It is currently 12 Jan 2025, 02:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4748 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 54190 Next
Author Message
PostPosted: 14 Jul 2011, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7097
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
vreun tampon motor rupt? sau care nu mai este pe treaba lui ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2011, 23:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
CristianMiu Quote:
vreun tampon motor rupt? sau care nu mai este pe treaba lui ?
da poate sa fie.problema e, care ar fi?in momentul cand pornesc nu se simte, totul se petrece numai in sarcina...cum as putea sa verific?

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2011, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Tu nu poti . Un mecanic priceput da ...


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2011, 08:11 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Constantin Quote:
deck_jena Quote:
Salutare la toti!
Va retin atentia cu doua intrebari legate de o AR 156 SW 1.9 jtd 2003 mk1 ( fl interior ):
1.Unde se afla siguranta de la turela electrica?....Turela nu primeste curent ,motorasul e bun si am masurat intrarea pe turela si n-are curent.
2.Unde se afla siguranta lampilor de la parasolar ?
Mentionez ca am verificat panoul de sigurante din stanga jos si pe langa ca toate 15 sau 18 sigurante nu aveau un simbol sa duca cu gandul la lampile de la parasolar sau turela nu era niciuna arsa :samui:
Multumesc!
Deasupra panoului mare de sigurante mai exista 3 panouri mai mici de alte sigurante (figura 71). Sunt greu accesibile si vizibile. Mai precis ele sunt in spatele mufei de conectare a diagnozei.
Pozele urmatoare ar trebui sa te ajute 100%.
Multumesc....m-am descurcat ... oricum nu ma gandeam ca pot fi panouri de sigurante puse asa cu susta ....
Inca o data multumesc. :clapping:

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2011, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
mugurel Quote:
Tu nu poti . Un mecanic priceput da ...
am fost la mai multi dar......ma gandeam ca ar putea fi planetara din dreapta cea lunga.nu stiu ce sa mai cred dar ma irita chestia asta.planetara stiu ca are un rulment pe la mijloc daca nu gresesc si cine stie la cat e de lunga poate sa-mi faca asa daca rulmentul e dus.astept pareri poate cineva a mai patit ca mine.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2011, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Va salut. Azi, iarasi am avut aceleasi simptome la Brera, adica la inceperea unei urcari mi-a scazut brusc puterea, motorul intrand in safe mode, cu eroare in bord. Insa, dupa o ulterioara repornire, motorul a functionat normal pana acasa (mai aveam cca 130 km pana acasa, drum de munte, urcari, coborari) insa eroarea a ramas in bord. Cand am ajuns acasa, pe tester mi-au aparut urmatoarele erori P2004 si P2013 (eroarea P2013 am mai avut-o anterior dupa care am curatat senzorul de pe admisie) insa senzorul de pe admisie este curat ( are cca 1000 km de cand l-am curatat). Sa fie senzorul de vina? Oricum am vorbit cu Iluzoriu pentru un soft, insa nu stiu daca sa incep cu dpf sau sa-l fac direct fara dpf.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2011, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Incearca cu o surubelita fina sa tensionezi lamelele de contact din mufa. E o posibila cauza ca din cauza drumurilor, a trepidatiilor mororului, etc sa faca figuri. Poti incerca si asta inainte de a cumpara un alt senzor...

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
Salut. O intrebare care pt unii poate parea ridicola, dar imi asum riscul : montarea unor suspensii sport afecteaza si celalalte elemente de suspensie(bucsi, brate) adica ele o sa reziste mai putin avand in vedere socul care il provoaca la gropi suspensiile sport fata de cele standard.
Multumesc.

_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Evident bucsile o sa se duca mai repede. Cat de repede, depinde... de mai multe.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Se potriveste radiatorul de pe alte motorizari pe 1.9 jtd 8v? Si la fel vreau sa schimb si fuzeta deapta(pentru rulment) fata si as vrea sa stiu daca difera in functie de motorizare(parcurile de dezemembrari din danemarca sunt enorme, cu piese ieftine si masini in stare buna).

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
fuzetele sunt la fel intre 156. (nu merg de 147)

radiatoarele difera. 1.9 e cu 2.4.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Ok. Multumesc mult pentru raspuns.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2011, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
sorin147 Quote:
Salut. O intrebare care pt unii poate parea ridicola, dar imi asum riscul : montarea unor suspensii sport afecteaza si celalalte elemente de suspensie(bucsi, brate) adica ele o sa reziste mai putin avand in vedere socul care il provoaca la gropi suspensiile sport fata de cele standard.
Multumesc.
poti pune bucse poliuretanice, care rezista mult mai mult.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
Am inteles. Deci cand or sa cedeze bucsaraiele o sa le schimb cu unele poliuretanice. Multumesc baieti pt raspuns.

_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salutare baieti!
Vreau sa schimb discurile de frana pe spate si m-am blocat la piulita aia mare de la rulment. Am crezut ca-i de 32 da' se pare ca m-am inselat. Vreau sa marg maine sa cumpar una dar nu stiu exact de cat e. Are cineva idee?
Multam' fain!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pai de ce ai vrea sa desfaci aia? ai 2 suruburi de 10 la etrier, 2 cu imbus, si un cep de 13 de centrare janta. aia e tot.

plus ca eu nu inteleg ce vrei tu sa desfaci cu 32..

pe fata e de 36mm dar e de la planetara..

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Hm...deci cu e nevoie sa desfac piulita aia ca sa dau discul de frana jos? Eu asa ma orientasem. Cum ar trebui sa iasa? Multumesc Tzzivvi.

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
desfaci etrierul si il lasi intr-o parte. are 4 suruburi. 2 la partea mobila si 2 la partea fixa. si apoi mai ai cepul de centrare janta, si iese discul, aia e tot.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
tzzivii Quote:
desfaci etrierul si il lasi intr-o parte. are 4 suruburi. 2 la partea mobila si 2 la partea fixa. si apoi mai ai cepul de centrare janta, si iese discul, aia e tot.
Etrierul l-am dat intr-o parte, l-am desfacut. Am desfacut si cepul de centrare. Asta inseamna ca ma apuc sa iau discul la bataie din spate. Multumesc mult pentru ajutor.
P.S. - Discul cel nou are nevoie de o presa cumva ca sa intre?
P.S. 2 - Aveam ambele palcute exterioare pe spate tocite pana la fier...cele de pe interior erau aproape noi. Toate erau foarte intepenite pe acele tablite. Am tot curatat pana acum la ele, sper sa nu mai faca figura asta. Inca odata, multumesc pentru ajutor ca altfel ma apucam sa desfac piulita aia de 36 si sa trag :P
Bafta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
da, poti sa il bati sa il scoti. cureti apoi butucul si cel nou va intra ok. nu e nevoie de nici o presa.

partea cu placutele nu e normala, vezi sa nu fie blocate glisierele de la etrier.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4326
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cristi84 Quote:
Etrierul l-am dat intr-o parte, l-am desfacut. Am desfacut si cepul de centrare. Asta inseamna ca ma apuc sa iau discul la bataie din spate. Multumesc mult pentru ajutor.
P.S. - Discul cel nou are nevoie de o presa cumva ca sa intre?
P.S. 2 - Aveam ambele palcute exterioare pe spate tocite pana la fier...cele de pe interior erau aproape noi. Toate erau foarte intepenite pe acele tablite. Am tot curatat pana acum la ele, sper sa nu mai faca figura asta. Inca odata, multumesc pentru ajutor ca altfel ma apucam sa desfac piulita aia de 36 si sa trag :P
Bafta!
Am desfacut eu acum cateva zile discurile pe spate. Ies de pe butuc, dar cu greu pentru ca e multa rugina pe acolo. Iti trebuie spray degripant din plin, o presa de discuri, daca ai (la mine s-a folosit ciocanul pe marginea discului) si rabdare. Piulita centrala e de 36, ca pe fata, dar ca sa schimbi discul nu ai nevoie sa umbli la ea. Pentru discul nou nu-ti trebuie presa. Daca totusi ai scos si piulita de 36, atunci cand bati discul e posibil sa iasa cu tot cu butuc si sa ramana o camasa pe ax, cum mi s-a intamplat mie. Sunt 14 bile de rulment si se poate monta la loc fara probleme.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Am inteles acum. Am 2 glisiere putin strambe, deci trebuie schimbate. Oricum am observat ca-s de marimi diferite cele de sus fata de cele de jos. Placutele nu stiu ce sa zic...intrau foarte greu pe acele tablite. Le bateam ca sa intre. Am curatat acum partea fixa de la etrier, unde vin tablitele montate si parca intra mai usor.
Raman dator pentru ajutor! :cheers:

L.E. Multam' Tomi. O sa ma inarmez si cu niste WD. Piulita deocamdata n-am apucat s-o dau jos, mai bine :) Asa e cand omu' se crede mecanic :D Multumesc baieti, o seara placuta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4326
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Am uitat sa spun ca din cate stiu iti trebuie o presa speciala pentru etrierul din spate, pentru ca se roteste si se apasa in interior, in acelasi timp.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
A da. Stia de asta insa data trecuta cand am schimbat placutele spate a fost suficient sa rotesc pistonasul in sensul acelor de ceasornic pentru ca s-a strans singur. E o minune ce poti face cu o surubelnita si un ciocan :lol:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Am si eu o problema. Cand accelerez ,se aude un zgomot ciudat, ca o bataie si imi trepideaza toata masina[se simte in pedala] dar cand nu o mai accelerez dispare zgomotul. Sunt la mare si nu stiu ce ii pot face ,vreo solutie sau macar buba ,va rog:(

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4748 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 54190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited