It is currently 25 Nov 2024, 12:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 02 Oct 2011, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2006, 15:54
Posts: 1018
Location: Oradea
De ce atatea prejudecati?

Ca doar nu ne judeca pe noi!
Cat despre Alfe, doar nu ne dau ei bani sa le intretinem...

De ce le-am ales? E ceva ce nu vor intelege vreodata. Asta nu pot ei accepta. Pe de alta parte, oameni diferiti fac alegeri diferite.

_________________
Alfa Romeo 155 Q4 '95 WB
Alfa Romeo per sempre !


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Antonel a punctat bine in postul lui. Posesorii de alfa nu sunt de fiecare data constienti de toate aspectele detineri unei astfel de masini.

Pe de alta parte, eu nu cred ca Alfa Romeo va putea ajunge o marca generalista fara a accepta compromisul de a renunta la unele trasaturi de pana acum. Iar asta nu este neaparat bine pentru un fan. In cazul majoritatii modelelor Alfa, design-ul primeaza functiei, sportivitatea primeaza rezistentei pieselor si asa mai departe. Eu pentru astfel de lucruri imi cumpar Alfa. Faptul ca un brat al suspensiei tine mai putin decat unul de Audi nu o vad ca pe o problema de fiabilitate. Pur si simplu aceste piese au durata de viata mai scazuta si atunci au alte intervale de schimb. Sunt consumabile.
Construite altfel, masinile astea nu ar mai fi avut nimic cu care sa va bucure. O Alfa 147 nu are legatura cu un Golf 4 sau cu un Audi A3. Mai degraba un Mini poate fi comparat cu 147 ca si comportament rutier, iar in acest caz, "fiabilitatea" este similara.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
Jaggguar Quote:
alfetta Quote:
firestarter Quote:
Alfa nu duce lipsa de tehnologie ci de oameni capabili sa monteze cum trebuie masinile alea.
pai si unde ar mai fi farmecul marcii ? daca ceasul care-l porti la mana era facut in elvetia , nu numai mecanismul eta7750, carcasa nu se mai zgaria asa usor / era geam din safir si pe partea cu mecanismul ... dar ce farmec mai avea?
Nu ma bag in discutia cu farmecul. Zic doar atat: 'tu-i farmecu' ma-sii, iarasi trebuie sa schimb 2 brate si bara stabilizatoare. Nu-i nimic, 7-900 de lei au farmecul lor...
asta este ,ai tu ghinion ... daca scapi un iphone 3 pe jos si se sparge te costa mai mult , daca-l scapi la fiecare doua luni esti halit . acu' ce sa faci ? sa cumperi nokia 5100 ? nu se mai fabrica !
eu consider masina mea parte integranta din mine si cum eu ma duc mai rar la doctor ,poate compesa ea cheltuielile fara probleme :tongue:

firstarter zice bine ce zice in postul de mai sus :peace:

ps : pe mine cand ma suna prietenii , incep sa ma intrebe in ordinea urmatoare: ca face copilul ,ce face nevasta , ce-ti face alfa , tu cum mai esti ?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Fii sigur ca in 5 ani de cand am masina am devenit constient de absolut toate aspectele detinerii unei astfel de masini. Eu nu vb de fiabilitate neaparat ci de defecte de proiectare si fabricatie care puteau fi evitate usor si masina nu si-ar fi pierdut deloc din farmec, ba din contra. Faptul ca la un motor diesel vandut in 2011 trebuie sa schimbi distributia la 2 ani si la un model vandut in 2008 basculele trebuie schimbate la 10-20 k km dovedeste o mega durere in c*r din partea producatorului. Exista masini muult mai sportive decat alfa care nu au problemele astea (au altele mai complexe ce-i drept). Si asta cu sportivitatea , uitandu-te la ce modele au scos in ultimii ani, nu cred ca o mai crezi nici tu.
Adaugand la toate astea noul design de 2 lei si gama larga de 2 masini in productie sper eu sa rezolve problema , si sa ajunga pe mana unora care au chef sa si depuna efort inainte sa ia bani de masina premium.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
firestarter Quote:
Faptul ca un brat al suspensiei tine mai putin decat unul de Audi nu o vad ca pe o problema de fiabilitate. Pur si simplu aceste piese au durata de viata mai scazuta si atunci au alte intervale de schimb. Sunt consumabile.
Construite altfel, masinile astea nu ar mai fi avut nimic cu care sa va bucure. O Alfa 147 nu are legatura cu un Golf 4 sau cu un Audi A3. Mai degraba un Mini poate fi comparat cu 147 ca si comportament rutier, iar in acest caz, "fiabilitatea" este similara.
Nu sunt de acord, si asta pentru ca nu este intotdeauna vorba de chestii care tin neaparat de caracterul masinii. Daca ar fi mai atenti, poate manerele de la portiere ar tine mai mult de 2 ani si 500 de deschideri, poate butoanele de la geamuri nu s-ar rupe la 1000 de deschideri, poate stergatorul lunetei nu s-ar f**e dupa 3 ani. Ma gandesc la cacaturile mici si care n-au nici o legatura cu suspensia mai sportiva sau tinuta de drum deosebita. Adu-ti aminte cand mi-a cazut ambreiajul, nu am dat vina pe masina fiindca am stiut ca eu l-am bulit, nu m-am plans cand am schimbat doua randuri de brate pe an fiindca stiam ca eu mergeam ca dementul si-mi placea, iar drumurile erau de asa natura. Sunt chestii care au legatura cu ce spui tu si chestii care tin efectiv de durerea in cur specifica fratilor latini care beau cafea in 6 pauze pe zi.

@Alfetta: una e sa schimbi de 3 ori pe an ecranul la iPhone fiindca l-ai scapat pe jos si cu totul altceva sa vorbesti la el si sa-si sara un arc prin microfon, fiindca nu a fost strans bine un surub. Sa nu vorbim decat ceea ce stim: in cazul meu personal, am stiut exact la ce sa ma astept cand mi-am luat Alfa, eram pregatit. Numai ca au reusit sa ma surprinda chiar si pe mine...
Acum, revenind la subiectul topicului: gandeste-te ca 1 om normal pateste ce am patit eu cu masina, nu un fan. Apoi 10. Apoi 100. Poti spune 1000, nu gresesti cu mult. Ai raspunsul.


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 17:32 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
avem de-a face cu doua tipuri de proprietari de Alfe: unii care au Alfa in sange, si unii care conduc intamplator o Alfa. Cei care o au in sange, se stiu, sunt cam 10% din cei care activeaza pe acest forum; ceilalti sunt mai numerosi, sunt cei care/carora:
...
-nu folosesc Selenia,
...
Asta e pe bune?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Allex Quote:
...Si asta cu sportivitatea , uitandu-te la ce modele au scos in ultimii ani, nu cred ca o mai crezi nici tu.
Adaugand la toate astea noul design de 2 lei si gama larga de 2 masini in productie sper eu sa rezolve problema , si sa ajunga pe mana unora care au chef sa si depuna efort inainte sa ia bani de masina premium.
De acord vis a vis de modelele din ultimii ani daca includem doar 159, Brera. Sau ca sa fiu specific, doar cu Brera au cam gresit abordarea. Alfa 159, desi este greoaie, are un comportament rutier peste concurenta iar la fiabilitate este printre cele mai bune Alfa produse pana astazi. Legat de design-ul de 2 lei, este strict o opinie subiectiva. Imi place Giulietta mai mult decat 147. Imi place si Mito in egala masura. Cat despre faptul ca sunt 2 modele in productie... ma bucur ca exista si ca nu a patit si Alfa precum Lancia. Sunt oricum ani grei iar Italia este in galeata cu Grecia, Spania si Portugalia. In locul lui Marchione probabil as fi ales cam aceiasi strategie. Ma bucur sa stiu ca marca asta isi continua drumul iar in ansamblu, o pauza in gama de modele prinde foarte bine daca ceea ce vor scoate pe piata vor fi masini mai bune. Nu e ca si cum fiecare dintre noi am sta cu banii la saltea sa le cumparam masinile din showroom.

Pe de alta parte, Alfa Romeo pare divizata de 2 directii. Una este cea economica, dictata de FIAT, care atunci cand vede ca lucrurile nu merg cum sperau, schimba unele componente cu altele mai slabe calitativ. Cealalta directie este data de oamenii care stau in spatele marcii in centrele de proiectare si care chiar cauta sa faca "pe hartie" o masina buna. Problemele care apar nu sunt datorate proastei proiectari cat materialelor care uneori sunt de calitate inferioara. Ma distreaza de fiecare data povestea lui Adi cu manerul de la usa. La el sunt de plastic iar la mine sunt din metal, ambele masini fiind 147 FL. Referitor la calitatea componentelor, a devenit o problema comuna majoritatii producatorilor, nu doar la Alfa. Imi este putin cam lene sa reiau aici toate discutiile similare avute pe acest forum insa ca idee generala, cam toate marcile europene au aceleasi probleme. Cine conduce masini produse in ultimii 3 ani stie la ce ma refer.

Astazi, raportat la pretul masinilor, Alfa Romeo nu este tocmai o marca onesta. Doar ca masura in care nu este onesta este similara cu cea a marcilor precum, Mercedes, Audi, BMW etc. Nu degeaba Dacia a dat de pamant cu toate marcile acestea in clasamentele de acest gen din tarile civilizate. Practic suntem in criza, producatorii vor sa scoata bani de la noi pe produse pentru care nu vor sa scada preturile. Produc mai putine masini iar ca sa ramana rentabili, scad calitatea. Automat primim un produs mai prost. Este valabil cam in orice domeniu, nu doar in cel al industriei auto. Astazi produsele sunt gandite sa reziste intre 2-10 ani in functie de modul de utilizare al acestora.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2011, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
scociu Quote:
antonelcodreanu Quote:
avem de-a face cu doua tipuri de proprietari de Alfe: unii care au Alfa in sange, si unii care conduc intamplator o Alfa. Cei care o au in sange, se stiu, sunt cam 10% din cei care activeaza pe acest forum; ceilalti sunt mai numerosi, sunt cei care/carora:
...
-nu folosesc Selenia,
...
Asta e pe bune?
Nu e pe bune, dar ideea in sine ca tii cont ce ulei folosesti si cum exploatezi motorul spune ceva...
De ce sa despicam firul de martisor in patru cand el are doar doua culori???
De asemeni, PabloBVR, parca ai pornit de la un Fiat Stilo si ai ajuns la un 147...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
firestarter Quote:

Alfa 159, desi este greoaie, are un comportament rutier peste concurenta iar la fiabilitate este printre cele mai bune Alfa produse pana astazi. Legat de design-ul de 2 lei, este strict o opinie subiectiva. Imi place Giulietta mai mult decat 147.
De acord, cu ambele afirmatii!! Giulietta incepe sa imi placa din ce in ce mai mult, iar, in plus, 159 cu motorul de 2.4 JTDM nu e chiar asa greoaie... trust me...
As parafraza o replica din Top Gear (care initial era despre Maserati): Alfa este ca si cand ai avea un copil de 2 ani. Stii ca e enervant, dar daca cineva ar incerca sa ti-l ia, l-ai snopi in bataie... :P

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
madkat Quote:
Sensibilitatea pe partea de distributie (ma refer la benzinare - la diesel nu e chiar asa)
Si totusi pe forum si in reprezentante toata lumea zice ca se schimba la 2 ani sau 60000 km si la diesel. Desi tind sa te cred nu m-as risca sa tin distributia 3 ani la o Alfa diesel.
In rest sunt de acord cu tine si probabil urmatoarea masina va fi un 159 diesel. Nu m-as vedea intr-un vw ,opel, skoda ...etc.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Da, insa la benzina se schimba la 40.000 sau 2 ani, cel putin eu asa stiu.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Din ce stiu eu de la Alex Mirica :arrow:
Benzina - 2 ani sau 40.000 km

Diesel - 3 ani sau 60.000km

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:48 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Cristi84 Quote:
Diesel - 3 ani sau 60.000km
2 ani sau 60 k
Cel putina asa e la 159.


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Allex Quote:
madkat Quote:
Sensibilitatea pe partea de distributie (ma refer la benzinare - la diesel nu e chiar asa)
Si totusi pe forum si in reprezentante toata lumea zice ca se schimba la 2 ani sau 60000 km si la diesel. Desi tind sa te cred nu m-as risca sa tin distributia 3 ani la o Alfa diesel.
In rest sunt de acord cu tine si probabil urmatoarea masina va fi un 159 diesel. Nu m-as vedea intr-un vw ,opel, skoda ...etc.
La motoarele V6 distributia se schimba la 5 ani sau 60k. In Romania se schimba mai repede decat in alte tari pentru ca ne plimbam masinile prin marele jeg de pe drumurile patriei. Praful uzeaza mai repede rolele si curelele si chiar daca suna a pretext dat de catre reprezentante, aceasta este in final realitatea, iar cei care au ales sa faca schimbul mai tarziu, s-au ars. Problema asta este valabila si la alte marci. Saptamana trecuta am gasit in service un Audi A6 cu motorul 2,5 V6 TDI a carui distributie era rupta pentru ca s-a gripat o rola la vreo 3 ani dupa ce fusese schimbata.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Ca tot vorbim, crede cineva ca vreunul dintre noi astia mai realisti care critica ce e de criticat si nu viseaza... ca ne uitam pentru viitor la alte masini? Nah...


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
[quote="madkat"]

@Firestarter - lasa V6-le, alea-s motoare serioase, cum erau si boxer-urile... TS/JTS sunt o gluma fata de ele.

Stiu ca tu te refereai la TS-urile mai noi...evident ca cele de pe alfa 75 erau pe lant ... dar nici celelalte bube nu le-a avut... eu am trecut de 260k si am 1l ulei consum la un schimb la 10k :D .

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
@madkat are dreptate cand spune de distributia la benzinare. Avand in vedere tocmai subiectul asta- tabu pare-se - si avand si o curiozitate personala in legatura cu aspectul de fata fiind prima distributie schimbata, am recuperat de la service toate curelele, role si pompa de apa schimbate, atat distributie cat si accesorii. Bottom line: desi km aveam ~30.000 si schimbul a venit implinindu-se 2 ani, comparand cureaua noua de distributie cu cea data jos de pe masina, am concluzionat ca a fost o decizie buna, pe cea veche observandu-se iesite micile insertii transversale ca de "sarma" fina. Recunosc ca initial am zis sa mai trag de timp cu schimbul tocmai prin prisma numarului mic de km, dar sa zic ca nu ceda distributia ci se ducea o pompa de apa saua altceva pe acolo- tot un drac!
Ca sa fiu ontopic: Bani sa fie! :lol: DESI, in 2+ ani de zile inafara de benzina si vreo 3-4 schimburi de ulei, trecand prin 20k, gold, performer si actualmente racing, distributia recenta a fost singurul cost mai maricel in ~38.000km. Cat despre articulatii, nu am schimbat nimic si nu bate nimic in conditiile in care au ~45.000 din calculele mele dupa cartea de service din care ~20.000 pe 17", dar nu intru in gropi cu miserupism- pentru alea exista volanul sau frana.

Drumuri bune!

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
mai e si vorba aia: cum iti asterni, asa dormi, adica daca dai cu ea de pamant,...cum naiba sa reziste?! sau poate ca unii sunt ghinionisti, ca felina :lol: cu clanta rupta. eu din fire sunt mai grijuliu cu lucrurile mele, indiferent ca am dat bani pe ele sau le-am primit. nu imi place sa arate jerpelite sau mai stiu eu cum.
in alta ordine de idei, eu am schimbat distributia la vreo 45k km pentru ca se facusera cei 2 ani. cureaua arata bine (nu semne de uzura inegala sau fire/sarme iesite, nu crapaturi de imbatranire), una din role arata de asemenea bine (era metalica, sau oricum un material mai dur), doar cealalta rola era ceva mai uzata, fiind dintr-un soi de plastic. pompa de apa arata bine, fara joc sau alte defecte evidente, dar ma rog, asta tre vizualizata in functiune. per total sunt de parere ca ar mai fi mers inca un an pana la cei 60k km daca am fi trait intr-o tara cu apa calda.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
yux_mm Quote:
fire/sarme iesite
Pe astea mi le asum, fara discutie.
Cunosti regulile, le accepti si le aplici- bine, altfel schimba jocul/marca!

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 22:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Mai conteaza enorm de mult producatorul pieselor. Se mai intampla ca piesele aftermarket sa fie mai calitative decat cele originale. Si mai exista ricambi originali pentru europa de est si ricambi originali pentru europa de vest. deci puii mei... Una peste alta eu sunt multumit de alfa mea, ne mai certam uneori, dar e just for fun... Stiti cat de trist este sa ai opel? sa bagi decat benzina si ulei, sa nu traga, sa nu-ti ofere nici o placere cand o conduci, sa uiti sa schimbi distributia pentru ca este pe lant, sa nu troncane sau sa nu se aprinda check engine? Este o masina lipsita de farmec... la VW nu mai zic, ca mai ai putin si adormi, la ce suspensie moale are...and so on...

Concluzie, imi iubesc alfa pentru ca:

- se aprinde check engine
- este sportiva
- nu ai cum sa adormi cand o conduci, simti asfaltul sub roti si iti ofera o placere aparte la condus
- schimb distributia la 40mii sau la 2 ani, daca o schimbi putin mai tarziu se rupe :))
- cu jante pe 17 sau 18 tre sa umblii la articulatie primavara si toamna


PS. este ca o femeie buna care te ti-o trage bine. Concluzie merita fiecare pesos :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2011, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
CristianMiu Quote:
Stiti cat de trist este sa ai opel? sa bagi decat benzina si ulei, sa nu traga, sa nu-ti ofere nici o placere cand o conduci, sa uiti sa schimbi distributia pentru ca este pe lant, sa nu troncane sau...(...)
Da, stim (sau cel putin eu stiu), aici ai dreptate !

CristianMiu Quote:
(...) sa nu se aprinda check engine?
Uite ca pe asta eu personal nu o stiu... :scratch: Alfa e o minciunica pe langa modul enervant in care se aprind beculetele la Opel (Vectra C., in cazul meu)... :lol: Mai rau e ca, macar la Alfa ii pui examinerul la fundulet si spune singurica: schimba-mi aia, da-mi aia..., la Opel insa ai ocazia sa mori de draci cu Tech2-ul in mana !

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2011, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
CristianMiu Quote:
Si mai exista ricambi originali pentru europa de est si ricambi originali pentru europa de vest. deci puii mei...
Curand o sa aud ca si piulitele si saibele sunt mai slabe pentru estul Europei...


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2011, 02:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
madkat Quote:
@Firestarter - hai sa nu ne mai mintim, Alfa nu mai e premium. Deschide portabagajul la o Giulietta si uita-te la mocheta si la plastice... sau la detaliile "ascunse" de prin interior. Astea fiind doar doua exemple. 159/Brera a fost un pas inainte in calitatea executiei si finisajelor fata de generatia precedenta, insa Mito si Giulietta sunt chiar sub 147/156/GT...
Teoretic Alfa ar fi in segmentul ala numit 'near premium'. Mie Giulietta nu mi se pare Betty cea urata precum o condamna toti puristii, e mai ok decat foarte multe de pe piata in momentul de fata. Spre exemplu A1 mi se pare o masina trista, o masina ce e Skoda in viata reala, ar putea fi si Polo cu o alta rochie dar cu ceva makeup si promovare reuseste sa fie vanduta ca Audi. Un fel de How To Look Good Naked, daca stiti emisiunea aia a lui Gok Wan :)
In afara de marcile care chiar sunt premium (Merc sau BMW spring to mind), tot ce se face nou in industria auto are materiale de o calitate indoielnica. Nu stiu daca v-ati urcat intr-un Subaru mai nou, MiTo ar parea un fel de Maserati. E totul o cursa contracronometru de reducere a costurilor in dauna satisfactiei consumatorului.
Eu ma intreb altceva: daca ar face un produs perfect, l-ar vinde? daca salesmanul vine cu o ora intarziere ma indoiesc. La Audi e acceptabil, la BMW poate veni cu o zi intarziere, consumatorul tipic accepta. Insa cand vrei sa repui pe traiectorie un brand ce a suferit mult in ultima vreme, mai faci schimbari de imagine si la partea de vanzari.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2011, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sincer, sa iti iubesti alfa pentru ca aprinde check engine-ul mi se pare deja ipocrizie. Ca-ti place cum merge, cum sta, cum trage, cum stai in ea, e una, dar ca-ti place cum face figuri motorul sau cum troncane, asta imi pare rau, dar nu pot s-o accept! Si uite asa alimentam chiar noi prejudecatile legate de Alfa..
Revenind, dand, zici bine ce zici, dar pana la exemplul cu Subaru! Pai de cand e Subaru near premium sau de cand face/a facut vreodata masini in care sa te simti bine datorita ambiantei/materialelor folosite? Sau mai bine zis, de ce model de Subaru vorbim? Ca daca vorbim de Impreza sau Forester, masinile alea din punctul meu de vedere n-ar fi trebuit sa se produca decat WRX&STI si XT! Iar acolo fac prea bine ce fac!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2011, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ca la Porsche... Cand intri la porsche ,ar trebui sa aibe doar 911 :) restul sunt useless ( ma rog, cayene a prins bine la baietii de bani gata in Romania. Nu am inteles niciodata de ce nu ti-ai lua un 911 sau boxter si alegi cutia aia mare sa mergi cu ea prin oras )

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited