Allex Quote:
...Si asta cu sportivitatea , uitandu-te la ce modele au scos in ultimii ani, nu cred ca o mai crezi nici tu.
Adaugand la toate astea noul design de 2 lei si gama larga de 2 masini in productie sper eu sa rezolve problema , si sa ajunga pe mana unora care au chef sa si depuna efort inainte sa ia bani de masina premium.
De acord vis a vis de modelele din ultimii ani daca includem doar 159, Brera. Sau ca sa fiu specific, doar cu Brera au cam gresit abordarea. Alfa 159, desi este greoaie, are un comportament rutier peste concurenta iar la fiabilitate este printre cele mai bune Alfa produse pana astazi. Legat de design-ul de 2 lei, este strict o opinie subiectiva. Imi place Giulietta mai mult decat 147. Imi place si Mito in egala masura. Cat despre faptul ca sunt 2 modele in productie... ma bucur ca exista si ca nu a patit si Alfa precum Lancia. Sunt oricum ani grei iar Italia este in galeata cu Grecia, Spania si Portugalia. In locul lui Marchione probabil as fi ales cam aceiasi strategie. Ma bucur sa stiu ca marca asta isi continua drumul iar in ansamblu, o pauza in gama de modele prinde foarte bine daca ceea ce vor scoate pe piata vor fi masini mai bune. Nu e ca si cum fiecare dintre noi am sta cu banii la saltea sa le cumparam masinile din showroom.
Pe de alta parte, Alfa Romeo pare divizata de 2 directii. Una este cea economica, dictata de FIAT, care atunci cand vede ca lucrurile nu merg cum sperau, schimba unele componente cu altele mai slabe calitativ. Cealalta directie este data de oamenii care stau in spatele marcii in centrele de proiectare si care chiar cauta sa faca "pe hartie" o masina buna. Problemele care apar nu sunt datorate proastei proiectari cat materialelor care uneori sunt de calitate inferioara. Ma distreaza de fiecare data povestea lui Adi cu manerul de la usa. La el sunt de plastic iar la mine sunt din metal, ambele masini fiind 147 FL. Referitor la calitatea componentelor, a devenit o problema comuna majoritatii producatorilor, nu doar la Alfa. Imi este putin cam lene sa reiau aici toate discutiile similare avute pe acest forum insa ca idee generala, cam toate marcile europene au aceleasi probleme. Cine conduce masini produse in ultimii 3 ani stie la ce ma refer.
Astazi, raportat la pretul masinilor, Alfa Romeo nu este tocmai o marca onesta. Doar ca masura in care nu este onesta este similara cu cea a marcilor precum, Mercedes, Audi, BMW etc. Nu degeaba Dacia a dat de pamant cu toate marcile acestea in clasamentele de acest gen din tarile civilizate. Practic suntem in criza, producatorii vor sa scoata bani de la noi pe produse pentru care nu vor sa scada preturile. Produc mai putine masini iar ca sa ramana rentabili, scad calitatea. Automat primim un produs mai prost. Este valabil cam in orice domeniu, nu doar in cel al industriei auto. Astazi produsele sunt gandite sa reziste intre 2-10 ani in functie de modul de utilizare al acestora.