silviu2008 Quote:
salut! sunt proaspatul posesor al unei alfe 146 1.4 ts. de lainceput am dat cu capul de urmatoarea problema: la rece nu se accelereaza, da rateuri daca o fortez.am fost cu ea la un tester si mi-a spus ca ar da la debitmetru valoare fixa(cica ar trebui sa varieze). am mai descoperit de curand ca am carcasa de la filtrul de aer rupta la un surub de prindere. daca scot mufa de la debitmetru trage grozav de bine. acum intrebarea: este posibil ca acea carcasa de filtru crapata sa influenteze buna functionare la rece sau e pe duca debitmetrul? Ca o paranteza - mai nou am probleme si cu termostatul(cred) ca nu urca temperatura in mers mai mult de 60-70 grade maxim asa ca am distractie maxima cand vreau sa plec mai repede la drum. Scuzati lunga poveste si urez la toata lumea un an nou plin de bucurii si lipsit de evenimente rutiere
Salut,
Aceleasi probleme si simptome le-am avut si eu pe o alfa 145 1.4 16v ts - concluzia - debitmetru schimbat urgent; nu incerca sa il cureti cu nu stiu ce spray pentru ca am incercat si eu si a tinut 1 luna (asa cat de cat). Schimba si carcasa pt ca pe acolo iti baga praf si chiar daca pui unul nou o sa il strici la fel de repede. Din cate stiu - mie mi s-a spus ca am mers cu debitmetrul stricat si acum trebuie sa schimb si sonda lambda.
Legat de temperatura apei - eu cand am scos masina de la vopsit am observat ca la ventilatorul din spatele radiatorului in care intra doua fie - unul din ele era scos (cel de sus). Asa ca am pus mufa la loc. Apoi nu mai urca apa mai mult de 75 de grade (aprox). Am scos iarasi acea mufa si acum apa sta la 90 de grade.
Am fost cu ea la tester si mi s-a spus sa am grija, pentru ca de fapt sunt doua mufe, pentru ca are doua trepte de viteza acel ventilator, iar eu tot ce am facut a fost sa anulez una din trepte, iar acum risc ca daca mi se arde siguranta sa nu mai porneasca si astfel sa prajesc ceva pe la motor.
Un an nou fericit si tie si sa o stapanesti sanatos.
P.S: Ceva poze cu masina?
