It is currently 02 Feb 2025, 14:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: Dezaburire geamuri
PostPosted: 14 Jan 2007, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Mai de knd miam luat masinn nu imi mergea dezaburirea pe geamurile din spate si pe luneta din spate...si....e km nashpa k nu prea pot sa vad inapoi......acuma nush ce sa fac...unde sa ma duc k sa se uite ce are.....va rog sa m ajutati sa imi dati niste sfaturi...poate nu trebuie k sa merg la service....se poate sa fie infundate furtunurile de la aerisire??/am verificat la luneta spate sa vad dak vine aer dar nu vine nik.....astept parerile voastre....si ink ceva..acum 2 zile miam facut schimbul de ulei si imi arata pe computerul de bord la ulei k am 5 patratele din 6 de ulei......in 2 zile deja miau scazut 2....si au mai ramas 3....ce poate sa fie......cei de la service miau zis knd au ridikt masina pe rampa k imi curge ulei de la turbo......si furtunul care vine de la intercooler sau asa ceva era cu ulei....knd o ridic iar pe rampa o sa ii fac o poza si o sa va arat......

Te rog frumos ca pe forumul alfaclub.ro sa renunti la limbajul de mirc si sa scrii normal asa cum se scrie, nu cu cuvinte gen "knd" sau "dak" etc. Ca si rugaminte e ultima!
Multumesc pentru intelegere, te rog nu o lua in nume de rau!
Alex_Alfa


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Am o veste proasta pentru tine: dezaburire pentru geamurile usilor din spate nu exista, iar dezaburirea lunetei este doar electrica.(unde cautai tu sa vina aer sa dezabureasca luneta n-o sa vina niciodata)

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 00:33 
Offline

Joined: 18 Mar 2006, 15:38
Posts: 47
Location: turda
Problema cu aburitul geamurilor cred ca este prezenta la toate alfele 156 limuzina. Geamurile din spate nu se prea dezaburesc nici cum. Luneta cum a spus dcmilitaru, electric. Incearca sa dezaburesti cu aerul conditionat pornit, asta am observat ca ajuta enorm de mult.

_________________
2001 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2007, 21:47
Posts: 521
Location: Sibiu
...si eu,cu aerul conditionat dezaburesc geamurile usilor din spate,iar luneta,electric...alta sol nu cred ca ar fi....sa nu mergi cu recircularea aerului din interior....si asta ar putea fi o pb-a


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
gabi40 Quote:
...si eu,cu aerul conditionat dezaburesc geamurile usilor din spate,iar luneta,electric...alta sol nu cred ca ar fi....sa nu mergi cu recircularea aerului din interior....si asta ar putea fi o pb-a
Este cea mai buna solutie.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
da si eu am observat asta de pe vremea daciei(unde acolo aburitul e o chestie tabu:D)..nu e bine sa fie tinut pe reciruclare lucru care l-am observat si pe alfa.Eu o rezolv cu ajutorul optiuni dezaburire a masinii, atunci cand porneste si aerul conditionat, iar dupa cateva minute las aerul numai pe sus..

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
...............sau ai putea sa te opresti din cand in cand sa-l stergi :harhar:

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Va multumesc mult de sfat...bine ca stiu ca sa nu mai umblu pe la service-uri pentru a-mi consulta masina.....mai am inca o nelamurire...faza cu furtunul care vine de la turbo cica ...asa au zis baietii...si au zis ca turbo imi consuma ulei...ce pot sa fac?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
salut

legat de dezaburire , asta e asa la toti :D
Mai mult ce cat ti s-a spus deja nu am ce sa zic ...poti eventual sa dai cu un spray care previne aburirea si sa tii tot timpul geamurile fff curate atat in interior cat si in exterior, cu cat sunt mai curate cu atat se aburesc mai greu , si nici la exterior nu se depune asa de tare chiciura.

Legat de ulei si de turbina, e un simptom de turbina uzata . Uleiul neschimbat la timp, filtru de aer/ulei imbacsit provoaca uzura prematura a turbinei . S-ar putea sa o poti curata si sa mearga , sau mai rau sa o schimbi . Oricum va trebui curatat furtunul de la intercooler schimbat uleiul , filtrele odata cu turbina .

Daca urmaresti sa o schimbi una noua la Autoitalia e 8.000 RON . Cred ca Alex poate sa iti ofere un pret mai corect . Daca esti din Cluj , (nu stiu de unde esti) incerc sa te ajut eu .

Sa auzim numai de bine

Bob

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Mda....frumos....pentru inceput o sa incerc varianta mai usoara...o sa merg la un service si o sa le zic sa imi curete turbina......dar mai am o intrebare....ce se poate intampla daca continuu ca sa umblu asa?precizez ca mersul meu cu masina este destul de sportiv....Se poate strica ceva?....nu vreau sa agravez situatia....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Pentru a fi mai sigur o sa merg la service sa vad ce zica aia ....cum e mai bine sa fac..Dar ce simtome ar tebui sa aiba masina ca sa imi dau seama ca incepe sa se buleasca turbina?..Si inca ceva...As avea nevoie de sfaturile voastre...Miam adus masina acum 3 luni din belgia si nu am schimbat nimic pana saptamana trecuta...am schimbat filtrul de ulei...atat....ce ar mai trebui sa schimb pentru a nu avea surprize...Am facut deja 10.000 de km...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 16:14 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
madkat Quote:
...(geometria variabila) ...
:blink: :shock: :?
Cred ca ai cam scapat o :bee: :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
a mai scapat una : "schimbi tot", chiar daca a specificat ulei,...etc.
Daca este unu` mai slab de inger si nu intelege, ce face ? schimba masina ? :tempted:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:59 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Bai Florine..ce naiba mah..eu sunt pe langa cu mecanica, stii doar :), dar tu ai dat-o in bara rau acuma: unde ai pomenit tu mah turbina cu geometrie variabila pe 1.9 JTD 115CP?! :shock:
Esti comic sa mor io :roll2:
:D
Si daca ai inca dubii :D - ia de aici:
http://www.alfaromeo.ro/modele/alfa147p ... jtd115.php
, citatul ar fi cam asa: "Alimentare: Injectie directa, turbocompresor cu geometrie fixa si intercooler, control electronic Bosch EDC 15"
:D
Acu' pricepusi ce ai gresit? :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 18:05 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mah...nu stiu...sincer inclin sa cred ca scrie in datele tehnice ale masinii de pe site-ul oficial :), fara suparare.
Da si mie un link ceva cu o stire care sa sustina ceea ce spui acolo. As fi super incantat sa ai dreptate :twisted: si sa-ti dau si o bere chiar :plecaciune:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Merci mult pentru raspunsuri :D Din cate mi-ati explicat imi dau seama ca nu e dusa turbina...Eu zic ca are destula putere motorul...de la 2000 de turatii in sus ma baga in scaun..... 8) si de la 4500 in sus nu mai scade putin forta...o sa merg la service si o sa verific presiunea la turbina....si dupa aia o sa aflu daca e ceva problema...merci inca odata baieti...saptamana viitoare am sa postez si eu niste poze...si mai incolo....cine stie poate ne vedem la o intalnire...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited