It is currently 03 Dec 2024, 02:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 25 Nov 2006, 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Se pare ca Alfa isi asculta din nou clientii si va supune 159-le in viitorul apropiat unei riguroase curi de slabire.In prima faza,incepand chiar de la anul se va trece la producerea de noi variante mai usoare cu 75 de kilograme(fara a fi vorba de vre-un facelift in adevaratul sens al cuvantului) care vor avea in componenta sasiului parti din aluminiu (?!). In a doua faza,incepand cu 2008,odata cu prezentarea noilor motorizari diesel de 2.0 si 2.5 litri preconizate deja de ceva vreme Alfa 159 va fi mai usoara cu inca aproximativ 75 de kilograme!!
Aceste reduceri de greutate vor fi prezente in toata gama si nu vor afecta in nici un fel siguranta sau tinuta de drum.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2006, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Banuiesc ca si Brera intra in programul asta.. nu? :?
Adica asa ar fi indicat :D

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2006, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Asa ar fi logic,tinand cont ca modele impart o gramada de subansamble,iar cele mai multe critici se indreapta la ora actuala impotriva Brerei,un model sportiv care prin definitie ar fi trebuit sa fie mai "sprinten".
Pe de alta parte,modificarile si inbunatatirile aduse in trecut de catre Alfa modelelor sale nu au inclus si modelele produse in numere mai mici(vezi GTA-ul care a pastrat look-ul original pe cand restul gamei 156 fusese suspus unui facelift amplu).
Timpul ne va raspunde la intrebarea asta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Zboara! ZBOARA!!!
PostPosted: 30 Dec 2006, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ok,toata lumea sustine sus si tare ca Alfa 159 e grea,e obeza,motoarele abia-abia resusesc sa puna in miscare tonele caroseriei...Mai jos aveti doar cateve exemple aleatorii ,cei pe care nu i-am citat sa nu se simta dati la o parte
:D
Tupac Quote:
Din pacate este penalizata la 0-100Km/h de greutatea cam mare
Teodor Caraene Quote:
avand in vedere greutatea
aiculedtzu Quote:
Am mai spus-o de mai multe ori pe forum, oricum am privi lucrurile adevarul este ca 159-le este foarte greu, lucru ce imi displace enorm.
Alexandrus Quote:
Nu doar greutatea o penalizeaza ... pe 159, se pare si aerodinamica
Cum se face atunci ca 159-le asta pare ca isi ia zborul? :lol: :twisted:


Image

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 14:49 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Buna gluma, din pacate problema greutatii este reala si trebuie atacata cit mai curind, mai ales daca ne uitam la 156 care avea 1285 JTS si 1300 JTD. La aerodinamica nu stiu ce se mai poate face, probabil exista solutii gen acoperirea burtii cu panouri ca sa mai scada din Cx.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 15:34 
Offline

Joined: 04 Jul 2007, 19:51
Posts: 45
Apropo, aveti idee ce cx are 159?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2007, 13:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
De la AutoItalia, aflam ca, Cx este de 0,325 o valoare nesimtit de proasta pentru o masina creeata in anul de ratie 2005. Ginditi-va ca alea nemtesti au intre 0.26-0.28, dovedind ca macar ei gindesc. Aerodinamica buna inseamna viteza maxima mai mare, performante mai bune si consum mai mic. Dar se pare ca ai nostrii gindesc ca Dacia.

Sincer, nu pot sa inteleg cum o firma gindeste asa bine partea de motor, suspensie sasiu si ESUEAZA LAMENTABIL la 2 lucruri FOARTE IMPORTANTE dar DECISIVE cum ar fi aerodinamica si greutatea. Nu e ca si cum nu stiu, atunci ce sa fie?

PS 156 avea 0.31, deci nu mi-e rusinie nici cu aia.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2007, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2006, 15:16
Posts: 168
IRBabuin Quote:
De la AutoItalia, aflam ca, Cx este de 0,325 o valoare nesimtit de proasta pentru o masina creeata in anul de ratie 2005. Ginditi-va ca alea nemtesti au intre 0.26-0.28, dovedind ca macar ei gindesc. Aerodinamica buna inseamna viteza maxima mai mare, performante mai bune si consum mai mic. Dar se pare ca ai nostrii gindesc ca Dacia.

Sincer, nu pot sa inteleg cum o firma gindeste asa bine partea de motor, suspensie sasiu si ESUEAZA LAMENTABIL la 2 lucruri FOARTE IMPORTANTE dar DECISIVE cum ar fi aerodinamica si greutatea. Nu e ca si cum nu stiu, atunci ce sa fie?

PS 156 avea 0.31, deci nu mi-e rusinie nici cu aia.
ir babuin batii campii cu voiosie

Seria 3 are 0.310 (doar un exemplu)
Se pare ca tu nu ai nici cea mai vaga idee despre legatura dintre producatorii/coachbuilderii italieni si aerodinamica. Du-te si mai invata. ZAGATO iti spune ceva ? Ma indoiesc.


Greutatea mare e datorata colaborarii cu GM, platformele GM-ului trebuiau sa fie folosite pt masini ceva mai mari decat ALFA 159 cu motoare mai mari etc.
Si oricum bah expertule, exista un raport intre drag si lift, daca ai 0.29 whatever iar la 150km/h iti sta masina pe "varfuri" vezi ca lucrurile nu stau chiar atat de bine.

:slap:

_________________
ImageImage


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 17:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Spune-mi tu legatura expertule. Zagato imi spune multe, insa nu vad legatura cu acest subiect. A desenat cumva Zagato pe 159 sau ai simtit nevoia sa introduci cuvintul in propozitie pentru ca ti se pare ca suna bine?

Daca veneai si imi spuneai ca fara aria frontala nu aveam o legatura clara asupra rezistentei la inaintare, mai intelegeam, insa valoarea in sine a Cx este penala la mine in dictionar mai ales ca masini mult mai mari sint studiate mai bine la capitolul asta. De aia 159 cu 260cp face doar 240kmh maxim in timp ce masini cu puteri mai mici ajung lejer la 250 sau 260 chiar (mentionez-o tu pe asta expertule, incepe cu O si cu V).

Pune aici niste cifre despre lift (suna bine nu, trebuia sa o bagi in propozitie), ii zice descarcare aerodinamica in RO, pe fata si pe spate la 159 si la alte citeva auto concurente si discutam problema. Sau m-ai vazut pe mine ca am zis ca 159 are rezistenta la inaintare proasta si nu am dat coeficientul. Hai, uimeste-ne cu cunostintele tale vaste. Io macar am facut efortul sa vb la AutoItalia sa aflu unele date, nu sa ma arunc ca marele EXPERT in discutie fara sa am ceva dovezi solide.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Va rog sa pastrati decenta limbajului si a atitudinii. Nici unul dintre noi nu este inginer la Alfa Romeo si nu poate pretinde ca este 100% sigur pe ceea ce spune. Daca exista polemici pe subiecte tehnice va rog sa le purtati civilizat si fara a se degenera in limbaj trivial sau atacuri la persoana. Va multumesc.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 03:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
eu am ajuns la o concluzie...(am avut timp sa o gandesc in ultima perioada, cea de suspendare a permisului :) ) ....si anume faptu` ca mie unu` mi se va rupe P...bip de kilele alfei 159 sau de coeficientul de slo....pardon, aerodinamicitate..CX...whaveter (nici macar nu inteleg termenii astia).
Motivul e fantastic de simplu. Masina ma scoate din minti ca si design....si la un regim de viteza cat se poate de temperat, adaptabil strazilor din Ro si codului rutier .ro chiar mi se rupe ca intampina nush ce cacat de rezistenta in nush ce viteze de peste 200 km/h. Vax nene.
Ne scoatem ochii ca chiorii ca dom`le....nush ce nemtzoaica are nush ce coeficient de nush ce spanac mai mic ca alfa....SO WHAT ?! poa` sa`l aiba si la un nivel de 50%...atata timp cat eu ma sui in masina aia si o dau in senzatii de exaltare, senzatii pe care poate ca nu le`as incerca daca m`as urca intr`o nemtoaica cu cx mic...

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Mr. D, da-mi voie sa-ti spun ca esti in eroare. Gandeste-te ca poate ajungi pe circuit la Nurbugring intr-o zi cu 159 si la frustrarile pe care le-ai avea sa te depaseasca vreun smecher cu seria 3. Iti dai seama ca el are avantaj din start cu cu un Cx de 0.31 fata de amaratul de 0.32 pe 159, nu mai vorbim de raportul masa-putere ( ceva mai bun la bmw, dar nu mult mai bun, sa fim onesti) Sa mori de ciuda, nu alta. ..Pacat ca seria 3 arata ca dracu', (se poate scrie o carte despre rateurile de design la seria 3), in rest e perfecta! :D

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Subscriu la postul lui Mr.D.
Nu ştiu să existe maşina perfectă, fără compromisuri, şi care să mai fie şi accesibilă... Important cred că este, să-ţi defineşti şi să accepti compromisurile care să-ţi ofere o maşină cât mai apropiată de valorile pe care le apreciezi. În cazul unora (printre care mă număr şi eu), contează mai puţin valenţele de curse ale maşinii proprii cât senzaţiile oferite la volan, confortul şi plăcerea deosebită de a o privi ştiind că eu sunt cel ce are privilegiul de a stăpâni o asemenea "fiară". Şi nu m-ar deranja câtuşi de puţin dacă un seria 3 m-ar depăşi pe nu ştiu ce circuit, atâta timp cât ştiu (încă din momentul alegerii maşinii, pentru că totuşi, atunci când am exclus seria3 din lista finală din care mi-am ales masina, am facut-o din nişte considerente relevante pentru mine) că nu acel seria 3 este maşina pe care mi-o doream, şi că cea pe care o am este maşina care-mi îmbracă cel mai bine gusturile, dorinţele şi în cele din urmă, dar nu în ultimul rând, personalitatea.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 03:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
URBabuin, mai documenteaza-te putin, vezi ca Alfa 156 avea un Cx la care multi visau, si inca mai viseaza. Si asta fara scut complet pe burta si alte nebunii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Mesajul meu anterior s-a vrut ironic, poate nu mi-a reusit. Ce sa-ti povestesc, nu mai reusesc sa dorm noaptea ca la gandul ca poate ma depaseste pe circuit vreunul cu seria 3 pt care are Cx-ul cu o zecime mai bun!! Nu mi-as fi cumparat niciodata seria 3, singurul BMW care imi place, daca e sa vorbim, este seria 5. Oricum, cultura bmw este puternic depersonalizata in Romania, au avut grija baietii cu lant gros de aur la gat si tagma lor in general.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
offtopic
georgecristian Quote:
Oricum, cultura bmw este puternic depersonalizata in Romania, au avut grija baietii cu lant gros de aur la gat si tagma lor in general.
Ai uitat sa mentionezi manelele :lol:

on topic : Daca as avea putere financiara cu siguranta as opta pentru Alfa 159, nu pentru ca am alfa sau nu vad altceva in jurul meu precum fac posesorii de VW, BMW sau Mercedes, ci pentru ca intamplator Alfa, in afara de aspect, senzatii unice, chiar este mai fiabila decat marcile amintite mai sus.
Nu sunt putini posesori de VW, BMV, Mercedes,etc, care recunosc ca masinile germane nu mai sunt cele mai bune si ca au probleme mai grave de fiabilitate la articulatie, transmisie, electronica.
Chiar daca Alfa 159 este "grasuta" si pierde cateva secunde fata de BMV la sprint, nu este nicio problema, urmeaza curbe, viraje unde sunt sigur ca Alfa castiga si recupereaza handicapul din start. :D
Parerea mea :sig:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
george, tu cand vrei sa fii ironic in cel mai subtil stil, chiar reusesti :lol: noroc ca ai mentionat intr`un post ulterior, altfel voiam sa iti explic ca nu prea cred ca o sa ajung foarte curand pe vreun circuit :blink:
Anyway ....de la seria 3 actuala as alege coupe`ul de 3l ...xd. Arata foarte bine. Berlina in schimb sucks ca design. Si ca tot veni vb de bmw, ador seria 5, generatia precedenta. Are un prieten un 525d si vreau sa zic ca e cam cel mai silentios diesel pe care l`am auzit...asta in conditiile in care are aproape 220.000 km cu ea. Sa nu mai vb de un M5 din 1995 ....caroseria veche...stiti voi, cea cu 2 faruri pe fiecare parte :d ... e senzatie masina (apropo, daca e careva interesat prietenul meu vrea sa o vanda ... masina sta mai mult in curte decat merge..omu` e mai mult plecat).

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ca tot vorbim de BMW, Xdrive ala al lor, X-ul din motoriare, e un balast total, nu face absolut nimic decit sa distruga performantele, care si asa sunt declarate la cel mai optimist mod, in traditia BMW.
Marea firma BMW, un sistem de tractiune integrala care chiar sa functioneze nu au reusit sa inventeze pina acum.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 15:25 
Offline

Joined: 15 Nov 2006, 16:16
Posts: 9
63FAL Quote:
offtopic
georgecristian Quote:
Oricum, cultura bmw este puternic depersonalizata in Romania, au avut grija baietii cu lant gros de aur la gat si tagma lor in general.
Ai uitat sa mentionezi manelele :lol:

on topic : Daca as avea putere financiara cu siguranta as opta pentru Alfa 159, nu pentru ca am alfa sau nu vad altceva in jurul meu precum fac posesorii de VW, BMW sau Mercedes, ci pentru ca intamplator Alfa, in afara de aspect, senzatii unice, chiar este mai fiabila decat marcile amintite mai sus.


Cu ce argument sustii afirmatia ca Alfa este mai fiabila ca VW, Mercedes, sau BMW? Doar ca esti fun Alfa Romeo? NU este suficient. Daca intri pe forum-ul marcilor sus amintite, o sa vezi aceleasi pareri subiective, ca si aici, argumenate mai mult sau mai putin fondat, dar nu o sa vezi pe cineva care se plange de fiabilitatea masinii sale. Fiecare isi vede masina sa, sau a visurilor sale, perfecta fara sa judece lucrurile obiectiv. Citeam parerile unor fericiti posesori de Alfa 159, care s-au lovit de mici neajunsuri inca de la achizitie, dar pe care le-au trecut cu vederea pentru ca este masina lor, in viziunea lor cea mai frumoasa si cea mai fiabila. Zic fericiti posesori pentru ca masina chiar arata bine. In ceea ce priveste fiabilitatea, eu unul nu ma pot pronunta decat din auzite, din pacate am intalnit si posesori de Alfa 156 care si-au blestemat zilele ca au facut asemenea alegere (un ex este S. Huidu - de la Carcotasi), in schimb la alte marci, in special la BMW, nu prea auzi cuvinte decat de lauda asupra masinilor lor.
Iar ca veni vorba de fiabilitate, masinile japoneze sunt dupa parerea mea cele mai fiabile. Si nu o spun asa din auzite, ci am un Rav 4 de 3 ani si n-am schimbat un bec. Masina nu a vazut service-ul decat la revizii. Putine masini se pot lauda cu asta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Teodor Caraene Quote:
Cu ce argument sustii afirmatia ca Alfa este mai fiabila ca VW, Mercedes, sau BMW? Doar ca esti fun Alfa Romeo? NU este suficient. Daca intri pe forum-ul marcilor sus amintite, o sa vezi aceleasi pareri subiective, ca si aici, argumenate mai mult sau mai putin fondat, dar nu o sa vezi pe cineva care se plange de fiabilitatea masinii sale. In ceea ce priveste fiabilitatea, eu unul nu ma pot pronunta decat din auzite, din pacate am intalnit si posesori de Alfa 156 care si-au blestemat zilele ca au facut asemenea alegere (un ex este S. Huidu - de la Carcotasi), in schimb la alte marci, in special la BMW, nu prea auzi cuvinte decat de lauda asupra masinilor lor.
Iar ca veni vorba de fiabilitate, masinile japoneze sunt dupa parerea mea cele mai fiabile. Si nu o spun asa din auzite, ci am un Rav 4 de 3 ani si n-am schimbat un bec. Masina nu a vazut service-ul decat la revizii. Putine masini se pot lauda cu asta.
Am mentionat in postul precedent ca nu i-au in calcul faptul ca sunt posesor de Alfa si ca alta marca nu mai vad. Nu sunt cal, vad in jurul meu, insa diferenta intre posesorii de Alfa si BMW este mare. La fel si cu forumul.
Intamplator navighez si pe forumurile celorlalte marci auto, citesc, nu ma amestec in discutiile lor, stau in banca mea.
Diferenta intre forumul Alfaclub si BMW(un exemplu aleator) este ca noi recunoastem unele problemele, iar cei de la BMW, NU !.
De ce ? pentru ca masina ca BMW-ul pentru ei nu exista si nu recunosc ca se lovesc de probleme mult mai grave si muuuuuuult mai costisitoare decat la Alfa. Noi recunoastem. Punct !

Nu vreau sa dau curs unor discutii inutile si interpretabile, nu sunt "rasist",respect pe toata lumea si cer respect.

Cat despre fiabilitatea masinilor japoneze am parerea mea. Intamplator unde lucrez, sunt in dotare si masini japoneze. Zece. Doua marci diferite, cumparate la 0 Km. Am avut un an si opt luni o Mazda 3 cu care am facut 45.000 km.Super masina, pana la 90k cand a inceput sa cada una cate una. Binenteles si celelate. Asa ca.....
Aaaaaa sunt fabricatie 2003/2004.
Printre ele si un Pajero, 2002, in prezent 120k,jos palaria, pe bune! Fara probleme. Noroc ca este "jeep".
Am uitat sa mentionez ca intretinerea lor costa aproape dublu dacat o Alfa.
Aici ma opresc pentru ca am devenit Offtopic, iar daca doriti argumente despre ce am postat, cu cea mai mare placere l-e discutam la intalniri.

PS: unde lucrez, am fost responsabil pe parcul auto :D Peste 250 autoturisme ( Mercedes, Opel, Mazda, Mitsubishi, Ford, Hyundai, BMW si binenteles DACIA ).

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 18:08 
Offline

Joined: 15 Nov 2006, 16:16
Posts: 9
Apropo de revizii, cineva de pe forum se plangea ca a platit la 30.000 de Km peste 9 milioane pentru ulei si filtre, ceea ce este enorm. Eu mai mult de 6,5 milioane n-am dat, deci nu e nici pe departe dublu, dimpotriva as zice. Daca lansam niste afirmatii macar sa aibe putin acoperire.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pfaaa, ma fac Jiji Bekali cu preturile astea! :shock:
La mine uleiul, filtrul de ulei, aer, motorina si polen (adica TOATE) costa cu manopera cu tot 400 ron, cu manopera INCLUSA.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 19:22 
Offline

Joined: 04 Jul 2007, 19:51
Posts: 45
Doar ca termen de comparatie, ieri am facut revizia la 407 si a costat (ulei, toate filtrele si manopera, plus lichid parbriz) 680 RON.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
offtopic: silviu, respectul nu se cere, ci se dobandeste ;) just like alfa did :)
catastrat, prefer sa mai pun 200 ron si sa`mi fac revizia la alfa (if u can see my point ;) )

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 May 2007, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Faceliftul gamei 159/Brera/Spider anuntat pentru anul 2009 va cantari cu 100 de kilograme mai putin datorita unui nou tip de otel folosit la constructia masinii.Acest nou tip de otel este produs in colaborare cu concernul ThyssenKrupp se numeste STR18 si va fi mai usor datorita structurii interne moleculare dar si faptului ca nu va mai trebui tratat contra ruginii.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited