It is currently 10 Jan 2025, 21:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sunt curios de marimea standului, ca nu prea reiese din poze.. Si am vaga senzatie ca n-au adus nici un 8C, probabil sa nu eclipseze noul 4C, dar chiar si-asa, pacat..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 16:50 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
http://www.youtube.com/watch?v=gmvubQnHweQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=8WxANN6f7YU" onclick="window.open(this.href);return false;
calde :clapping:

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Man, 8C-ul nu se mai produce deci (teoretic) n-aveau nici un motiv sa-l aduca. Pentru gama de care dispune acum Alfa Romeo, standul e destul de mare. Care alt producator cu nume si traditie se bazeaza astazi doar pe doua modele pentru a sta mandru intre concurenti ? Nu socotesc 159-le SW, ale carui zile sunt si ele numarate.

Alta galerie foto a standului Alfa.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu se mai produce, dar chiar sa fie toate exemplarele vandute?
In plus, 159 si 159sw inca apar pe site-ul oficial Alfa Romeo (alaturi de 8C Spider), chiar daca 159 e o masina ce isi numara zilele, eu zic ca ar fi avut ce cauta in standul Alfa, cu atat mai mult cu cat Alfa nu are prea multe de expus in momentul de fata..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
159 berlina nu doar ca nu se mai produce, dar nici nu prea se mai gaseste pe la nici un dealer prin Europa pe stoc. Probabil firestarter ne-ar explica mai bine de ce nu au adus si 159-le SW, o fi avand ceva de-a face cu omogenitatea orizontala blah blah. :) Cat despre 8C, ar trebui sa mai aibe exemplarul de la Museo Storico Arese, daca nu l-au vandut si pe ala cum se zvoneste ca ar fi facut cu alte modele istorice.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Si totusi, 159 (berlina) inca apare pe site-ul oficial..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
marius Quote:
Sa inteleg ca doar don'soarele au voie sa il atinga cu "tartita" ?


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 14 Sep 2011, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu, e si un baiat dragut care are voie sa o faca. :twisted:

Ce spun cei de la Piston Heads despre show.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 15 Sep 2011, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
MrHollow Quote:
Ajung si eu anul asta la IAA in Frankfurt. Daca mai vine cineva dati si voi un semn si ne vedem pe acolo pe 24 sau 25 septembrie :)
Sper sa ajung si eu zilele astea. Da-mi un pm cu nr. tau de telefon si poate ne gasim. O zi buna!

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 15 Sep 2011, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
O selectie frumoasa de imagini

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Weekendul trecut am avut ocazia sa merg la Salonul auto de la Frankfurt si cumva cu ingaduinta dvs. am sa exprim cateva impresii. In primul rand partile proaste care au facut sa-mi piara nitel cheful si anume ca pavilioanele de prezentare erau foarte rasfirate si astfel faceau ca distantele intre ele sa fie enervant de lungi. Al doilea lucru a constat in secretomania unor marci in prezentarea automobilelor si aici ma refer la Mercedes care a gandit ca e mai interesant sa inchida spatiul cu usi din lemn si ziduri de beton si sa tina prostimea la usa ca apoi sa dea drumul pe rand la cate doi-trei in timp ce pe o alta usa ieseau alti doi-trei. Nu exagerez dar erau vreo 200 de persoane care asteptau dar foarte multi treceau mai departe foarte indignati de faptul ca platisera un bilet si nu beneficiau de tot "Show-ul"promis. Astea mi s-au parut punctele slabe majore ale evenimentului iar ca puncte forte pot remarca aparitia multor concepte de automobile a diversilor producatori cat si spatiile de prezentare a marcilor Audi si BMW care erau si foarte aerisite si foarte futuriste. Cam astea ar fi primele impresii si sunt sigur ca vor mai veni si altele din partea colegilor care au vizitat acest salon.Din pacate pozele nu am reusit sa le descarc in laptop si sa le redimensionez dar sper ca zilele urmatoare sa am timp si sa va incant oarecum privirea.O seara buna!

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Interesant punctul tau de vedere. Uite cum vad eu lucrurile: Germanii au avut prim-plan, asta e sigur. Un pasionat al altor marci decat cele germane e posibil sa resimta o oarecare frustrare.

Trend-uri:
- downsize. Marea majoritate a grupurilor auto au prezentat noi motoare (sau variante imbunatatite ale vechilor motoare). Motorul in trei cilindri incepe sa devina o obisnuita in clasa mica...
- Turbo – asta merge mana-n mana cu downsize-ingul.
- hybrid – aprope ca nu exista producator auto serios sa nu aiba un model hyrbid in portofoliu sau sa nu intentioneze sa produca in viitorul apropiat un astfel de model.
- Electric – moda conceptelor electrice. Toata lumea “buna” are cel putin un concept electric.

Germanii: Audi, BMW si Mercedes au fost in centrul atentiei.

- Audi nu mi-a placut, deloc. Stand deosebit de frumos, incredibil de inghesuit. Masini parcate la mai putin de 1.5 m una de alta, oameni care se loveau intre ei incercand sa intre in masini... Insa, pentru cei pasinoti de brand, Audi ofera un show fain, inclusive testarea unor modele pe pista special amenajata in interiorul pavilionuluii.
- BMW a fost ok, in special hybridele/ electricele au avut spatii mari de prezentare. Apropo, BMW seria 1, in prima varianta de echipare, e “urata cu crengi” la interior.
- Mercedes - a afisat o eleganta impinsa catre exclusivitate. Stand imens, masinile bine prezentate. Mercedes A Class concept este impresionant live, ramane de vazut cum va arata masina de serie. Din toate brandurile prezente la IAA 2011, cel mai mult mi-a placut Mercedes; masini exceptionale, concepte mai mult decat interesante, eleganta, exclusivism.

VW, Seat: nimic deosebit.

-VW – noul !Up – un mare fas. Arata ieftin tare, in special interiorul. Sunt convins ca o sa vanda, din inertie, insa concurenta ofera masini mult mai interesante in acelasi segment.
- Seat
– eternul Leon a mai primit un “facelift”, mai exact stopuri noi.
- Conceptul Seat parea insa destul de aproape de a fi produs in serie, si da , se regasesc elemente ale actualelor si vechilor audi. (nimic suprinzator, de altfel)
- Skoda – la fel ca la seat. Eterna Octavia se intoarce. Actuala Octavia, un pic restilizata, se intoarce sub forma unui nou model de clasa C, urmand ca noua Octavia sa fie un model de segment D...

Francezii au fost semi-anonimi:
- Renault a adus flota, deja veche, de electrice, RS-urile si un concept nou.
- Peugeot un concept si RXH.
- Citroen a fost singurul care a mai spalat imaginea, a adus toata gama DS. Apropo, DS5 e fain, foarte fain. (Si da, MiTo QV este mult peste DS3 Racing.) :twisted:

Italienii: ca de obicei, masini frumoase prezentate de fete superbe, multi ochi bulbucati.
- Fiat: Panda e foarte ok, chiar peste concurenta la unele aspecte. Interior peste multe marci genereliste.
- Alfa - neutru. Alfa nu a avut absolut nicio noutate la IAA 2011. 4C vopsit altfel, pare ca alfa nu reuseste sa gaseasca o culoare potrivita pentru a pune in valoare superbul concept 4C. Argintiul extrem de "sclipicios" parea fad pe langa rosul Giuliettei QV.
- Ferrari – no comment.
- Maserati: marea dezamagire italiana: Maserati Kubang. Habar am ce vor cei de la Maserati, dar nu, nu e ce trebuie, deloc.

Japonezi:
- honda: Noul Civic. Eu sunt un pic sceptic in privinta aspectului, dar “lumea” spune ca e ok.
- Mazda – una bucata suvulica CX-5. nimic de mentionat
- Toyota – incearca sa se regaseasca, cred. Noul Yaris nu e prea reusit iar Avensis afisa o gama saracaciosa de dotari pentru o masina de segment D.

Altele:
- hyundai: i30 – era coada sa poti vedea i30-ul. Masina arata chiar bine pentru un brand oarecum low-cost. Interesant!

PS. Am pus aici cateva lucruri care mi-au atras atentia mie, bineinteles sunt multe lucruri interesante ce se pot vedea la IAA 2011.
Poze sunt suficiente pe internet, din toate unghiurile, nu am de gand sa incarc forumul aiurea. Am si eu cateva poze de la salon insa nu a fost prioritatea mea, am preferat sa “simt” masinile, sa ating materialele decat sa ma rezum la a face poze.


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Frumos rezumat, Cristi, multumiri!
@82sas: nu stiu cu ce asteptari ai plecat tu acolo, dar acum 2 ani mi-am strivt picioarele plimbandu-ma de la un pavilion la altul si nu m-am plans o secunda, pentru ca eram prea fascinat de amploarea evenimentului. Cat despre ce povestesti la Mercedes, nu mi se pare deloc un lucru rau, un concept asemanator l-a aplicat atunci Aston Martin si m-am bucurat ca am putut sa admir Rapide-ul in liniste chiar daca am fost nevoit sa astept 10 minute la coada, spre deosebire de Panamera unde nu te puteai apropia de puhoiul de lume ce vuia prin standul Porsche..
Cristi cred ca a subliniat bine diferenta dintre standurile Mercedes si Audi.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Faina cronica Cristi. Asa este, desi considerat cel mai mare show de acest fel, nemtii find la ei acasa au intaietate. Sa recunoastem, au si ce arata. Imi aduc aminte acum 4 ani (sau erau 6 :roll: damn I'm getting old ) cat de impresionat am fost de standul Merdedes pe trei nivele, de suprafata unui stadion. Cat despre distantele dintre standuri, sunt numai bune de o plimbarica cat sa te mai aerisesti si sa poti sa iti pui ordine in avalansa de informatii, culori si nebunii din interiorul lor.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Si sa mai poposesti pentru un carnat si-o bere :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 21 Sep 2011, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Sambata am stabilit ca ajung si eu in Frankfurt pentru IAA, mai este cineva pe acolo in perioada aceasta?


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 22 Sep 2011, 00:38 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
@ALXege: Intr-adevar nu am mentionat faptul ca am avut doar 4 ore la dispozitie sa vizitez tot salonul si cumva de aici si nemultumirile mele ca nu am reusit sa admir toate marcile prezentate. Daca ar fi fost primul salon international la care participam probabil ca as fi fost super impresionat dar am avut sansa ca anul trecut sa fiu si la cel din Paris si cumva sa am termen de comparatie! Ideea e ca e fascinant oricum sa mergi la un asemenea eveniment si sa vezi cu ochii tai, sa atingi automobile la care visezi de cand erai copil sau dupa care salivezi in reviste cand devii adult. :)

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 22 Sep 2011, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai greseala e a ta ca ai mers doar 4 ore si ai avut pretentia sa il parcurgi integral, nu a organizatorilor :lol:
Parisul, da, e un bun termen de comparatie, dar Frankfurtul e peste, si nu o spun eu, o spun specialistii.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 22 Sep 2011, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
he he, in 4 ore parcurgi cel mult o treime, si asta in graba. Nu va lasati pacaliti, nu este ca la SIAB sau mai stiu eu ce targ amarat - trei masini amarate, 2 fete in poponetul gol si gata, acolo chiar ai ce vedea. Alocati cel putin 10-12 ore, asta daca vreti sa intelegeti ceva din tot show-ul IAA2011. :P


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 26 Sep 2011, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
4 ore mi-au fost suficiente pentru a vedea tot ceea ce merita vazut la acest show, nu cred ca este cazul sa intrii in fiecare masina sau sa stai la cozi interminabile pentru a putea atinge o masina. Sa fim seriosi in afara de cateva masini de lux restul sunt masini pe care le poti vedea pe strada in variante tunate, economice sau cu mici facelift-uri.

Trebuie sa recunosc ca 4C-ul arata incredibil de bine si imi venea sa sar "gardul" din sticla pentru a sta in ea 10 secunde inainte de a fi aruncat afara in suturi de la IAA. O sa pun maine sau cand ajung inapoi in tara niste poze HIRES cu jucaria; am facut cam 30 de poze doar cu ea din toate unghiurile posibile.


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 28 Sep 2011, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Standul Alfa Romeo

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 28 Sep 2011, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3366
Car: Giulia Q
si ferrari produc mai multe modele ca alfa , eu as trece numai pe productie de gta-uri si qv -uri.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 29 Sep 2011, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cum de ei pot sa o faca iar VW si BMW nu ?
Intr-o secventa care dovedeste inca o data ca viata bate filmul, seful VW este surprins foarte contrariat la volanul unui i30 mirandu-se cum de Hyundai a reusit sa faca un mecanism care sa regleze volanul fara sa scoata zgomote. :lol:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: IAA 2011
PostPosted: 29 Sep 2011, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Cred ca Bischoff a cam belit cariciul :roll2:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited