Hai sa va descriu si eu problema mea. La ultimele 2 drumuri afara, masina a inceput sa "smuceasca" destul de puternic peste 2.000 rpm (pana in 2.500) si la peste 100 km/h. La ultima calatorie, smuciturile sau intreruperile, cum vreti sa le spuneti, au devenit mai continue, una dupa alta si destul de serioase incat sa aud un troncanit pe dedesubt, probabil de la tampoanele motorului sau ale cutiei. In rest, sub 2.000 sau peste 2.500, nici o problema. Mentionez ca nu am avut, in luna de zile de cand am masina, nici un fel de probleme cu pornitul dimineata, ralanti oscilant sau alte chestii din astea. M-am dus la AI pe bd. Timisoara, au luat-o la o proba de drum, am vorbit cu mecanicul care a condus-o si mi-a zis ca la el n-a facut
. Normal, as zice eu, te doare maseaua de te urci pe pereti si in ziua cand te duci la doctor nici nu zici ca te-a durut vreodata. Dimineata urmatoare (masina am lasat-o la ei in curte) mi-au spus ca la pornire au detectat o eroare la senzorul de turatie care citeste pozitia pistoanelor si ca de acolo ar fi. Nu stiu de ce ma indoiesc, dar astept sa-l schimbe (comanda vine undeva pe luni-marti) sa vad ce se intampla. Acum, de cand am luat masina de la ei, intreruperile au inceput sa apara si la viteze mici, prin oras, tot in jurul a 2.000 rpm, iar dimineata, ralantiul oscileaza putin pana plec cu ea, iar motorul mi se pare mai zgomotos. Coincidente? Am vazut in cartea de service ca s-a mai facut curatare clapeta admisie si colector aspiratie, iar EGR-ul a fost inlocuit. Intrebarea e: poate cauza senzorul acela intreruperile respective, este vorba de EGR sau trebuie curatate alte chestii?
Am uitat sa precizez: masina are cutie automata.