raulc Quote:
stie cineva ce masoara dyno?puterea la roata sau puterea efectiva a motorului?
valoarea din talon ce reprezinta?valoarea la roata sau a motorului?
care ar fi diferentele dintre cele 2
am facut o resoftatare(nimeni cunoscut dintre tuneri.....un amic) dar idiotul de mine nu am facut un test dyno inainte...l-am facut dupa...mi-a iesit 162 cai si 335 nm(fata de 150 si 320 stock)
se simte binisor diferenta in mers dar amicul meu mi-a zis ca ca ar trebui sa am 175-180 cai si 370-380 nm.....si m-au contrariat putin testele pe dyno(l-em facut la autotest in vitan)
as pune softul original la loc si sa fac inca o testare dar as vrea sa aud si parerile voastre inainte de a cheltui alti bani.
multam weekend placut.
N-am inteles in legatura cu ce vrei sa auzi parerile noastre....in legatura cu rezultatul testului? Ce sa zic...12cv si mai ales 15Nm nu's de colea
Cum spunea si seth, jtdm-urile de obicei scot pe dyno puterea declarata, uneori chiar poti avea surprize placute. Chiar si batranul meu mjet a scos 151cv cu softul original.
In viitorul foarte apropiat (sper) cineva de pe forum o sa organizeze o sesiune pe un dyno mustang, te invit sa ni te alaturi (cu softul actual de preferat, asa o sa ai posibilitatea sa compari masina cu altele cu motor identic dar cu alt soft
)