale mele nu mai opun/vor mai opune rezistenta la evacuare... chiar nu vad rostul inlocuirii. Pe cele vechi oricum le-am promis unui user de pe forum, desi cum spuneam anterior nu exista diferente la diametrul tevii.
Cutia manuala cel mai probabil o voi conserva bine si o voi pastra in eventualitatea vreunei defectiuni la Q-S, dar pana la acel moment (sper foarte indepartat) nici nu ma gandesc sa trec pe manual. Oricum, nu mai am nici varsta si nici cheful sa fac acte de teribilism infantil pe la semafoare, iar in conditii de graba asociata cu trafic imposibil pe drumurile nationale E, o simpla apasare a butonului S te scoate din multe necazuri... Asta ca idee, pentru ca de principiu am nevoie de o masina comoda dar puternica, nu de un bolid.

Astept o argumentatie solida privind cutia Q-S, dar nu la modul ca intarzie ajungerea de la 0-100 km/h cu o secunda sau ca din cauza ei consuma masina cu 0,5 l/100 km in plus... astea sunt criterii maniacale, nu de om familist ca mine.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2011, 16:26 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Tocmai alea sint dezavantajele, doar 4 viteze, e lenta, consuma mai mult masina etc. Nu sint de neglijat chestiile astea. Singurele cutii automate care fac fata cu brio sint astea moderne, gen ZF6/8, Mercedes 7G, Aisin 6spd etc care blocheaza convertizoru aproape imediat. Cutia aia e din generatia '97, nu se compara cu un 6 manual. E ca si cum ai gitui motoru ala.


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2011, 09:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mai putin voalat cum ar fi ? Sa te lovesc in cap cu galeriile si cutia, sau macar cu un manual in care sa iti descrie in termeni simpli de ce alegerea ta e gresita ? Nu pomenesc faptul ca nu am interes sa te ajut, mai ales cand iti pui ochelarii de cal si o tii pe a ta, deovdind obstinatie in combaterei bunului simt tehnic.
Iar ca dovezi impotriva QS, daca tot ma apuc, dovezi impotriva altor tampenii dovedite mai vrei ? Roti patrate, alea, ceva ?

Cum spuneam, faci bine, tine-o tot asa ;)


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2011, 09:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Voi nu aţi înţeles că el vrea cutie automată pt comfort, performanţele fiind mai puţin relevante? chiar nu înţeleg discuţia.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2011, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ba am inteles. Dar vrea 2.5 V6, nu un JTD ceva. Nu se prea pupa una cu alta. In fine, fiecare cu piticii lui.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2011, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Dupa 2 zile de munca intensa (09.00 - 18.00) ajutat doar de o ruda pensionara care se pricepe mai bine decat mine sa sudeze, "furioasa" a inceput sa prinda contur...
Marea mea bucurie (desi pozele sunt de rahat, iar operatia estetica abia a trecut de momentul anesteziei, pana in prezent) este ca am facut totul cu manutele, sculele si bruma mea de pricepere... :peace:
Ce va urma de aici inainte, respectiv alinieri de capote, aripi si alte operatii ce presupun finete le voi lasa in seama celor cu experienta in domeniu, eu sunt multumit de ce am putut face singur pana acum.
Probabil ca va veti intreba de ce m-am apucat sa o spoiesc cu negru... :lol: De fapt m-au interesat locurile ascunse de imbinari si colturi, acolo vroiam sa fie negru de la inceput; va urma o colantare pe acelasi fond a masinii (inca analizez ce tip de material o va imbraca) si nu vroiam sa apara puncte unde sa se vada gri-ul.

Atasez si pozele (de slaba calitate ce-i drept) cu volanul facelift si DVD-ul montate, pecum si pe cele cu noul botic:
Spre rusinea mea si disperarea altor soferi am cumparat masina cu tri-xenon :lol: :lol: :lol: , adica lunga/scurta/proiectoare si am pastrat toate instalatiile pe noile faruri. Stiu, se merita un kit bixenon in genul celor cu lupa de pe alfisti, dar am reglat farurile in asa fel incat macar lumina de intalnire sa nu deranjeze.

P.S: Astept unele sugestii in legatura cu colantul pe care sa-l folosesc, obligatoriu in nuante de negru.
Mersi !


Attachments:
IMG_0078.JPG
IMG_0078.JPG [ 177.4 KiB | Viewed 2311 times ]
IMG_0071.JPG
IMG_0071.JPG [ 164.81 KiB | Viewed 2311 times ]
IMG_0070.JPG
IMG_0070.JPG [ 192.78 KiB | Viewed 2311 times ]
IMG_0086.JPG
IMG_0086.JPG [ 95.52 KiB | Viewed 2311 times ]
IMG_0079.JPG
IMG_0079.JPG [ 79.37 KiB | Viewed 2311 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
BZ-76-DIA Quote:
Stiu, se merita un kit bixenon in genul celor cu lupa de pe alfisti, dar am reglat farurile in asa fel incat macar lumina de intalnire sa nu deranjeze.
Nu exista asa ceva pe faruri fara lupa. Am reglat farurile pe aparat, nu in fata blocului la perete, si lumina este intr-atat de imprastiata incat nu poti sa ii dai o linie.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2011, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Updates?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2011, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
In ultima perioada, mai nimic...

Dupa ce am inlaturat urmarile spalarii motorului masina merge chiar ceas, mi-a fost si mila sa mai umblu la ea, sincer...
Am inlocuit doar ambele bascule inferioare, care nu bateau dar aveau un scartiait infernal la fiecare denivelare. Nu am pus piese noi, intrucat am gasit prin garaj unele bune de la alte alfe dezmembrate, momentan isi fac treaba cu brio.

Urmeaza inlocuirea termostatului, am observat ca apa nu urca decat pana la 85 C, indiferent de conditiile de trafic sau stilul de condus. Mai rau e ca uneori nu baga caldura suficienta, asa ca zilele urmatoare il transfer pe cel de pe italianca. Probabil ca asta influenteaza in mod negativ si consumul de carburant, insa nu am de ce sa ma plang, pana acum vad ca am un 12 % mixt (calculat la pompa).

Poimaine urmeaza revopsirea (doar a) partii fata, aceea care in poze este gri. Intrucat vine iarna m-am gandit sa nu o vopsesc toata pentru ca oricum va fi "cruda" si din punct de vedere meteorologic tara noastra a devenit cam imprevizibila. Operatiunea va fi facuta tot de mine impreuna cu un amic care are sculele si spatiul necesar, nu am pretentia la vreo calitate deosebita, vreau doar sa ies din iarna.

Pana in primavara nu-i mai schimb decat distributia, iar restul de bunatati (pe care deja am inceput sa le strang si sa le depozitez in garaj: jante 18, suspensii sport, etc, etc.) vor fi montate abia cand iesim din anotimpul rece. Bineinteles ca va urma o revopsire totala profesionala, iar dupa aceea probabil ca ma voi plictisi de ea si o voi vinde... :lol: :lol: :lol:

:peace:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2011, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
O poza facuta in seara asta (din pacate abia dupa aceea m-am decis sa scot si folia spate de pe mobil :lol: ). Vor urma unele cu claritate superioara.

Masina a ajuns la forma finala.
Culoare de catalog: Alfa Leaky Black.
:tongue:


Attachments:
IMG_0094.JPG
IMG_0094.JPG [ 251.49 KiB | Viewed 2049 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 23 Oct 2011, 04:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sa o stapinesti sanatos si sanatoasa. Un kit bixenon cu lupa iti mai trebuie, sa vezi noaptea pe unde mergi, in rest e perfect.
O singura chestie nu inteleg. Daca una din ele era cu facelift interior, nu pui tot interiorul cu facelift pe aia pe care o tii ? Arata o idee cam aiurea cu bord de pre-facelift interior si usi de facelift interior, volan, etc, nu se pupa materialul, arata ciudat, ce sa mai.

PS. Vorbim mai multe in privat ;)


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2011, 04:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
din cate vad eu din poze nu are niciuna facelift interior.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2011, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Dap, niciuna nu avea facelift interior in ceea ce priveste bordul si consola. Doar fetele de usi, volanul si scaunele de pe SW erau Mk.2.
Am folosit doar fetele de usi si volanul la mine, ar fi recomandat sa schimb si carcasa de bord + consola cu ceva Mk.2, dar nu le am momentan.
Am avut o tentativa de genul, are mirica piesele care imi sunt necesare, i-am facut o vizita la garaj, am discutat, dar a ramas in aer... probabil fiind foarte ocupat a uitat sa-mi faca un total la ceea ce solicitasem.
Oricum nu mai stau acum sa fac modificari in privinta interiorului, abia in primavara inainte de revopsire probabil se va intregi si acesta cu reperele facelift care lipsesc.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2011, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca astepti dupa Mirica, ai de asteptat cateva vieti ;)
Dupa fetele de usi, volan si faptul ca una era facelift exterior am tras concluzia gresita ca ar fi avut si facelift interior.


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2011, 20:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Astazi a primit prima spalare dupa ce vinerea trecuta mi-am exersat talentul de vopsitor (de ocazie) ... :lol:
Luni a primit si un acumulator nou, nu a mai vrut sa porneasca dimineata, desi cu o zi inainte fusese mai frig si totusi a pornit la "sfert".
Asa am patit si cu JTDm-ul iarna trecuta, deci stiam lectia... la ora 7.30 a pornit imediat (-20 C), iar la ora 11.30, dupa 100 km parcursi si stationare 3 ore, nici claxon nu mai avea.
Am mers pe specificatiile folosite la diesel, adica 75Ah cu 680A curent de pornire, ma gandesc ca daca la JTDm de 2.4 a mers brici, o benzinara de 2.5 o duce fluierand... Alternatorul incarca 14,22V.

:mad2: Sper sa nu mai am parte de upgrade-uri din astea neprevazute.


Attachments:
IMG_0146.JPG
IMG_0146.JPG [ 162.89 KiB | Viewed 1912 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 13:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Cea mai tanara alfista din Club:

:clapping:


Attachments:
IMG_0212 - Copy.JPG
IMG_0212 - Copy.JPG [ 150.34 KiB | Viewed 1829 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
Sa-ti traiasca :clapping:
Ala e Nokia 3310 ? :lol:


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Tare alfista :) .


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Mersi baieti, desi cred ca pana va obtine ea permis de conducere, Busso-urile vor fi fost demult inlocuite cu motoare electrice, atomice, pe apa... cine stie... :thumbdown:

:oops: Si da, e un 3310, asa a fost carkitul. Dar la o masina de colectie merge un telefon de colectie, nu-l port dupa mine... :lol:

Gagica mai are 4 zile si implineste primul an, dar e mai incantata de volan decat mine... :clapping:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 16 Oct 2011, 15:11
Posts: 6
Car: 156 1.6TS Sportivo
Location: Alba
sa iti traiasca !

P.S. : acel interior mergea la mine .... daca tot am scaunele rosii :naughty:
P.P.S. : elementele acelea nu se scot ? poate facem un schimb .....

_________________
Great cars are made for great people ... other cars are for the rest


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2011, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Super micuta! Sa iti traiasca! :D

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited