Desi un teaser cu noua bara fata am postat deja mai sus, revin si cu restul de updateuri: in urma
incidentului de pe Transfagarasan (cand am sacrificat bara fata ca sa salvez masina de la inundatie), am fost nevoit sa iau drumul asigurarilor si apoi al serviceului. Pana la urma s-a dovedit a fi tot raul spre bine, pentru ca odata ajuns la asigurari/service, am hotarat sa remediez si restul imperfectiunilor estetice la exterior. Asadar, am scapat de ciupiturile de vopsea de pe capota si aripile fata, am indreptat micile indoituri de pe praguri, am inlocuit si bara spate (atinsa si ea usor in parcare), in plus, o noua janta asteapta sa fie montata. Masina a fost reparata la Cars Tuning, la recomandarea inspectorului de daune. Intr-un final a iesit foarte bine, nu exista scursuri sau gunoaie in vopsea, si, cel mai important, nu se vede nici un fel de diferenta de culoare sau luciu,. Spun intr-un final, pentru ca am stat fara masina mai bine de 1 luna (incluzand aici si termenul de livrare al pieselor, incurcatura cu bara spate care dupa 2 sapt de asteptare a venit fara senzori si a trebuit schimbata), timp in care au lucrat la praguri de vreo 3 ori, au polisat toata masina de mai multe ori, totul culminand cu momentul in care am preluat masina intr-o vineri si le-am dus-o inapoi luni, pentru ca erau diverse chestii pictate cu vopsea, diverse chestii montate aiurea, inca cateva mici gunoaie in vopsea, etc. N-as putea spune ca ii recomand, insa cu rabdare si stat cu gura pe ei, au facut treaba buna!
A urmat schimb de ulei, filtre si becuri
Odata cu schimbul de ulei si filtre a disparut si pornirea usor greoaie si zgomotoasa (banuiesc ca de la filtrul nou de motorina).
Masina merge exceptional, si, mai nou, arata ca noua!
Attachment:
IMG_3147.jpg [ 46 KiB | Viewed 3287 times ]