It is currently 22 Nov 2024, 05:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page 1 2 3 4 515 Next
Author Message
PostPosted: 22 Sep 2011, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Salut Dany si scuze pentru raspunsul tarziu.
Anul acesta este a 6-a editie Alfa Fest, fapt care se traduce in final in experienta de a organiza un astfel de eveniment intr-un mod relevant pentru alfistii din Romania. Ceea ce vreau sa iti explic este ca si la capitolul "pasionati de automobile", romanii au o interpetare diferita a acestuia fata de cei la ale caror intalniri ajungem prin alte tari. Ca sa fiu mai explicit, avem un forum cu vreo 4500 de utilizatori. Cu toate acestea nu se aduna la o intalnire nationala mai mult de 50 de masini indiferent unde este organizata. Mai mult decat atat, nu exista in Romania circuite auto iar despre masini de epoca... exista una singura in club.
Aproape la fiecare Alfa Fest am oferit gratuit tricouri, sepci, brelocuri etc. Am cautat cele mai accesibile preturi si am depus eforturi substantiale pentru a avea un program plin de activitati. In final, de fiecare data au iesit evenimente mici ca amploare dar frumoase datorita oamenilor care participa la ele. Din pacate insa Alfa Fest nu reprezinta nimic pentru media sau pentru companii din industria auto. Alfa Romeo este una dintre marcile cu cel mai mic numar de fani din Romania iar reprezentarea ei in tara este inferioara celei din Ungaria (raportat si la numarul de unitati vandute).

Singura sansa de a genera un eveniment important este sa construim un program care sa devina interesant pentru cluburile din alte tari. Astfel vom genera atribute relevante pentru media prin aparitia unor modele de epoca in tara. Intentia mea pentru anul viitor este sa organizez un eveniment pe Transfagarasan, spre care sa atrag cluburi din intreaga europa si la care sa cooptez pentru organizare si cluburile din tarile vecine romaniei. Daca reusesc sa construiesc un astfel de eveniment atunci voi putea merge la sponsori si la media iar bugetul necesar te asigur ca va sari de 10 000 eur. Trebuie obtinute multe aprobari, restrictionari de circulatie, trebuie gandita o campanie de promovare si eventual organizata o scena cu sonorizare si animatori pentru diverse prezentari.

In concluzie romanii raman o natie care trebuie in continuare educata. Cu atat mai mult cu cat vorbim despre cultura auto. Este un proces lung si dificil iar Alfa Club cauta doar sa vina cu o mica contributie la acest obiectiv. Inclusiv in interiorul comunitatii avem de dus aceeasi misiune.

PS. Chiar crezi ca in Romania va cumpara cineva bilete pentru a vedea masini Alfa Romeo? Nu vreau sa par ironic fata de sugestiile tale insa aici domina maneaua. Cei care detin o Alfa ajung de cele mai multe ori subiect de glume proaste pe strada, pe forum-uri, pe site-uri auto etc Uite aici doar un exemplu care sa sutina afirmatiile mele. Citeste comentariile.

Eu sper ca anul viitor sa nu aduca o noua recesiune si sa reusim sa punem in practica ce povesteam mai sus.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Răzvan aştept cu interes evenimentul de pe Trans de anul viitor.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Dany Quote:
Răzvan aştept cu interes evenimentul de pe Trans de anul viitor.
Principala conditie a Alfa Fest 2012 va fi legata de starea Transfagarasanului. Este un drum superb care insa nu beneficiaza de intretinerea potrivita. Sper ca la anul sa il gasim in stare buna. Mai departe, sunt detalii de organizare iar cel mai important ar fi sa putem obtine restrictionarea accesului pe Transfagarasan in perioada Alfa Fest. Este o misiune dificila pe care insa o vad realizabila si pentru care voi incepe demersurile inca din acest an. Dupa cum spuneam si mai sus, ma gandesc sa avem evenimentul undeva in luna August. Este timp suficient sa il pregatim cum trebuie insa pentru ceva de amploare voi avea nevoie de suportul tuturor celor care se pot implica in vre-un fel.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu zice nimeni ca-i usor sau ca vom reusi, dar cu mentalitatea asta nu ajungem nicaieri..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
madkat Quote:
Nu va opri nimeni traficul pentru 60 de masini.
Care nici macar nu o sa faca consumatie la rahatul ala de hotal de langa lac, la tarabe si la amaraciunea de cabana Capra.

Manelistii e baza, nu le va restrictiona nimeni accesul, sa fim realisti.
Da-mi voie sa fiu unul dintre cei care indiferent de conjunctura, raman optimisti. Nu numai ca Alfa Fest 2012 va avea loc pe Trans... chiar cred ca putem sa transforma acest eveniment intr-unul international care sa stranga relatiile intre cluburile din Balcani. A fi optimist si a gandi pozitiv nu este echivalent cu a fi naiv. Cred ca manelismul la care s-a ajuns este o consecinta a lipsei de implicare a celor care cred ca exista si alternative. Eu nu am fost vreodata parte dintre cei care se rezuma la comentarii asa ca voi lupta in continuare pentru a contribui la generarea acestor alternative. Alfa Club este mai mult decat o simpla gasca de soferi. Sunt cateva mii de oameni care daca adera la un set de principii sanatoase promovate si de catre Alfa Club, pot genera la randul lor consecinte pozitive in mediile sociale in care acestia sunt integrati. Consider ca fiecare dintre noi avem datoria civica de a contribui cumva la climatul social iar amploarea unui viitor Alfa Fest poate avea un mic efect pozitiv daca intelegem ca fiecare trebuie sa avem un rol si dincolo ce cei 4 pereti dupa care ne masuram ego-ul in fiecare zi.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Eu cel putin cunosc cateva persoane in zona care sunt interesate sa vada Trans-ul. Daca evenimentul este anuntat si promovat din timp e posibil sa venim o gashca de masini si din zona asta.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 17:55 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Atunci ar fi bine sa nu mai facem toamna asta nimic pe trans, nici primavara viitoare, ca sa va creasca. Poate cineva de prin partea locului sa organizeze o Transalpina, ma gandesc...


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
Poate ar fi mai bine de incercat Transul exact inainte de deschidere, in felul acest poate se poate discuta un acces doar pentru alfaclub. In mijlocul sezonului (august) nu cred ca se poate inchide (nu suntem topgear sau turul romaniei totusi). Ramane de vazut cazarea si parcarea - la Balea cascada cred ca ar fi locuri de cazare dar nu cred ca si pentru masini, sus la lac poate ar fi mai ok. NU iau in calcul de loc partea dinspre Curtea de Arges - nu au fost in stare sa il repare pentru raliu deci nici o sansa prea curand pentru acel drum.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Altii se pare ca au reusit blocarea lui (ce-i drept presupun ca nu mai mult de 1 zi) in luna iunie. Daca evenimentul chiar este la inaltime, adica cu sute de participanti (ceea ce sincer nu mi se pare imposibil daca este anuntat din timp si mediatizat puternic, atat in tara cat mai ales afara; am strans 50 de masini cu doar o luna inainte si organizare pe genunchi), cu turisti straini prezenti la eveniment, cu niste sponsori puternici si dornici de implicare, eu zic ca se poate!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
Presupun ca a fost si o taxa implicata si ca ziua respectiva sigur nu a fost in week-end.
Iar o crestere de participare de la 50 la cateva sute mi se pare cel putin utopica. Eu cred ca daca vor fi macar 100 de masini tot ar fi ceva. Ramane de vazut ce va fi, locatia stim toti ca merita.
Pe de alta parte poate e mai bine sa nu fie inchis, mai vad si altii grupul de alfe. Referitor la cateva "sesiuni de vtm", pentru asta nu ar fi nevoie decat de cateva ore, si ele cred ca se putea obtine si in poiana pe urcarea din rasnov, insa implica multe lucruri - politie, ambulanta, pompieri, oameni pe traseu etc. - si nu cred ca putem suporta aceste costuri.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Eu sincer nu inteleg de ce s-ar dori inchiderea transului pentru noi, pana una alta au fost incidente cu "rasturnare de situatie" si in conditiile in care drumul era circulat.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2008, 22:12
Posts: 172
Location: Craiova
Ca alternativa a Transfagarasanului ar putea fi luat in calcul un fest pe Translpina, este proaspat deschis, deci fara gropi si alte minuni, este sus un platou frumos unde ar puta fi facuta o sesiune foto super, plus ca exista cazare in Ranca, sunt destule pesiuni si este si un hotel destul de mare pentu a putea sta toti la acelasi hotel.Daca se ia in calcul variata eu pot sa ma duc la Ranca si sa stau de vorba cu cei de la hotel sa vad ce posibilitate de cazare au, ce oferta ne fac cu cazarea, cu mancare si restul

cu respect

Mircea Ruta

_________________
Mercedes Benz E220 CDI 170 CP DJ 01 WRM
MINI ONE D 75 CP DJ 01 RUM
VW Golf 6 1.6 105 CP - ex
Mercedes Benz E 200 KOMPRESSOR 163 CP - ex
Opel Corsa 1.4 i - ex
159 JTDM 150 CP - ex
B 10 EEM
147 1.6 TS 120 CP - ex
DJ 10 RUM

156 SW 2.0 TS SELESPEED- ex
DJ 99 RUM
33 1.7 ie- de vanzare/dezmembrare
OT 99 RUM


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Transfagarasanul are atuul de a fi un drum promovat la nivel international. Pe langa asta, este amenajat pentru traficul auto. Transalpina este un traseu frumos care insa nu este terminat. Eu consider dechiderea acelui traseu in aceasta forma o mare imprudenta si o batjocora la adresa naturii.

Revenind la Alfa Fest pe Transfagarasan, ideea nu este de a inchide acesul peste weekend ci pentru o serie de manse de Viteza pe Traseu Montan la care sa participe masini Alfa Romeo. Scopul este acela de a atrage participanti cat mai multi din strainatate, atat cu masini pregatite pentru competitii cat si cu exemplare de colectie. Participarea in respectivele manse se va face sub asistenta Politiei, Ambulantei si a comisarilor de cursa. Nu va ganditi ca ma duc eu la cei care administreaza drumurile sa i rog frumos sa ne lase sa ne dam peste weekend cu masinile, dupa cum avem noi chef, ulei si benzina. Este un eveniment pe care probabil il vom realiza in colaborare cu alte cluburi din alte tari si eventual in parteneriat cu Federatia Romana de Automobilism Sportiv. De ce pare atat de imposibil de conceput un astfel de eveniment? Costurile acestui eveniment trebuie mai intai evaluate iar apoi vom stabili ce fel de sponsori pot fi potriviti unui astfel de eveniment. Va exista probabil si o taxa de participare. Eu cred ca prima editie de acest fel poate atrage in cel mai rau caz 150 de masini si probabil vreo 300 de oameni. Din Romania nu ma astept sa avem mai mult de 70 de masini insa din alte tari da. Ungurii aduna la intalnirea lor nationala, peste 800 de Alfa Romeo la un eveniment care dureaza o zi si se desfasoara pe un camp sau in jurul unei cetati. Cei care sunt sceptici cred ca ar trebui sa incerce sa viziteze cluburi din alte tari sau macar sa se uite la genul lor de evenimente.

Sunt deja suficiente evenimente asemanatoare organizate de catre alte cluburi care reusesc sa atraga anual o numeroasa participare internationala. Ma refer in special la cursele offroad dar si la Suzuki Fest.

PS. Rog pe unul dintre moderatorii mai priceputi in administrarea forumului sa mute postarile despre Alfa Fest 2012 intr-un topic dedicat.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Asa este, Transfagarasanul este un drum puternic mediatizat in afara, nu numai datorita Top Gear. O intalnire serioasa cu invitati din afara ar avea succes, mai mult ca sigur, iar amploarea evenimentului s-ar putea sa surprinda pe multi. Dar pentru asta trebuie facut totul DIN TIMP, poate chiar de acum fixata data si luat legatura cu absolut toate cluburile din Europa, ca sa estimam un numar aproximativ si sa putem discuta de cazare/taxe de participare/sponsori. Cred ca asta este primul pas.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
de acord cu don' presedinte. exact la treaba cu cateva sesiuni de inchidere a drumului ma gandeam si eu, nu la tot weekendul. asta cred ca e realizabil

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Am impresia ca Festul ce tocmai a trecut, desi n-a fost un mare BOOM, a creat asa.. o emulatie pozitiva in randul alfistilor.Impartasesc ideile lui Razvan, un tip echilibrat, de bun simt si care chiar si-a dat interesul.Doamne Ajuta pentru ceea ce se vrea la anul, ar fi senzational !!!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2011, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Alaturati Transfagarasanului si Manastirea de la Curtea de Arges, Cetatea Poienari, Barajul Vidraru, mitul lui Dracula, investitiile impresionante facute in hotelurile Casa Argeseana si Valea cu Pesti si chiar cred ca se poate. Cum au spus si altii, haideti sa fixam o data, sa le-o transmitem si Alfistilor din alte tari si sa vedem ce feedback primim. Asa cum noi vrem sa facem ceva deosebit poate ca si ei ar gasi ceva inedit in a organiza o iesire in corpore in afara tarii. Acuma nu vreau par nostim, dar asa micut cum e el, Curtea de Arges are o locatie perfecta pentru expunerea masinilor chiar langa Biserica Domneasca si sunt mai mult ca sigur Primaria ne-o va pune la dispozitie. Ba mai mult de atat, se poate opri circulatia in zona, le e foarte la indemana si de acolo se poate porni in coloana spre munte. Ma rog, astea sunt detalii, dar haideti sa gandim in stil mare, chiar se poate !

P.S. Si daca anul viitor ne-am mai "intari" si cu niste baieti cu Lancia, atat de pe-aici cat si de pe-afara ?! Nu sunt multi, dar sunt la fel de pasionati, avem multe in comun cu ei !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 08:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
De acord cu tine Valak insa avem o singura mare problema. Ca sa ajungem la Curtea de Arges trebuie sa coboram pe Trans cu masinile. Ultima data cand am mers pe acolo am gasit drumul respectiv facut tzandari. Oricum o sa trebuiasca facuta o recunoastere pe traseu inainte de toate.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 10:04 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Cred ca Valak se referea la urcare din Curtea de Arges, drum care nu prea e practicabil pentru o Alfa. Si pana la anul nu cred ca se pun pe asfaltat.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
cristih Quote:
Cred ca Valak se referea la urcare din Curtea de Arges, drum care nu prea e practicabil pentru o Alfa. Si pana la anul nu cred ca se pun pe asfaltat.
Pentru cei care vin din afara tarii va fi necesara stabilirea unui singur traseu pentru accesul pe Trans. Si asa nu avem autostrazi, deci nu cred ca este cazul sa i mai punem aiurea pe drumuri. Vom folosi traseul nordic, spre Sibiu. Probabil vom face si coborari spre barajul Vidraru insa mai departe de atat nu m-as baga sa organizam plimbari. Drumul devine riscant dupa Vidraru si o sa devina penibil sa vada strainii minunatele noastre gropi. Si asa Trans-ul nu este nici pe departe in cea mai buna forma.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Am urcat acum 2 luni spre Balea dinspre Curte de Arges.
Drumul este groaznic pe o portiune de cca 15 km intre Vidraru si Valea cu Pesti.
Eu cred ca am avut medie de 20km/h pe portiunea aceasta - nici nu vreau sa ma gandesc cum va arata drumul in primavara...
Dupa acesti 15km asfaltul este foarte bun pana sus.
Parerea mea este sa nu luati in calcul acest traseu. Credeti-ma pe cuvant - este oribil.

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2008, 19:07
Posts: 259
Car: AR 156 FL
Location: sibiu
Ce ziceti daca facem o intalnire Transalpina in toamna asta si dupa sa tragem concluziile stabilirii locatiei pentru fest-ul de anul vitor?

_________________
156 T.Spark 1.6 120 CP
SB 07 SZB
http://www.facebook.com/AlfaClubSibiu


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
staff_ferrari Quote:
Ce ziceti daca facem o intalnire Transalpina in toamna asta si dupa sa tragem concluziile stabilirii locatiei pentru fest-ul de anul vitor?
Transalpina este un traseu frumos insa dupa cum spuneam anterior, deocamdata nu reprezinta o optiune. Drumul nu este amenajat cu parapeti, lipsesc marcajele de orice fel, sunt portiuni care inca nu sunt asfaltate. Dincolo de asta, cazarea se poate face in doua locuri insa conditiile sunt sub cele de pe Transfagarasan. La Ranca sunt tot felul de pensiuni insa sunt construite fara cap iar restaurantele acestora sunt mult prea mici pentru ca noi sa incapem in ele. La Obarsia Lotrului este un camping si cateva pensiuni mai rasarite. Cred ca Transalpina poate fi un loc interesant pentru intalnirile Alfa Club doar prin 2012 dupa ce se vor finaliza lucrarile. Eu sper ca pana atunci traseul sa fie accesibil doar prin plata unei taxe speciale. Acum este un mare dezastru ce e pe acolo. Am fost acum vreo 3 saptamani si am gasit un drum plin de gratargii in varful muntelui iar traficul era identic cu cel de pe DN1 in conditiile in care se circula pe o singura banda pentru ca curiosii isi faceau poze cu masinile parcate pe drum la 2000m. Practic treceai pe langa masinile parcate avand in dreapta o prapastie de 800m fara sa existe un parapet. Am mers pana acolo tocmai pentru a evalua Transalpina ca si alternativa iar decizia mea este ca nu avem ce cauta deocamdata pe acolo. Repet, ramane o optiune interesanta dupa ce va fi finalizata amenajarea.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2010, 10:21
Posts: 255
Car: VW TIGUAN 2.0 TDI
Location: Sfantu Gheorghe
Mai mult, conditiile de cazare si de masa sunt oribile in Ranca. Back to 80's, in sensul rau...(salam, unt si ceai socialist = micul dejun). :thumbdown:

_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2

Image


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2008, 19:07
Posts: 259
Car: AR 156 FL
Location: sibiu
Razvan ai dreptate in legatura cu parapetii,marcajele si portiuniile neasfaltate dar nu vad asta o problema in cazul in care o sa fie un eveniment de talie internationala dupa cum aveti intentii in organizare.Atata timp cat o sa fie mediatizat din timp sigur cei care trebuie sa finalizeze lucrariile or sa se implice mai mult...parerea mea!Pe trans s-au putut repune marcajele si asfalta pentru top gear si ghost rider, deci nu vad aici de ce ar fi imposibil atata timp cat cei din media or sa faca reportaje despre cea mai inalta sosea din Romania!

_________________
156 T.Spark 1.6 120 CP
SB 07 SZB
http://www.facebook.com/AlfaClubSibiu


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page 1 2 3 4 515 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited