madkat Quote:
Da-o-n masa de cheita
Umbla in spatele ei si fa legatura direct cu firele...
Florine eu vreau sa pastrez masina in starea originala asa ca nu vreau sa recurg la solutiile la indemana. Varianta simpla este clar cea a "ingineriilor" insa prefer sa aleg varianta ocolita si sa fac rost de acele chei.
Masina nu sta in fata blocului ca sa ma deranjeze ca nu am armat alarma asa ca deocamdata nu este o problema faptul ca inchid usile mecanic.
In alta ordine de idei, de cand am luat masina am inceput sa descopar si bubele ascunse ale acesteia. Nu sunt chestii majore insa toate adunate, genereaza un buget simtitor care trebuie investit.
1. Franarea de la viteze de peste 120 km/h transmite o vibratie in volan. Inca nu sunt sigur insa cred ca este ovalizat unul din discurile de frana fata. Daca asta este problema, trebuie sa iau alte discuri care costa aprox 300 eur.
2. Am descoperit un joc in bieleta de directie de pe partea dreapta. Am inlocuit respectiva bieleta cu una TRW care a costa 120 RON + 55 RON reglaj directie
3. Problema amintita cu sistemul de alarma. Inca nu stiu costurile
4. In momentul in care pun contactul, indicatorul digital pentru km este de fiecare data la zero. Nu ma refer la km masinii ci la counter-ul care se reseteaza dupa 1000km. Acum se reseteaza si daca opresc masina dupa un km. Trebuie sa caut problema.
5. Ceasul analogic din bord nu functioneaza. Cele pentru carburant si temperatura lichidului de racire functioneaza.
6. Masina are acum 54500 km si este fabricata in 2004. Distributia este cea din fabrica asa ca este prima mea prioritate. Cost aprox 400 EUR
7. Bara fata este vopsita in alta nuanta de rosu decat restul caroseriei. Probabil nu au nimerit culoarea cand au montat splitter-ul Cadamuro. Vreau sa renunt la acel splitter si sa montez unul de GTV Cup. De asemenea, capota are tot felul de ciobituri de la pietricele. Ma gandesc sa vopsesc bara si capota iar costurile sunt de aprox 1000 RON. Pe de alta parte, poate mai astept putin si ma apuc sa o vopsesc integral.
8. Motorul porneste cateodata mai greu. V6-le nu porneste oricum "la sfert" insa desi de fiecare data porneste cam dupa acelasi numar de ture facute de demaror, nu de fiecare data pare sa primeasca perfect scanteie. Voi verifica si eventual schimba bujiile iar daca este cazul, si fisele. Masina in ultimii 2-3 ani a mers mai putin de 3000 km asa ca ma gandesc ca de aici pot exista aceste mici probleme. De asemenea cred ca trebuie sa verific clapeta de acceleratie, sa nu fie murdara. Uneori, cand este motorul rece, dupa ce plec de pe loc ramane motorul usor turat pe la 2000 RPM si revine mai lent la relanti. M-am gandit initial ca ar fi efectul socului insa nu este atat de frig afara. Probabil motivul este legat de clapeta de acceleratie. Oricum, la Alfa Fest o sa stau putin pe capul Scociului sa compar comportamentul motorului lui
Cam astea sunt problemele descoperite pana acum. Nu sunt in nici un caz lucruri care sa ma sperie insa trebuie sa le rezolv pe fiecare in parte. Costurile adunate probabil ca o sa treaca de 1000 EUR.
Daca aveti solutii pentru unele dintre problemele semnalate de mine, primesc fericit ajutorul vostru.
Eventual Scociu si Alexandrus, pentru ca au acelasi motor, poate s-au lovit de situatii asemanatoare.