It is currently 18 Nov 2024, 14:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Jul 2011, 21:28 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Salurate tuturor,tin sa mentionez ca sunt proaspat posesor de Alfa 156 1.8TS.Problema este in felul urmator:
-cred ca mi-a picat o picatura de apa pe telecomanda de la alarma am avut in buzunar un sprinkler cu putina apa in el(nu mai avea butonul se vede circuitul)si nu imi mai da voie sa pornesc masina. :( Am incercat umatoare metoda care nu prea a dat roade:am luat plus de la baterie si am pus pe plusul de la pompa de benzina(baga benzina),am dat jos capacul de la volan am luat plus de la contact am pus pe electromotor(invarte motorul) si tot nu merge.Cine a patit-o stie despre ce vorbesc.
Cum pot sa o pornesc,exista vreo metoda?Va rog ajutati-ma si pe mine.
Multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2011, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Nov 2009, 18:35
Posts: 18
Location: Oradea
Hm... ramane cumva aprins martorul CODE in bord !?

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2011, 05:55 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Nu este aprins si am uitat sa mentionez ca la contact in spate la firele de curent este ceva legat de ele dar nu din fabrica si le-am separat si tot degeaba.Inainte cand nu imi dadea voie sa dau in treapta urmatoare a contactului sa dea in electromotor trebuia sa apas pe buronul de la alarma si imi aparea cheaia acea de code in bord se stingea si apoi puteam sa pornesc masina.Multumesc!


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2011, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Verifici :
1- presiunea care o face pompa
2- daca ai curent la bujii
3- daca ai curent la injectoare(sau daca merg injectoarele)


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2011, 18:06 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Gata am rezolvat problema,am urmat sfatul tau m-am dus la un electrician bun si in 10 minute mi-a pornit masina.Alarma era Meta System cu imobilizator pe ea,pana la alarma asta nu am vazut vreuna care sa aiba toate firele negre.
As mai avea o intrebare,de ce dupa ce o turez are o variatie de acceleratie pana se stabilizeaza(oscileaza turometrul intre 750 si 1100 rpm)? Si cateodata in timpul mersului parca intrerupe,trebuie sa calc ambreiajul si sa o turez putin ca sa treaca peste faza asta,vreo idee?
In ca odata va multumesc pentru spijinul acordat.
Stima


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2011, 11:22 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Chiar nu stie nimeni din ce ar putea fi treaba cu variatiile de turatii pana se stabilizeaza la 850rpm,si problema cu inecatu?


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2011, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Motoras pas cu pas pentru relanti instabil

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2011, 16:29 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Si imi poti spune si mie te rog unde este amplasat acaet motoras pas cu pas te rog?
Stima


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2011, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
E in interiorul corpului clapeta. Nu-l desface ca nu-l poti pune la loc. Inlocuieste corpul, iar corpul este atasat de galeria de admisie. Urmareste furtunul gros si unde intra, acolo e. Ai grija sa iei acelasi cod, cod care-l gasesti scris mic pe portiunea din plastic. Se vede si fara sa demontezi.
Incearca intai sa-i faci o curatare temeinica cu un spray pentru clapete. Nu forta motorasul impingand-ul cu mana ca sa deschizi clapeta, ci pune contactul (nu porni motorul), apasa acceleratia la maxim si roaga un prieten de incredere sa bage o surubelnita ca sa tina blocata clapeta si apoi poti demonta si curata.

P.S. Nu stiu cum ai tu clapeta, dar sunt de doua tipuri: electronica si mecanica.


Attachments:
249196020-5733746-215_300.jpg
249196020-5733746-215_300.jpg [ 100.46 KiB | Viewed 1814 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 24 Jul 2011, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
@ tomi_alfa: O sa te dau in judecata ca-mi folosesti fotografiile din anunturi fara permisiune... :lol: :lol: :lol:

@ peter88_ionut: Daca cumva iti trebuie clapeta (din imagine, ca tot imi fac colegii publicitate :naughty: ) da-mi un PM ca e posibil sa plece zilele urmatoare si sunt destul de greu de gasit in stare buna.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2011, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
BZ-76-DIA Quote:
@ tomi_alfa: O sa te dau in judecata ca-mi folosesti fotografiile din anunturi fara permisiune... :lol: :lol: :lol:
Ce sa fac, Google a facut ca imaginea sa apara printre primele :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 11:37 
Offline

Joined: 10 Jul 2011, 21:10
Posts: 6
Car: 156
Am sa ma duc sa ma uit ce model este electronica sau mecanica clapeta si va anunt.!Multumesc mult!! :D :D


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2014, 09:25 
Offline

Joined: 20 Jan 2014, 08:52
Posts: 1
Car: alfa romeo 156 1,8ts
salut , sunt un proaspat posesor de alfa 156 1,8 ts , este prima alfa pe care o detin , problema este urmatoarea cand am luat-o masina mergea cam urat si mi-sa zis ca este de la debitmetru dar dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca in sub nici-o forma , am verificat benzina plus presiunea in rampa si totul este ok , am verificat daca da scanteie si este ok si asta , la un moment dat a pornit dar dadea multe rateuri in admisie si nu se tura normal dupa care a murit si iar nu mai pornit , iar cand am dat jos mufele de la ecu am constat ca are un pin rupt si era facuta o magarie adica bagata o sarmulita in mufa sa faca atingere acolo pe placa dar de la trepidatii s-a dus in mufa definitiv dupa care am scos-o si am incercat sa bag eu alta sa vad daca porneste si a dat sa porneasca dar atat , mentionez ca se stinge cheita cu code . acel pin sa fie toata problema ? sper ca m-am facut inteles :bash:

_________________
Alfa Romeo 156 1999 1,8 Ts
____________________________________
Ex : Renault Megane 1998 1,6 / cabrio
Ex : BMW 325i 1996 dublu vanos / cabrio
Ex : Skoda Fabia 2010 1,2 / no power :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited