antonelcodreanu Quote:
Alexandrus Quote:
antonel, nu am spus ca 155 nu era frumos in felul sau la interior, ideea e ca E36 era mai modern si chiar aratos, pentru vremea lui.
Vezi fetele de usa, de exemplu, la 155 sunt plate, de sus pina jos, tapitate si manerul e aplicat peste, la BMW e mai modern, cu manerul integrat, fata de usa in relief, buzunarul scobit in fata de usa, etc.
Exact fetele de usa ma incanta la 155.
Uite-te la linia lor, cat de bine sunt gandite cusaturile, apoi linia manerelor (care sunt extrem de rezistente) porneste de sus imediat din comanda geamurilor electrice si au continuitate.
Manerul de deschis usa, cromat si forma butoanelor de la geamuri mi se par prea bine gandite.
Apoi buzunarul de jos, chiar si asa aplicat, cel putin la prima serie era perfect.
Din cand in cand ma mai urc intr-o "pisicuta", daca vreau sa-mi sprijin mana pe usa ori e prea sus, ori prea jos, pe cand la 155 e confortabil si sus si jos.
Ai umplut-o de sange. Vorbeam strict de aspectul estetic, iar de unde BMW erau aua cu ergonomie si precizie, acuma tu vii si spui ca pe tine la Alfa te incanta faptul ca sunt facute bine, simplu si rezistent, ergonomic, dar atit.
Nici mie nu mi-au placut butoanele pentru geamuri pe consola, insa al naiba, dupa ce am folosit, mi se pare mai comod si mai la indemina decat pe usa. Dar asta e ordinea normala a lucrurilor, BMW sunt mai gandite catre egonomie si functionalitate, nu cum o coteste antonel mai sus
Anyway, partea proasta pentru Alfa e ca, incet incet, au incetat sa mai fie concurenta pentru BMW pe multe planuri.