It is currently 16 Nov 2024, 02:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: my baby doll 156.1.9.16v
PostPosted: 02 Aug 2011, 00:22 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
salutare alfisti
inca o alfa si-a schimbat propietarul , acum sunt eu :roll:


Attachments:
2u4r6zo.jpg
2u4r6zo.jpg [ 207.38 KiB | Viewed 3196 times ]
01082011(002).jpg
01082011(002).jpg [ 188.41 KiB | Viewed 3196 times ]
01082011(003).jpg
01082011(003).jpg [ 176.14 KiB | Viewed 3196 times ]
01082011(004).jpg
01082011(004).jpg [ 192.86 KiB | Viewed 3196 times ]
01082011.jpg
01082011.jpg [ 193.05 KiB | Viewed 3196 times ]

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P
Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Arata foarte bine! Sa o stapanesti sanatos!

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Salut faceliftule ... Sa iti mearga bine masinuta . Arata foarte bine ...


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometri fara probleme!

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2010, 12:06
Posts: 227
Car: AR 147
Location: Bucuresti
Felicitari pentru achizitie :peace:

Superba!!

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 TS - 120 CP | B 107 AAC


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Felicitari ! Sa te bucuri de ea :up: !

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2011, 22:35
Posts: 66
Car: 147
Location: Bucuresti
Felicitari, sa fiti fericiti inpreuna!!!

_________________
Never be afraid......


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2011, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Sa va stapiniti sanatosi!

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 09:56 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
multumesc pentru urari
acum sa va povestesc ce probleme am intampinat
dupa ce am cumparat masina la primul drum pe autostrada dupa un mers oarecum mai sportiv la 140 la ora masina si-a pierdut mult din putere si s-a aprins beculetul cu motorul
am fost cu ea la un service si i-au gasit furtunelul de vacum fisurat si ulei pe furtunul gros de dedesupt.
am schimbat furtunul de vacum -30lei si apoi am fost cu masina la o firma de reconditionat turbine [/url]http://www.reparatii-turbosuflante.ro/[/url]
aici mi-a gasit joc la elicea turbinei , multa funingine . cost reconditionat turbina , curatat electrovalva si inca nu mai stiu ce, schimbat ulei,filtre :1800lei
in prezent astept sa-i schimb furtunul gros de deasupra de la interculer la motor , care este fisurat si lipit cu banda adeziva
masina trage insa am impresia ca nu cum trebuie eu nestiind exact cum trebuie mearga o alfa insa presupun ca poate mult mai mult
scoate si fum negru de la 2700 3000 ture care cred ca apare datorita acelui furtun gros lipit

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
eh , dupa ce rezolvi cu furtunele iti recomand sa iei legatura cu Iluzoriu sa rezolvi cu puterea si cu fumul ...


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Felicitari pentru achizitie. Imi pare rau ca la prima ta alfa deja ai probleme. Stai linistit ca nu o sa fie ultimele, si nici vreunele nereparabile. Referitor la pretul ala platit pentru schimbul de ulei + reconditionat turbina, sa nu te superi ca iti spun, dar e cam sarit calul... Te sfatuiesc sa mergi la un mecanic priceput la alfe din zona ta. Cam in pretul platit de tine pentru reconditionat turbina (care nu prea sunt eu sigur ca era nevoie sa fie reconditionata) si ulei se incadreaza o turbina NOUA.
De presupus ai presupus bine. O alfa poate mult mai mult daca e sanatoasa, iar motorul pe care il ai tu e unul foarte economic.


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Eh, hai sa nu exageram cu turbina noua la 18mil. Insa pentru reconditionare si ce-ai mai facut tu, da, este enorm. In plus, asa cum a zis si colegul adisoru, ma sincer indoiesc ca era nevoie de reconditionare.. uleiul din admisie poate avea si alte cauze (citeste aici). In locul tau as fi avut grija pentru inceput sa inlocuiesc furtunele alea peticite apoi as fi facut o diagnoza sa vad exact ce nu ii place..
Acum ca raul a fost facut, bucura-te de ea in continuare!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 22:22 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
in astia 1800 a intrat si avans 200 la furtun ,maine sper sa-l montez , recontitionat turbina fo 900 consumabile fo 300 si restu manopera, montat demontat...tester...
maine cand imi monteaza furtunul am sa-l rog sa-mi curete si egr-ul si daca tot scoate fum as schimba debitmetrul
daca si dupa aceea face la fel nu stiu ce sa-i mai fac
dupa ar trebui sa o vada un specialist in alfe cred

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
N-ai putea si tu sa asculti un sfat .... Bine , schimba debitmetrul . Cred ca e in jur de 10 mil .


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Lasa bre' omul, ca odata ajuns la fundul sacului de bani o sa citeasca pe aici absolut tot, pina atunci ... se duce cu elan ;)


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Da, si dupa ce o sa inlocuiasca o caruta de piese fara probabil sa fie nevoie o sa zica ca Alfa e proasta..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Cer scuze pentru putin off : mi se pare mie sau "mecanicii" astia isi dau seama daca posesorul are sau nu habar de motorul masinii pe care o au in posesie si in functie de asta isi baga sau nu "manopera" imbelsugata si plus de "lucrari" ?
Daca spui ca ti-a pus testerul pe masina, ce erori ti-a dat acolo? Sau doar ti-a zis ca a pus testerul pe ea? Fumul ala si lipsa de putere cel mai sigur se rezolva odata cu inlocuirea furtunului pagubos. Ulei pe furtunul de admisie cam rar masina la care sa nu il fi vazut, deci e ceva pot sa zic, normal, atata timp cat nivelul uleiului nu scade, si poate fi din cauza lagarelor de ungere a turbosuflantei, care nu pot fi 100% etanse.
ALXege - sunt sigur ca deja, in sinea lui, alfele sunt deja proaste, si asta datorita nestiintei lui si a "mecanicului" care s-a bagat la ea.
Anul trecut am facut ( nu eu personal, ci doar am umblat sa fac) unui amic, tubulatura admisie de inox, cu capete de cauciuc, tot la 1,9 jtd si nu a ajuns nicidecum la 200 ron...


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2010, 12:06
Posts: 227
Car: AR 147
Location: Bucuresti
:goodpost:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 TS - 120 CP | B 107 AAC


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2011, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
ulei in tubulatura turbo e de la epurator
lipsa de putere precum si fum mult cel mai probabil e de la EGR. nu-ti mai bate capul cu curatarea lui. blindeaza-l din prima.
debitmetrul nu te grabi sa-l schimbi. ai 90% sanse sa o faci degeaba.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2011, 02:05 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
inainte sa cumpar masina am fost la un service unde il cunosc oarecum pe mecanic sa-mi spuna cum e cum nu e daca merita daca nu merita si acolo a identificat problema cu turbina motiv pentru care propietarul mi-a facut o reducere de pret ,deci practic costul reconditionarii turbinei a fost dedus
o data cu reconditionarea turbinei s-a stins beculetul cu motorul , performatele masinii au crescut simtitor insa problema cu fumul negru nu a disparut
azi nu am avut timp sa schimb furtunul respectiv insa maine sigur imi fac si sper sa dispara si fumul ala ca am impresia ca se uita toti la mine cum conduc o masina bolnava grav
la "concluzia" cu schimbatul debitmetrului si curatatului egr am ajunst tocmai citind zeci de posturi de pe aici.oricum daca o fac nu o fac orbeste , am timp sa ma mai consult...timpul le rezolva pe toate..
sigur ca iau in considerare si pun pret pe sfaturile voastre ca doar de aceea m-am inscris aici
daca iluzoriu sau alex mirica m-au citit si doresc sa ma ajute desigur ca putem sa stabilim ce si cum insa eu altfel nu-mi permit
am luat masina stiind ca are oarece probleme la turbo deci nu am motive sa fiu dezamagit ,inca , din contra sunt foarte incantat
in rest sa auzim de bine ca vine weekendul si marea ne asteapta:)

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2011, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2011, 00:52
Posts: 29
Car: 156 jtd-m
Location: italy
facelift156_laur Quote:
salutare alfisti
inca o alfa si-a schimbat propietarul , acum sunt eu :roll:
felicitari sa o plimbi cu placere!!!! cat te a costat?

_________________
bad girl 1.9 jtd bucuresti


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2011, 00:26 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
4700 si am mai bagat aprox 500 in ea

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2011, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2011, 00:52
Posts: 29
Car: 156 jtd-m
Location: italy
ai motorizare ca si a mea esti multumit de ea?

_________________
bad girl 1.9 jtd bucuresti


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2011, 01:54 
Offline

Joined: 01 Aug 2011, 12:07
Posts: 49
Car: alfa r 1561.9jtd 16v
Location: bucuresti
da sunt destul de multumit
azi la intoarcere de la mare , mers mai sportiv , mai turat ,la un moment dat s-a aprins becu cu motoru si si-a pierdut din putere , nu prea mai vroia peste 3000 ture.dupa o oprire de 5 minute si-a mai revenit dar parca nu in totalitate iar becul a ramas aprins ,scotea destul fum la ambalat, dupa o alta oprire de cca 15 minute si-a revenit parca de tot iar becul s-a stins
dupa 2000 km au disparut 2 liniute la ulei , mult
de la 1000 la 2000 ture e cam lenesa la demaraj
la demaraj brusc scoate fum
nu stiu ce o avea...

_________________
ac alfa romeo 156 1.9jdt 16v
ac mercedes vito
ex golf III 1.9td
ex olcit club :P


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2011, 02:03 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Furtunele sparte de pe admisie s-au schimbat?
E cam greu sa traga de la 1000 din moment ce abia dupa 1500 face presiune suficienta si masina este cu 16v (fara clapete de swirl).


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited