It is currently 28 Nov 2024, 11:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1720 Next
Author Message
PostPosted: 01 Nov 2011, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
va rog sa va opriti cu offtopic-ul altfel se vor lua masuri.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2011, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alexx Quote:
Cu regret, dupa putin peste trei ani si 46.000km impreuna, astazi am instrainat Brera.
mobyle Quote:
Maritisul roscatelor.

Da, trei ani frumosi au trecut repede. Parca mai ieri a fost asta.
Attachment:
IMG_5577.jpg
IMG_5577.jpg [ 265.36 KiB | Viewed 2524 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 15:25 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Salutare dragi alfisti.

Stiu ca probabil multi v-ati intrebat ce s-a intamplat cu Matilda, unde a disparut si cum s-a comportat "baiatul cu lamaia" cu ea, eh bine dupa cateva luni si 5.000 de km, m-am gandit sa-i reincep povestea acolo unde s-a terminat, aici pe topicul cu Alex, pentru o mai buna viziune a timpului trecut si proprietarului schimbat.

Ultimele luni ... ce as putea sa mentionez despre ele inafara de faptul ca au fost cele mai frumoase luni din viata mea cu siguranta, este o schimbare radicala, obisnuit sa merg cu tramvaiul si metroul direct in brera, i'm one of the lucky ones! :roll:

Iarna care a trecut a fost cam grea, nu doar pentru mine, carosabilul nostru care este deja intr-o stare jalnica cu ajutorul zapezii a devenit si mai si, stiu ca e greu de crezut dar este adevarat. Fapt pentru care Matilda a stat zile, dk nu saptamani intr-o parcare fara sa fie miscata. Sunt putin dezamagit ca nu am avut unde s-o depozitez pe perioada iernii, as fi fost mai mult decat fericit sa platesc 200-300 de ron pentru o parcare subterana sau un garaj, dar eu stau in berceni si sincer nici cu 1000 de ron nu ai fi reusit sa faci nimic. Sincer am si preferat ca masina sa fie sub ochii mei, chiar daca era acoperita de un strat de zapada. Dar acest chin a disparut, si acuma odata cu topirea zapezii timpul pierdut a fost din plin recuperat si tot asa va fi pana la urmatoarea ninsoare.

Impresiile mele despre masina nu au cum sa nu fie altelele decat unele care m-au marcat, asa cum bine stiti masina este perfecta din punct de vedere al aspectului, cum sta pe curbe, cum se conduce si cum se comporta atunci cand apesi acceleratia umpicut mai mult. Inafara de bateria care a trebuit schimbata la o saptamana dupa ce am luat-o de la Alex (sincer m-am cam speriat, credeam ca este alternatorul!) masina nu a avut nici-o problema, nu bate nimic, nu scartaie servo, daca i-ai sterge km de pe bord ai zice ca este noua! Singurele 2 lucruri care pot sa zic ca le-am observat si nu ar fi pe gustul meu ar fi acelea ca in viteza 1-2 are momente cand intra putin mai greut (mai ales atunci cand pleci cu masina) nu este o trecere lina ca in vitezele 3-6, dar aceasta problema am inteles ca exista si pe 159. Al 2lea lucru ar fi acela ca parcarea mea ma obliga putin sa trag frana de mana si iarna am avut niste mici probleme la modul ca ingheta frana de mana si se mai intampla sa am probleme cu abs-ul, imi arata ca el este dezactivat dar intra in momente in care nu era nevoie. Putin deranjant sa mergi cu masina si sa ti se tot franeze roata spate de pe dreapta, dar daca mai trageam de cateva ori frana de mana isi revenea.

Consumul din punctul meu de vedere este mai mult decat ok, la drum lung masina consumul este undeva intra 8 si 9jumate, in oras este 11-12 (condus normal) pe sportiv sincer nu am testat, nu prea este genul meu sa plec primul de la semafor, trec lin sa ma observe lumea :naughty: . Iarna am mers cu 15-16 :lol:

Desii am avut extra mega mare grija de ea masina se afla de marti (17.04) intr-un service din voluntari, sper ca baietii sa faca o treaba buna acolo. Pe timpul iernii am fost nevoit sa cobor odata o linie de tramvai deoarece drumul era bloc cu baietii de la dezapezire si la coborare am ciupit putin pragurile in fata, desii am coborat cu viteza melcului. Dar cel mai rau m-a enervat cand am parcat intr-un weekend la palatul copiilor si am lasat masina acolo peste noapte, cineva mi-a lasat o mare surpriza, stopul spate dreapta spart si oglinda fata stanga zgariata. As mai putea spune ca sunt nemultumit de oamenii care atuncic and isi deschid portierele le lasa sa se opreasca de portierele celui de langa .... acele zgarieturi parca se intamultesc pe zi ce trece. Oricum sunt sigur ca nu sunt singurului si nici ultimul care pateste asa ceva. Singura mea alinare este ca masina are casco, constatarile au fost facute si serviceul se va ocupa de tot, vineri mi-au spus ca e gata si va voi tine la curent cu "cosmetizarea"

M-am tot gandit la mici schimbari pentru masina, zic mici pentru ca masina este minunata asa cum a iesit din fabrica. Niste distantiere pe spate mai mult ca sigur si s-ar putea si pe fata. De cateva saptamani tot filez bara fata si pragurile laterale de la Autodelta, se vad minunat pe spider si nu vad de ce nu s-ar vedea si mai minunat pe Matilda. Buba este ca baietii trimit numai din Londra iar transportul pana la Bucale este destul de piperat, undeva pana la 290 lire pentru un colet de 200x70x70 30 kg (nu m-am mai interesat cu ce-l trimit, probabil cu DHL si in pretul asta sunt sigur ca intra si asigurarea). Cu transportul + bara fata + pragurile laterale + vopsitu ar fi o investitie destul de majora. Nu am renuntat la idee momentan, urmeaza sa ma decid saptamanile urmatoare. Sistemul audio pe care l-a pus Alex este mai mult decat de ajuns pentru muzica in conditii destul de tari, dar este loc de mai bine pentru ce imi place mie sa ascult, ideea aceasta a ramas doar la idee pana acum :lol:.

Tin sa mentionez ca Matilda are si alte placute de inmatriculare, desii ma cam batea gandul sa o las tot pe PYX, nu am vrut sa-l plagiez pe Alex.
Atasez si cateva poze, ramane sa revin cu mai multe dupa ce o iau pe Matilda de la straini.

Toate cele bune,
Costy


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
costinstan Quote:
Iarna care a trecut a fost cam grea, nu doar pentru mine, carosabilul nostru care este deja intr-o stare jalnica cu ajutorul zapezii a devenit si mai si, stiu ca e greu de crezut dar este adevarat. Fapt pentru care Matilda a stat zile, dk nu saptamani intr-o parcare fara sa fie miscata. Sunt putin dezamagit ca nu am avut unde s-o depozitez pe perioada iernii, as fi fost mai mult decat fericit sa platesc 200-300 de ron pentru o parcare subterana sau un garaj, dar eu stau in berceni si sincer nici cu 1000 de ron nu ai fi reusit sa faci nimic.
stiu cel putin o parcare supraetajata in zona aceea care inchiriaza locuri de parcare la preturi rezonabile.
iti zic pe PM. :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 15:48 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Pozele!


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 152.95 KiB | Viewed 2280 times ]
2.jpg
2.jpg [ 110.68 KiB | Viewed 2280 times ]
5.jpg
5.jpg [ 73.05 KiB | Viewed 2280 times ]
7(1).jpg
7(1).jpg [ 64.34 KiB | Viewed 2280 times ]
6.jpg
6.jpg [ 89.49 KiB | Viewed 2280 times ]
10.jpg
10.jpg [ 91.4 KiB | Viewed 2280 times ]
12.jpg
12.jpg [ 92.24 KiB | Viewed 2280 times ]
9.jpg
9.jpg [ 90.01 KiB | Viewed 2280 times ]
11.jpg
11.jpg [ 143.7 KiB | Viewed 2280 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Apr 2012, 16:02 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Si niste poze din iarna facute cu telefonul din capitolul "iarna nu-i ca vara"


Attachments:
13.jpg
13.jpg [ 113.54 KiB | Viewed 2263 times ]
14.jpg
14.jpg [ 110.98 KiB | Viewed 2263 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Apr 2012, 17:19 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Baietii de la service s-au tinut de cuvant si exact cum au zis, astazi m-au sunat sa ma duc sa o ridic p-asta mica de la cosmetica. Rezultatul este 1 bun din punctul meu de vedere, dupa prima impresie nu exista nici o diferenta de nuanta intre partile vopsite. Singurul lucru care ii mai trebuie acuma este o mica curatenie la interior pentru o eventuala intalnire in weekend.

Toate bune.


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2012, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Te rog sa treci duminica, imi e dor de masina asta, am muncit mult la ea. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2012, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Bravo, ma bucur ca ai grija de ea ! :) Ce bine trebuie sa fie (ma gandesc la Alexx) sa vezi ca masina la care ai tinut a ajuns pe maini potrivite !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2012, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Da Valak, masina e pe maini bune, si chiar daca fierul se mai indoaie sau zgarie, ma bucur ca omul nostru are grija de ea si o repara corespunzator.

Ma bucur ca ai ales sa ii continui povestea aici Costin, tare dor imi era de Matilda.
Distantierele erau si pe lista mea, facusem un calcul si daca retin bine minte, ar fi intrat distantiere de 15mm pe spate si 10mm pe fata, asta fara sa fie nevoie de roluire aripi. Kitul Autodelta e frumos, ar completa masina insa intradevar, extrem de scump. In rest, motorina buna, revizii la timp si mai verifica uleiul din cand in cand. \



Hai neaparat la intalnirea de maine, duminica, orele 15.00, Constitutiei, mi-ar face mare placere sa o mai admir putin.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2012, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Alexx, nu-ti doresc decat ca si masina actuala sa-si gaseasca un nou proprietar care s-o iubeasca la fel de mult ca pe Matilda ! Cat mai curand. :tongue:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2012, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Alexx, nu-ti doresc decat ca si masina actuala sa-si gaseasca un nou proprietar care s-o iubeasca la fel de mult ca pe Matilda ! Cat mai curand. :tongue:
Multumesc, asemenea :naughty:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 23:05 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Stimati alfisti,

Cu strangere de inima va zic ca Matilda este pe patul de refacere, refacere care va dura o perioada. Motivul, astazi in jurul orei 5, s-a intamplat nenorocirea. Dupa ce a fost montat un downpipe turbina nu a prea rezistat si a bubuit. Din fericire, daca o pot numi asa, doar turbina si un mic senzor a fost afectat, in rest toate celelalte piese se prezinta bine la prima vedere, si o mica pornire a motorului dupa demontarea turbinii.... Eu sincer sper acum la o refacere cat mai grabnica si o turbina potenta si cat mai ieftina.


Attachments:
turbina3..jpg
turbina3..jpg [ 136 KiB | Viewed 1846 times ]
turbina2..jpg
turbina2..jpg [ 68.79 KiB | Viewed 1846 times ]
turbina4..jpg
turbina4..jpg [ 54.19 KiB | Viewed 1846 times ]
turbina5..jpg
turbina5..jpg [ 134.79 KiB | Viewed 1846 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 23:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Fuck! Poti da mai multe detalii? Cand a bubuit, imediat la pornire, in mers, in forja? Eventual cauza pentru care crezi ca a bubuit?
Spuneai ceva de o turbina potenta si cat mai ieftina, ce ai de gand? Same turbo/bigger turbo? Noua/sh?
Succes cu refacerea! N-au zburat bucati prin motor?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 23:43 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Mda..urata patanie! dar, cine stie, poate tot raul spre bine, mai ales daca ai de gand sa montezi ceva mai puternic :)

Asa cum zicea si Ege, ar fi ''interesant'' sa ne povestesti cum s-a intamplat?!

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 10:40 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Naspa..cred ca e prima Alfa la care aud de bubuit turbina...
Este bine ca nu este si damage adiacent ca la altii :lol:


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Cred ca s-a intamplat ceva in momentul montarii evacuarii, a aparut o fisura sau a fost tensionat ceva pe-acolo si cand s-a incalzit a cedat, n-are cum sa se intample asa ceva din cauza presiunii !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 11:36 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Unde ai montat downpipe-ul?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 13:44 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Downpipeul a fost montat in locul vechiului catalizator. Singura diferenta dintre catalizatorul vechi si downpipeul este ca: catalizatorul vechi inloc sa fie gol pe dinauntru avea niste filtre, downpipeul este acelasi lucru numai ca pe interior este gol. Dar acest lucru face ca aerul sa circule mai repede nu? Nicidecum sa intre mai multa presiune in turbina si s-o dea peste cap. Masina stiti probabil ca are softul facut de "americanu", dar turbina nu a fost nicidecum dusa la extrem, cel putin asa am inteles.

Cum s-a intamplat .... asta e un lucru pe care am tot incercat sa-l inteleg si nu pot, nimeni nu prea poate intelege ce s-a intamplat, deoarece turbinele nu ajung in halul asta, in cel mai rau caz se rupeau paletii, turbina se reconditiona si aia era. Dar nu, aceasta este facuta bucati, sunt sigur ca 10% nici numai poate fi gasita din ea. In plus, turbina a bubuit pe admisie, nicidecum pe evacuare, acolo unde era pus downpipe-ul. Dupa ce a fost montat downpipe-ul, s-a pornit motoru, toate bune si frumoase masina a fost lasata putin la relanti, a fost scoasa din garaj si cand a plecat, a plecat putin forjat si a bubuit ... am vazut pe camere, putin fum alb pe teava de esapament si apoi mult fum de la capota, practic asta a fost tot.

Exista mai multe lucruri la care eu personal tot incep sa ma gandesc, lucruri care ar fi putut fi cauza acestui lucru. Ori turbina avea un defect de fabricatie si montarea downpipe-ului a facut-o sa cedeze, ori nu a fost montat downpipe-ul corect si cumva s-a strecurat ceva p-acolo (dar ce? pentru ca downpipe-ul ala se prinde intr-un cornier si 2-3 suruburi). Nu cred ca turbina a bubuit de la uzura, ca vorba aia are 62k de km.

Cum am zis, din fericire, daca o pot numi asa, doar turbina si un senzor s-au dus, in rest lucrurile de langa par sa fie in stare buna.
Nu stiu ce se va intampla de-acuma incolo, deoarece inainte de a fi montata turbina trebuie curatat tot motoru, galerie, blocu motor, intercooleru absolut tot. Nu poti sa sti ce a intrat acolo. Si vorba aia ... nu este un lucru care sa coste cateva milioane, e cateva milioane, dar cateva milioane multe. E intradevar ceva benefinic nu contest, dar nu cred ca era nevoie acum.

Sa vedem ce se va intampla cu turbina acum ... ce voi gasi si la ce bani. Va fi tot un GARETT, cu aceleasi specificatii, practic aceeasi turbina care are fost inainte. Noua ... sau sh nu stiu sa va spun acum. va depinde de mai multe lucruri. Cert e ca la Italoparts, noua turbina va fi undeva la 9300 de ron, tinand cont ca eu am dat cateva sute pe masina, mai bine imi luam vreo cateva turbine. Pretul este fabulos aici, dar am mai gasit si alte variante, unele nefiind mult prea ieftine, dar nah, mai ieftine si inca o turbina, aceeasi de altfel, sh.

Nu m-am gandit deloc sa iau o turbina mai "potenta" deoarece asta ar implica foarte multe lucruri de schimbat, plus downpipeul care dabia a fost cumparat. In plus sunt sigur ca volanta in momentul actual practic e dusa la extrem si ar mai fi ceva sa aiba si asta nevoie de schimbare. Si pot spune ca puterea pe care o are masina la ora actuala este de ajuns pentru orice.

Ce pot sa zic, cam asa stau lucrurile ... daca are cineva ceva de adaugat, de intrebat sau de sugerat la momentul asta sunt deschis la tot ...


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
costinstan Quote:
Ce pot sa zic, cam asa stau lucrurile ... daca are cineva ceva de adaugat, de intrebat sau de sugerat la momentul asta sunt deschis la tot ...
Pai... n-ai Casco ? Refugiile de tramvai si alti popici din carosabil cred ca s-ar putea strecura pe sub masina in zona turbinei (asta daca esti chiar neatent) astfel incat sa o distruga in halul ala... Bine, e de la sine inteles ca se mai distruge si scutul, poate o baie sparta, ceva spoiler, dar stii cum e...

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 14:19 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
BZ-76-DIA Quote:
costinstan Quote:
Ce pot sa zic, cam asa stau lucrurile ... daca are cineva ceva de adaugat, de intrebat sau de sugerat la momentul asta sunt deschis la tot ...
Pai... n-ai Casco ? Refugiile de tramvai si alti popici din carosabil cred ca s-ar putea strecura pe sub masina in zona turbinei (asta daca esti chiar neatent) astfel incat sa o distruga in halul ala... Bine, e de la sine inteles ca se mai distruge si scutul, poate o baie sparta, ceva spoiler, dar stii cum e...

e cu dute vino chestia asta la CASCO, masina are CASCO si inca 1 bun si mi-am pus problema asta. Daca se cala motoru dupa ce pocnea turbina, si se alegea prafu de motor? Cei de la CASCO nu prea dau fonduri pe chestiile astea deoarece s-ar fi uitat la softul masini si la piesele care lipsesc de pe ea. Masina are soft facut, si acuma downpipe-ul ar fi putut sa spune ca oricare dintre asta ar fi dus turbina la extrem, pot sa spuna ca era de asteptat, si sa te alegi doar cu o caroserie frumoasa. Din fericire lucrul asta nu s-a intamplat.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Nu cumva valva de ulei sa se fi dus si astfel sa-ti fi bagat ulei pe admisie, aceasta fiind incinsa a permis uleiului sa se aprinda(de aici si fumul alb), turare la "blana" a acesteia si POC !
Mai verifica si filtrul de aer si tubulatura, nu cumva sa fi aspirat vreun corp strain si sa fi blocat/fortat turbina ca mai tarziu aceasta sa cedeze.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 14:37 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Fumul alb e ca s-a dus turbina, si la mine tot alb a fost.
82sas: daca era cum ziceai tu, ce crezi ca ar (mai) fi fost sub capacul de chiuloasa oare ?

Costin, recomandarea ar fi sa schimbi si intercooler. Eu nu as avea incredere ca s-a curatat perfect si daca acolo ramane un span, cand ai pornit masina ai bubuit si noua turbina si esti din nou de unde ai plecat (sau mai rau..). Tubulaturile pot fi spalate, verificate, cu radiatoarele mai greu.., exista un risc...
Eu am schimbat turbina, intercooler, niste tubulaturi pe acolo, altele curatate, desfacut baie de ulei (unde aveam o bucata din piulita axului turbinei..) si chiuloasa, verificat (din fericire masina nu s-a turat desi pistoanele erau pline cu ulei, asa ca am scapat si eu fara demage in aceasta zona...)
Vezi ca ti-am dat si PM.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7905
Car: Vespa
Location: Bucuresti
BZ-76-DIA Quote:
costinstan Quote:
Ce pot sa zic, cam asa stau lucrurile ... daca are cineva ceva de adaugat, de intrebat sau de sugerat la momentul asta sunt deschis la tot ...
Pai... n-ai Casco ? Refugiile de tramvai si alti popici din carosabil cred ca s-ar putea strecura pe sub masina in zona turbinei (asta daca esti chiar neatent) astfel incat sa o distruga in halul ala... Bine, e de la sine inteles ca se mai distruge si scutul, poate o baie sparta, ceva spoiler, dar stii cum e...
luati-va gandul de la astfel de reparatii pe casco ...
sunt atat de putin credibile situatiile astea care oricum presupun un scenariu foarte minutios si multe alte avarii in jurul piesei sparte incat nu merita deranjul si riscul unui dosar penal .
la cat de suspiciosi au devenit cei de la daune si la ce interogatorii te supun fosti politisti angajati in departamentele anti-frauda mi-e greu sa cred ca rezolvarea e asta . si nu spun asta doar din auzite sau ca lucrez in domeniu , doar ca am trecut si eu cu saracia mea de scuter prin asa ceva si m-am enervat rau de tot .
nu mai zic de drumuri . pentru refugii , borduri ai nevoie de P-V ca nu au fost deteriorate , in caz contrar tre sa platesti reparatiile iar daca nu au fost daune cum mama draq ai tu masina varza ? nu mai merge . Plus ca in Buc au ajuns sa fie camere si in curul pietonilor probabil ...


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
costinstan Quote:
Si pot spune ca puterea pe care o are masina la ora actuala este de ajuns pentru orice.
Nu pot sa pricep cum de nu ti-a ajuns cata forta avea masina asa cum a lasat-o Alex. Ai lamaia in geam si nu iti ajung 200+CP. Asta e, te-a mancat in dos, te-ai scarpinat. Pacat de masina.
BZ-76-DIA Quote:
Pai... n-ai Casco ? Refugiile de tramvai si alti popici din carosabil cred ca s-ar putea strecura pe sub masina in zona turbinei (asta daca esti chiar neatent) astfel incat sa o distruga in halul ala... Bine, e de la sine inteles ca se mai distruge si scutul, poate o baie sparta, ceva spoiler, dar stii cum e...
cred ca DIA iti sugereaza sa o faci dauna totala :))

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1720 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited