It is currently 23 Feb 2025, 12:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Low engine oil pressure
PostPosted: 11 May 2011, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2009, 17:41
Posts: 67
Location: Bucuresti
Salutare ,

Azi dimineata cand am plecat din parcare am apucat sa fac 5 metri si mi s-a oprit motorul . Cand ma uit pe bord : low engine oil pressure" sau ceva de genul . Am reusit sa trag pe dreapta , am lasat o 2 minute si am vrut sa o pornesc insa nu a mers , invartea dar nu pornea . Am verificat joja si nivelul era ok , m am uitat unde eram parcat si nu erau pete de ulei iar busonul era strans bine . Am inchis capota si am incercat sa o pornesc din nou . A invartit de 2 ori si a luat-o . Am tinut o pornita 2 minute apoi am oprit o si iar am mai pornit o de cateva ori fara sa se mai chinuie , fara sa mai apara mesajul legat de presiune . M-am gadit totusi sa nu merg cu ea inainte sa o verifice cineva si am dat cu spatele sa urc in parcare moment in care am constatat ca nu mai avea forta deloc . Incercam sa urc o rampa mica si nu reuseam , motorul se subtura si avea tendinta sa se opreasca . M au ajutat niste baieti pana la urma si am pus o in parcare .
De la ce ar putea sa aibe aceste probleme ? Oricum voi ruga pe cineva sa se uite la ea insa ca idee ...

_________________
AR 159 / an 2007 / 1,9 Jtdm / 150 cp


Top
   
PostPosted: 11 May 2011, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
O posibilitate destul de mare: senzor pozitie volanta.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 08:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu. Debitmetru, EGR, ceva... Punem testerul si vedem ce este exact!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 10:10 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2009, 17:41
Posts: 67
Location: Bucuresti
alexmirica Quote:
Nu. Debitmetru, EGR, ceva... Punem testerul si vedem ce este exact!
Aseara cand am ajuns am pornit-o din nou , a luat o din prima , statea bine pe relanti , nici o eroare , insa cand apasam pedala de acceleratie nu se intampla nimic . Te astept diseara sa vedem ce are .

_________________
AR 159 / an 2007 / 1,9 Jtdm / 150 cp


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Te rog sa ne tii la curent.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2009, 17:41
Posts: 67
Location: Bucuresti
lucianm Quote:
Te rog sa ne tii la curent.
O sa va spun diseara dupa ce ma intalnesc cu Alex

_________________
AR 159 / an 2007 / 1,9 Jtdm / 150 cp


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2144
Car: 156 GTA
Nu are legatura cu uleiul, sau presiunea lui.Mesajul apare pe bord deoarece masina s-a oprit in mers.

De vina, filtrul de particule infundat sau egr.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2009, 17:41
Posts: 67
Location: Bucuresti
seth Quote:
Nu are legatura cu uleiul, sau presiunea lui.Mesajul apare pe bord deoarece masina s-a oprit in mers.

De vina, filtrul de particule infundat sau egr.
Nu o avea insa acela a fost mesajul care mi a aparut pe bord dupa ce mi s-a oprit .

_________________
AR 159 / an 2007 / 1,9 Jtdm / 150 cp


Top
   
PostPosted: 12 May 2011, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2144
Car: 156 GTA
Ai mentionat la inceputul topicului ca ai verificat uleiul.
"Low oil press" este mesajul afisat pe bord cand motorul se opreste in mers.Monitorizarea presiunii este permanenta de la pornirea motorului, de aici apare eroarea.Cheia este in ultima pozitie, "pornit"

Iti zic doar sa cauti problema in alta parte, nu este de vina sistemul de ungere.:)
Repet, vezi egr si dpf

Cu dpf infundat exista cazuri cand masina se opreste in mers, nu porneste, si totusi nu sunt generate coduri de eroare.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 13 May 2011, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
DPF n-are nici pe dracu, nici o treaba. EGR-ul e de vina!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 13 May 2011, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2144
Car: 156 GTA
seth Quote:

De vina, filtrul de particule infundat sau egr.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2011, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2009, 17:41
Posts: 67
Location: Bucuresti
sorry , am uitat sa mai postez , era EGR infundat .

_________________
AR 159 / an 2007 / 1,9 Jtdm / 150 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited