It is currently 22 Nov 2024, 09:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 678 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1028 Next
Author Message
PostPosted: 28 Aug 2011, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Care drum ar fi mai bun pentru traseul Cluj - Iasi? Am auzit ca ar fi terminat lucrarile pe la Toplita dar nu e sigu si nu as vrea sa dau iar de toate gropile de acolo.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Ce drum imi recomandati pentru a ajunge de la Timisoara la Vama Veche? 1, 2 sau 3?

1. Timisoara - Deva - Sibiu - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Constanta - Vama Veche. Din cate am inteles centura Bucurestiului ar fi cam praf si se circula pe o singura banda, cu semafoare.
2. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Slobozia - Constanta - Vama Veche.
3. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Constanta.

Multumesc, Andrei

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
andreiblitz Quote:
Ce drum imi recomandati pentru a ajunge de la Timisoara la Vama Veche? 1, 2 sau 3?

1. Timisoara - Deva - Sibiu - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Constanta - Vama Veche. Din cate am inteles centura Bucurestiului ar fi cam praf si se circula pe o singura banda, cu semafoare.
2. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Slobozia - Constanta - Vama Veche.
3. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Constanta.

Multumesc, Andrei
Eu as alege varianta 2. Drumul intre Arad si litoral e ok. Nu stiu sa iti zic de centura Bucurestiului totusi.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 09:48 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
andreiblitz Quote:
Din cate am inteles centura Bucurestiului ar fi cam praf si se circula pe o singura banda, cu semafoare.
Centura e OK pe partea de nord: de la iesirea de pe A2 in loc sa virezi la dreapta catre A1 (dist. mai scurta), poti vira la stanga si merge catre Chitila - Otopeni - Afumati - A1.
De la Chitila pana la Afumati soseaua are 4 benzi si asfalt impecabil, in rest se merge pe drum cu 2 benzi si asfalt bun.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Multumesc pentru raspunsuri.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 10:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
andreiblitz Quote:
Ce drum imi recomandati pentru a ajunge de la Timisoara la Vama Veche? 1, 2 sau 3?

1. Timisoara - Deva - Sibiu - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Constanta - Vama Veche. Din cate am inteles centura Bucurestiului ar fi cam praf si se circula pe o singura banda, cu semafoare.
2. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Slobozia - Constanta - Vama Veche.
3. Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Constanta.

Multumesc, Andrei
Destul de documentat iti spun: eu as alege varianta 3. Pe centura Bucurestiului, de la DN1 pana la A2 mai ai un singur hop major, si anume intersectia catre Cernica, unde se face de obicei coada de masini, dar se merge.
Bucata de centura refacuta este intre Chitila si Afumati, cu 4 benzi si circulatie civilizata. Dar as vrea sa il contrazic un pic pe Kali, cand vii pe A2 si ajungi la Centura, nu are sens sa o iei la stanga, catre Alexandria, Oltenita, Giurgiu, fiindca, pana la A1 trebuie sa treci de Domnesti, unde e groaznic de aglomerat. Tot la dreapta, catre Afumati, DN1 trebuie mers, unde, de altfel, e si bucata refacuta.
Drum bun!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 11:01 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
lucianm Quote:
Dar as vrea sa il contrazic un pic pe Kali, cand vii pe A2 si ajungi la Centura, nu are sens sa o iei la stanga, catre Alexandria, Oltenita, Giurgiu, fiindca, pana la A1 trebuie sa treci de Domnesti, unde e groaznic de aglomerat. Tot la dreapta, catre Afumati, DN1 trebuie mers, unde, de altfel, e si bucata refacuta.
In conditiile in care vine dinspre Pitesti, esti sigur ca trebuie sa o ia la dreapta pentru Afumati ? :roll:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
KALI Quote:
lucianm Quote:
Dar as vrea sa il contrazic un pic pe Kali, cand vii pe A2 si ajungi la Centura, nu are sens sa o iei la stanga, catre Alexandria, Oltenita, Giurgiu, fiindca, pana la A1 trebuie sa treci de Domnesti, unde e groaznic de aglomerat. Tot la dreapta, catre Afumati, DN1 trebuie mers, unde, de altfel, e si bucata refacuta.
In conditiile in care vine dinspre Pitesti, esti sigur ca trebuie sa o ia la dreapta pentru Afumati ? :roll:
A2 este autostrada care vine de la Constanta. A1 e cea cu Pitestiul. Cred ca ai facut o mica greseala din nebagare de seama.
Venind pe A1, da, la stanga e directia corecta.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Unul vorbeste de dus, altul de intors... :wave:
Daca vii prin Pitesti nu prea are sens sa eviti Bucurestiul pe centura (e mai mult un ocol, foarte aglomerat si in plus e cam intortocheat), mai bine il traversezi (A1 - Iuliu Maniu - Cotroceni - faci dreapta pe Splai - Unirii - Dristor - Pallady - A2), si daca ajungi dupa ora 23 in 38 de minute nu ai ce face.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 11:53 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
antonelcodreanu Quote:
Unul vorbeste de dus, altul de intors... :wave:
Ai dreptate, la fel si Lucian, nu am fost atent... :peace:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
Daca vii prin Pitesti nu prea are sens sa eviti Bucurestiul pe centura (e mai mult un ocol, foarte aglomerat si in plus e cam intortocheat), mai bine il traversezi (A1 - Iuliu Maniu - Cotroceni - faci dreapta pe Splai - Unirii - Dristor - Pallady - A2), si daca ajungi dupa ora 23 in 38 de minute nu ai ce face.
In perioada asta, chiar si ziua e mult mai lejer. Dar, pentru cineva care nu e obisnuit cu Bucurestiul, traversarea lui cu ajutorul indicatoarelor e un cosmar! :mad2: Mai ales daca e timisorean, unde viata are cu totul alt ritm si savoare...

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Voi incerca sa evit a intra in Bucuresti. Nu cunosc deloc si nu vreau sa-mi prind urechile pe acolo. :D

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
eu recomand varianata 1 care utilizeaza cele 2 autostrazi. mai poti face un trick pentru a evita constanta: la murfatlar faci dreapta (sunt indicatoare destul de evidente care sa te indrume, deci nu ai cum sa ratezi), mergi pe drum cu 2 benzi vreo 5 km, si apoi intri pe ceea ce autoritatile numesc 21km de autostrada. ideea e ca ocolesti constanta si te scoate direct la agigea inainte de pod. faci dreapta si zburzi linistit spre vama

varianta pe valea prahovei nu e viabila, decat daca ai ceva treaba prin zona si nu o poti evita. altfel eu nu as alege-o dat fiind faptul ca e mereu aglomerata indiferent de ora din zi sau noapte. si crede-ma ca am fost pe ea la orice ora din zi si din noapte, atat pe valea prahovei cat si pe cheia. pe cheia daca prinzi o zi mai aglomerata faci destul de mult, deci si pe aceasta as exclude-o. sau poate vrei ceva adrenalina? :D sau poate nu chiar, ca vi tocmai de la capatul tarii.

incearca pe googlemaps sau pe via michellin si urmatoarea ruta: timisoara-caransebes-drobeta turnu severin-craiova-pitesti-bucuresti-murfatlar-agigea-vama veche. s-ar putea sa fie ok ca si numar de km si asfaltul bun (exceptie face distanta intre orsova si drobeta, care acu vreo 2 ani era cam praf, max 80km/ora, dar oricum sunt putini km)

drum bun

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
andreiblitz Quote:
Voi incerca sa evit a intra in Bucuresti. Nu cunosc deloc si nu vreau sa-mi prind urechile pe acolo. :D
Cum zicea si yux, Valea Prahovei acum este foarte aglomerata fiindca se lucreaza la poduri si podete. Totusi, daca mergi noaptea, sau daca reusesti sa iti programezi sa treci noaptea pe Valea Prahovei - Bucuresti (centura sau centru), varianta 3 este cea mai buna, in opinia mea.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Pana la urma cred ca voi alege varianta 3. Nu stiu daca este cea mai buna dar vreau cel putin sa trec prin Brasov.
Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 15:48 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
sparg si eu gheata pe forum dupa ce o buna perioada de timp m-am limitat la a lectura si invata din experientele altora :)

din cate stiu inca se mai lucreaza pe valea Oltului asa ca si varianta 1 poate insemna sa stai intr-o coloana sa astepti cateva (zeci de) minute in functie de ora la care ajungi pe acolo.

pentru Bucuresti - centura e varianta mai buna daca alternativa e sa mergi "dupa semne" prin oras.
acum vreo saptamana am mers pe centura de la A1 la A2 (exact traseul pe care il vei face tu** un traseu mai lung decat cel pe care il parcurgi tu) la 9 dimineata si era foarte aglomerat. mi-a luat o ora fix, poti considera ca asta e timpul maxim pe care il pierzi ca sa treci de Bucuresti folosind centura.

"autostrada" Murfatlar-Agigea te scuteste de intrarea in Constanta, ti-o recomand si eu

varianta Timisoara-Caransebes-Drobeta Turnu Severin-Craiova-Pitesti-Bucuresti ti-o recomand numai daca ai mai fost pe ea si stii drumul. drumul e ok (e reparat si intre Orsova si Drobeta, mai sunt doar 2 semafoare la niste lucrari, pierzi 5 min), dar eu m-am ratacit in Drobeta mergand "dupa semne" si cred ca am ocolit destul de mult. asta pentru ca la un moment dat, intr-un sens giratoriu drumul catre Bucuresti era inchis pentru reparatii. :censored:


Last edited by ovi30 on 31 Aug 2011, 16:05, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
ovi30 Quote:
pentru Bucuresti - centura e varianta mai buna daca alternativa e sa mergi "dupa semne" prin oras.
acum vreo saptamana am mers pe centura de la A1 la A2 (exact traseul pe care il vei face tu) la 9 dimineata si era foarte aglomerat. mi-a luat o ora fix, poti considera ca asta e timpul maxim pe care il pierzi ca sa treci de Bucuresti folosind centura.
Cred ca te refereai la centura intre DN1 si A2, daca zici ca te-ai luat dupa varianta 3 pe care vrea el sa o aleaga. In cazul asta, timpul maxim este mai mult decat o ora (acum vreo 3 saptamani - o luna). E drept, eu am parasit DN1 pe la 5pm si am iesit pe A2 pe la 7pm, dar asta in conditiile in care traficul oricum infernal era dublat de catre cei ce ieseau de la munca. Ziceam numai ca se poate si mai mult de atat daca iti alegi momentul gresit. :)


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 16:06 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
ai dreptate, el vine dinspre Brasov.
eu am parcurs centura de la A1 pana la iesirea in A2, am modificat si in postul de mai sus.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 11:02 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
eu unul as recomanda: Timisoara- Lugoj - Caransebes - Orsova - Severin - Filiasi - Craiova - Caracal - Alexandria - Bucuresti - si de acolo autostrada.

Acum o saptamana am fost pana la Buc. Drumul asta este cel mai ok din punctul meu de vedere in conditiile in care pleci dinTM undeva pe la 20.00 - 21.00 la ora 05.00 - 06.00 este in Buc. Singura potiune unde o s aintampini probleme cu asfaltul este intre Orsova si Severin - dar nu este vorba decat de cativa km - nu toata distanta. In rest te duci ghiulea. Radare pana la Craiova daca mergi noaptea nu ai sa vezi, deci poti rupe acceleratia lejer in 140 - 150 sau poate si mai bine pe unele portiuni. Am facut drumul asta de m-am plictisit deja il stiu tot.

Ca si observatie - am plecat la Buc 3 masini din TM. Doi s-au dus pe: Timisoara - Lugoj - ......... - Craiova - Pitesti - Buc, iar eu pe ruta indicata mai sus. Surpriza tuturor este ca am ajuns inainte cu aprox o ora in Buc, in conditiile in care am stat aprox 45 - 60 min pe loc sa dorm.

p.s: evita valea oltului orice ai face - sunt lucrari mari si o sa te urci pe toti peretii de cati nervi o sa iti faci.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu prea pot sa cred ca-mi recomanzi Caracal :lol: Am venit si eu de la Giurgiu la Timisoara, in 90 % pe traseul descris de tine si nu mi s-a parut deloc in regula.
Am decis sa merg pe Brasov - Bucuresti - A2 - Vama Veche. Stiu ca pana la Brasov e mai aglomerat dar drumul e bun. Valea Prahovei e in reparatii dar prefer sa stau la semafoare intr-un aer curat de munte decat sa ma pierd intre autostrazi pe langa Bucuresti(no offense pentru cei din Bucuresti).
Va multumes pentru sfaturi si ajutor.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 12:20 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
andreiblitz Quote:
Nu prea pot sa cred ca-mi recomanzi Caracal :lol:
pai pe acolo este drumul.

tu stii ce este cel mai bine pentru tine si pt a ta masina. din punctul meu de vedere acela este un traseu rapid, bun si sigur.

numai bine.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 17:05 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
in Caracal in oras drumul e prost, dar Craiova-Alexandria-Bucuresti e bun drumul per total. Dar si daca vii prin Pitesti sau Alexandria, distanta e cam aceeasi de la Craiova.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 08:34 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
valerica Quote:
in Caracal in oras drumul e prost
aici nu te pot contrazice, darrrr...... se poate si mai rau. aici vorbim de aprox 7 - 8 km cat traversezi orasul.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2011, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Pana la urma am mers pe Brasov - Bucuresti - A2 - Vama Veche. Nimic iesit din comun, am stat la semafoare pe la Busteni/Sinaia/Predeal(nu mai retin exact), centura Bucuresti destul de aglomerata(mers cu 20 km/h), A2 liber.
Ne-am intors pe A2 - Bucuresti - A1 - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Deva - Lugoj - Timisoara. Liber pe centura capitalei(era miezul noptii), liber A1 si ok pana la Ramnicu Valcea. Ramnicu Valcea - Sibu a fost aglomerat, multe tiruri, Opel-ul de 75 cp m-a convins ca nu am unde sa ma grabesc si nici nu m-am grabit. Sibiu - Deva din nou aglomerat, cu multe tiruri, mai putin tronsonul de autostrada din jurul Sibiu-lui. Nu recomand Deva - Timisoara via Lugoj pentru ca e rau pana inainte de Lugoj si nesemnalizat pe la Cosava si Cosevita.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2011, 08:39 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
Ped la Cosava si Cosevita nu mai satiu exact este o curba "ac de par" si nu este deloc semnalizata - acolo a fost cat pe ce sa zbor si eu de pe drum. Recunosc ce-i drept ca merg destul de tare, dar...... macar un semn puteau si ei sa puna.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 678 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1028 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited