It is currently 08 Feb 2025, 02:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2011, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2009, 20:16
Posts: 96
Car: Alfa Romeo 156
Location: Sibiu
Nu vreau sa deranjez pe nimeni cu topicul acesta, discutii au mai fost dar multe au cam deviat, asa ca daca considerati a fi inutil va rog sa-l stergeti.

Doresc recomandari bazate pe experienta deoarece eu sunt la prima aventura.
Am cautat tot felul de oferte de pret si despre diversi producatori.

La magazinele de piese auto preturile sunt exagerate:
FRAP - 435lei/buc
TRW - 500lei/buc
SWAG - 517lei/buc
MOOG - 794lei/buc
SASIS - 916lei/buc

Ofertele pe care le consider a fi demne sunt urmatoarele:

alf....ii:
TRW - 465lei/buc - faca parte din echiparea standard si cele pe care le-as alege
Flennor - 399lei/buc - prea mica diferenta de TRW
Mapco - 410lei/buc - prea mica diferenta de TRW
Lemforder - 650 - peste buget

i....parts:
FAST - 328lei/buc - low cost dar nu stiu nimic de raportul pret/calitate.

eBay:
2 QUERLENKER VORN UNTEN ALFA ROMEO 156 147 m TRAGGELENK - EUR 96,90 /2bucati(perechea) + 18,00 Euro Shipping costs to Romania
(http://www.ebay.de/itm/2-QUERLENKER-VOR ... 519a5ef74b)
Am intrebat si mi s-a raspuns: Facem apel la mărfurile cu dealerii de diverse şi, prin urmare, nu putem spune exact ce producătorii sunt de claviculă(traducere google).
NO NAME: 250lei/buc

Asa ca ieftine sau originale, care au castig de cauza?


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Oricare te vor tine cam tot pe acolo. Chiar daca o sa pui echipare originala, sa nu te astepti sa tina cat cele care au fost montate pe masina in fabrica. :wink: Eventual poti lua d-alea ieftine si sa le pui bucsi de poliuretan.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2009, 20:16
Posts: 96
Car: Alfa Romeo 156
Location: Sibiu
Eu cu pivotii am probleme si la noile brate tot de asta imi e frica.
Cat despre bucsi de poliuretan am luat un set (pentru ambele brate) dar pivoti sunt cei care au cedat :censored:


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2011, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Cu pivotii am si eu probleme...Am gasit un atelier care reconditioneaza pivoti. Nu am informatii cat de mult or sa reziste, insa ma gandesc serios sa incerc. Merita mai mult decat sa dau banii pe un set de brate noi. :D

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2011, 22:11 
Offline

Joined: 06 Sep 2011, 22:45
Posts: 1
Car: alfa 156 2,4 jtd
Este ce-a mai mare prostie sa pui bucse de poliuretan ptr ca sunt foarte tari si nu mai sunt elastice iar tot socul pleaca an pivoti,cum e logic(unde e moale acolo cedeaza)


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2011, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pe bune?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2011, 04:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, sunt foarte tari, cam ca si capul aluia care posteaza tampenii.
Referitor la brate, cred ca OEM sunt cele mai OK, dar reconditionarea bratelor, complet, atit bucse, fie poliuretan fie cauciuc, cat si pivotii (exista diversi mesteri care pun pivoti schimbabili, infiletati), mi se pare metoda castigatoare, atit ca durata de viata cat si ca pret.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2011, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
@Alexandrus

Poti da mai multe detalii ? Vrei sa spui ca modifica bratul astfel incat sa se poate schimba pivoti dupa ? Daca da unde si cat costa ?


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2011, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Am fost mai mult decat clar. Normal ca se modifica bratul, se face ori filet in el ori se sudeaza o piulita ori pur si simplu se prinde pivotul cu o piulita in spate.
S-a mai discutat pe forum unde, etc, dar nimeni nu vrea sa caute, nici eu nu vreau sa caut pentru altii.
Exista si in Bucuresti, am vazut in 2 locuri unde pregatesc masini pentru diverse competitii, dar nu am intrebat nici pret nici altceva pentru ca pina in clipa de azi pe masina personala nu a fost nevoie sa schimb brate.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2011, 18:54 
Offline

Joined: 23 Dec 2010, 06:34
Posts: 47
mi se pare ca se vorbeste cu o usurinta prea mare despre modificarea dupa proiecte proprii a unor piese ce tin de siguranta proprie si a celor din jurul tau in trafic. dar probabil ca alexandrus are ca intotdeauna dreptate.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 04:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Te rog, daca n-ai nimic de spus la obiect, abtine-te sau te abtin eu.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 12:23 
Offline

Joined: 02 Jun 2011, 01:30
Posts: 21
Car: Alfa Romeo 156
Location: Arad
Salut.Si eu le-am schimbat pentru ca aveam aceeasi problema ca si tine , imi batea un pivot pe partea dreapta si erau bucsele gata pe partea stanga.Eu iti recomand sa le cumperi pe Birth , pentru ca raportul calitate-pret este destul de convenabil.Eu am dat 720 lei pe ambele brate.

_________________
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ! :)

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Eu le-am schimbat la reprezentanta, odata cu bratele superioare...
Am dat pe un brat inferior in jur de 550 lei, din pacate nu mai stiu exact ce marca, cred ca TRW...
Pana acum am vreo 8000 de km cu ele, nu par sa fie probleme.
Cel mai mult ma deranja inainte scartaitul bucselor de la bratele superioare, in special, la frig, iarna...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 13:04 
Offline

Joined: 02 Jun 2011, 01:30
Posts: 21
Car: Alfa Romeo 156
Location: Arad
madkat Quote:
Calitate insemnand ce? Cati km ai cu ele?
Nu am foarte multi pentru ca numai ce le-am montat , de vre-o 3 saptamani.Insa cei de la reprezentanta m-au sfatuit sa le cumpar , neavand un buget suficient pentru cele originale.

_________________
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ! :)

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ok, pai pana acum e pret si atat. de unde ai idee de calitate? ai mai avut?

birth-ul sunt ok, dar nu exceleaza.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Birth am pus eu acum doi ani şi jumătate adică aproximativ 40mii km şi au fost în regulă până acum.
Iarna trecută nu prea au fost zgomotoase însă de când s-a făcut frig au început să scârţâie superioarele destul de tare pe denivelări.
Birth sunt tot italieneşti din câte văzusem eu atunci, într-adevăr varianta cea mai ieftină de la noi în special pentru braţele inferioare.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 14:19 
Offline

Joined: 23 Dec 2010, 06:34
Posts: 47
1.parerea mea este ca trebuie o retinere in a modifica elemente ce compun sistemul de directie a unei masini. asta facuta dupa idei a unor persoane ce nu au acest drept printr-o autorizatie acordata de RAR.
2.chiar ca nu voi face asta niciodata si pentru ca nu circul singur in masina si mai am si colegi de trafic rutier.
3. nici nu cred ca sint legale aceste modificari pe directie. apropos, mai sint si ITP-uri si controale in trafic.
4. alexandrus, daca asta iti dicteaza inima, nici nu vreau sa ma gindesc la un interes, "abtine-ma" pentru ca tu ai controlul fenomenului.
5.oare pe acest forum cel care isi exprima o parere care nu este pe placul moderatorilor trebuie imediat pus la punct si amenintat? si poate am o pregatire tehnica, nu in domeniu auto, si o experienta de viata mai mare ca a multora din cei ce fac afirmatii categorice fara a avea in spate nici un suport viabil ce i-ar indreptati sa o faca.
6.daca am gresit si aceste modificari pe un lant cinematic vital in siguranta unui automobil sint facute cu acceptul unui organism abilitat, imi cer scuze si toata discutia nu-si are rostul, daca nu, voi fi de doua ori mai atent cind voi intilni o alfa cu insemnele clubului. stima.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
obi Quote:
voi fi de doua ori mai atent cind voi intilni o alfa cu insemnele clubului. stima.
:lol: nu ne baga pe toti in aceeasi oala, bre.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
obi Quote:
1.parerea mea este ca trebuie o retinere in a modifica elemente ce compun sistemul de directie a unei masini. asta facuta dupa idei a unor persoane ce nu au acest drept printr-o autorizatie acordata de RAR.
2.chiar ca nu voi face asta niciodata si pentru ca nu circul singur in masina si mai am si colegi de trafic rutier.
3. nici nu cred ca sint legale aceste modificari pe directie. apropos, mai sint si ITP-uri si controale in trafic.
4. alexandrus, daca asta iti dicteaza inima, nici nu vreau sa ma gindesc la un interes, "abtine-ma" pentru ca tu ai controlul fenomenului.
5.oare pe acest forum cel care isi exprima o parere care nu este pe placul moderatorilor trebuie imediat pus la punct si amenintat? si poate am o pregatire tehnica, nu in domeniu auto, si o experienta de viata mai mare ca a multora din cei ce fac afirmatii categorice fara a avea in spate nici un suport viabil ce i-ar indreptati sa o faca.
6.daca am gresit si aceste modificari pe un lant cinematic vital in siguranta unui automobil sint facute cu acceptul unui organism abilitat, imi cer scuze si toata discutia nu-si are rostul, daca nu, voi fi de doua ori mai atent cind voi intilni o alfa cu insemnele clubului. stima.
recomand sa te mai documentezi inainte de a face afirmatii.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 20:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Este alegerea fiecaruia sa-si puna ce brate doreste.

Referitor la reconditionare, este totul safe. Sa nu te gandesti ca este lipit cu super glue si la cel mai mic impact cedeaza.

Daca dai pivotul afara si pui altul iti spun sigur ca este prins foarte bine si nu iti asumi nici un risc.

PS. Nu trebuie sa fii de acord cu moderatori, suntem o tara libera, iar acest forum este la fel de liber, insa inainte sa invinuiesti pe cineva fa un stiu de caz.

PS2. Nu omori pe nimeni daca iti schimbi pivotii la brate :) Nici macar daca mergi in regim de curse cu masina ;)

Intrebare: Daca cei la reprezentanta iti schimbau pivotul de la brat, atunci dormeai linistit?



Seara buna tuturor.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Lol :blink:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
LOOOL indeed....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
obi, uimeste-ma cu pregatirea ta tehnica, pe orice domeniu ar fi. Nu de alta, dar din ce vad eu, tu habar nu ai cum se schimba o baterie, chestie pe care bunul simt te invata cum sa o faci, o poate face si un tractorist cu mai putine clase ca trenul, plus ca pare-se ca pregatirea ta tehnica n-a inclus in prealabil o alfabetizare completa deoarece folosesti exprimari precum "dupa idei a unor persoane", "suport viabil".
Pina cand ai habar subiectul discutat, si acuma nu doar ca nu ai habar, dar esti fix la nivelul oamenilor pesterilor care considerau focul ca o magie venita de la zei, tine-ti parerile total neavizate pentru tine sau macar exprima-le ca fiind pareri, nu ca fiind cine stie ce apeluri la logica si bun simt pentru ca noi vrem sa masuram tensiunea bagand degetele in priza.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2011, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
n am nimic cu omu da sincer diferenta intre poliuretan si cauciuc exista . masina se simte mai rigida (nu vorbesc de alfa ,vb de masina de teren). nu stiu daca acest lucru duce la o uzura mai rapida a articulatiilor mobile, insa si asa alfa pe drumurile noastre de kkao zguduie de te ia de cap uneori ,imi imaginez cum ar fi full poliuretan .culmea e ca mi-as dori sa o fac odata full poliuretan:D

cele bune !

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 03 Nov 2011, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
comanr Quote:
n am nimic cu omu da sincer diferenta intre poliuretan si cauciuc exista . masina se simte mai rigida (nu vorbesc de alfa ,vb de masina de teren). nu stiu daca acest lucru duce la o uzura mai rapida a articulatiilor mobile, insa si asa alfa pe drumurile noastre de kkao zguduie de te ia de cap uneori ,imi imaginez cum ar fi full poliuretan .culmea e ca mi-as dori sa o fac odata full poliuretan:D

cele bune !
repet si la tine, pe bune?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited